Jump to content

Audi A3 2.0TFSI Probleme si rezolvari


Iulian HondaFan
 Share

Postare recomandată

eu sunt destul de cool...

nu sunteti "fundamentalisti germanico-veeduber-i" ;) ? din experienta si polemicile mele pe acest forum se pare ca majoritatea sunt de credintza ferma ca VAG face cele mai bune masini din lume ;) , masinile japoneze sunt niste "rasnitze", cele americane niste tractoare, americanii sunt niste inculti, agresivi si inapoiati mintal cu niste forte armate de 2 lei vechi...

vlade, daca asta te face sa te simti mai bine ;)... cred ca mai stii ce ti-am spus cand ai avut aceeasi atitudine agresiva.

Daca tii sa vorbesti pe acest forum incearca sa o faci in asa fel incat sa nu enervezi lumea. Tot ce gandesti pui pe foaie, iar asa ceva nu se face cand esti citit de aprox. 2000 useri. Nu stiu ce mi-ai zis atunci si nu ma intereseaza. Ideea este sa pastrezi linistea printre "fanii" VW. Si nemtii, da, fac cele mai bune masini din lumea, privite prin prisma designului, fiabilitatii si performantelor. Pe capitole, multe marci exceleaza in felul lor.

Sa stapanesti sanatos masina. Ai optat pe piele integrala sau S-line american vine asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    34

  • Vlad MHL

    9

  • s_c

    6

  • george

    5

Iulian HondaFan

manetutza mica de sub cea de semnalizare este pentru "cruise control"/tempomat... nu sunt obisnuit cu ea, am tot dat faza mare de cateva ori in loc sa decuplez tempomatul... noroc ca se decupleaza si din frana.

pachetul sport include piele aici. nu stiu exact ce fel de piele e ( in europa vad ca sunt mai multe variante) dar e de calitate mult mai buna decat ce a fost pe GTI.

singurele lucruri care imi lipsesc sunt xenoanele ( care cred ca se pot pune si in aftermarket) si sistemul audio Bose. la "open sky" ( trapa cu geam nerabatabil in plafon deasupra banchetei din spate) am renuntzat ( am trapa si pe Civic si am avut si pe GTI... le-am folosit oricum f. rar) si nu cred ca e facut cu cap ( nu au decat niste storuri de vinilin gaurit cu un sistem de prindere dubios care la masinile de test sarea din pozitie singur).

de asemenea senzorii de parcare lipsesc de pe lista de optionale oferita aici. scaunul cu reglaj electric sunt oferite numai cu pachetul de lux ( care e incompatibil cu cel sport) si in mod ciudat vine numai la scaunul soferului in timp ce cel al pasagerului e tot manual...

cateva detalii sunt deci subpar comparativ cu Acura TSX si Subaru Legacy GT ( cel cu motorul 2.5T de 250CP) care au fost principalele concurente... dar masina a compensat la alte capitole.

consum preliminar 7.5-8l% la viteza constanta ( pe tempomat) de 110-120km/h pe autostrada...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

si inca una din interior:

si rog un moderator sa stearga calupul de mai sus cu pozele micsorate prea mult. Danke.

Modificat de Iulian HondaFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

am gasit lista furnizorilor pentru A3:

1) partea mecanica a transmisiei DSG este produsa de BorgWarner, firma din Michigan... in timp ce partea electronica vine de la contitemic, o divizie a Continental.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bey, acu' ma sabotatzi?! ati sters toate pozele?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu inteleg - ai avut un post cu 3 poze, credeam ca la acela te referi. Daca am sters ce nu trebuie, scuze, it was a mistake.

Bey = acasa, nu aici, pls!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sters primul, S_C a gresit si a sters si a doua parte. Posteaza iar te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

foggedaboutit... imi mai iau o vacantza de pe forumul d-voastra daca nu se poate cu "bey".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foggedaboutit... imi mai iau o vacantza de pe forumul d-voastra daca nu se poate cu "bey".

<{POST_SNAPBACK}>

Imi pare cu adevarat rau sa aud asta, cu atat mai mult cu cat am fost printre putinele persoane care te-au sustinut aici (cu sau fara stiinta ta), in conditiile in care multi te-au contrat (deh, "privilegiul" opiniilor minoritare).

Din pacate insa tot nu se poate cu "bey", cu sau fara vacanta. Vacanta ramane decizia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

4. daca nu esti sigur ca VAG este peste japozene, te rog sa imi spui un echivalent al acestei masini atat din punct de vedere al motorului cat si al luxului.

:D

<{POST_SNAPBACK}>

deoarece primul mesaj mi-a fost sters , il scriu din nou !

subaru legacy . peste la tren de rulare , spatiu interior . motorul nou lansat 2.0R 180cp aspirat , bate motoarele aspirate de la VAG la cp/l .

calitatea materialelor este cel putin la fel de buna , iar pretul ... pretul este sub cel al unui A3 !

cam asa suna mesajul meu original . sunt ontopic raspunzand intrebarii unui moderator .

atitudinea voastra lasa de dorit totusi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0R are 160cp pe Impreza , nu cred ca are mai mult pe Legacy :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

moderatorul care a intrebat de mesaj eu eram. O sa aflu si cine a sters mesajul initial.

Acum vin si eu cu raspunul meu. Tot respectul pentru marca Subaru dar sa compari S.Legacy cu un Audi este ca si comparatia dintre un difuzor Sony si unul Harman Kardon. Amandoua sunt marci bune , amandoua fac lucruri bune (in cazul actual tu proprietar de Subaru chiar ar fi culmea sa nu sari sa aperi ceea ce ai) .. dar revenind la comaparatie.. Audi e Harman Kardon , e lux e calitate e premium.. Sony e bun exceleaza in mai multe domenii dar orice pasionat de muzica recunoaste ca nu-ti faci linie audio premium din Sony in masina si mergi la nume mai bune precum HK, Bose sau DLS...

cam asta zic eu. Si m-am uitat intr-un site de presa la poze cu S.Legacy... nu aduce interiorul cu luxul dintr-un Audi ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si calitatea materialelor ? luxul ? adica ?

pai e simplu. subaru e marca japoneza . colegul a intrebat de masini japoneze comparative.

eu nu doar ca ii dau o masina comparativa ca pret ... performante ... dar si dintr-o clasa superioara !

si uite :

specs in japoneza spicuiesc din pagina de mai sus :

[kW(PS)/rpm] 132 (180)/6800 si 140(190)/7100

sa nu zic de motoarele turbo 2.0 care fac pafff 2.0TFSI ul :

[kW(PS)/rpm] 191(260)/6000 206(280)/6400

ambele marci sunt bune , dar a spune ca japonezii nu fac masini bune este cam ... jenant ?

ceasurile de bord :

top.jpg

cockpit:

top.jpg

pentru mai multe poze :

http://www.subaru.co.jp/legacy/b4/concept/index.html

hint : dati click pe butonul gri din dreapta jos.

PS : pentru a fi foarte bine inteles de la inceput. nu zic ca audi nu sunt masini bune, frumoase si performante . dar a intra intr-un con al tau si sustine ca japonezele nu sunt masini ... asa nu !

Modificat de george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deoarece primul mesaj mi-a fost sters , il scriu din nou !

subaru legacy . peste la tren de rulare , spatiu interior . motorul nou lansat 2.0R 180cp aspirat , bate motoarele aspirate de la VAG la cp/l .

calitatea materialelor este cel putin la fel de buna , iar pretul ... pretul este sub cel al unui A3 !

cam asa suna mesajul meu original . sunt ontopic raspunzand intrebarii unui moderator .

atitudinea voastra lasa de dorit totusi !

1. mesajul tau initial este pe topicul europa vs america pentru ca nu avea ce cauta aici

2. nu esti ontopic pentru ca intrebarea NU ti-a fost adresata TIE

3. citeste postul meu care raspunde la intrebarea ta, e pe topicul precizat mai sus

4. ai un warning pentru atitudine: "atitudinea voastra lasa de dorit totusi"

5. urmatorul off-topic mai ia un warning...daca vrei, continua pe topicul dedicat: Europa vs. America

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept reactia lui voinea .

1.mesajul meu initial era chiar pe acest topic

2.sunt ontopic deoarece raspund unei intrebari adresate unui prieten de al meu. cu iulian ma cunosc de mult timp

3.ai gresit topicul

4.da , atitudinea moderatorului care mi-a sters mesajul fara nici o explicatie ! sunt si eu moderator pe mai multe forumuri si asa ceva nu se face !

5.si inca o data , nu esti corect. atat am avut de spus . astept reactia lui voinea pe privat . si cu aceasta ocazie ma retrag de pe preamaritul vwforum . desi am incercat sa aduc informatii utile , vad ca voi ii goniti si pe cei care chiar cumpara masini din grupul VAG :coolpics:

vlad , da , tu, lasi de dorit in calitatea de moderator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept reactia lui voinea .

1.mesajul meu initial era chiar pe acest topic

2.sunt ontopic deoarece raspund unei intrebari adresate unui prieten de al meu. cu iulian ma cunosc de mult timp

3.ai gresit topicul

4.da , atitudinea moderatorului care mi-a sters mesajul fara nici o explicatie ! sunt si eu moderator pe mai multe forumuri si asa ceva nu se face !

5.si inca o data , nu esti corect. atat am avut de spus . astept reactia lui voinea pe privat . si cu aceasta ocazie ma retrag de pe preamaritul vwforum . desi am incercat sa aduc informatii utile , vad ca voi ii goniti si pe cei care chiar cumpara  masini din grupul VAG :coolpics:

vlad , da , tu, lasi de dorit in calitatea de moderator.

1. citeste cu atentie propozitiile...m-am referit la faptul ca postul tau este ACUM pe acel topic, stiu foarte bine unde era inainte

2. nu esti on-topic pentru ca nu ti-a cerut nimeni sa raspunzi la intrebare, chiar daca esti prieten cu respectivul

3. nu am gresit topicul pentru ca acolo s-a discutat si despre europene vs. japoneze...ar trebui schimbat titlul in europa vs restul lumii

4. da, am gresit, trebuia sa iti spun ca ti-am mutat posturile pe alt topic...si daca esti moderator pe alte forumuri ce? bravo tie...

5. nu ne face tu noua teorie si vorbeste frumos despre aceasta comunitate unde ai fost acceptat si fara masina VAG...iar daca pleci, bravo tie, ce matur esti. Asa faci si pe celelalte forumuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...

5. nu ne face tu noua teorie si vorbeste frumos despre aceasta comunitate unde ai fost acceptat si fara masina VAG...

<{POST_SNAPBACK}>

conform REGULAMENTULUI vostru !

1. Forumul vwforum.ro este deschis tuturor persoanelor, indiferent de nationalitate, sex, religie, clasa sociala etc.

adica sunt tolerat ? :coolpics:

chiar ca m-ai terminat cu fraza asta . chiar sunt curios ce va spune adminul vostru .

Modificat de george
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, enough of this.

1. Vlad a mutat post-ul tau "using his best judgment" - e privilegiul lui de mod. Ar fi trebuit sa puna aici link-ul, s-a grabit si a uitat. Asta e, ni se intampla tuturor, scuze pentru neplacerile cauzate.

2. Ceea ce Vlad vrea sa spuna cu pct. 5 este ca trebuie sa ne comportam cu totii civilizat, fiind intr-o comunitate. Intr-adevar, nu are importanta ce masina ai.

Avand in vedere ca adevarul este undeva la mijloc, voi sterge warning-ul tau si va voi ruga pe toti sa incheiem aceasta disputa. Ca de obicei, rugamintile mele "moderatoare" au si conotatii secundare - privilegiul meu de mod, de data asta.

Multumesc mult pentru intelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Subscriu cu s_c si precizez ca respectivul post s-a discutat si in aria discutiile moderatorilor iar astfel de comportamente ale celor cu putere le judecam in house de fiecare data.

Nu vrem sa eliminam pe nimeni si nu vrem sa fim vazuti ca niste fanatici ai marcilor VAG.

Regulamentul l-am modificat acum 2 luni si speram ca in mai bine.

Pana la urmatoarea polemica in care intram,

voinea out.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok , am inteles. va multumesc pentru intelegere.

sunt de acord si sustin parerile lui s_c si voinea .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Iulian HondaFan

for the record:

am deja 3000 km facuti ( si nici nu a trecut o luna) dar masinutza e f. simpatica si " a sweetie"...

consumul este insa mai mare decat la G4 GTI 1.8T 180CP, desi VAG si EPA spun ca artrebui sa fie similar. ultimul rezervor a fost de 26.35mpg ( aprox 9l%) cu mult mers interurban... precedentul a fost de numai 24mpg ( 10l%) in mers "suburban"...

am aflat insa ca varianta americana are managementul electronic diferit si nu poate functiona in regim stoechiometric ca si cea europeanan din motive de poluare si benzina cu continut mai mare de sulf in America fata de Europa.

coeficientul de aerodinamicitate este un alt minus pentru acest model ( este 0.33). comparativ pana si Civicul are 0.30, iar Accord are 0.26... consumul pe autostrada la viteze peste 100km/h va avea clar de suferit din cauza asta chiar daca eficienta termica a 2.0TFSI este superioara...

Modificat de Iulian HondaFan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Iulian HondaFan

sarit de 5000mile (8000km). totul e dulce si perfect. consumul se apropie de cel al G4 GTI 180CP stand mai mult peste 26mpg decat sub, chiar si pe temperaturi sub limita inghetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian HondaFan

cateva dintre remarcile presei auto americane despre A3:

With 200 horsepower on tap, the A3 is certainly no slouch on the road. The 2.0-liter four doesn't suffer from turbo lag, and the optional DSG tranny effectively reduces BMW's SMG, Toyota's SMT and Ferrari's F1-style transmissions to second-tier status with its smooth and fast gear changes. The electromechanical steering does a superb job of dampening out unwanted road vibrations and kickback without marring feedback, and the well-tuned suspension keeps the car buttoned down in the turns, even as midcorner pavement imperfections try to knock it off line.
http://www.edmunds.com/new/2006/audi/a3/10...928/review.html
The DSG, which Audi calls an "automatic," is really an electro-hydraulically controlled manual transmission (or auto-clutch manual). You can opt for a standard stick, but why? The DSG is faster and delivers shifts as smooth as in the best automatics. And it blows away everything else in the clutch-pedal-less manual-transmission category. BMW's base-level Sequential Manual Gearbox? Nein. Ferrari's pricey F1? Arrivederci. Toyota's SMG? Sayonara, too. There's none of the jerky action the others dole out while in automatic mode. Leave the DSG in "D" or "S" modes and, if the need arises, pull the downshift paddle to accelerate clear of a situation. The system reverts to automatic if no other manual shift commands are given. There is, of course, a full manual mode, too. This technology should affect how transmissions are designed in the future, as it offers the benefits of an automatic without the power losses of conventional torque converters.

http://motortrend.com/roadtests/wagon/112_...i_a3/index.html

What's special about DSG is that it can shift faster and smoother than any manual or automatic that we've seen before, including a previous DSG system on the Audi TT 3.2 we tested against BMW's Z4 with its similar SMG transmission in our May 2004 issue. What makes DSG different is its use of two wet multiplate clutches and a split gear system. See "A Gearhead's Delight," R&T, June 2004. Briefly, it is able to pre-select gears and at the time of the gear change, simply transfers power from one of its clutch systems to the other in a smooth continuous power flow. The result is seamless shifting and a surreal video-game-like driving experience. The A3's DSG slips through gears so quickly that passengers can't tell you're having fun clicking through all six gears.
http://www.roadandtrack.com/article.asp?se...article_id=2396

si car&driver a avut numai cuvinte de lauda despre A3 2.0TFSI desi ei au testat numai varianta manuala. masina a intrat si in topul lor 10:

The A3 proves that beauty is not always in the eye of the beholder, at least in the way we perceive beauty here at Car and Driver. Sometimes the perception manifests itself via the fingertips or the visceral regions, when car and driver are bonding while unwinding a series of fast S-bends. Styling doesn't matter much at times like that, but responses do. And the little A3 is nothing if not responsive.

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...article_id=9631

The best part is how swiftly the A3 gathers speed. Zapping to 60 mph requires only 6.5 seconds, almost a second quicker than the Mazda. The quarter-mile passes by in 14.9 seconds at 94 mph compared with the Mazda's 16.0 seconds at 87 mph. A speed limiter steps in at 128 mph, but the A3 feels as if it could run to almost 150 mph.

As for turbo lag, Audi has pretty much eliminated it. In our street-start test, in which we accelerate from 5 to 60 mph to test an engine's throttle response, the A3 did the trick in 7.1 seconds. The Mazda needed 8.6 seconds. Passing maneuvers in the Audi rarely require a downshift, as the engine's low torque peak (1800 rpm) and snappy response get the job done effortlessly.

That's not to say we avoided shifting the six-speed manual. It, too, is a model of smoothness, with a light clutch and well-defined shift gates. The shifter feels lifeless compared with a Honda's, but it's fun to row nonetheless.

There's a lot of joy baked into the chassis as well. Although it doesn't have a great deal of grip, pulling a middling 0.82 g on the skidpad (the Mazda does 0.87), the A3 is one of those cars that carry speed with little effort or thought.

The chassis bits are simple compared with the A4's in that the A3 has a strut front suspension, not the A4's multilink arrangement. But there's that satisfying feeling that the A3 will go exactly where it's pointed. The tires gradually lose grip, so you can use everything the car can offer without wetting your pants. Despite the A3's porky 3246-pound weight, it feels nimble, agile, and light on its feet—the way a small car should feel. The back end dutifully follows the front, but it's not so planted that the result is terminal, unsatisfying understeer.

The A3 has a fantastic ride-and-handling compromise. It's firm enough to control body motions yet not at all harsh. Bumps are absorbed enough to cushion but not so much as to isolate. You get that vital communication with the tires without suffering a jarring ride. Unlike some other electrically assisted steering systems, the A3's always seems to dial up the right amount of assist.

Yet as spry as the A3 is, it also feels solid. The body is stiff, and the doors shut with a hearty thunk. All the trim pieces are firmly mounted, the driver barely hears bump impacts, and our test car had zero squeaks or rattles. It's too bad Audi's reliability reputation doesn't back up the A3's high-quality tactile sensations.

http://www.caranddriver.com/article.asp?se...rticle_id=10356

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoasa masina, dar si varianta initiala (acura tsx) ar fi fost o mica bestie, mai ales cu un bodykit adecvat si niste jante de vreo 18"... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Audi A3 2.0TFSI Probleme si rezolvari

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!