Jump to content

TOBE DE ESAPAMENT...


TZepeSH
 Share

Postare recomandată

Lume, lume! Cele bune sa s-adune, cele rele la foc cu ele!

Sub acest slogan, eu impreuna cu Alex_B, am demarat proiectul de achizitionare de tobe de esapament. Am fost la Curtea de Arges, mai precis la ROMCAT BORLA, acolo unde se fac toate modelele de tobe si am aflat ca o toba de BROASCA din inox, cu garantie de 10 ani, este undeva intre 1.900.000 si 2.500.000, in functie de cati sutem..

Noi ne-am gandit sa comandam pe data de 15 septembrie 2 pentru noi. Daca vreti si voi tobe, dati de stire, poate scade pretul....mai VB.. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as fii interesat si mi-ar trebui tobe ptr un motor boxer de 2000cmc T4 an de fabric 1982...daca puteti sa-mi spuneti cit ar costa o pereche ca tare mar interesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca stiti ca difera de la motor la motor, ceea ce inseamna ca vor fi modele diferite de facut in fabrica.

sunteti siguri ca pretul este pentru modele diferite sau este penrtu un singur model ( sa zicem ptr motor de 1300)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca tobele sunt complecte cu tot cu galerii sau tre sa duci tobele vechi si vin rembracate in tabla de inox??? :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba, voi vorbiti de toba de esapament (muffler/exhaust) sau de incalzitoare (heat exchangers), ca daca e pentru toba, m-as cam baga si eu mai incolo, findca pretul e super bun, pe HS e vreo 90 de euroi; ideea e sa gasim un design comun pentru tobe, indiferent ca va merge pe un 1200 sau pe 1300/1500/1600; evident ca exista diferente la galeriile de preincalzire (simpla preincalzire/dubla preincalzire) si la pipele care unesc incalzitoarele cu furtunele de aer cald de la turbina (cu/fara, in functie de sistemul "(non) clean air" :alien: ; esential e sa se brodeasca piesele astea intermediare pe care le reciclam de pe tobele noastre vechi (eu asa am reconditionat toba mea) pe cele 2 galerii ce ies (intra?) din toba.

Si stiu astia sa faca tubulatura in asa fel incat sa obtina aceeasi lungime de traseu pentru toate cele 4 cai de esapament, ca sa nu influenteze negativ parametrii de evacuare si contrapresiune? :salut: Mare minune! :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta la care m-am gandit eu era cea de lungime a camasilor si deci implicit distanta dintre prinderile pe chiulase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i treaba!

Mai intai este vorba de toba finala adica aia din spate si cea veche nu se imbraca in tabla de inox, pentru ca ii cunosc si iti dau si certificat de garantie!

Pentru toate modele de motoare, 1200, 1300, 1500, 1600 tobele propriuzise sunt la fel, ma refer la dimensiuni si gurile de la radiatoare.

Trebuie sa duci toba veche ca sa-ti taie gurile de pe ea, ca nu se pot turna in inox. Apoi, cel mai bine ar fi sa mergi cu masina, ca pe ici, pe colea mai difera (ma refer la caroserie, etc), dar daca nu, va garantez ca ma duc acolo cand se vor face si o sa am grija sa fie bine!

Pentru modeleul de 2000 cmc nu-mi dau parerea, dar cred ca cel mai bine ar fi sa vii cu masina. In principiu este la fel ca la celelalte, poate doar putin mai lata. Pretul va fi acelasi. cel mai probabil 2.100.000. Daca suntem mai multi pretul scade simtitor......

Mai VB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am porbat azi cu TZepeSH o toba facuta acolo, si a mers beton.

:ok:

Am avut mici probleme, dar acum, daca facem altele stim ce sa facem, believe me! :D

Se aude foarte frumos, si cred ca se poate si mai frumos, cu unele interventii :) :D

Daca mai e ceva intrebati....

:21:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba, voi vorbiti de toba de esapament (muffler/exhaust) sau de incalzitoare (heat exchangers), ca daca e pentru toba, m-as cam baga si eu mai incolo, findca pretul e super bun, pe HS e vreo 90 de euroi; ideea e sa gasim un design comun pentru tobe, indiferent ca va merge pe un 1200 sau pe 1300/1500/1600; evident ca exista diferente la galeriile de preincalzire (simpla preincalzire/dubla preincalzire) si la pipele care unesc incalzitoarele cu furtunele de aer cald de la turbina (cu/fara, in functie de sistemul "(non) clean air"
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am luminat si eu cum stam cu tobele astea.

E de bine. Atunci ar fi si mai interesant daca ar face o toba ca asta

020_3540.jpg

sau ca asta

020_3555.jpg

sau, de ce nu chiar una ca asta

020_3681.jpg

:ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de bine. Atunci ar fi si mai interesant daca ar face o toba ca asta

Cele trei tobe din poze sunt "exhaust extractors" de care vorbeam mai sus.

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nautilus are dreptate.. :ok:

De pe tobele vechi se taie iesirea de pe chiulasa si se sudeaza pe cea noua... dar sa stii ca ele sunt foarte rezistente.. :ok:

Gurile (tablele) alea de incalzire care vin din turbina si dau in radiatoare, se dau jos de pe toba veche, si mai apoi se pun pe cea noua...

Ei nu pot crea piese dintr-o bucata(turnate) din inox. asta este...

Acu, ca sa fiu sincer, aici in Pitesti, la firma care importa tobe de la WALKER (supertari) o toba de broasca este 130 de Euro, mai scumpa ca pe H.S.

Pe langa asta, tobele de broasca au tevile alea de incalzire a carburantului, la unele una, la unele doua.... Alea trebuie sa le aducem noi, altfel ne costa cu 150000 mai mult si trebuie sa mai asteptam, pentru ca astia nu au asa ceva... DAca nu, le ducem noi, pentru ca am gasit aici in Pitesti pe cineva care are, si cu 70000/toba rezolvam treba cu tevile astea (si sunt din inox).

ne multumim cu ce avem! :D

daca vreti tobe, spuneti...daca nu vreti pana pe 15, cand le luam noi, sa stiti ca matrita ramane la astia, si daca mai vrem, putem

sa lut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acu, ca sa fiu sincer, aici in Pitesti, la firma care importa tobe de la WALKER (supertari) o toba de broasca este 130 de Euro, mai scumpa ca pe H.S.

Daca vreti tobe, spuneti...daca nu vreti pana pe 15, cand le luam noi, sa stiti ca matrita ramane la astia, si daca mai vrem, putem

de trei ori mai scumpa aproape :-(

ce sa mai zic, bravo, abia astept sa vad si eu toba asta si, de ce nu, sa apelez si eu la aceasta solutie, daca e fiabila!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mai este cineva care doreste toba, scrieti repede, ca Alex_B si cu mine mergem marti sa ni le facem. Repet: cu cat mai multzi, cu atat mai bine (mai ieftin), plus garantie 10 ani la toba de inox! Si suna chiar bine (toba)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Deocamdata nu am fost, am avut ceva probleme cu mashina lui Alex_B si trebuia sa mergem cu amandoua. Sper ca le facem joi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Am rezolvat cu rateurile in evacuare.Era din cauza tobei noi.La intrarea incalzitoarelor in toba , in toba, exista niste filtre din tabla ca niste lalele , ideea este ca la toba noua erau prea strinse "petalele" si nu aveam circulatie. Le-am departat si acum merge belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata despre ce este vorba. Prima poza este originala a doua este o toba noua. Nu sunt ale mele sunt luate de pe flat4ever

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hauoleeeeuuuu ce gatuita era.... pai manca si din putere la greu, sa rasufle doar pe gaurishcile alea laterale...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt coane ale lui, n-auzi ca sunt de pe Flat4 ? Bai, marturisesc ca eu la mine n-am vazut petalele alea......e gaura-gaura, mare, cat diametrul tevii. Asa trebuie sa fie ?

P.S. Boierilor, n-ati mai zis, ati luat tobele alea din Curtea de Arges ? cum au iesit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum si a mea era aproape la fel de gatuita. Noroc cu ala de pe flat4ever ca a descoperit si m-am prins si eu ce si cum. Dupa cum zic ei , pe flat4erver, alea sunt un filtru de sunet dar sincer dupa ce le-am cracanat se aude mai bine. oric mie imi bubuia pentru ca gazele se intorceau. Ideea este sa fiti atenti la treba asta cand schimbati toba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde e articolul de pe flat ? ca eu parca nu l-am vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e articol. E pe forum o intrebare a unuia . cauta dupa data postarii vezi ca este postat prin 7-8.04

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o toba noua si nu am chestiile alea, doar gaura mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contrazic, ca nu stiu subiectul....dar mi se pare anapoda sa restrangi fluxul de gaze, cand ideea e ca gazele sa iasa cat mai liber

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contrazic, ca nu stiu subiectul....dar mi se pare anapoda sa restrangi fluxul de gaze, cand ideea e ca gazele sa iasa cat mai liber

Atunci ia freza si taie-i "petalele" de tot :bounce:

~Nautilus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!