Jump to content

Audi A3 2.0TFSI Probleme si rezolvari


Iulian HondaFan
 Share

Postare recomandată

Cred ca ma voi limita la 3.500 rpm in primii 1.000 km dupa care voi creste progresiv turatia. Acum ramane de vazut ce se specifica si in manualul de utilizare.

Eu in primii 1000 km nici nu as accelera cu pedala pana la podea, ci maxim 2/3 din cursa.

In nici un caz sa nu o fortezi cu motorul rece (nici in rodaj si nici dupa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 106
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Iulian HondaFan

    34

  • Vlad MHL

    9

  • s_c

    6

  • george

    5

cand primesti masina citeste in manualul de utilizare si o sa vezi cum se face rodajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la q7 rodajul e 1500 km din care 1000 sa nu ajung la turatia maxima si dupa 1000 pot ajunge la maxim dar treptat fara bruscari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru sfaturi.

Se pare ca 2.0 TFSI nu necesita practici deosebite pentru rodare, aplicandu-se regulile de baza valabile pentru orice motor cu arhitectura similara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

ideea este foarte simpla

sa nu mergi subturat

sa nu o turez agresiv pana nu trece de 2500-2800 RPM dupa care poti sa ii dai si sa fi bland pt inceput nu o duce ff sus

p.s. cum o inveti asa o ai! daca o invetzi puturoasa puturoasa va fi!

si foarte important dupa ce ai mers cu ea sa ai grija sa stai putin inainte sa opresti motorul (asta pt a prelungii viatza turbinei!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu prin acest rodaj( e drept cu mai putini cai :) ).Te sfatuiesc sa bagi benzina buna - eu am folosit numai OMV 100 sau Carrera100 cum se numeste mai nou, sa mergi fara turatii agresive repetate ( desi eu recunosc ca o data sau de doua ori i-am dat destul de tare...ca sa nu se invete lenesa :) ), si mai ales asa cum a zis si nadir (si asta nu se refera numai la perioada rodajului ) dupa ce ii dai tare sa o lasi un minut doua sa se linisteasca turbina si abia apoi sa opresti motorul.Si fara blani sinistre imediat cum ai pornit motorul. In rest nu cred sa fie probleme deosebite...consumul va fi mai mare la inceput dar dupa vreo 2-3000 km va ajunge la cifre rezonabile.Iti urez plimbari cat mai placute si sincer cred ca nu vei folosi prea mult sistemul audio la inceput pentru ca muzica de sub capota e mult mai frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 16 years later...

Salut , am si eu un A3 2012, 2.0 tfsi . Masina la 500 km pierde cam 2 litri de ulei( mers agresiv)  , adica mi se aprinde becul pe rosu. Daca merg normal 1000-1500. Masina da putin fum negru in ture peste 5000. 
Masina trage , pe tester nu are nici o eroare . 
am incercat ulei 5w30, 5w40 . Liqui moly. 
imi puteti spune un ulei? Poate nu folosesc ceea ce trebuie. Masina are 200.000 . 
Nu pot intelege de ce pierde asa mult , stiu ca in gerenal pierd din fabrica dar nici atat de mult.

si legat de fum , am incercat mai multe , filtru etc.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • cogdao changed the title to Audi A3 2.0TFSI Probleme si rezolvari

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!