Jump to content

Suport dogbone


SOLAR
 Share

Postare recomandată

Pai de ce nu scrii si tu de la inceput ce vrei.

daca vrei powerflex, nu-ti recomand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rayn

    7

  • marius1982.11

    6

  • bamwels

    6

  • SOLAR

    5

Pai asa am scris de la inceput, postul #69 :)

 

Ok, daca powerflex nu, atunci ce alte variante mai am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lemforder echipeaza OE iar in poza ai codul OE.La diesel nu recomand powerflex sau altceva pentru ca in loc sa preia vibratiile o sa le transmita in caroserie.La benzina merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreo diferenta intre suportul pentru cutie automata si cea manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

 

 

Salut

 

Si eu sunt in dilema cu acest dogbone.

Nu stiu sa raspund la intrebarea ta.

 

Eu miercuri am dat comanda de suport stanga Swag pret 121 lei ''promo'' si dogbone 88 lei tot swag si tot asa ''promo''.

Am fost sunat ca dogbone-ul nu il mai au pe stoc,dar imi poate trimite Vaico la 119 lei ceva de genul.

Astazi am primit piesele dar dupa codul oe 1J0199851R acesta apare doar pentru motoare diesel.

Am sunat imediat si am zis problema crezand ca  este o greseala...dar respectivul Domn imi zice ca dupa seria caroseriei apare ca se potriveste.

Acum va trebui sa il montez si ma gandesc ca acesta fiind pentru diesel (cauciucul sa fie maidur?) o sa

imi vibreze caroseria?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' ce? mie imi vibreaza caroseria crezi ;)? rezista la cuplu mai mare ala, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma gandeam ca fiind pentru diesel cauciucul ar fi mai dur.

Motorul diesel are o  trepidatie mai mare decat al unui benzinar deci el are forta necesara sa ''culiseze'' tamponul.

Benzinarul in schimb,daca am dreptate cu ce am scris mai sus.... vibratia s-ar transmite in caroserie.

 

O seara frumoasa in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema,daca nu este montat corect din cauza faptului ca tamponul de ds este mai tapanos si mai dur,e posibil sa iti strice filetul sau sa iti rupa surubul de prindere pe cutie.

Tampoanele sunt concepute diferit la benzina fata de diesel pentru ca sunt diferente de soc la ds fata de benzina.

Daca tamponul de diesel a fost montat corect si suruburile au fost stranse corect,nu trebuie sa apara probleme.

De cruiozitate,cine a fost furnizorul piesei ?

post-64586-0-20522900-1449819577_thumb.j

post-64586-0-73239600-1449819584_thumb.j

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Autokarma

Ieri am trimis un mail cu link sa vada pentru ce motoare se foloseste 1j0199851r.

http://vagpart.com/vw/bora-variant-4motion-bo-eu-2001-19920-mounting-parts-for-engine-and-transmission/#p-vw-1j0199851r

Ma sunat astazi si acelasi raspuns ca ei au program si ca 1j0199851r. este echivalentul lui 1j0199851r AA.

Ca pentru retur trebuie sa platesc transport deoarece piesa e buna,daca nu ar fi fost buna nu trebuia sa platesc eu returul.

Nu inteleg cum pot sustine ceva care e mai mult decat clar...

 

 

Este a 2-a oara cand comand de la ei.

Prima comanda am fost sunat a 2-a zi (vineri) pentru confirmare mi sa spus ca primesc comanda a 2-a zi (sambata am mers la curier si a zis ca nu am primit nimic)

Luni am fost sunat din nou sa mi se zica ca piesele imi ajung a 2-a zi (cand am intrebat dc nu le-am primit sambata)

''''Stiti  COLEGU'''

Am inteles ...dar acum chiar nu pot:

Trebuia sa isi asume raspunderea.

Da am gresit,o sa va trimitem altul in schimb nu povesti de adormit copii.

 

Am lucrat cu cei de la unix 7 ani de zile fara nici o problema (putin mai scumpe piesele)dar ce conteaza 5 lei in plus atat timp cat pentru acei 5 lei pot monta respectiva piesa pe masina..

Revin la ei.

 

PS: Bieleta antibalans care o comandasem eu zicea ca nu mai e pe stoc si mi-a recomandat aceasta(mi-a zis daca e ok daca imi trimite vaico) acesta fiind mai scump putin,dar ce vreau sa spun este:

Daca nu mai era pe stoc,de ce in loc de a scoate produsul de pe site? la ieftinit cu 2 lei ? Adica de la 88 lei la 86 lei.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pe mo..tii lor echivalent.
 
1J0199851R=V10-1410(1J0 199 851 R + 1J0 199 851 Q)

1J0199851AA=V10-2137(1J0 199 851 AA + 1J0 199 851 M)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Deci astazi am desfacut cutia pentru ai face o reconditionare dar m am lovit de o alta problema si anume mi  s au forfetat cele  2 suruburi de la Dogbone(adica suportul antibalans...)Cum mai pot sa l scot fara sa l sparg ca cica mecanicul mi a zis sa merg asa cu el pana iese singur...(asa ceva mi se pare bizar desi am tras de cutie si a iest fara sa mai desfac acel suport...nu inteleg mecanicii din romanica...)Sa l sparg sau oare iese...atasez si o poza mai jos...

Am incercuit cu rosu unde s a forfetat...

 

CAM00340.jpg

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci cele 2 suruburi de pe motor dupa care scoti suportul din cele 2 suruburi ''forfecate''.Bagi WD40 pe filete dupa care 2 piulite,le stringi bine una de cealalta si desfiletezi surubul rupt.Spor

L.E-vad ca acele suruburi sint partial filetate deci ori incerci sa dai filet ori folosesti ''un dispozitiv/scula de extras suruburi rupte'' 

 

Modificat de rayn
Completare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu inteleg el practic nici nu se misca...am inteles ca el nu are filet pe acea portiune si ar fi doar oxidat acolo...am dat cu o burubelnita pe margini dar degeaba...l am lasat poate mai intra ceva wd 40 si isi face loc...practic daca s au rupt acele 2 suruburi trebuia sa iasa dupa spusele mecanicului doar ca este oxidat in jug...ca mai apoi sa , sudeze 2 piulite pe cioatele resturilor de suruburi si sa le dea afara apoi...

 

 

 

 

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se misca acum cind sta pe loc dar daca o '' sa pui o frana sanatoasa''.Buna varianta cu piulita sudata.Ideal ar fi sa faci operatia sa nu o lasi asa .Nu inteleg cum de s-au rupt amindoua ai folosit pistol cu ''percutie''?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat edit la postul de mai sus pentru ca m am uitat la unul nou si nu are filet pe acea portiune...

 

829970.jpg

 

In ce am incercuit cu rosu si pe sageti eu cred ca acolo nu este filet...s a desfacut normal doar ca s au taiat suruburile chiar sub ochii mei...adica capul la suruburi pur si simplu s a taiat...

Modificat de sdR+
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici al tau de pe masina nu are filet.Doar ca este corodat si au facut suruburile ''priza''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt l am incarzit nitel apoi luat la ciocan si schimbat...am pus o mizerie de febi...sincer este nou si atata tot...cat o tine nici nu ma intereseaza ca daca era dupa mecanic cica sa merg cu el pana isi da drumul singur...asa ceva rar auzi...suruburi am gasit acelasi pas doar ca au cap de imbus de 8 sau 10 nu mai retin sigur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca febi este catalogat ca mizerie,FORTUNE LINE sau HANS PRIES sau ITN ce draq mai sunt ?

Trebuia sa iti montazi LEMFORDER sau CORTECO sau OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare! 

Vin pe topcul asta cu o problema: 

In momentul in care plec de pe loc (Indiferent ca rotile sunt drepte sau bracate) pocneste ceva sub masina. Cand rotile sunt bracate, pocnitura se aude mai tare. Doar la plecarea de pe loc. Apoi, pot sa trage de ea in curbe si sa franez, sa accelerez si nu mai face nimic. Cumva, e din dogbone? Ati patit careva asa ceva? 

ps: bucsele tocmai au fost verificate astazi si toate par ok la trasul cu levierul de ele. Voi ce parere aveti? Ca deja cand aud acel zgomot imi da lovituri direct in creier... 

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 25 februarie 2016 at 8:15 AM, GABIVVX said:

Trebuia sa iti montazi LEMFORDER sau CORTECO sau OE.

Care e cel mai ok din cele de sus? Ultima oara(acum vreo 7 ani) am montat OEM. CORTECO cum se prezinta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

tot la dogbone ma gandesc si eu ca ar fi o problema, de fiecare data cand pornesc smuceste motorul destul de tare si se mai simt ceva vibratii , ambreiajul este schimbat recent , la oprire e totul ok,nici nu se simte ,ar fi de luat in seama ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Se poate ca acest suport sa fie responsabil cu trepidatii la plecarea de pe loc ( uneori ) . Se simt trebitatii care uneori te duc cu gandul la ambreiaj , dar parca acestea au un sunet de parca ar bate in caroserie ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!