Jump to content

PROBLEME PASSAT B3


BV11WXH
 Share

Postare recomandată

Va salut! Am si eu ceva probleme si anume:

1. Am apa in locasul din stanga de la portbagaj (acolo unde se pun trusa medicala, triunghiul etc)

2. Motorul porneste cam greu la cald, adica atunci cand nu mai pornesc bujiile incandescente. Timp de 6 luni am avut scoasa mufa care vine de la apa, deci cea care ii dadea comanda la releu, iar dupa 6 luni am ramas doar intr-o bujie incandescenta, le arsese......Acum i-am pus mufa la loc si i-am schimbat bujiile. Ce sa fac???

3. Aveam batai in fata la un amortizor. Am cumparat doua impreuna cu cele doua flanse, le-am pus si am batai mai mari acum. E posibil sa fie flansele cu un cauciuc moale? Pur si simplu daca o ridic pe cric pot misca tot ansamblul.

4. Motorasul stergatorului din spate se blocheaza, desi nu se arde. Cica ar intra apa de la spritiera pe motoras......si ingheata....asa o fi???

5. pornesc masina, becul de la baterie sta aprins si pana nu accelerez o data nu incarca deloc. Asa e la toate???

Si daca tot veni vorba despre aceasta minunata masinuta poate stie cineva de unde pot lua:

- 4 jante pe 14" 4x100 aluminiu

- doua faruri smechere SH (second-hand)

- semnalizatoare albe

- stopuri rosii sau negre

- o bancheta pe spate care sa aibe prevazute gaurile pt tetiere

- doua proiectoare SH

post-44293-0-37881900-1298211720_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pornirea greoaie se poate datora de la capul hidraulic care nu reuseste sa faca presiune cand combustibilul de la cald se subtiaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apa din buzunarele alea se datoreaza blocarii scurgerilor....eu asa am patit la berlina, mi s-au infundat gaurile de scurgere si s-a infiltrat apa in acel buzunar de l-a umplut de jumatate...cat despre restu nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

janos si alinelu2006....va multumesc pt raspunsuri....mai astept alte pareri.....si totusi gaurile de scurgere a apei unde naiba sunt, ca eu am studiat-o si nu am gasit nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa se imbine chederu bine, scoate acel buzunar afara si vezi ca sub el e o gura de scurgere in aripa, vezi sa nu ai si acolo apa...uita-te pe locasu acela de langa cheder...sa fie totu curat sa nu ai frunze stranse pe la imbinaturi...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru toate unele din probleme erau topic-uri deschise

Problema nr.1 - http://vwforum.ro/topic/64668-ajutorapa-in-passat/

nr.2 si 5 - http://vwforum.ro/topic/30844-probleme-relanti-si-pornire/

nr.3 - acolo poate fi vreo bucsa,capat bara,trebuie verificat ,nu cumpara piese pana nu esti sigur ca aceea e problema.

nr.4 - http://vwforum.ro/topic/9239-probleme-stergatoare/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mabial, merci mult dar le-am citit pe toate si nu am ajuns la nicio concluzie.....

La mine stau lucrurile in felul urmator:

1. la stergatorul din spate pur si simplu dau si-l pornesc si mere jumate dupa care se blocheaza. in tot acest timp el sta alimentat la 12v. tre sa opresc repede si sa-l dau cu mana ca se arde altfel.

2. motorul meu e 1.6 TD. Dimineata pleaca la sfert de cheie, si daca merg cu ea 10 minute se incalzeste motorul......opresc, iar dupa ce apuca sa fie cald motorul, releul de bujii primeste comanda de la senzorul de apa si nu mai pornesc bujiile, no atunci porneste rau de tot. Totdeauna cand se aprinde becul de bujii porneste, numai cand e calt tre sa dau la automat 10 secunde...

3. Alte batai si jocuri nu am. Sigut ar fi flansele de la amortizoare, fiind ieftine probabil sunt de proasta calitate si sunt moi.

4. Apa din buzunarul din spate de la tr medic, triunghi.....vine de undeva, probabil de la chederul geamului, acolo nu am vazut drenari de ape ca sa zic asa, nu pare a fi nimic infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Taica-miu are un Golf MK2 1.6 TD si si lui ii sta becul de la baterie aprins pana cand accelereaza motorul.

Nu stiu sa fie o problema, el mergand asa cu masina de 2 ani fara probleme cu bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mabial, merci mult dar le-am citit pe toate si nu am ajuns la nicio concluzie...

Eu ma refeream sa postezi fiecare problema la topicul cu princina,sa fim putin organizati ,ca altfel iasa un mare ghiveci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu stergatorul si eu am patit-o odata de pur si simplu mi-a ramas blocat...

a doua zi am desfacut tot ansamblu stergator spate si l-am curatat iar acuma merge perfect

dar vreau sa precizez ca la mine sa blocat pt ca mergea muzica tare in masina...era si noapte si nu am realizat ca stergatorul spate este pornit si am mers asa pe sec(fara sa fie parbrizul ud) si asa sa blocat... :D

referitor la flanse pot spune ca sunt foarte slabe sansele sa bata asa de tare mai ales daca zici ca le-ai schimbat.

in general daca bataile se aud atunci cand virezi stanga sau dreapta este un semnal ca ii ceva bai la planetare...

daca ai unde sa mergi sa pui masina pe un elevator poti sa verifici si pivoti, capeti de bara, bucse...

iar la faza cu apa in sertarul spate poate sa fie canalul de drenaj infundat sau mai este varianta ca furtunul ala subtire care duce apa pt stergatorul spate sa fie iesit dintr-o mufa sau sa fie spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok Bogdan! Multam fain! Am sa verific si ce mi-ai zis tu. Planetarele sunt ok, si directia la fel...singura chestie e la flanse. Daca o ridic pe cric pur si simplu pot misca de arc 1 cm inainte si unu inapoi aproape. Pun pariu ca flansele noi sunt mai proaste decat cele ale masinii. Asta este le-am schimbat pe cele originale cu niste ciurucuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca poti sa misti tot ansamblu in fata si spate mai uitate si la bucsele mari de la trapez, cand se rup alea apare bataie la drum denivelat si posibilitatea de a misca tot ansamblul fata spate.(mai poti verifica lucru asta daca virezi stanga sau dreapta maxim si incepi sa inpingi cu picioru roata in fata sau spate in functie in ce parte ai virat si o sa observi si atunci acea miscare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jocul ala de 1 cm il am si eu cand e ridicata masina si cred ca este normal la toate, nu cred sa bata de acolo.cand o pui pe roti telescopul nu mai misca.verifica bucsele de la bara de torsiune sau chiar bieletele alea mici antiruliu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, itza! Azi poate imi fac timp si o pun pe canal. La pivoti, capete bara si bielete nu am jocuri. De asta sunt sigur. De restul nu stiu. Telescoapele si flansele iar sunt schimbate.....deci raman restl pieselor. Voi verifica. Nici nu-i de mirare. La ce drumuri comunale avem.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
Dan Manastur
On 2/21/2011 at 2:34 PM, P o p i c a said:

Salut,

Taica-miu are un Golf MK2 1.6 TD si si lui ii sta becul de la baterie aprins pana cand accelereaza motorul.

Nu stiu sa fie o problema, el mergand asa cu masina de 2 ani fara probleme cu bateria.

Este normal,tensiunea de incarcare generata de alternator(precis la VW,nu stiu la celelate modele de masini) incepe in momentul unei prime accelerari serioase.Nu ma intrebati de ce ,e o comanda electronica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica periile de la alternator si firul de excitare (are culoare albastra). Vezi ca firul se intrerupe de obicei in mufa din zona electromotorului. Nu are voie sa se aprinda becul dupa ce ai pornit motorul si functioneaza la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia e de aprope 6 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut acest lucru, doar raspundeam la ceea ce a scris  @Dan Manastur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!