Jump to content

Probleme relanti 1.6 16V


tudor_85
 Share

Postare recomandată

scoate mufa egr-ului ,mergi cu ea si vezi daca mai sunt probleme,motoarele astea sunt foarte pretentioase si la benzina ,d-apai la gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si chestia asta o facea si inainte de GPL ?

Clapeta curatata bine, adaptata...verificat admisie aer, furtune vacuum...aprindere...

Clapeta am curatato de curand fara sa o adaptez. Nu s-a schimbat nimic in bine sau rau.

Nu am egr.

Modificat de ceobyc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare tuturor!va rog mult sa ma ajutati si pe mine ca sunt disperat.masina din semnatura are urmatoarea problema.....daca calc ambreajul la o turatie mai mica de 1300 rpm turometrul coboara dar nu se opreste la 800 unde trebuie sa stea coboara mai jos dupa care isi revine....dar daca am clima pornita se opreste motorul cand calc ambreajul la aceiasi turatie mai mica de 1300rpm....daca calc ambreajul pe la 2000 rpm nu mai sunt probleme.am schimbat fise,bujii toate noi pana sa segmentez motorul nu aveam problema asta...va rog sa ma ajutati cu un sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, subscriu si eu cu problema mea la relanti. Cand se incalzeste motorul fluctueaza foarte putin relantiul, dar cand virez de volan pe loc joaca foarte tare relantiul. Stie cineva care ar fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine cared ca e cureaua de accesorii........cand se incalzeste se mai slabeste....si cred ca patineaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine cared ca e cureaua de accesorii........cand se incalzeste se mai slabeste....si cred ca patineaza.

si care ar fi explicatia cu fluctuatia la relanti din cauza curelei de accesorii? Si eu am acceasi problema cand vireaz de volan stg/dr fluctueaza relantiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa servo-directive...nu are legatura cureaua de accesorii cu pompa servo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da are ca doar e antrenata de cureaua de accesorii...la mine fenomenul sta cam asa: in primele 2-3 minute imi merge servo usor apoi incepe sa se ingreuneze mai ales la viraje pe loc si la relanti incepe sa trepideze usor volanul iar daca rotesc stg/dr fluctueaza. Si inca ceva: daca plec putin subturat cand e rece masina "chitaie" ceva in zona accesoriilor. Posibil toate aceste simptome sa fie de la curea?

Modificat de bgy23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci asta e explicatia........la cald cureaua se slabeste si mai mult ca se dilate cauciucul si patineaza......trebuie schimbate cureaua si rolele.....in mare e bine sa schimbi tot ce tine de distributie daca nu stii cand au fost facute.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pai si atunci asta e explicatia........la cald cureaua se slabeste si mai mult ca se dilate cauciucul si patineaza......trebuie schimbate cureaua si rolele.....in mare e bine sa schimbi tot ce tine de distributie daca nu stii cand au fost facute.....

am schimbat cureaua si face la fel ca inainte dar:

- am mers si fara curea cativa kilometrii si e mare diferenta in sensul ca : masina pleaca mult mai usor de pe loc, plec numai din ambreiaj. Dispare acea senzatie de pedala grea pe care o am cand e cureaua de accesorii montata, iar  schimbarea vitezelor se face muult mai lin fara smucituri.

In concluzie ce poate fi? M-ar interesa daca are cineva o schema a instalatiei de servo, cica ar exista o supapa de retur pe circuit, ma gandesc ca nu-si mai face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Eu pe tubu care iese din rezervorul cu ulei de servo cel care se duce in jos pipaindul am observat ca are ceva tare pe el si prezinta o crescatura ca o buba.cod.1J1 422 891 E. Va intreb daca pe acel tub de cauciuc este o valvola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este cu rosu la mine este tare ca si cum ar avea ceva in tub.La voi cum este?

post-130029-0-54328800-1390227907_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o problema cu masina din descriere. totul a inceput cand intr'o dimineata a inceput sa vibreze foarte puternic masina, am fost cu ea la service si la diagnoza missfire la cilindrul 3 si am schimbat bobina de la buzia respectiva. dupa operatiunea asta motorul nu mai vibra in schimb nu mai statea la relanti. avea oscilatii destul de mari 800-1100, ceea ce nu facea pana acuma. mecanicul mi'a recomandat sa curat clapeta de accelatie, lucru care l'am facut a doua zi dimineata(adica azi dimineata) si rezultatul este tot acelasi, oscilatii la relanti. tin sa mentionez ca aceste oscilatii sunt mai sesizabile cand motorul e cald, la prima cheie cand e rece nu se simte nimic, iar acest mecanic mi'a spus ca trebuie schimbata clapeta. cand a facut calibrarea pe tester dadea valorile 7% si 93%. cand am schimbat filtrul de aer mi s'a spus ca furtunul care intra in capacul de pe motor de scopt(furtunul care face un cot la 180 de grade) si chiar asa este. mentinez ca un am nici un alt cod de eroare nici la sonda lambda nici la nimic. pls help.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu relantiul am rezolvat-o schimband furtunul epurator,dupa curatarea egr-ului si a clapetei acc. Salutare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul epurator e acela care intra in capacul motorului?? cand am schimbat filtrul de aer prezenta urme de ulei pe filtru si garnitura. nu mult, dar era acolo.

post-121458-0-46289000-1390396565_thumb.

post-121458-0-18863800-1390396574_thumb.

Modificat de Ionut2790
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descoperit problema. Valva EGR e blocata. am fost la un mecanic azi, a scos mufa si motorul s'a stabilizat. luni o sa'l rog sa'mi curete EGR-ul pentru ca el mi'a recomandat sa il schimb ca daca il curata se va infunda din nou. voi ce ziceti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare. Pentru cei cu fluctuatie in relanti (si pentru cei ce au si GPL ) , eu personal am decuplat mufa de la EGR din oct- nov 2010. Relantiul se stabilizeaza, iar pt cei cu GPL va asigur ca nu se mai opreste motorul. Ramane martorul "check engine" aprins, iar alta problema nu am avut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine schimbi montatorul gpl si te duci la unul cu 2 neuroni sa ti regleze instalatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai decuplat mufa de la egr?Puteai ca inversezi garniturile de metal de la egr si asa il astupai. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut. Am un Golf 4 1.6, 16v, 105 cp. Dimineata porneste la sfert de cheie, apoi dupa 30 sec, 1 minut de stat pe loc daca vreau sa accelerez nu pot, apas pedala pana la cap si nimic, e ca si cum s-ar decupla ceva asa simt dupa vreo 4-5 secunde isi revine si pot pleca linistit. Dupa toata faza asta porneste fara probleme si merge perfect toata ziua. Baiatul de la care am cunparat masina mi-a zis ca toata faza asta i s-a intamplat dupa ce a spalat motorul, acum nu stiu ce sa cred. Imi puteti da cateva sfaturi?


P.S. am observat ca mufa de la EGR e decuplata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca mufa de la egr e decuplata nu-ti arata nimic pe bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic. nu am niciun martor aprins. vad ca de 2 zile porneste bine, are momente si momente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curios faptul ca nu ai nimic pe bord.La mine de decuplez egr-ul mi se apride martorul.Ar fi bine sa-i dai un test cu vag-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Neagu Alexandru Mihai

Salut. cam aceiasi chestie imi face si mie doar ca la mine vaiaza de la 800 de turatii sare la 1000 ... si sunt putin cam nedumert. am intrebat si mi s-a spus k ori de la benzina ori trebuie curatata clapeta de acceleratie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!