Jump to content

Distributie Polo 6R


YLY
 Share

Recommended Posts

Salutare!

A-si vrea sa postam aici pentru fiecare tip de motorizare in parte ce fel de distributie au si la cati Km se schimba.

Personal sunt interesat pentru motorul de 1.6 TDI, 66Kw/90Cp.

Am cumparat masina din Germania luna aceasta este din luna noembrie 2009 si are 100.000 Km, a-si dori sa stiu ce fel de distributie are acest motor si cam la cat se schimba.

Va multumesc.

post-6411-0-93080400-1298217145_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Daca imi aduc aminte corect, schimbarea distributiei la noile motoare TDI Common Rail 1.2l, 1.6l si 2.0l se face la 210.000 km. Nu apare nici o precizare legata de durata maxima de timp, doar de nr. de km. O sa verific maine in cartea de service si-ti spun exact. Distributia la diesel este pe curea, doar la motoarele pe benzina la noul Polo este cu lant.

Link to comment
Share on other sites

Cartea mea de service spune: alle 300.000 Km - zahnriemen fur nockenwellenantrieb: ersetzen-nur 1,6l tdi common rail, in traducere: la motoarele de 1.6 TDI Common Rail distributia trebuie schimbata la 300.000 Km.

Asta nu poate insemna decat ca distributia trebuie sa fie pe lant, deoarece nu cred sa tina vreo curea atatia Km.

Daca aveti alte cunostinte despre acest lucru la motorul de 1.6 TDI postatile aici sa ma dumeresc si eu.

Link to comment
Share on other sites

Daca imi aduc aminte corect, schimbarea distributiei la noile motoare TDI Common Rail 1.2l, 1.6l si 2.0l se face la 210.000 km. Nu apare nici o precizare legata de durata maxima de timp, doar de nr. de km. O sa verific maine in cartea de service si-ti spun exact. Distributia la diesel este pe curea, doar la motoarele pe benzina la noul Polo este cu lant.

Nu la toate motoarele pe benzina distributia e pe lant.

Link to comment
Share on other sites

Corect, doar la TSI-urile de 1.2 (60CP, 70CP, 105CP) si la GTI e pe lant. La 1.4 cred ca e pe curea (nu stiu sigur).

Link to comment
Share on other sites

1.2 HTP (60 / 70 CP) si 1.2 TSI (85 CP - Fabia si Golf / 105 CP) au distributia pe lant.

1.4 MPI (80 CP - Golf / 85 CP) au distributia pe curea.

Link to comment
Share on other sites

buna,la poloul meu distributia este pe curea,si cred ca se schimba pe la 70000 km,am 1,2 70 Cp-benzina.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

la polo TDI Common Rail 1.6l 90cp se face la 210.000 km. Sigur! Scrie in carte.

Link to comment
Share on other sites

motanul lenes

buna,la poloul meu distributia este pe curea,si cred ca se schimba pe la 70000 km,am 1,2 70 Cp-benzina.

Ai acelasi motor ca si mine, dar distributia la motorul asta, 1,2 70 cp, este pe lant.

Edited by AC DC
Link to comment
Share on other sites

salut,este posibil sa am acelas motor de 1,2,dar al meu are distributia pe curea si se schimba la 90000 km,asta pentru ca am studiat cartea masini .

Link to comment
Share on other sites

motanul lenes

Am o rugaminte, poti sa faci o fotografie a pasajului din carte, si sa o postezi? Sau macar, spune-mi pagina.

Link to comment
Share on other sites

Distributia nu are cum sa fie pe curea la 1,2 70 de cai,este acelasi motor pus si pe polo-ul meu 9n3.51 kw,70 cai.

Este pe lant.

Link to comment
Share on other sites

motanul lenes

Pai da,stiu ca este pe lant, dar as vrea sa vad si eu de unde a tras colegul nostru concluzia ca ar fi pe curea,confom manualului :)

Link to comment
Share on other sites

ieri,25.02.2011,am trecut pe la rep.vw. din Deva,si ei mi-au spus acelas lucru desi le-am spus ce spuneti si voi,si sa stiti ca si eu as dori sa aveti dreptate,dar cred ca sunt doua variante la acest motor.

Link to comment
Share on other sites

@ACDC : stiu ca stii ca distributia e pe lant(mesajul meu anterior era pentru kriszteaaurel). :blah_:

@kriszteaurel: cam ciudat,daca la reprezentanta ti-au spus asta,dupa cum stiu si eu(ca si AC DC)e numai pe lant.Nu cred ca se oboseau sa schimbe distributia doar asa,ca sa fie singurul lucru diferit de 1,2 care s-a pus pana acum.Dar exista mereu exceptii.Orice e posibil, desi nu prea cred...Vai ca are la semnatura 1,2 MPI,dar din cate stiu denumirea motorului nostru este HTP, ca si la skoda fabia,daca ai 70 de cai.Ce tip de motor scrie ca este in talon?Cumva BZG?

Bafta!

Edited by Adrian_S
Link to comment
Share on other sites

pt. ADRIAN,in talonul meu este trecut... D2-6R ABCGPA ,oare la colegul AC/DC cum este trecut in talon?

Link to comment
Share on other sites

PENTRU POLO 1.6 TDI,DATELE SUNT LUATE DIN TECDOC

Erweitern Lichid de fr

Link to comment
Share on other sites

PT. GABIVVX, te rog uita-te si la modelul 1,2-70 Cp. modelul pe benzina,ma intereseaza distributia,si filtru de carburant.Mutumesc.

Link to comment
Share on other sites

06.09 -51KW 70CP 1198,COD MOTOR CGPA.asta e modelul de masina pe care il ai? DISTRIBUTIE PE LANT DECI NU AI TREABA.

Erweitern Lichid de fr

Link to comment
Share on other sites

In acest caz scuze fata de cei 2 colegi,AC/DC si Adrian,in lini mari am luat la cunostinta,multumesc,dar ditributia fiind pe lant normal la cati km se schimba?la 210000 mii?

Link to comment
Share on other sites

Nu este nicio problema,pana la urma invatam unii de la altii si nu vad motiv sa-ti ceri scuze,mi-am sustinut afirmatia pentru ca stiam si eu acelasi lucru ca si AC DC si unii oameni din pacate,angajati la service-uri,ofera informatii eronate(nu generalizez).

Nu stiu daca se schimba,cred ca daca asa ar fi,s-ar schimba atunci cand incepe sa ,,clantane" adica o sa ajungi sa auzi lantul foarte uzat.Depinde daca o sa prinzi acest moment,daca nu o vinzi.Nu stiu sigur daca are termen,poate ca e sugerat la un anumit nr.de km.

Edited by Adrian_S
Link to comment
Share on other sites

motanul lenes

Pai trebuie schimbata, dar mult,mult mai tarziu decat cureaua. Nu stiu la cati km, dar, cum spune si Adrian, tin minte de la Dacia berlina, ca da semne atunci cand se uzeaza. De exemplu, prima mea masina, Dacia, am vandut-o la 120 000 km si nu am schimbat nicidata lantul.

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma la 1.6 TDI 90Cp, distributia este pe lant?

Curea care sa tina 210.000Km nu prea am vazut.

Link to comment
Share on other sites

La 1.6 TDI este pe curea sigur! Oricum, este curios pentru o curea ca nu se specifica numar de km SAU perioada in ani, cum ar fi de asteptat...La batranul meu Opel era schimb la 60000 sau 5 ani, parca, datorita fenomenului de imbatranire la cauciuc...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept