Jump to content

Suport dogbone


SOLAR
 Share

Postare recomandată

Mai este bun suportul asta sau se intinde prea mult?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rayn

    7

  • marius1982.11

    6

  • bamwels

    6

  • SOLAR

    5

1.Daca amortizeaza,poate sa se lungeasca cat vrea el(bucsele sunt tip acordeon).

2.Mai bine il dai jos,dai bucsele jos si le inspectezi,vezi cat e de moale "la mana".

Eu zic ca e in limite atata timp cat in repaus nu e "moale"

Ca idee:lemforder=220ron(schimbat de mine sapt trecuta)

incearca sa cauti doar bucsele(nu exclude varianta "de la dezmembrari")

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina trepideaza rau la pornire. E cam moale la mana cauciucul. Daca nu este el atunci am pb cu ambreajul care are doar 6000 de km. De fapt daca ridic pedala ambreajului si accelerez masina face ca un acordeon si apoi merge ok.La tine cum se manifesta si cum se manifesta acum dupa schimbare.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu l'am schimbat din cauza socurilor resimtite in cazul schimbarilor treptelor de viteza,mai violent.Ma cam zgaltaia in scaun,in special dupa ce treceam in urmatoarea treapta de viteza si debraiam.Diferenta se simte in bine,insa nu e enorma;pentru ca atunci cand am schimbat suportul am schimbat si distributia si a trebuit sa scot si suportul din dreapta masinii.Surpriza:si el are uzura pronuntata(cauciucul incepe sas se rupa).Partea aiurea e ca e foarte scump fiind hidraulic.

Si alt motiv a fost ca schimbatorul se "legana" destul de mult.Acum se misca mai putin.

Eu te'as sfatui sa folosesti un gen de bucse Powerflex,cele mai moi(ca sa nu dardaie pe urma prea tare).Sunt undeva ~80ron din cate am vazut.

Problema pornirii s'ar putea 99% sa fie legata si de suportii laterali.

Legat de ambreaij...doar daca "topaie",ar trebui sa iti pui o intrebare legat de uzura acestuia(in afara de patinare si scaderea vitezei maxime atinse).

Numai bine!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...am cautat si eu bucse powerflex, din cele galbene, si m-am tot gandit. Din cate stiu acest dog bone se duce daca este un alt tampon dus. Multi l-au schimbat si apoi dupa cateva zile a incepiut sa faca iar. O sa schimb tamponul o sa verific si pe aceia lateriali daca au scurgeri si apoi merg la garantie cu ambreajul.

Simt la schimbarea vitezelor, functie de cat cuplu este necesar, o lovituara in transmisie, un soc neplacut.

Inca ceva: atunci cand este umezeala multa socul dispare precum si trepidatiile. Trebuie sa fie frig si umed si dispare aproape de tot.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Uite asa facea al mine inainte sa il schimb:

Rezultatul este mai mult decat ok dupa schimbare, inainte imi trepida aiurea la pornire la rece si la schimbarea vitezelor mai ales de la mare la mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dah...tot ce inteleg este ca pana nu recunosti simptomele si nu rezolvi pe pielea ta un suport nu iti poti da seama daca el este pb sau nu. La mine am tras cu mana de el si s-a miscat destul de mult iar la alt golf 4 nici nu am putut sa-l misc. Cum nu am indicator la mana nu am putut sa trag o concluzia cu privire la taria fortei aplicate. Totusi la mine pare umflat si simptomele sunt mai mult decat evidente iar ambreajul este noi. Daca aveam volant bimasica ma gandeam la ea asa ca raman suportii. Si mai este si manifestarea care apare la umiditate in care masina pare mult mai usoara iar trepidatiile dispar. Cred ca o sa dau cu apa pe el sa vedem daca se intampla ceva...

Sa mai adaugam niste sinonime la acest suport si anume bieleta anticuplu, antibasculare, bieleta antibalans, bieleta antirasturnare, tamponul de prindere de la cutie, poate mai ajuta pe cineva discutia asta. Codul este 1J0 199 851 AA.

Il schimb zilele astea si va anunt. Multumesc baieti!!!

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat azi cu unul ordinar, de 130 de lei si se simte un 30-40%. Restul trebuie sa fie din cutia de viteze. Bine ca a venit caldura sa desfac curand tot motorul si cutia. La asta care il am o sa-i pun bucse Powerflex sa vedem ce si cum.

Multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: sa ne zici si noua cum e cu powerflexul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dogbone este acelasi lucru cu bieleta antibalans?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , scrie doua posturi mai sus.

Vad ca se vorbeste si de masina care 'topaie' la ridicarea ambreiajului. A mea topaie, la rece nu se simte, cupleaza bine, dar cum incalzesc ambreiajul ( bara la bara ), cum scutura masina la cuplare. Si la oprire, zdruncina serios. Asta tot la cald, ca la rece, daca pornesc motorul si-l opresc dupa putin timp, se opreste frumos. In plus, si la rece, si la cald, cand am ambreiajul calcat, de afara se aud clar batai subtiri..

Acum, ma intreb ce o fi.. Ambreiajul, volantul, suporti motor, sau, mai multe de-odata? Motorul e un 1Z cu 198.000 km

Modificat de ikks
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Unde pot gasi si eu bucse Powerflex sau unele nu foarte dure pe care le recomandati pentru un dogbone ?

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceea ce spune ikks experimentez și eu de mai mult timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Posibil sa fie si la mine aceasi problema.Masina ruleaza ok,nu trepideaza,nu zdruncina.Singura problema este cand o las in frana de motor, imi face un mic balans fata spate.In rest totul e ok.Eu zic ca ambreiajul e ok, suportii de motor sunt schimbati ambii si din ce am citit pe forum dogbone-ul asta ar fi problema.Mie sa nu-l schimb degeaba si alta sa fie cauza.Un sfat m-ar ajuta enorm.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baga-te sub masina si trage de dogbone, vezi daca are joc :)

daca e dogbone-ul uzat cel mai bine se observa atunci cand urci sau cobori o bordura ceva, daca tii de schimbator simti cum se misca foarte tare

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Trutan Darius

Am si eu o problema ce cred ca este de la dogbone.

La schimbari de viteza, sau la accelerari bruste si dupa las motoru in frana de motor se simte un lag, dupa care o puscatura subtila. M-am bagat sub masina si am tras de el cu mana(sus/jos) si se misca max 1 cm. Iar cu masina pornita, si acelerare(nu violenta) in viteza nr1 se misca 3-4cm,ii mult?

Ce firma recomandati? Merita bucse powerflex? Am auzit ca is cam rigide.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mers nu cumva se misca schimbatorul?

iti recomand sa schimbi dogbone cu totu.Cunosc eu pe cineva care ia pus acele bucsii si nu prea a fost multumit

Acum depinde de tine dar eu i-as pune altu nou si ca pret pleaca de la 150 de lei si ajunge pana la 250 lei in functie de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se misca schimbatorul la cele mai mici denivelari si gropi. Am ridicat masina pe elevator si am impins de motor cu o ranga cu contra pe caroserie, si acel tampon se decomprina fooarte usor. Ma gandeam , nu e o solutie daca am mai strange de acel surub din cap, pentru a nu mai avea plaja mare la decomprimare. Cauciul s-a inmoiat in timp si comprimandu-l s-ar mai rigidiza. Ce ziceti?

post-22767-0-06529300-1343486815_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa strangi surubul respectiv pana nu mai poti ca degeaba il strangi daca cauciucul este uzat si nu mai amortizeaza socurile

solutia e schimbarea suportului si nu se va mai misca deloc schimbatorul

nu incercatii sa va apucatii sa strangeti suruburi aiurea ca nu este de joaca cu suportii de la motor.Lai dat jos l-ai schimbat cu unul nou si gata treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de platit cine il plateste, e usor sa tot spui, dai jos inlocuiesti si ai scapat de problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce treaba are asta cu mine?

colegu ma intrebat daca mai strange surubul respectiv,daca dispare jocul.I-am raspuns ca nu

i-am raspuns doar la intrebare ca are banii de schimbare sau nu,nu ma intereseaza pe mine

:ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-as schimba dar asta inseamna sa intru in banii de concediu. Ideea este ca vreau sa pun doar pe Lemforder am auzit ca ar fi cel cu care vine pe original, numai ca cel mai bine l-am gasit la pretul de 330 RON.

Am mai gasit un link (postul nr 10)cu o improvizatie legata de acest tampon. http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=198969

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Comandat Lemforder in jur de 200 lei, o sa revin cu impresile dupa. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru diesel poate ai comandat la banii astia, la benzinar difera codul si ciudat este mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!