Jump to content

Audi A3 2.0TFSI Probleme si rezolvari


Iulian HondaFan
 Share

Recommended Posts

Iulian HondaFan

dupa indelungi deliberari m-am hotarat sa raman in familia VAG, cel putin pe jumatate...

tocmai am semnat pentru un Audi A3 2.0TFSI model 2006 cu transmisie DSG...

front wheel drive

four-wheel independent suspension

front and rear stabilizer bar

external temperature display

trip computer,

Light/Rain Sensor,

alloy rims 17 x 7.5 in. rims

P225/45YR17 all season Continental tires

ventilated front disc / solid rear disc brakes

4-wheel ABS

emergency braking assist

traction control

stability control

electronic brakeforce distribution

dual front side-mounted airbags

front and rear head airbags

driver head restraint whiplash protection system

passenger head restraint whiplash protection system

remote power door locks

power windows

4 one-touch power windows

power mirrors

auto-dimming interior rearview mirror

front fog lights

Xenon Headlights

Open Sky System

power driver's seat including 4-way power adjustable lumbar support

leather seating surfaces

cruise control

speed-proportional power steering

tilt and telescopic steering wheel

3-spoke multi-function leather steering wheel

first aid kit

dual zone climate controls - driver and passenger interior air filtration

front reading lights

dual vanity mirrors

leather trim on shift knob

alloy trim on dash, doors

front, rear and cargo floor mats

cargo area light

AM/FM in-dash single CD player, CD-controller stereo 140 watts stereo output

10 total speakers

mast antenna

speed sensitive volume control

XM Satellite Radio

HomeLink remote transmitter,

storage net on the back of the front seats and in the front passenger footwell,

a storage tray under driver's seat,

a grocery bag holder hooks in the cargo area.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    34

  • Vlad MHL

    9

  • s_c

    6

  • george

    5

nu vinzi golfu ???

:)

vezi iulian, adevarul iese la suprafata ca untdelemnul deasupra apei.

felicitari pentru achizitie si traiasca turbo !

Link to comment
Share on other sites

suuuuuupppppppeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrr :)

felicitari!!!!! sunt invidios :D

cate usi ai pe ea? cand iti vine??? nu era si optiunea quatro?

ca in rest nu prea stiu ce mai poti sa pui pe ea :P

ce mai.... sa o "alergi" sanatos si fara evenimente nedorite....

asteptam poze... si impresii... mai ales despre fiabilitate :o hihi

Link to comment
Share on other sites

Cat costa acolo mashinuta asta? Dar varianta quattro?

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

1. Iulian, vezi ca zici acum de Audi ca sunt si eu posesor si ne suparam

2. quattro e doar pe varianta manuala

3. felicitari pentru achizitie

4. daca nu esti sigur ca VAG este peste japozene, te rog sa imi spui un echivalent al acestei masini atat din punct de vedere al motorului cat si al luxului.

:)

Link to comment
Share on other sites

:)

bai Vlade.. esti culmea.. in sfarsit zice si omu ceva pur si simplu.. si acum te-ai gasit tu sa il zgandari :D

Link to comment
Share on other sites

ATENTIE!! avioane la joasa altitudine!!!...

sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km \ mile fara incidente!!

Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanatos! Turbo face diferenta in general.

Are totusi un mare defect: nu e TDI

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan

multzam pentru felicitari...

Golful se duce in buy-back. ei imi dau 12K pe el,. A3-ul vine 31K. taxele sunt de 6% la diferenta de pret in cazul in care accepti buy-back, asta e un bonus de Indiana ( masura a fost adoptata de vreo 4 ani de marii producatori auto pentru a incuraja achizitionarea de masini noi).

varianta quattro nu exista inca la A3, la primavara va veni A3 quattro dar va fi disponibil numai in varianta V6 de 250CP. iar A3 V6 va fi disponibil numai quattro...

eu aveam configurat la aprox.32K si un A4 FWD tot 2.0TFSI, dar toate A4-le disponibile in zona sunt quattro iar pretul ar sari de 35K ceea ce e mai mult decat vreau sa cheltui pentru o masina. oricum dpdv al spatiului interior si portbagaj A3 este f aproape de A4 sedan. A4 are insa ceva mai multe optionale si e un pic mai ingrijit lucrat la interior...

de asemenea DSG-ul nu e disponibil decat pe masinile pe platforma P45 ( Golf5, Passat, A3) care au motorul dispus transversal. A4 are motorul dispus longitudinal si inca nu au un DSG pentru acest fel de lay-out. transmisia automata la A4 e numai hidramata tiptronic.

DSG-ul ca si lipsa totala de turbo lag la acest motor ca si sasiul care e cu ani lumina inaintea Golf4 au fost factorii determinanti in alegere...

Audi nu ofera nici o motorizare diesel aici. TDI-urile sunt disponibile numai pe VW si in variante detunate... oricum nu cred ca as fi mers pe un diesel, chiar daca ar fi putut fi tunate la 140-160CP.

Link to comment
Share on other sites

Audi nu ofera nici o motorizare diesel aici. TDI-urile sunt disponibile numai pe VW si in variante detunate... oricum nu cred ca as fi mers pe un diesel, chiar daca ar fi putut fi tunate la 140-160CP.

E... scrisesem mic si cu galben ca sa glumesc nitel. Stiu ca doar VW, Mercedes si parca Jeep ofera diesel-uri acolo (Jeep ofera doar un model Liberty parca)

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pentru noua masina si sa te bucuri de ea !

Macar acum o sa te iei de audi :))

Link to comment
Share on other sites

ai facut deja drive test cu ea?

tot nu ai zis cand vine...:)) banuiesc ca acum fierbi :).... hihi

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan
E... scrisesem mic si cu galben ca sa glumesc nitel. Stiu ca doar VW, Mercedes si parca Jeep ofera diesel-uri acolo (Jeep ofera doar un model Liberty parca)

Jeep Liberty ( in Europa i se zice Cherokee) are un turbodiesel de 2.8l de provenienta Mercedes.

Mercedes are un singur diesel, CDI-ul V6 de 3.2l si 200CP... dar disponibil numai pe E Klasse ( preturi nord de 50K).

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan
ai facut deja drive test cu ea?

tot nu ai zis cand vine...:))  banuiesc ca acum fierbi :).... hihi

am testat vreo 3 variante: manuala cu suspensie sport si DSG cu suspensie obisnuita si sport. suspensia sport e f. reusita din pacate nu aveau disponibila nici una cu optionalele care le vroiam obligatoriu: pachetul de iarna (oglinzi, scaune si tasnitoare incalzite) si pachetul " convenience" cu oglinda electrocromatica, senzor de ploaie si lumina, trip computer si Homelink=deschizator automat de garaj...

senzorul nu era musai si Homelink se gasesc cu 50$ si se pun pe bord... oglinda electrocromatica e insa musai in tara lui SUV si pick-up truck... noaptea cand ai unul de-asta in spate farurile lui care sunt la inaltimea geamului la turisme iti bat direct in ochi...

asa ca am ales una cu suspenise obisnuita si cu optionalele dorite e un pic mai moale dar suficient de asezata

in fine, puteam sa o comand cum as fi vrut dar dura vreo 4 luni, era o taxa suplimentara de 500$ si la asta ( disponibila in stock) mi-au dat reducere 3%...

masina e deci in stock si o voi ridica luni probabil...

Link to comment
Share on other sites

inca o data felicitari!

asteptam ca de obicei poze, impresii ( mai ales despre DSG cuplat cu 2.0TFSI ) :))

care a fost motivul pt care ai ales VWAG si nu ai trecut pe japoneze? :) cred ca aproape toata lumea putea sa puna pariu ca o sa iei o jap in eventualitatea achizitionarii unei masini :)

ps. si eu visez la A3.... maybe the next one ;)

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan
1. Iulian, vezi ca zici acum de Audi ca sunt si eu posesor si ne suparam

2. quattro e doar pe varianta manuala

3. felicitari pentru achizitie

4. daca nu esti sigur ca VAG este peste japozene, te rog sa imi spui un echivalent al acestei masini atat din punct de vedere al motorului cat si al luxului.

:))

<{POST_SNAPBACK}>

1) de rau de Audi pot zice mai intai ca e cam scump... lucru la care m-am comformat si am dat banii. Jetta GLI ( tot DSG si 2.0TFSI) similar echipata ajungea numai 29000... sunt OK cu 2K in plus pentru design si emblema... cel mai mare minus observat la A3 este plasticul de nivel Ford de pe fetele interioare ale portierelor... asta e singurul element unde Golful actual sat mai bine...

3) mersi de felicitari...

4) principalul contracandidat a fost Acura TSX ( echivalentuiul de lux al Hondei Accord 2.4 VTEC europene). avea tot 200CP dar cu un cuplu mai mic. de aici un pic mai inceata (0.5sec pana la 100km/h) si cu un consum un pic mai mare. ca dotari era echivalenta, ca finisari chiar un pic mai bine. costa numai 26000... DSG-ul merita 2k... 3k le-am dat pentru design/hatchback, originalitate/unicitate in peisajul auto local si pentru crash testing mai bun si tetiere active ( singurul lucru pe care Honda nu il oferea, desi, ironic e oferit acum pe noul Civic)... cam mult, dar A3 Sportback a avut pe "vino-ncoa" mai mult... asta va fi principalul meu dubiu si am deja ceva remuscari... TSX-ul e si o idee mai rigid in suspensii, A3 chiar si sport e un pic mai comfortabil...

problema cu alesul unei masini este ca intotdeauna e si o chestie subiectiva, datele tehnice si lista de optionale nu spun totul...

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan
inca o data felicitari!

asteptam ca de obicei poze, impresii ( mai ales despre DSG cuplat cu 2.0TFSI ) ;)

care a fost motivul pt care ai ales VWAG si nu ai trecut pe japoneze? ;)

Edited by Iulian HondaFan
Link to comment
Share on other sites

s-o stapanesti sanatos si sa n-ai parte de incidente

audi >>>>> all

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan

in fine, m-am mai razgandit..

am ramas tot cu A3 Sportback 2.0TFSI cu DSG dar am gasit cu suspensie sport, pachet de iarna si "convenience". tot fara Bose si si fara xenon. totul la 30565USD. asta e tot ce se poate la vremea asta, nu mai vreau sa mai astept cateva luni mai ales ca oferta promotionala la dobanda de 2.9% pe an expira curand...

culoarea exterioara va fi "lava gray pearl effect" adica un gri metalizat. interiorul e in piele gri deschis...

Link to comment
Share on other sites

mai ales ca oferta promotionala la dobanda de 2.9% pe an expira curand...

:P

:D

Link to comment
Share on other sites

in fine, m-am mai razgandit..

am ramas tot cu A3 Sportback 2.0TFSI cu DSG dar am gasit cu suspensie sport, pachet de iarna si "convenience". tot fara Bose si si fara xenon. totul la 30565USD. asta e tot ce se poate la vremea asta, nu mai vreau sa mai astept cateva luni mai ales ca oferta promotionala la dobanda de 2.9% pe an expira curand...

culoarea exterioara va fi "lava gray pearl effect" adica un gri metalizat. interiorul e in piele gri deschis...

<{POST_SNAPBACK}>

congratulations "again"... apropo de culoare... va fi cumva a treia masina gri metalizat ? :icon_mrgreen:

si mie trebuie sa-mi vina A3-ul curand :D...

Link to comment
Share on other sites

@Halba : bine ai venit pe forum !

@Iulian : Ma mira foarte tare alegerea ta. Dupa atata pledoarie in favoarea asiaticelor! N-as vrea sa redeschid acest subiect spinos (vad ca Vald nu s-a putut abtine sa nu intepe putin :P ). Ce nu inteleg eu este postul cu : "urmatoarea va fi o Honda/Acura". Desi esti HondaFan, cand ai avut de ales ai ales Audi. Asta poate da de gandit. De ce esti atat de sigur ca nu va fii la fel si data viitoare?

:D PS: Ce-o sa se mai supere George pe tine :P !!!!

Link to comment
Share on other sites

Iulian: dar "open sky" mai ai ? :D anyway...

stefan_ieu: merci de "welcome", si pe mine m-a mirat alegerea lui... dar pe de alta parte A3 sportsback nu are contracanditat (nici japonez nici european)... poate skoda octavia... which is not an option (in SUA).

Btw:

A3 sportsback are spatiu interior mai mai mare decat A4, C-class, BMW seria 3, Volvo S40... pentru o masina de clasa compacta eu zic ca e impresionant (cand m-am referit la spatiu interior m-am referit la spatiul pt pasageri... portbagajul e cu ceva mai mic decat la clase medii dar asta e discutabil pt ca fara pasagerii din spate poti avea portbagaj dublu/triplu...

Link to comment
Share on other sites

Iulian HondaFan
congratulations "again"... apropo de culoare... va fi cumva a treia masina gri metalizat ?  :icon_mrgreen:

si mie trebuie sa-mi vina A3-ul curand :mellow:...

am renuntat la Open Sky... ce nu imi place la acesta este ca nu aveau decat "blinds" perforate, soarele tot bate inauntru si pe soare e cam aiurea. alta chestie este ca am sunroof si la GTI si la Civic si nu le folosesc decat f. rar.

al meu se zice ca va veni saptamana viitoare...

nu ma mai zgandariti si voi...

am dat 500$ avans la Audi ( pe care clar ca nu ii mai vad daca ma razgandesc) dar pe masura ce trece timpul am mai multe dubii fata de Acura TSX (26K) si TL (32.5K)...

singurul lucru major e ca sunt un fel de "hatchback junkie"... intotdeauna imi plac mai mult acestea decat sedanurile. Honda nu are nimic de genul asta.

TSX are 200CP din 2.4l normali aspirati, dar avand cuplul mai mic e mai "lesinat" la turatii mici, desi la turatii mari mi se pare mai vioi decat A3-ul asta. oricum ca raport calitate pret TSX-ul care are aceleasi dotari si in plus: +xenon, +sunroof, +power seats, +spatiu in spate mai mare sta mai bine costand cu 4500$ mai putin. diferenta mi-e greu sa o justific obiectiv ( DSG e un plus, 2.0TFSI un altul mai mic, hatchback/design si cele 4 cerculete sunt de partea A3-ului)... plus subiectiv A3-ul mi-a fost mai simpatic. deci aici as fi OK...

ce e insa din ce in ce mai greu de justificat e de ce sa nu iau o Acura TL:

motor de 3.2l V6 de 258CP, cuplu superior care vine in proportie de 90% de la 2500rpm ( care e echivalentul lui 1500rpm la orice alta marca), raport de compresie 11/1 ( fenomenal pentru un benzinar normal aspirat) cu un consum doar o idee mai mare si total justificat de putere si cuplu

acceleratie cu 1 sec mai buna,

mai spatios, dar sedan

mai manevrabil dar putin mai rigid,

diferential autoblocabil pe fata,

frane Brembo cu distanta de franare mai mica,

sistem suround DVD audio Panasonic cu subwoofer.

singurul dezavantaj major este ca e FWD si sufera de "torque steering" (258 de ponei sunt greu de pus pe asfalt prin rotile din fata).

din pacate nu aveau unul manual sa il testez...

oricum masina asta imi bantuie somnul de cateva nopti...

GTI-ul si Civicul sunt argintii (oricum nuante diferite: GTI-ul e mai alburiu, Civicul e spre albastrui). lava gri e un gri inchis, diferit de argintiu. culoarea a fost decisa fortuit pt. ca nu am gasit nimic pe rosu cu sport, pachet de iarna si "convenience"... oricum culoarea asta e optionala (450$ extra) si nu am vazut-o decat pe site ( habar n-am cum arata pe viu).

Link to comment
Share on other sites

GTI-ul si Civicul sunt argintii (oricum nuante diferite: GTI-ul e mai alburiu, Civicul e spre albastrui). lava gri e un gri inchis, diferit de argintiu. culoarea a fost decisa fortuit pt. ca nu am gasit nimic pe rosu cu sport, pachet de iarna si "convenience"... oricum culoarea asta e optionala (450$ extra) si nu am vazut-o decat pe site ( habar n-am cum arata pe viu).

<{POST_SNAPBACK}>

Lavagrau perleffect are o prietena de a mea. E aproape neagra. Nuanta aceea de carbune. Pe talon insa scrie gri.

Link to comment
Share on other sites

  • cogdao changed the title to Audi A3 2.0TFSI Probleme si rezolvari

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!