Jump to content

Bec halogen pe pozitii


toni
 Share

Postare recomandată

Am gasit azi in Cora bec halogen de 5W la 12V (Philips) si am luat unul sa vad cum lumineaza. Rezultatul e promitator.

Ma gandesc sa le pun pe pozitii, e vreo diferenta intre un bec cu halogen si unul de pozitie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine unul ma bate gandul sa pun becuri albastre pe pozitie. Am vazut la cineva pe fabia si se vedea foarte misto. Aveti idee unde pot gasi becuri albastre de pozitie si cel mai important, daca se leaga politia de treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in targ. poti sa asortezi si niste becuri la duzele de la stergatoare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine unul ma bate gandul sa pun becuri albastre pe pozitie. Am vazut la cineva pe fabia si se vedea foarte misto. Aveti idee unde pot gasi becuri albastre de pozitie si cel mai important, daca se leaga politia de treaba asta.

<{POST_SNAPBACK}>

cel mai bine ia-ti pachetul philips blue vision, care are si becuri de pozitie cu geam albastru ( nu ca tzaranismele alea de pe dacii) :lol:

Cat despre titlul topicului, si eu sunt interesat. Astept sfaturi

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar consumul stie cineva cum este?

Uneori se lasa mai mult timp pozitia aprinsa cu motorul oprit.

Altfel, suna tentant o lumina foarte alba pe pozitie in loc de galbenul ala obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile cu halogen pe pozitii duc la distrugerea soclulurilor. NU recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Dar cum le distrug? In prima faza prin cap nu imi trece decat consum marit care ar supraincalzi soclul lor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile cu halogen degaja mult mai multa caldura decat unul normal si asa poate afecta ce e prin jur ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc totusi ca cei de la Philips s-au gandit ei la cantitatea de caldura degajata si, in consecinta, nu cred ca ar fi probleme cu soclurile; parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile NU sunt pentru pozitii, de fapt nu au nimi in comun cu domeniul auto, ele au intrebuintari pentru locuite (lampi/spoturi etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile NU sunt pentru pozitii, de fapt nu au nimi in comun cu domeniul auto, ele au intrebuintari pentru locuite (lampi/spoturi etc).

<{POST_SNAPBACK}>

Toni, lipeste o poza cu minunatiile acelea sa stim despre ce vorbim :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare rau, si cred ca se vede si mult mai bine pozitia...

Sunt si eu interesat !

Baietii cu electrica mai tare n-au nimic de zis? un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becurile cu halogen pe pozitii duc la distrugerea soclulurilor. NU recomand.

<{POST_SNAPBACK}>

Eu pe alfa 156 am avut bec halogen pe pozitie din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pe alfa 156 am avut bec halogen pe pozitie din fabrica

<{POST_SNAPBACK}>

Da, dar soclurile au fost gindite pentru acel tip de bec, pentru a putea disipa caldura degajata.

Eu am schimbat citeva becuri de la lampile numarului de inmatriculare si soclurile erau friabile de la atita caldura. Imaginati-va ce s-ar fi intimplat daca becurile erau cu halogen ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soclurile pentru becurile halogen sunt din ceramica,special proictate sa reziste la temperatura degajata de aceste becuri (cel din poza cu 10 bani),in magazinele de electrice unde se gasesc de cumparat becurile sunt si socluri ceramice pentru ele si odata montate fac si schimbarea becului mult mai simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soclurile pentru becurile halogen sunt din ceramica,special proictate sa reziste la temperatura degajata de aceste becuri (cel din poza cu 10 bani),in magazinele de electrice unde se gasesc de cumparat becurile sunt si socluri ceramice pentru ele si odata montate fac si schimbarea becului mult mai simpla.

<{POST_SNAPBACK}>

Numai ca soclul ceramic trebuie sa mai fie si compatibil cu masina. Soclurile actuale sunt monobloc si se prind direct pe far.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu mi-am pus iarna trecuta niste leduri luate din Vitan pe albastru(100mii setul),au un efect cool dar eu am far clar si poate din cauza asta se vad asa de bine,dupa care la 1/2an am inceput sa vad si pe dacii dar nu au acelasi efect,datorita geamului probabil sau ptr ca sunt becuri si nu led,deci va recomand cu caldura aceste leduri care sunt de marimea unui bec normal de pozitie si nu trebuie adusa nici o modificare instalatiei,pur si simplu scoate-ti becul vechi si bagati ledul.Efectul e garantat.Ma interesa daca pot gasi si Angel-Eyes pentru A4 faza scurta tot pe albastru (sau alb daca albastru nu exista) si cat m-ar costa.Mai am una : in vara intr-o seara pe 1Mai am vazut un A6 n-o sa va vina sa credeti dar avea cercurile de pe grila fata albastre si cele de pe spate rosii.Asta unde se mai gaseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o intrebare...

Dar pt. stopul de ceata, ce-mi puteti recomanda? Vreau ceva puternic, sa il aprind cand sta vreun tampit in spatele meu, cu faza lunga aprinsa... intalnesc tot mai des specimene d-astea si ma enerveaza la culme.. e foarte deranjant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Itzi pot recomanda sa ramai cu cele stock, nu e frumos sa va duelati in becuri ca niste maestrii Jedi in sabii laser. In plus daca esti nevoit din motive meteo sa folosesti stopurile de ceata vei folosi acele phasere si vei afecta automat un nevinovat. Recomandarea mea este sa incerci sa tratezi cu clementza imbecilii nu sa ii pui la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus daca esti nevoit din motive meteo sa folosesti stopurile de ceata vei folosi acele phasere si vei afecta automat un nevinovat..

<{POST_SNAPBACK}>

Da, intr-adevar.. la asta nu m-am gandit... Insa, dati-mi o solutie pt. a-i potoli pe tampitii care circula cu faza lunga in spatele tau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intr-adevar.. la asta nu m-am gandit... Insa, dati-mi o solutie pt. a-i potoli pe tampitii care circula cu faza lunga in spatele tau...

<{POST_SNAPBACK}>

Le bagi avariile si, de regula, se potolesc. Daca esti pe DN1 si mergi pe banda a 2-a si-ti baga unul "lunga in "ceafa, si nu ai unde sa te duci in dreapta, incetineste (nu frana brusc, doar redu vitez) si baga avarii. Efectul e garantat: cel din spate va exploda! Am testat-o cu succes pe un Golf V, tipul era sa faca infarct, asa de rosu era la fata! Sau poate era de la lampile de frana...

Dar daca mergi pe idea "fazerelor":

Lampa suplimentara halogen (sau mai bine doua), amplasata in spate, artizanal, cumparata din Vitan la un pret moderat. Am vazut eu la unu' cu o Dacie. Era super ansamblul, mai ales ca se potrivea si cu soferul si cu celelate briz-brizuri de pe masina (Inimioara luminoasa, led-uri albastre la duza stergatoarelor si, probabil, catzel care da din cap...)

Ca sa continui ideea lui Akebono : ce tie nu-ti place...

End OT!

Apropo, cam care ar fi utilitatea? Ca nu vad nici o diferenta. Doar de pret, bineinteles!

Modificat de Zorro Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le bagi avariile si, de regula, se potolesc. Daca esti pe DN1 si mergi pe banda a 2-a si-ti baga unul "lunga in "ceafa, si nu ai unde sa te duci in dreapta, incetineste (nu frana brusc, doar redu vitez) si baga avarii. Efectul e garantat: cel din spate va exploda! Am testat-o cu succes pe un Golf V, tipul era sa faca infarct, asa de rosu era la fata! Sau poate era de la lampile de frana...

Dar daca mergi pe idea "fazerelor":

Lampa suplimentara halogen (sau mai bine doua), amplasata in spate, artizanal, cumparata din Vitan la un pret moderat. Am vazut eu la unu' cu o Dacie. Era super ansamblul, mai ales ca se potrivea si cu soferul si cu celelate briz-brizuri de pe masina (Inimioara luminoasa, led-uri albastre la duza stergatoarelor si, probabil, catzel care da din cap...)

Ca sa continui ideea lui Akebono : ce tie nu-ti place...

End OT!

Apropo, cam care ar fi utilitatea? Ca nu vad nici o diferenta. Doar de pret, bineinteles!

<{POST_SNAPBACK}>

Mersi de idei Zorro.. abia astept sa le incerc :17:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar soclurile au fost gindite pentru acel tip de bec, pentru a putea disipa caldura degajata.

Eu am schimbat citeva becuri de la lampile numarului de inmatriculare si soclurile erau friabile de la atita caldura. Imaginati-va ce s-ar fi intimplat daca becurile erau cu halogen ....

<{POST_SNAPBACK}>

Hai sa facem o verificare. Am un aparat de masura care poate masura si temperatura. Facem o incercare? Sa vedem ce temperatura are unul si celalat? (direct pe sticla becului) sau in alt loc, gasim noi o solutie.

Oricum din exeprienta si practica stiu ca temp la halogen e mai mare decat la clasice. Dar cu cat, nu am masurat pana acum. Ar fi o premiera si pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!