Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

saltare , am o problema : dimineata cand pornesc masina , are fluctuatii mari la relantiu ...daca nu o accelerez motorul moare ...a mai avut cineva aceasta problema ?

mentionez ca aceasta problema o am zi de zi , am curatat clapeta de acceleratie , am adaptat-o , am curatat egr , am verificat nu trage aer fals pe nicaieri , la o scanare completa nu da nici o erare 

Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi "de suferinta":),benzinari,va dau un sfat,care s.a mai discutat pe aici pe forum legat de aceasta pacatoasa clapeta de acceleratie.

Curatarea ei corecta se face dand-o jos de tot,si curatata bine cu spray de carburatoare,fără a brusca clapeta propriu zisa.se insista cu spray pe acele 2 orificii decupate pe ea si in dreptul axului la ambele capete,si cu MARE ATENTIE.dupa ce clapeta este "bec",se montează la loc cu mare grija la garnitura de cauciuc,ce vine intre ea si galeria de admisie,si se strânge bine la loc,dar si cu atentie pentru ca acele 4suruburi ale ei se strâng intr-o flansa de plastic(toata operatiunea asta se face cu borna"+"scoasa).se montează borna si se porneste motorul,se lasa sa se încălzească bine(la 90*) si apoi se încep procedurile de adaptare.in momentul in care se da din vcds "schimbare la setările de baza"clapetaa va scoatee niste sunete...NU SE IESE DIN ACEL CAMP IMEDIAT DUPA CE CLAPETA S-A OPRIT DIN BAZAIT,SE MAI ASTEAPTA CEL PUTIN 30SEC.dupa ce a-ti facut astaa se deconecteaza interfata si se porneste motorul FARA A SE APASA PEDALA DE ACCELERATIE.Daca si asa problema relantiului persista,se conectează interfata din nou,iar cu mottorul oprit si contaactul pus se intra cu vcds-ul pe "engine-adaption- si acolo chiar daca in stanga o sa vedeti 00,se sterg,se baga aceeasi valoare,si se da save.dupa care se reface adaptarea cum am scris mai sus...atunci ar trebui sa meargă...daca nici as nu merge înseamnă ca trebuie schimbata clapeta.spor la mesterit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

 

Salut !

intampin o problema cu VW BORA 1.6 16V AZD .  La relanti cand iei de volan stanga -dreapta , scade relantiul de la 720 -740 RPM pana se opreste . Dealtfel si cand pornesti mai multi consumatori : faruri , cand porneste ventilatorul frontal de racire . Acest lucru se intampla numai dupa ce temperatura motorului trece de 80 grade c . 

Tehnicianul care se ocupa de reparat , fiind  inca la reparat a facut urmatoarele verificari :

Stare baterie -incarcare - OK ;

Sonda lambda - EGR -OK ;

Catalizator - OK ;

Pompa benzina OK ;

Clapeta acceleratie OK ; (inlocuita ) ;

Senzor MAP - OK

Supapa de introducere a vaporilor din rezervor - OK

Ciopere - OK

Bujii - OK

Copresie pe cilindri -OK

Injectoare -OK ;

Nu apare nici o eroare in bord;

Parametrii cititi cu VAG -Comm - Sunt OK ;

Filtru aer - filtru benzina inlocuite -OK ;

 

 Ce poate sa aibe .. m-a disperat ?

 

 

 

Salut !

intampin o problema cu VW BORA 1.6 16V AZD .  La relanti cand iei de volan stanga -dreapta , scade relantiul de la 720 -740 RPM pana se opreste . Dealtfel si cand pornesti mai multi consumatori : faruri , cand porneste ventilatorul frontal de racire . Acest lucru se intampla numai dupa ce temperatura motorului trece de 80 grade c . 

Tehnicianul care se ocupa de reparat , fiind  inca la reparat a facut urmatoarele verificari :

Stare baterie -incarcare - OK ;

Sonda lambda - EGR -OK ;

Catalizator - OK ;

Pompa benzina OK ;

Clapeta acceleratie OK ; (inlocuita ) ;

Senzor MAP - OK

Supapa de introducere a vaporilor din rezervor - OK

Ciopere - OK

Bujii - OK

Copresie pe cilindri -OK

Injectoare -OK ;

Nu apare nici o eroare in bord;

Parametrii cititi cu VAG -Comm - Sunt OK ;

Filtru aer - filtru benzina inlocuite -OK ;

 

 Ce poate sa aibe .. m-a disperat ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de pe volant posibil sa fie inculpatul.DUpa ce se incalzeste motorul porneste si mai greu(lung)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La diagnoza cu VAG -com nu imi apare nici o eroare .

Porneste  bine si la cald si la rece .

Ieri i-am verificat si distributia , totul este OK ..

    A mai patit cineva asa ceva ?. Pe VAG -com valoarea relantiului imi arata 650 -670 . In momentul cand aprind farurile incepe sa oscileze .Iar daca i-au de volan scade pana moare motorul . In rest motorul se aude bine , trage bine , nu intrerupe .

Tehnicianul care se ocupa de reparat , fiind  inca la reparat a facut urmatoarele verificari :

Stare baterie -incarcare - OK ;

Sonda lambda - EGR -OK ;

Catalizator - OK ;

Pompa benzina OK ;

Clapeta acceleratie OK ; (inlocuita ) ;

Senzor MAP - OK

Supapa de introducere a vaporilor din rezervor - OK

Ciopere - OK

Bujii - OK

Copresie pe cilindri -OK

Injectoare -OK ;

Nu apare nici o eroare in bord;

Parametrii cititi cu VAG -Comm - Sunt OK ;

Filtru aer - filtru benzina inlocuite -OK ;

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut MIRCEAAA si scuze ptr deranj! Ce inseamna ciopere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut dragi colegi! Urmaresc de mult timp acest forum. De curand am trecut de la golf 3 la golf 4. Cand am cumparat-o cel de la care am luat-o mi-a zs ca se mai aprinde becul check din cand in cand. Nu m-am speriat. Singura neregula era relantiul care statea si sta la 700 si are o intrerupere. Am fost cu ea sa o bag pe tester si mi-a dat eroare:rateuri pe cilindrul 2.. Mecanicul a inversat bobinele intre ele,a inversat injectoarele intre ele si tot aceeasi eroare. Compresie avea 19 bari pe toti cilindrii era si motorul cald,dar nu erau diferente. Acum a ramas sa dea chiulasa jos sa vedem supapele ca a zs ca e probabil sa nu inchida supapele bine. Daca nu,cica e problema mai jos.. App: e 1.6 16 v BCB. A adaptat clapeta de acceleratie egr etc. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, florin0395 said:

Va salut dragi colegi! Urmaresc de mult timp acest forum. De curand am trecut de la golf 3 la golf 4. Cand am cumparat-o cel de la care am luat-o mi-a zs ca se mai aprinde becul check din cand in cand. Nu m-am speriat. Singura neregula era relantiul care statea si sta la 700 si are o intrerupere. Am fost cu ea sa o bag pe tester si mi-a dat eroare:rateuri pe cilindrul 2.. Mecanicul a inversat bobinele intre ele,a inversat injectoarele intre ele si tot aceeasi eroare. Compresie avea 19 bari pe toti cilindrii era si motorul cald,dar nu erau diferente. Acum a ramas sa dea chiulasa jos sa vedem supapele ca a zs ca e probabil sa nu inchida supapele bine. Daca nu,cica e problema mai jos.. App: e 1.6 16 v BCB. A adaptat clapeta de acceleratie egr etc. Voi ce parere aveti?

   Exista pozibilitate ca supapele sa fie cauza ... Daca nu >>> Calculatorul de motor .. Am avut aceasi problema ..

18 hours ago, florin0395 said:

Va salut dragi colegi! Urmaresc de mult timp acest forum. De curand am trecut de la golf 3 la golf 4. Cand am cumparat-o cel de la care am luat-o mi-a zs ca se mai aprinde becul check din cand in cand. Nu m-am speriat. Singura neregula era relantiul care statea si sta la 700 si are o intrerupere. Am fost cu ea sa o bag pe tester si mi-a dat eroare:rateuri pe cilindrul 2.. Mecanicul a inversat bobinele intre ele,a inversat injectoarele intre ele si tot aceeasi eroare. Compresie avea 19 bari pe toti cilindrii era si motorul cald,dar nu erau diferente. Acum a ramas sa dea chiulasa jos sa vedem supapele ca a zs ca e probabil sa nu inchida supapele bine. Daca nu,cica e problema mai jos.. App: e 1.6 16 v BCB. A adaptat clapeta de acceleratie egr etc. Voi ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pe tester nu da alta eroare decat rateuri la cilindrul 2. Ar putea fi calculatorul? Tu cum ai rezolvat? App: consuma si foarte muult..

Modificat de florin0395
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   A inversat injectoarele, bobinele, dar bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am un golf 4 1.6 sr, cod motor AKL si la rece nu isi tine relantiul si porneste foarte greu. Am schimbat bujiile(am pus ngk originale), am curatat si adaptat clapeta de acceleratie, pe tester nu-mi da nici o erroare. Ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul g62 nu mai e in mintile lui...daca ai tester verifica ce valori da acest senzor pe engine si pe instruments...daca valorile sunt mai mari de 5grade,altul...sau mai usor,la prima cheie,scoate-i intai mufa la senzor si incearca sa pornesti cu ea scoasa...vezi ca senzorul asta trebuie sa fie in fata motorului,in flansa aceea de plastic unde se ramifica furtunele de apa,si are o mufa patrata cu 4 fire.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu noutati. Sambata am dus masina la mecanic,un prieten de-al meu si am dat chiulasa jos. Singura problema intalnita a fost,joc la axele cu came. Se vedea ca supapele la cilindrul 2 erau negre.. Am dus chiulasa la rectificat si mi-a gasit joc la supapele pe evacuare. Maine ii duc ghidurile si semeringurile pentru chiulasa si o sa fie gata pe seara. Marea problema e faptul ca nenea care imi face chiulasa a zs ca nu imi face si capacul cu axele cu came pentru ca dureaza prea mult si nu merita. In final am gasit pe altcineva la care sa duc capacul si a zis ca o sa fie gata saptamana viitoare. Am inteles ca o sa bucseze capacul si o sa rectifice axele cu came. Meseriasul la care am lasat chiulasa a zis ca e cam la ghici sa nu fie probleme pe viitor din cauza bucselor,dar cel la care am dus capacul a zis ca nu o sa fie nici un fel de problema. In fine,o sa vad pana la urma. Mi-a zis ca mai bine caut la dezmembrari dar daca il iau de la dezmembrari si ma trezesc ca peste ceva timp face la fel? A mai avut cineva problema asta? Mi s-a zis ca pierzand ulei pe la axele cu came,pierdea presiunea in tacheti si nu mai deschidea/inchidea supapele cum trebuie. E probabil sa fie asa? 

Modificat de florin0395
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Buna ziua! Scuze pentru deranj dar am si eu o problema la masina imi tot apare eroare in bord cam dupa 100 de km amestec prea bogat.

Am schimbat ulei, toate filtrele, EGR, sondele lambda, am curatat clapeta de acceleratie  am dus masina la adabtare pentru ca aveam oscilati mari cand eram la ralatiu.(Toate piesele ce le-am schimbat sunt noi. Trebuie facuta resoftare? )

Acum masina merge foarte bine trage bine merge perfect papa putin ulei dar asta este.

Apa de cele mai multe ori se aprosete undeva la 75-80 de grade.

Problema este ca sterg eroarea din bord si dupa 100 km imi apare din nou.

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o parere din ce cauza sa nu mai tot schimb piese ca imediat schimb toate piesele de pe motor fiecare mecanic spune sa schimb alta piesa.

O zi placuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! 

Vin si eu cu o mica problema. Vineri am schimbat filtrele si uleiul la masina din semnatura (1.6 AUS). Am trecut de la ulei Castrol 10W40 la Motul Synergie+ 6100 10W40 + filtru Mahle si din momentul ala m-am trezit cu tacanitul care se aude in videoclip. Mentionez ca se aude doar la relanti.

Am facut si o diagnoza cu Vag Com-ul dar nu am gasit nimic in neregula pe acolo.

Schimburile de ulei le-am facut pana acum la timp, la 9000 km maxim si n-am avut nicio problema cu motorul. 

Care ar putea fi cauza? 

*in clip se aude in paralel si canistra de carbon care amplifica putin sunetul

Va multumesc!

https://www.youtube.com/watch?v=fb0hLSNG99Y&feature=youtu.be

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai baga 10w in motorul asta. 5w30 sau 40 si atât. E normal sa tzacane ca-i uleiul prea gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Am sa schimb iar uleiul ca ma dispera sunetul ala.

Ciudat e ca nu facea asa cu Castrol. 

Modificat de ADiBHN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Astelean Ciprian said:

Buna ziua! Scuze pentru deranj dar am si eu o problema la masina imi tot apare eroare in bord cam dupa 100 de km amestec prea bogat.

Am schimbat ulei, toate filtrele, EGR, sondele lambda, am curatat clapeta de acceleratie  am dus masina la adabtare pentru ca aveam oscilati mari cand eram la ralatiu.(Toate piesele ce le-am schimbat sunt noi. Trebuie facuta resoftare? )

Acum masina merge foarte bine trage bine merge perfect papa putin ulei dar asta este.

Apa de cele mai multe ori se aprosete undeva la 75-80 de grade.

Problema este ca sterg eroarea din bord si dupa 100 km imi apare din nou.

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o parere din ce cauza sa nu mai tot schimb piese ca imediat schimb toate piesele de pe motor fiecare mecanic spune sa schimb alta piesa.

O zi placuta.

 

Ce eroare este?ai cifra pt amestec bogat?consumul Cum e?încearcă o testare pe injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian

Sincer nu mai stiu ce cod are eroarea dar acuma este masina la mecanic.

Daca gaseste ceva revin cu actualizari.

Ms de sfat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astelean Ciprian
On 5/22/2016 at 11:45 AM, Astelean Ciprian said:

Buna ziua! Scuze pentru deranj dar am si eu o problema la masina imi tot apare eroare in bord cam dupa 100 de km amestec prea bogat.

Am schimbat ulei, toate filtrele, EGR, sondele lambda, am curatat clapeta de acceleratie  am dus masina la adabtare pentru ca aveam oscilati mari cand eram la ralatiu.(Toate piesele ce le-am schimbat sunt noi. Trebuie facuta resoftare? )

Acum masina merge foarte bine trage bine merge perfect papa putin ulei dar asta este.

Apa de cele mai multe ori se aprosete undeva la 75-80 de grade.

Problema este ca sterg eroarea din bord si dupa 100 km imi apare din nou.

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu o parere din ce cauza sa nu mai tot schimb piese ca imediat schimb toate piesele de pe motor fiecare mecanic spune sa schimb alta piesa.

O zi placuta.

Am rezolvat (sper). De vina era o sanda lambda service-ul unde lam schimbat nu lea mai si calibrat si una din sonde era inchisa nu functina deloc. Masina acuma merge mai bina consumu mai mic dar maine voi face un drum mai lung si vad eu daca mai apare eroarea sau am scapat. 

O seara faina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Fratilor m-a disperat masina asta sincer.. Dupa 2500 ron cheltuiti tot ca naiba merge. Am facut chiulasa,am rectificat capacul cu axele cu came,am schimbat filtre,bujii noi ngk cu 3 poli,distributia facuta si toate cele..in zadar. La relanti se aprinde becul si imi da eroare cv legat de emisii. Ce am observat ciudat in seara asta a fost ca,tot pe cilindrul 2 nu functioneaza injectorul in momentul in care motorul merge sacadat. Initial am crezut ca e bobina,dar am pus o bobina de pe o bora tot acelasi motor si degeaba.. Maine o sa schimb injectorul sa vad daca e de la el. 

P.S. am mers cateva zile cu mufa de la egr scoasa si parca mergea mai bn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati.. Am schimbat injectorul si nimic. Ce am observat in schimb,cand motorul se balbaie,nu da curent pe injectorul 2. Am masurat in mufa si inainte de ea si nu ii da curent. Treaba e ca nu face mereu asa. Ma gandesc,sa fie oare de la ECU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo diferenta intre axele cu came euro 2 fata de cele euro 4? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.si la mine probleme cu relantiul la Azd  .O pornesc sta la relantiu  ,aceelerez si cand iau picorul de pe pedala da sa se opreasca ,dupa 3 4 accelerari se opreste si nu mai porneste la prima cheie

pe tester da 

Friday,24,June,2016,19:44:50:33490
VCDS Version: Release 12.12.0

                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 BH
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       5165
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 59BFFB3FC39BA0D6B3D-4A3A
2 Faults Found:

17566 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1158 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1155 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent

Readiness: 1010 0001
clapeta curatata adaptata, senzor map curatat , egr este blocat cu o tablita sa nu mai bage gaze in clapeta

ce poate sa aiba ca ma inebunit ,sa nu mai aud de vw

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!