Jump to content

Temperatura ridicata in trafic, pls HELP !


gmtiby
 Share

Postare recomandată

Salut, am si eu o problema si poate ma puteti ajuta voi :

in timp ce stau cu masina la semafor, temperatura se ridica aproape de 110 Grade...dar problema majora de fapt este ca, sonda (sau asa numitul BIMETAL) care ii spune computerului ce temperatura are motorul, ca sa traga socul la rece si cea care iti arata temperatura la bord, nu este cea originala ! Am schimbat toate acea "intersectie" de conducte prin care trece apa si in care sta aceasta sonda...dar sonta care era originala nu functiona! Motiv pt. care am schimbat sonda, dar din pacate cu una pt. passat, iar problema mare este ca pe sonda originala, nu se mai vad cifrele, sau ma rog, codul respectiv si nu pot lua una originala! Am fost la cateva magazine ,dar dupa catalog nu au gasit nimic sigur!

Ma puteti ajua, de unde sa iau una originala, sau daca stiti modelul exact ?

Va multumesc mult !!!

Golf III , 1,4 CL, an 1993 noiembrie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

dupa ce am schimbat flansa(intersectia aia de conducte) mie imi arata cu ~10 grade in plus...dar datorita faptului ca am curatat sonda de temperatura de masticul si depunerile de pe ea...indicatorul de bord nu arata intotdeauna real, asa ca merita o testare pe computer..verifica si ventilatorul, daca are ambele trepte functionale

si nu in ultimul rand, sa fii sigur ca ai solutie de antigel si nu doar apa (cam 50%apa, 50% antigel)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul cu pricina trebuie sa ai doua builburi de apa :unul care comanda releul de bujii(timpul) si celalalt ceasul eu zic sa schimbi mufele intre ele pt ca potrivesc perfect si o sa vezi ce diferenta e. din 10 masini 8 au problema asta! si spune ce se intampla :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul cu pricina trebuie sa ai doua builburi de apa :unul care comanda releul de bujii(timpul) si celalalt ceasul eu zic sa schimbi mufele intre ele pt ca potrivesc perfect si o sa vezi ce diferenta e. din 10 masini  8 au problema asta!  si spune ce se intampla ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Am unul songur.. adica o singura sonda.....

Nu stiu ce sa mai fac !!! PLS HELP !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

dupa ce am schimbat flansa(intersectia aia de conducte)  mie imi arata cu ~10 grade in plus...dar datorita faptului ca am curatat sonda de temperatura de masticul si depunerile de pe ea...indicatorul de bord nu arata intotdeauna real, asa ca merita o testare pe computer..verifica si ventilatorul, daca are ambele trepte functionale

si nu in ultimul rand, sa fii sigur ca ai solutie de antigel si nu doar apa (cam 50%apa, 50% antigel)

<{POST_SNAPBACK}>

E curatata pina la fier ;)

Nu e din cauza asta.. merci mult oricum... celor care mi-au raspuns... am antigel ..ideea este ca ventilatorul de pe radiator nu porneste decat daca apa ajunge in bord cam pe la 100 de grade.. desi am verificat daca electroventilatorul porneste la temperatura care trb, si daca merg ambele viteze..

totul e ok !!!!

NU STIU CE SONDA SA-I PUN SI DE UNDE SA IAU ...... PLS !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa va mai spun ca motorul este ABD LY, daca va ajuta cu ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi ar trebui sa fie 2 bulburi ! uitate pe chiulasa sau pe langa furtunele care ies din chiulasa nu bag mana-n foc dar sunt 90% sigur ca tre sa fie 2 bulburi ...eventual urmareste firele pe ala de indicator bord tre sa fie galben cu o *** rosie(la unele mai are un fir maro de masa in cazul celor cu 2 contacti) iar cel de comanda rel bujii tre sa fie albastru cu o *** alba poate daca le urmaresti o sa gasesti sau vezi tu... mai spune-ne cum te descurci :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi ar trebui sa fie 2 bulburi !  uitate pe chiulasa sau pe langa furtunele care ies din chiulasa nu bag mana-n foc dar sunt 90% sigur ca tre sa fie 2 bulburi

<{POST_SNAPBACK}>

La modele mai recente de Golf III, cei 2 senzori impart o carcasa comuna. Ce este vizibil, este un senzor cu 4 contacte, dar de fapt sunt 2.

Eu am cautat pe net codul de la prostia aia si nu am gasit...poate esti mai norocos, cauta aici: http://etka.auto2.ru/vw/GO/1993/121/49/ c

scrie codul de la aia pe care ai montat-o, poate ajuta...

bafta

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca ai cautat intr-o categorie gresita. La electrice gasesti senzorii motorului.

Codul pentru senzorul de temperatura este 357 919 501 A

Vezi aici

P.S. articolul 7 din ultima lista...

gmtiby, inainte de a schimba sonda verifica daca intr-adevar nu se potriveste. In general, senzorii de temperatura daca se potrivesc fizic (adica incap) atunci sunt sanse mari sa fie compatibili, mai ales la masinile mai vechi.

1. Fa rost de VAG-COM si afla temperatura pe care o crede ECU ca o are lichidul de racire. Indicatia de pe bord nu-ti este de nici un folos, asa cum a spus mai inainte si Edi. S-ar putea ca temperatura sa fie ok si doar pe bord sa-ti afiseze mai mult.

2. Daca nu poti face rost de VAG-COM, dimineata, inainte de pornire, decupleaza senzorul si masoara rezistenta pe pinii 1 si 3 (spre senzor, nu spre ECU). Avand cei doi "umeri" de ghidare a senzorului in locas, orientati in sus, pinul 1 este

cel din standa sus, 3 cel din stanga jos.

Masoara temperatura de afara cu un termometru normal, dupa care posteaza aici rezistenta la acea temperatura.

Poti repeta masuratoarea si atunci cand s-a cuplat sau decuplat ventilatorul (dupa ce opresti motorul, evident.

Sper ca am reusit sa fiu suficient de clar... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai fost foarte clar si iti multumesc mult, de fapt va multumesc mult tuturor ca ati fost alaturi de mine... o sa incerc sa fac ce mi-ai spus tu, dar o sa incerc sa schimb sonda.. am inteles ca are o dunga galbena !

Va doresc o zii buna si inca o data va multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare oameni buni... revin cu aceeasi problema ! AM SCHIMBAT sonda, cu una originala... adica acel cod pe care mi l-a dat Valentin (caruia ii multumesc inca o data) si surpriza.... aceasta sonnda imi arata acum temperatura.. undeva la peste 110 Grade...in trefic, desi ventilatorul de la radiator porneste (dupa martotul din bord) undeva pe la 100 de grade.... De fapt ce temperatura am eu la motor ???? Ca numai inteleg nimic... cred ca o sa inebunesc... o exista vreo metoda sa masor adevarata temperatura din apa....??? Va Multumesc anticipat !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat termostatul?

Esti sigur ca ai montat flansa termostatului corect?

Nu mai circula cu masina pana nu rezolvi problema....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, termostatul, chiar a fost schimbtat. Ideea este ca daca aveam 110 grade, pina acum fierbea si mama ei de apa, logic, nu ??? Cred ca ceasul din bord e decalibrat, sau nu stiu, posibil sa fie vreo rezistenta cidata pe unul din fire... voi ce ziceti ??? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia e sub presiune. Deci apa nu fierbe la 100 de grade ci mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o fii posibil sa nu deschida termostatul cand trebuie ???? :unsure:(

Modificat de gmtiby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am spus mai sus, neaparat fa rost de VAG-COM si verifica temperatura pt. ECU. Este posibil ca termostatul sa nu fie montat corect sau chiar flansa lui.

De resistenta nu prea cred. Putin probabil sa fie o rezistenta in plus pe firele catre bord in acelasi timp cu o dereglare a termocuplei (spuneai ca ventilatorul porneste la ~100 grade)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu problema asta la Golf acu vreo trei ani. Am schimbat termostatul si gata. Ca sa fii sigur ca e termostatul, fierbe-l in apa intr-un pahar si masoara temperatura la care se deschide. Poti nimeri termostat nou defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt. idei ! O sa incerc sa schimb din nou termostatul.. dar nu stiu exact de care sa iau, de 87 de Grade, sau mai mare... am inteles ca sunt de 2 feluri !!! Voi ce parere aveti? Care credeti ca ar fi mai bun ???

Merci mult !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Daca problema apare numai atunci cand masina sta atunci e putin probabil sa fie termostatul de vina.La prima vedere ar putea fi de vina termocupla(aflata pe radiator) care nu-si face treaba cum trebuie.Mai exista posibilitatea ca din diverse motive termocupla sa nu se incalzeasca suficient si din cauza asta sa nu cupleze ventilatorul.Uneori solutia poate fi montarea unei termocuple mai "reci".Valorile trecute pe termocupla repr pct-ele la care cupleaza si decupleaza.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni... revin cu aceeasi problema ! AM SCHIMBAT sonda, cu una originala... si surpriza.... aceasta sonnda imi arata acum temperatura.. undeva la peste 110 Grade...in trefic, desi ventilatorul de la radiator porneste (dupa martotul din bord) undeva pe la 100 de grade.... De fapt ce temperatura am eu la motor ???? Ca numai inteleg nimic... cred ca o sa inebunesc... o exista vreo metoda sa masor adevarata temperatura din apa....??? Va Multumesc anticipat !!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Cred ca nu ai citit ce a scris aici...

Problema pare a fi de la termostat sau/si de la montarea incorecta a acestuia sau a flansei acestuia, mai ales ca tocmai ai schimbat-o. Nu te apuca sa schimbi piese daca nu stii sigur ca sunt defecte. Urmeaza sfatul anterior referitor la verificarea termostatului si fa rost de un laptop cu VAG-COM. Astfel ti-ar (ne-ar) fi mult mai usor sa-i dam de capat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Si daca se dovedeste ca termostatul functioneaza, in conditiile in care si senzorii indica corect, iar acul de temperatura isi face treaba, ar fi si varianta (destul de putin probabila) ca undeva in motorul tau fluxul de apa sa fie incetinit.

Intrebare: radiatorul se incalzeste rapid dupa pornire?

Pana una-alta, o scanare cu VAG-COM ar ajuta mult, pot exista diferente intre ceea ce vezi tu pe bord si temperatura reala a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti! Revin cu problema... azi tocmai ii s-a blocat termostatul lui tata cand se intorcea de la tzara, a ramas pe deschis... intai a dat apa pe afara din vas(furtunul de sus tare ca piatra), dupa care ,dupa 20 km temperatura a ramas constant la 75 grade fara sa mai urce, iar in masina nu baga caldura.....

Sper sa fie numai termostatul!

Astazi il schimba un mecanic, si astept sa vad daca o sa mai urce dupa aceea temperatura, aveti ideei ceva????

Merci :banghead:

Modificat de gmtiby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Se pare, ca nimeni nu are nici o ideee !! Nasol... cam putine idei... sunt dezamagit !!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare, ca nimeni nu are nici o ideee !! Nasol... cam putine idei... sunt dezamagit !!!! :)

eu zic si sper sa nu am dreptate... ca e din chiulasa baiul asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Vioelectric, stiu la ce te gandesti, dar acum 2 ani am avut prb asta, dar, am rectificat chiulasa, schimbat garnitura.....

Acum dupa schimbarea termaostatului si spalatul caloriferului.. se pare e mai bine, dar tot imi ajunge apa la 100-110 grade!!

o sa vad ce mai reusesc sa va snunt !

Merci pt interes, oricum !!!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!