Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

Curata-ti clapeta atunci.Nu-ti ia mai mult de 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am curatat egr-ul,clapeta de acceleratie,senzor MAP si pedala de acceleratie si se pare ca degeaba...inca are momente cand relantiul oscileaza sau porneste greu...inca mai caut o rezolvare la aceasta problema... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, s-a inventat intalnirea de sambata...poate gasesti mai mult decat o cafea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: si asta e adevarat,dar din cauza job-ului pe care il am,nu prea am timp liber... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu cum este la voi dar dupa ce curat clapeta,egr-ul nici la mine nu sta fix relantiul debia dupa vreo doua saptamani de mers cu masina se stabilizeaza si  sta fix.Chiar de le resetez cu vag-ul sau nu tot la fel face trebuie sa astept ceva timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un Golf 4 1.6, 16v, 105 cp. Dimineata porneste la sfert de cheie, apoi dupa 30 sec, 1 minut de stat pe loc daca vreau sa accelerez nu pot, apas pedala pana la cap si nimic, e ca si cum s-ar decupla ceva asa simt dupa vreo 4-5 secunde isi revine si pot pleca linistit. Dupa toata faza asta porneste fara probleme si merge perfect toata ziua. Baiatul de la care am cunparat masina mi-a zis ca toata faza asta i s-a intamplat dupa ce a spalat motorul, acum nu stiu ce sa cred. Imi puteti da cateva sfaturi?

P.S. am observat ca mufa de la EGR e decuplata.

In primul rand...la benzinare nu se spala motorul cu jet de apa. Vorbesc din propria experienta. Desi s-a spalat cu apa fierbinte si motorul era aproape rece...au puscat doua bujii si doua bobine de inductie (urmatoarea zi). Verifica bujiile si bobinele....parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

 

Am si eu o problema asemanatoare cu tot ce s-a discutat in acest topic.

Golf 1.4 16V 2001 235.000 KM.

L-am luat din Germania si inmatriculat.

La 1-2 Sapt de cand l-am luat mi-a aparut martorul cu Check Engine, am pus pe tester, Eroare la S2. Am sters eroarea, dupa o perioada a parut iar, dupa 2-3 zile s-a stins martorul singur. De atunci nu a mai aparut ( aproximativ 10.000 km), pana acum 3 zile. Mentionez ca in tot acest timp nu am avut probleme cu consumul,(4.5%-5% extern + clima pornita)

Am pus pe tester iar eroare S1 si S2.. am sters, dupa cateva ture prin oras iar martor aprins.. in fine nimic schimbat, masina mergea la fel.

Intre timp am schimbat distributia (curele, role, pompa, intinzator, tot), a fost sincronizata cu tester, nu "din ochi". Totul bine si frumos.

Cand am dat sa pornesc masina a 2a zi dimineata, n-a luat-o la prima cheie, a pornit la a2a normal la sfert. Simptom: la relanti simteam un zgaltait la motor neregulat, fara ca turometrul sa oscileze sau altceva..in fine am plecat la drum 110 km, totul perfect, in afara de acest simptom la relanti. Pana seara cat am mai mers prin oras s-a aprins iar martorul.. si am inceput sa simt rateruri la treapta 1, 2 si 3 in turatie mica. iar la relanti trepidatiile sunt mai intense. AM pus iar pe tester nu am nici un missfire nimic, doar erorile la S1 si S2.. acum la relanti am dat S1 si S2 pe off, masina se stabilizeaza, nu mai da nici o trepidatie.. le activez, iar haos, tremura motoru din toate incheieturile.

Acum verdictul e in proportie de 99,9% dat, urmeaza sa schimb amandoua sondele, dar din ce am citit pe aici m-am cam descurajat..

O mentiune ar mai fi, ca am dat putin ulei pe langa cand am completat, si bujia de langa capacul de la ulei s-a "udat" putin cand a fost scoasa pentru schimbarea distributiei, si una din fise scapa curent, daca e motorul pornit si o atingi te scutura putin.

 

Problema mea este urmatoarea: e normal sa tremure asa motorul si sa dea rateuri in mers daca sunt sondele lambda defecte ? ( eu ma gandesc ca ar functiona motorul, simptomul fiind pierdere de putere si consum exagerat.. dar trepidatiile alea la relanti ma cam sperie) Poate fi din cauza la bujie sau flansa aia care scapa curent? Inainte de distributie avea probleme cu sondele, tot mai aparea martorul check engine, dar nu zguduia asa motorul la relanti..

Modificat de LMR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut LMR si bine ai venit,

 

Cand S1 sau S2 da semnal prost catre ECU iti da acele zgaltaieli. Semnal prost , in special de la S2) poate fi de la benzina multa ne-arsa care ajunge in sistemul de evacuare. Intai verifica toate fisele ca sa vezi ca iti dau bine curent.

Daca mergi mult timp in oras cu turatie mica <2000 motorul o sa aiba depuneri pe bujii si nu o sa iti dea scanteie bine.

Verifica si si curata corpul de acceleratie si EGR sa nu aiba depuneri. Dupa montaj adapteaza-le si mergi la drum cu ea.

Dupa toate acestea, cand mergi in oras si s-a incalzit masina bine (dupa ce a ajuns de vreo 5-10 minute apa la 90grade C) sa mergi cu masina in treapta inferioara si turatie ridicata 3000-4000 rpm. Se va "curata" singura.

Sper ca ti-am fost de folos. Uita-te in sectiunea de DIY despre procedurile de curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta e problema, eu am mers cam 10.000 km ( de cand am luat masina ) cam subturat, pentru ca nu ma bazam pe distributie. Subturat inseamna <3000, foarte foarte rar in 3000+.

Ma asteptam sa pice sondele, mai ales ca mi-au mai dat rateuri chiar de la inceput. Singurul lucru care ma preocupa e ca problema a venit exact dupa schimbarea distributiei.

Acum nu-mi ramane decat sa schimb sondele si sa curat EGR si si eventual clapeta de acceleratie, daca problema persista o sa iau la purificat si fiecare bujie/fisa in parte.

Dar tare mi-e frica sa nu fie mai adanca problema, bobina inductie/piston/etc.. cu toate ca n-am nici un missfire nimic deocamdata..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Curata valava egr si senzorul map

Si clapeta de acceleratie

Scoate mufa de la egr si porneste motorul si apoi daca sta relantiul teapan inseamna ca egr e stricat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie am curatat-o cand am luat masina. La EGR nu imi amitesc exact daca m-am bagat. Am schimbat doar S2 si o fisa care scapa scanteie momentan si trepidatiile s-au redus considerabil, dar tot sunt la relanti + in 90% din cazuri cand e rece nu-mi porneste la prima cheie, iar la a 2a o ia la sfert.. Am verificat in mare si furtunasele de la vacuum, e in regula. O sa incerc intai sa pornesc cu mufa scoasa sa vad 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 4 1.6 8v aeh din 99. De cateva zile relantiul a luat-o razna. Pornesc masina si sta pe la 1000 de ture.in momentul in care ating acceleratia urca pe la 1500 dupa care coboara si fluctueaza intre 1200-1400. Face chestia asta decat in modul parcare sau neutru(cutie automata). Are cineva vreo idee de la ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la egr si vezi apoi daca nu mai oscileaza relantiul inseamna ca egr e defect sau trebuie curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum te uiti la motor in lateral dreapta

Cauta poze pe google cu egr si vezi cum arata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! si eu am probleme la relanti... galopeaza intre 400 rpm si 1000 rpm si am senzatia ca se inneaca ... si o alta problema e ca at cand virez maxim stanga sau drepta pt a intoarce in loc sau dau cu spatele imi moare motorul, de pornit porneste la prima cheie.. pe diagnoza imi da sonda oxigen 1 sau amestec prea sarac... si diagnoza am facut-o in 3 locuri si de mai multe ori... am schimbat filtre, baterie , releu de incacare , distributie , bujii... am curatat de cateva ori si clapeta.... tin sa mai mentionez ca martorul din bord se stinge si singur si ramane sting si 50-60 de km sau se aprinde dupa primii 2... nu e nimic regulat.... ceva sugestii? ca nu m-am saturat sa ma plimb de la mecanic la mecanic si nici unu nu stie sa imi zica exact ce sa cumpar si ce sa schimb. iar legat de EGR nu mi-a dat niciodata nimic pe test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e de la EGR. Fa-i o curatare, sau schimba-l.

Aceleasi simptome au fost si la mine. Eu am schimbat EGR-ul cu unul nou, acum e batut in cuie la 800 RPM la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si eu am avut variatii la relanti, mai ales dupa ce se incalzeste. Am scos mufa de la EGR si nu a mai facut. Am gasit un EGR SH la dezmembrari l-am pus sus si inainte sa pornesc s-a pus testerul, adaptat si ce a mai trebuit si acum sta bine la relanti. Am facut 200 de km si totul in regula pana acum.

 

Multa bafta, tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am decuplat EGR-ul si tot am trepidatii la relanti. Mentionez ca turometrul nu oscilează. Si nici nu o ia la prima cheie dimineața

Si la mine e invers.. dupa ce se încălzește trepidatiile sunt mai rare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e posimil bobina de inductie. Una din ele.

Daca merge in 3 si da sa se opreasca motoru e bobina de inductie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da sa se opreasca. Trepidatiile sunt usoare doar la relanti. Si probleme imi face doar la prima pornire dimineața

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un S1 care imi face probleme. Dar, ca nu porneste dimineata, nu prea are treaba. O sa verific pompa de benzina.. usor usor ajung sa schimb tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!