Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

Lucione_cipNu poti intra in basic setings pt ca nu ai label file dupa cum se vede in poza.Cauta in progam(Labels) si vezi de ai 036-906-034-APE.lbl

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate nu am fisierul acela in "C:\Program Files\VAG-COM\Labels"  cum rezolv treaba asta ? vad ca nu il gasesc pe net, acest  fisier..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici http://www.edisk.eu/download/14738/VAG_1062_.rar_52.2MB.html

Ii dai download fara sa pui email sau ce mai cere ca pleaca.Dupa ce descarci iti iei ce ai nevoie dar numai din cartela Labels nu pune si alt ceva ca poti arde cablu aica sa nu mai mearga.Deci numai cu terminatia lbl.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vad ca folderul labels contine si .lbl si .clb ?  este in neregula ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am instalat si versiunea de mai sus  (vag 1062 si 311) si ce naiba i-am facut ca acum nu mai merge interfata deloc...

o vede in device manager USB-serial CH340 dar in vcds imi apare

Port status: ok

Interface: not found

Doar ce m-a venit azi maneta cu tempomat si acum nu am cu ce sa activez in ecu ... maine zic sa o montez...

exista vreo solutie ca interfata sa isi revina ? vreun soft  ceva.. .hex .bin .eep  etc 

In interiorul ei are un  banal comparator LM339 si  un  convertor usb to serial CH340T, 

 

 

RE edit: vad ca interfata merge pana la urma, dar doar  cu 311 si 409 dar tot nu am acces la basic setings / adaptation ... pfiu. Montez maine tempomatul (daca e vremea buna) si il activez (vad ca asta imi da voie) si restul mama ei de interfata...

 

Ziceam sa calibrez clapeta aia ca ma enerveaza rau relantiul poate o fi din ia totusi.... pe benzina face suportabil dar pe gaz  e enervant rau...

Dar nu m-a lamurit nimeni ce este la grup 14, 15, 16 in ultima casuta ca pana sa incalzeasca motorul sta enabled apoi cand ajunge la 90 grade apare disabled si se schimba cam o data la o secunda enabled/disabled si in momentul asta variaza rau relantiul sa fie soclu ? si porneste intermitent la relantiu  de variaza asa ? daca apas acceleratia sta pe disabled si nu mai variaza...

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a zis nimeni sa instalezi sau tu nu citesti sau nu stiu.Am zis sa pui numai cu terminatia lbl nimic alt ceva.Acum trebuie sa stergi tot chiar si win de nu merge si sa instalezi de pe cd care il ai cu cablu si dupa sa pui ce vrei dar numai cu terminatia lbl.Sper sa reusesti de nu merge ai ars cablul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........

Dar nu m-a lamurit nimeni ce este la grup 14, 15, 16 in ultima casuta ca pana sa incalzeasca motorul sta enabled apoi cand ajunge la 90 grade apare disabled si se schimba cam o data la o secunda enabled/disabled si in momentul asta variaza rau relantiul sa fie soclu ? si porneste intermitent la relantiu  de variaza asa ? daca apas acceleratia sta pe disabled si nu mai variaza...

 

Grupurile 14, 15, 16 de pe engine:

 

014

Misfire recognition

 

RPM

Last

Misfire counter

Misfire recognition

 

[1/min]

[%]

[n]

Text

activated / locked

015

Misfire recognition

 

Counter Cyl.. 1

Counter Cyl. 2

Counter Cyl. 3

Misfire recognition

 

[n]

[n]

[n]

Text:

 activated / locked

016

Misfire recognition

 

Counter Cyl.. 4

Counter Cyl. 5

Counter Cyl. 6

Misfire recognition

 

[n]

[n]

[n]

Text: 

activated / locked

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acolo merge, dar cand comut pe basic imi apare cu rosu scrisul.. error ..

adp.jpg adperror.jpg

 

 

Am mai descoperit de unde face oscilatia la relanti, de la EGR, daca ii trag mufa merge perfect... 

L-am dat jos l-am curatit dar tot asa face, de calibrat cu reusesc nici clapeta nici egr.. 

am verificat in vcds la grup 74 (egr) si nu imi pare normal.. tensiunea din potentiometru (casuta 3) sta putin sub tens minima, si nu creste deloc cand accelerez , e normal asa ? sau e dus EGR-ul ? nu imi da nici o eroare cu vcds (dar cand l-am demufat, dar am sterso la conectare).

 

egr.jpg

Modificat de Lucione_cip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti e dus egr-ul, si eu am aceasta problema care pe gaz se manifesta mai tare decat pe benzina, solutia mea provizorie este mufa scoasa din el, pana cand voi avea 550 ron sa cumpar altul nou. Iti recomand sa nu iei unul sh decat daca sti vanzatorul intrucat eu am incercat vreo 2 care le-am pus pe masina si dupa cativa km iar faceau, exact ca si al meu....deci pe scurt nu e o piesa care sa o verifici instant ca si al meu si poate si al tau are momente cand nu face pb si momente in care face, si sa cumperi unul SH e ca si cum eu l-as vinde pe al meu cu 100 ron si tu l-ai lua de bun cand el e naspa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucione_cipAdaptarea se poate face si pe meas block-08 trebuie sa apesi Switch To Basic Settings.Pune  in  "C:\Program Files\VAG-COM\Labels" asta  036-906-034-AZD.txt 

Schimba extensia txt in lbl. http://vwforum.ro/topic/14353-scanarea-cu-vag-com-coduri-de-eroare/page-115 2298

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am adaugat si fisierul acela dar tot asa face, numai ca la label file nu mai apare redir fail! ci  036-906-034-AZD,...

nu stiu care este treaba.. 

oricum momentam merg cu mufa trasa la EGR..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna, eu sant mai nou aici pe forum , eu am un golf 4 1.4 16v din 99 am o problema cu relantiul,dimineata cand o pornesc la rece daca nu calc acceleratia moare motorul,relantiul scade la 600-500 cand e rece, nu urca si el el la 1100,cand se mai incalzeste motorul sta la 750,dar parca motorul nu merge rotund.Treaba asta o face de 1 saptamana.pana acum nam aceasta problema cu ia

.Am schimbat bujiile dar tot asa face

va rog ma puteti ajuta cu vreun sfat,ce ar trebui sai fac ?

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sigur la tine senzorul de temperatura a lichidului de racire da valori eroante. Este un ansamblu de 2 senzor ce se schimba impreuna G2/G62 sunt codurile lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Moldoveanu Marius

Salut , 

 

 

Am si eu o problema asemanatoare la masina mea ( VW Bora din 2002 , 1.6 AZD ) - in sensul ca am variatii de relanti si am tot cautat solutii pentru a scapa de problema. Am sa va relatez toate simptomele si ceea ce am facut pana acum. 

 

Problema este de cand am cumparat masina : am vazut-o ,  mi-a placut la prima vedere asa ca am hotarat sa o duc la o verificare : Reprezentanta Volkswagen Brasov - TESS. Masina a fost ridicata pe elevator verificata de cei de acolo etc: conclia - senzor de temperatura bulit ( pe care ulterior l-am schimbat ) si discuri de frana pe duca la partea din fata. Tin sa mentionez ca in momentul in care am vazut masina motorul mergea rotund , frumos nesesizand variatii la relanti ( probabil motorul era rece - si cand e rece nu imi variaza) ; ceea ce am observat si nu am dat importanta pe moment au fost niste usoare "tremuraturi"/ vibratii in masina. 

 

La cateva zile duc masina la cineva ( un mecanic foarte bun recomandat de multa lume si de altfel la care imi tratam vechiul Opel Astra fiind foarte multumit ) pentru schimb de distributie , ulei , filtre  , senzor de temperatura ( masina avea 128000 de km verificata cu seria de sasiu in reprezentanta : ultimul service in reprezentanta in germania il avea la 114000 de km in 2012 - asa ca tind sa cred ca cei 128 de mii erau ai ei dar oricum pentru siguranta mea zic sa schimb distributia ) . Inainte sa duc masina pentru aceste operatii mi se aprinsese Check Engine-ul si am observat ca pe evacuare aveam rateuri :mici pocnituri pe toba si variatii la relanti dar am zis ca e de la benzina -  alimentasem  de la Petrom cu benzina de 95 dupa care am trecut la 98.

 

Cand duc masina ii spun tipului si de aceste simpotome ( Check Engine si rateuri ) si a spus ca o sa verifice. Dupa cateva zile ma suna tipul si imi spune ca masina mea merge in 3 ( facut test de compresie iar pistonul 2 era praf - lucru demonstrat ulterior ) si ca de aceea am acele rateuri pe evacuare  : MI-A PICAT fata. Dupa cemi-am revenit si daca tot facuse distributia  zic sa o si segmentez ( teapa era deja luata si schimbasem distributia ) . Dupa ce masina e gata merg sa o i-au : mergea frumos , rotund dar tot avea acele rateuri si variatii la relanti ( fara check engine de data asta ) - am zis ca posibil sa fie bujia umeda si ca pana se usuca o sa-si revina asa ca plec multumit . Surpriza insa dupa nici 5 km scot masina pe liber si moare motorul : masina nu mai avea benzina aproape deloc si am zis ca poate a prins filtrul de benzina ceva mizerie ; alimentez si plec acasa . Dimineata urmatoare dau sa o pornesc insa nu mai vroia sa stea pornita deloc , asa ca il sun pe tip sa vina sa ma tracteze si sa vada ce are masina . Cu greu a reusit sa duc masina la el : drum de 5 km in care masina mergea in 2 pistoane :)) ( deja eram cu nervii la pamant ) . concluzia : 2 bobine arse aproape simultan . 

 

Le schimb ( am pus BERU ) si plec - masina iar mergea frumos dar in continuare acele rateuri pe evacuare si variatia la relanti ( benzina am pus in ea de 95 ); ce am mai observat e ca intr-o dimineata a pornit initial in 3 apoi imediat si-a revenit. Dupa toate aceste belele zic sa ma relaxez in pic si sa fac o excurie pana la lacul Rosu . Plec la drum  ,totul frumos , masina mergea frumos , tragea bine si brusc cand ajung sus la lac parca da un pic in nas si imi apare check engine-ul iara - motorul se balbaia si el si a inceput sa mearga in 3 . Am venit inapoi cu ea pana la Onesti ( eu sunt Onestean mutat in Brasov cu studiile ) vreo 170 de km in 3 pistoane ( noroc ca mai mult am coborat ca masina era puturoasa rau ) - conclizoa : a 3-a bobina in 3 zile;deja imi venea sa dau foc la masina pentru ca "topisem o dramada de bani pe distributie , segmentare si alte nimicuri si masina tot facea fitze. In fine , am schimbat si a 3 bobina si masina iar mergea rotund dar cu acele rateusi si variatii la relanti.

 

Vine ziua in care trebuie sa fac RAR-ul in vederea inmatricularii si stupoare : nu trec din cauza noxelor : ce mi s-a semnalat a fi in neregula: la relanti aveam                     "CO Corr : 0,93% Vol ( trebua sa fie pana in 0,3 )si valoarea "lambda" - 0,965 iar in ture (2716 rpm) avea CO Corr: 1,06 ( trebua sa fie maxim 0,2) si valoarea          "lambda"- 0,966 - acum chiar imi vedea sa dau foc la masina. 

 

Dupa ce m-am  documentat de aici de pe forum am dus masina la curatat clapeta si EGR-ul si adaptate ulterior si folositdoar benzina de 98 ; inainte de aceste operatii am pus masina pe tester si nu aveam nici o eroare - deja eu nu mai intelegeam numic. Trebuia sa fac urgent un drum pana la Cluj si chiar inainte cu cateva ore de a pleca la drum iarasi ma viziteaza Check Engine-ul si masina mergea in 3 - eram disperat pentru ca trebuia sa merg cu mama sa se opereze urgent si acum masina isi batea deja joc de mine .Trec urgent pe la mecanic , imi pune testerul pe ea si acum aveam Missfire pe cilindrum 2 - mi-a zis ca cel mai probabil ma va lasa iar a patra bobina; cum pornesc masina sa puna testerul :surpriza masina iar mergea in 4 dar cu check engine-ul aprins. Truia neaparat sa ajung la Cluj in acea noapte asa ca am sters eroare si am hotarat sa plec asa la risc neavand alta masina la dispozitie pe  moment .

 

Am facut plinul cu benzina de 98 de la MOL si am plecat la drum ( pe toata durata drumului ONESTI-CLUJ-ONESTI ) masina a mers foarte frumos , foarte sprintena la drum si ascultatoare fara nici o lumita in bord , consumul mi-a convenit la cum am mers ( constant 100-110 cu reprize de 140 cu gandul de a mai curata masina stiind ca trebuia sa revin la RAR pentru noxe si 3 persoane in masina) - 6% pe computerul de bord. Ajung din nou la rar: de data aceasta nu a mai fost asa grav dar tot nu a fost bine - am luat RAR-ul pana la urma cu o mica atentie in sinea mea tot nu eram linistit stiind ca masina nu e ok plus de asta pe drumul de intoarcere de la RAR iar Check Engine-ul se aprinsese si mergea in 3 ; o opresc si o pornesc si iar si-a revenit la mersul in 4 pistoane dar Chenck Engine-ul a ramas aprins - TURBAM.

 

Deja resemnat , dupa 2 zile in care nu am folosit am avut nevoie de masina si deja vedem beculetul ala galben cum ma insoteste la drum dar surpriza se stinsese de la sine; in tot acest timp ca si acum aveam fluctuatii la relanti si rateuri pe evacuare. Am mai patit asa cu Check Engine-ul sa apara si sa dispara de la sine de vreo 2 ori si inca 2 vreo 2 ori a pornit initial in 3 si imediat si-a revenit singura .ACEASTA ESTE POVESTEA MEA CU MINUNATUL AZD CARE DA RATEURI PE EVACUARE SI FLUCTUEAZA LA RELANTI SI ACUM DAR IN MERS ESTE FOARE FASNET DIN CAND IN CAND AVAND PROBLEME CU MARTORUL CHEC ENGINE SI MERS IN 3 CILINDRI.

 

Acum imi vin in minte urmatoarele lucruri : 

 

- Vreun injector infundat : pornitul in 3 si imediat isi revine ; plus ca in  intervalul 1500 - 2000 de tura se simte foarte putin cum ezita in a accelera liniar - verificat injectoare

- Sa readaptez clapeta si EGR

- Sonda lambda dusa - nu prea sunt convins de asta din mom ce masina sta normal la capitolul consum

- EGR dus de tot 

 

Ramane sa vad ce erori am pe tester cand mai apare martorul Check Engine pentru ca altfel nu imi apare nimic.

 

Imi cer scuze pentru faptul ca am scris atat ( probabil v-am plictisit ) , dar am vrut sa va povestesc tot ce am patit cu masina si poate cineva ma poate ajuta . V-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta!

 

LA MULTI ANI tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o problema cu un Golf 4 1.6 16V.Tin sa mentionez ca sunt incepator.L-am cumparat acum 2 luni si totul a fost bine pana acum in afara faptului ca imi aparea in bord eroarea "Check Engine"  dar proprietarul a zis ca merge si asa.Nu am facut decat vreo 3000 de kilometri.Intr-o dimineata dupa ce am pornit-o am lasat-o sa se incalzeasca(erau vreo -5 grade) iar dupa vreo cateva minute a inceput sa se infunde motorul si dadea sa se opreasca si nu mergea nici sa o accelerez.Dupa ce se incalzeste nu mai are probleme.Era sa o patesc intr-un sens chiar a 2 a zi.Am plecat dupa ce am incalzit-o vreo 3 minute si m-am gandit ca nu mai face si cand am ajuns in sens nu puteam sa mai accelerez.I-am dat cateva pedale si a plecat pana la urma.Tin sa mentionez ca uneori la drum lung parca merge in suturi,nu e deranjanta chestia,se simte foarte usor.I-am pus benzina de 99 crezand ca remediez situatia dar nu s-a schimbat nimic.Nu stiu ce ar putea sa aiba si nici nu vreau sa ma duc intr-un service dezimformat pentru ca fiind incepator ar putea sa ma pacaleasca foarte usor.Care ar putea fi problema si cum as putea sa o rezolv?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un service, sau roaga in coleg de pe forum cu o interfata sa te ajute, sa iti spuna exact ce problema ai la masina.Cu 30-50 lei afli ce ai defect la masina!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc,  pentru raspuns,am rezolvat problema, am dat jos clapeta de acceleratie am curatato ,si acum merge bine nu se mai opreste cand o pornesc la prima cheie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, detin un vw bora 1,6 16 v bcb 2002. Am achizitionat-o acum 2 ani si a mers perfect pana in prezent. Intr-o zi am plecat, a pornit la sfert dar in momentul cand motorul s-a incalzit putin a inceput sa mearga gatuit, cu mici rateuri la relanti mai ales in viteza 1 si 2 la turatii mici. Am schimbat bujiile si am simtit o ameliorare, insa rateurile persista la relanti , nu sunt puternice dar suficient cat sa resimt in scaun iar fluctuatia la relanti este intre 900 si 1100 . Mentionez ca am toba sport, am egr anulat si filtru aer kn atasat direct pe clapeta de acceleratie. Am fost la tester si nu mi-a aparut nici un error in afara de egr . Ma gandesc sa curat clapeta de acceleratie si filtrul de aer insa nu cred ca de aici ar fi problema. Voi ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca testerul nu-ti arata nici o alta eroare, parerea mea e ca prima data ar trebui sa te uiti la fise si bobina. Mai simplu, mergi tot la tester sa verifici daca ai Missfire pe pistoane undeva.  Daca nu ai nici un Missfire, poti incepe sa cauti problema in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut din nou, mi-am curatat clapeta de acceleratie si filtrul de aer insa problema persista :tuktuk: ... aceleasi rateuri la relanti care se reflecta si in acul turometrului cand motorul este cald.  Credeti ca ar fi din cauza unei bobine care ar fura eventual putin curent incat sa nu apara pe tester? Va rog ajutati-ma ca nu stiu ce sa mai fac !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai avea o bobina cu pbme ar avea rateuri tot timpul, nu doar la cald.

Posibil vre-un senzor de turatie, de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!