Jump to content

Noul Audi A6


Eto
 Share

Postare recomandată

Am vazut noul audi A6 in reviste, e superb! M-am indragostit!

Am vezut ca preturile incep de la 38600 euro.

Motorul de 2,0 TDI 177 cp mi se pare suficient, mai ales ca am auzit ca e si mai usor decat vechiul model, am condus un 2,7 de 179cp si trage bine, ma gandesc si acesta de 177 merge super.

http://audi.ro/modele/a6/a6_limuzin/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot sa 'configurez' un A6.

ori nu stiu , ori e vreun bug...ori.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici un bug, inca nu e valabil configuratorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut tuturor,

De ceva vreme caut sa imi schimb masina cu una premium, si m-am oprit la 2 modele: Mercedes E220 sau Audi A6. Am citit tot felul de review-uri pe net, am fost si le-am vazut pe amandoua in showroom, am si mers putin cu ele si...m-am indragostit pe loc de A6

Vreau sa va cer parerea in privinta ofertei pe care am primit-o de la dealerul local Audi: A6, motor de 2.0, 177 de cai, S-line interior/exterior (cutie automata, vopsea metalizata, senzori parcare, camera marsarier .... nu stiu ce dotari sa mai enumar aici, din ce am observat eu singurul lucru care ii lipseste e navigatia), la pretul de 43.000 Euro. Eu am sapat putin pe net si pretul mi se pare ok, nu e nici oferta de nerefuzat dar nici prea mare nu e.

Daca aveti o parere avizata, va rog sa o impartasiti.

Multumesc,

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu am facut un drive test cu noul A6 cu motorul de 2.0 177 cai care avea cutie manuala. Sincer, comparativ cu ce am acum (1.9 140cp) nu mi s-a parut foarte potent. Sa nu ma intelegi gresit, motorul nu e lenes dar parca pentru o astfel de masina mergea unul mai puternic. Evident ca asta se poate rezolva ulterior cu un chip tuning deci pentru mine nu e un capat de tara.

In rest masina este absolut geniala. Cum sta pe drum, cat de bine insonorizata este, ce bord superb are... ecranul dintre turometru si vitezometru... pfu greu i-am gasit vreun defect...

43.000 mi se pare destul de mare pretul avand in vedere ca poti gasi modelul asta SH cu garantie la preturi in jurul a 30.000 euro si destul de dotate.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am mers cu 2.0 177 cai manual si mi s-a parut f ok, chiar mai ok decat 1.9 130 cai stock

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6, motor de 2.0, 177 de cai, S-line interior/exterior (cutie automata, vopsea metalizata, senzori parcare, camera marsarier .... nu stiu ce dotari sa mai enumar aici, din ce am observat eu singurul lucru care ii lipseste e navigatia), la pretul de 43.000 Euro.

E cale lunga de la o vopsea metalizata si senzori de parcare pana la un A6 dotat la maxim. Si cu siguranta pretul unui 2.0 TDI dotat cat sa-i lipseasca doar navigatia ajunge pe la 70k de euro.

Oferta la care te referi probabil este formata din A6 Advanced si A6 Confort, care vin impreuna cu climatizare pe 4 zone, xenon, scaune incalzite si senzori de parcare.

Nu e tocmai rau, dar ii lipsesc mult mai multe. :)

LE: cred totusi ca pretul de 43k este fara tva.

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi dilema , in vara cand decis sa schimb masina.Am alex 2 modele , A6 si E class , masini noi de la dealer nu sh.

Nu discut dotari , motorizare etc , la final dupa ce am configurat cele 2 masini , E class era mai ieftin ca A6 .Nu regret alegera facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri/pareri.

@rifflections: Din ce am vazut eu, A6 C7 sh la ~30k euro sunt destul de greu de gasit, si .... cam bat la ochi. M-am uitat si la preturile din Germania si am vazut ca si acolo sunt cam 40k euro.

@paul_e88: Ai dreptate in ceea ce priveste cele 2 pachete, sunt pe masina despre care vorbesc. Nu stiu ce ar mai putea avea, nu cunosc atat de bine In afara de cele 2 pachete, ar mai fi transmisia, pielea, S-line...si cam atat, din cate vad eu in oferta. Nu are trapa, de asta am uitat sa mentionez initial. pretul este de 43k euro cu TVA (e o masina adusa de dealer pentru drive-test, dar nu a apucat inca sa faca drive-test, din cate am vazut eu nici nu e inmatriculata inca).

@b97dmt: E220 pe care l-am luat eu in considerare nu era nou, era de 1 an, fusese masina de prezentare, drive-test si...masina de serviciu a unui sef :). Avea 5200 km, dar era destul de zgariata si piele din interior destul de murdara deja. Mi-a placut MB cand l-am vazut pe net, dar cand m-am uract in el...nu am avut senzatia de "asta e masina pe care o caut". Probabil ca e o alegere strict subiectiva, in niciun caz nu judec pe cineva care a ales diferit fata de mine.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare destul de ieftina daca este pretul cu TVA.

De lipsit ii lipsesc, de exemplu: suspensia pe perna de aer, asistent vedere pe timp de noapte (vedere termica), sistemele de asistenta la condus, camere video 360, keyless, faruri LED, head-up display, soft-close, park assist, trapa, scaune ventilate, bang&olufsen sau bose, navigatia, bluetooth, etc. Sunt multe optiuni la o masina din gama asta, iar pretul tuturor optiunilor enumerate cred ca ajunge la 25k euro.

Masina de care ai spus este oricum dotata cu lucrurile de bun-simt, chiar putin peste. Dar vroiam sa spun ca nu ii lipseste doar navigatia. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai rectific cate ceva: are si keyless (daca te referi la faptul ca o pornesti din buton, tu avand cheia in buzunar), farurile sunt bi-xenon dar are si acele "curbe" LED (nu stiu cum sa le numesc) si bluetooth.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Keyless-ul este de mai multe tipuri, cu senzor la portbagaj sau/si cu actionare electrica. Dar da, standard este cu buton de pornire, in prezenta cheii..iar farurile cu LED optionale sunt cu LED si pe faza scurta/lunga, nu doar la pozitie, cum e la xenon.

Oricum, cum am zis, masina mi se pare destul de ieftina la 43k..

Modificat de paul_e88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca nu am mai avut rabdare si luni eram acolo, la prima ora, sa iau masina :)

Ca o prima impresie...nu pot sa spun decat ca se simte ca esti intr-o masina premium. Se poate sa fiu eu subiectiv (sau conteaza si cu ce o compari), eu am avut un Mitsubishi Lancer. Presupun ca un posesor de MB clasa S nu ar fi atat de incantat ca mine de masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E, stai ca nu este chiar asa.

Da, presupui bine.

Pe un posesor de MB S class nu l intereseaza acest aspect.

Poate ca si varsta ta este una nepotrivita pentru acest model, poate.

O zi buna.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am tot citit in manualul de utilizare al masinii, si nu am gasit ce fisiere suporta MMi-ul (Infotainment). Are cineva idee ce extensii suporta, sau daca suporta si fisere video?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Trebuie sa las masina nefolosita pentru 3 luni in iarna aceasta. neavand un garaj, o voi lasa intr-o curte, in are liber.

1. Sunt ceva recomandari in cazul in care se lasa masina nefolosita pe o perioada atat de lunga? Scos bateria (o borna) etc.?

2. Unde pot gasi o prelata serioasa? Am rascolit netul si nu am dat de asa ceva.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand sa gasesti o soluție pentru a porni mașina la 2-3 saptamâni, altfel o sa ai nevoie de robot de pornire si probabil de resetare diverse erori după. Alarma s-ar putea sa nu mai functioneze dacă rămâne fără curent.

Prelate pentru autoturisme gasesti pe motorvip.ro.

Au si dimensiuni mai mari de genul 5 m lungime.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

   Cred ca am ramas dator cu niste pareri despre masina. Am aproape 15k km (azi am bagat-o in service pentru revizie) si pot sa spun ca sunt anumite lucruri care imi plac foarte mult si altele care...lasa de dorit. Pe scurt, daca am locui intr-o tara cu drumuri de bun simt, mi s-ar parea masina ideala.

La plusuri as enumera tinuta de drum impecabila (stabilitate foarte buna, usurinta in conducere....simti ca e parte din tine masina asta), calitatea materialelor la interior, confortul la volan (aici as avea ceva de obiectat la adresa scaunelor - am scaune sport). Tot la plusuri as pune si consumul, la un drum Iasi - Bucuresti cat de cat linistit, cu o viteza medie de ~90 km/h, consumul e undeva intre 5.4 si 5.8. Ar fi multe de spus la plusuri, dar ma opresc la cele mai importante.

La minusuri...dupa cum spuneam mai sus, scaunele sport. La drum lung, te cam doare spatele. Si inca un lucru pe care l-am descoperit recent: parbrizul. E a doua oara cand il schimb, s-a crapat de la o piatra. Sa nu credeti ca aveam 200 km/h....aveam in jur de 80 km/h in ambele cazuri, iar ultima data piatra mi-a fost aruncata de masina care rula in fata mea. Nu camion, nu TIP, nu tanc...o simpla duba. La service, mi s-a confirmat ca .... "au observat si ei ca parbrizele originale (am CASCO si se face comanda de parbriz original) sunt cam proaste". Am avut cateva masini inainte, nu multe, si erau marci mai slab cotate decat Audi. Am luat pietre in parbriz si cu alea...destule. Niciodata nu am avut parbrizul spart. Cine stie, poate e vorba de ghinion aici :).

 

Ideea e ca, vaxzand eu drumurile patriei, m-am hotarat sa o schimb. As vrea un SUV, ceva mai "adaptat" pentru gropi, santuri de-a latul strazii si borduri. Prima optiune a fost tot un Audi, Q5 sau Q7. le-am vazut pe amandoua, am facut un drive test si...Q5 iese imediat din calcul, Q7 probabil ca iese si el. Interiorul e la ambele (la Q5 chiar destul de evident) sub A6. Dupa cum mi-a explicat dealerul...alea nu se adreseaza clasei Business, desi Q7 cica e "premium". In fine.... La momentul de fata, cea mai buna optiune mi se pare VW Touareg. Imi place mai mult decat Q7, nu are pusa eticheta de "masina de coclalar", iar la pret e cam la fel. Tot ce am primit pana acum e o oferta de buy-back pentru un Q7, sa mai dau eu 15k euro diferenta (Q7 fiind nou), dar ceva mai slab echipat decat masina mea (fara camera videa spate - presupun ca e necesara la hardughia aia, fara clima 4 zone, fara pachet iluminare interioara etc.). Stiu ca la bauy-back se pierde destul de mult, dar e mai convenabil pentru mine ca nu am de umblat/asteptat prea mult. 

 

Daca aveti ceva pareri despre schimbul asta (poate alte variante etc.), va rog sa le impartasiti.

 

Multumesc,

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Totul bine si frumos cu noul A6. Ce mi s-a parut bizar este raspunsul pedalei de frana. Am simtit o frana mai nesigura decat a golfului si din cauza lipsei de feedback a pedalei. Nu stiu ce fel de sistem au implementat, dar apasam cu maxima de forta si nu simteam ca se opreste cum ar trebui. Modelul in speta are si anvelope Pirelli Cinturato P7 225/55 R17.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine frana la a4 e mai slaba decat la golf VII.Probabil asa o fi si la a6.

Modificat de Bogdan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E altfel setata frana. Nu prea are cursa pedala de frana, reactioneaza la presiune. Cam multa electronica. M-am putut obisnui in cativa zeci de km, dar nu mi s-a parut foarte safe.
Am mers cu A6 tot 2.0TDi 177 Multitronic, desi nu cred ca are treaba cu motorizarea.

Pe A4le B8 din 2009 este mult mai ok senzatia la franare. Posibil ca la facelift sa o fi schimbat.

Sent from my ApfelPhone

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cat e impozitul la un motor de 3.0 ? dar din Septembrie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva noul model de A6 3.0 TDI ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!