Jump to content

Biodiesel


Ignition
 Share

Postare recomandată

Ziua buna,

Am un golf 5 si bag biodiesel de 1 an in el.. si merge struna.. am facut 44.000 km numai cu biodiesel.

Si totusi scrie pe capac NOT FOR BIODIESEL.. si totusi merge.. am intrebat in stanga in dreapta de ce scrie pe capac si cu mecanic a zis ca o sa se strice ceva catalizator de pe toba ... dar asta nu e nimic .. ca am fost la ITP cu ea si aparatul da eroare ca nu are asa de multe noxe si crede ca are toba sparta :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am tot intrebat si eu. De unde , ca si eu as baga de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea aveti de unde cumpara pentru ca nu sunt multi care fac.. sau cei care zic ca fac .. fac doar pe hartie.

In bucuresti chiar nu stiu de la cine .. dar daca veniti vara la mare se rezolva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pastrat pe langa noua masina si Octavia 1 ALH 90HP, "BoZo" stii tu ca pe motorul asta se baga biodiesel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si in cartea masini scrie ca se poate alimenta cu biodiesel. Si eu am tot ALH.

Problema este, de unde gasesc, ca nu am vazut in RO?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe alh merge si ulei alimentar...e un motor relativ simplu si fiabil.

Modificat de BoZo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge si uleiul alimentar....dar cum pornesti masina cu el? Ca pana se incalzeste sa devina vascos...nu ai nici o sansa.

Pe langa asta, cat de des schimbi filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina porneste si cu ulei alimentar, e deja vascos, cred ca nu cunosti sistemul de pornire diesel.si de ce crezi tu ca motorina ar fi mai curata decat uleiul alimentar,amandoua sunt produse prin rafinare?si oricum nu iti fa griji, ca e prea scump sa il bagi in rezervor...cunosc pe cineva care are tot alh si a alimentat un timp cu ulei de transformator(de in);aproximativ 1200 de litrii si masina mergea bine, nu a avut probleme, doar ca nu mai avea aceeasi putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. motorul diesel nu va merge niciodata la RECE cu ulei alimentar, ulei de transformator sau alt ulei super vascos.

2. toate motoarele care merg pe ulei alimentar folosit sau nu ( ca doar nu pui ulei nou) au motorul modificat pe partea de alimentare.

3. am urmarit x topic-uri despre asa ceva pe tdiclub...si concluzia e ca schimbi filtre de motorina in prostie, sau poate te gandesti tu si faci un bypass kit.

4. daca tot esti asa de bine informat poate-mi explici si mie cum reusesti sa faci uleiul alimentar (la temperatura normala) sa treaca prin filtrul de motorina si apoi sa-l atomizezi perfect pentru a porni la temperaturi de 10C fara a preincalzi uleiul.

LE: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t...p;highlight=WVO pentru mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un sistem din asta de preincalzire a uleiului alimentar, bazat pe 2 bujii incandescente. Degeaba ca la noi este minim 50 ron/ litrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cat facem pariu ca merge?

pun eu motorul meu la bataie

ganteste-te la sume de peste 1000 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu suntem un forum de pariori ci unul tenhic.

Eu vreau sa-mi explici si mie cum de tie, acum la 2-3 grade iti va porni pe ulei iar astora din state la 20C nu se risca nici unul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era pe Discovery la Mithbusters parca un reportaj despre asta. Imi amintesc ca au folosit un Mercedes W124 si au alimentat cu ulei folosit de la friteuzele fast-food-urilor iar uleiul fusese filtrat in prealabil.

Totusi experimentul se derula vara si parea sa fie destul de cald (probabil temperaturi de 30 de grade)si foloseau un sistem de alimetare facut AD-HOC.

Eu stiu ca bio diesel-ul se foloseste amestecat in diferite proportii cu mtorina si niciodata iarna.

Parca si in cartea tehnica de la Passat scrie asta...o sa ma uit maine. ;)

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

W124 are motor fara injectie directa...si tot il porneau pe motorina. Dar poate stie colegul ca la ALH la 375 bari presiune de deschidere a injectoarelor la 2-3 grade chiar se atomizeaza ceva ulei.

ALH merge pe biodiesel 100% (dar biodiesel este la fel de vascos ca si motorina).PD-ul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e sa menti uleiul suficient de fluid, ca sa treaca prin filtru si va functiona si la 0 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta zic si eu de vreo 10 posturi. Cat timp uleiul e cald sunt 100% sigur ca merge, ca doar a fost testata. Dar vreau sa vad un ALH sau AGR care la 10C porneste pe ulei RECE.

Poate ne explica BoZo cum reuseste.

LE: am cautat si am gasit pana si schema : post-2597-1226957185_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai dreptate , ca la temperaturi joase nu cred porneste fara sistem de preincalzire, deoarece o sa fie mai vascos(totusi 10 grade mi se pare cam mult).dar treaba cu filtrele cum o explici?de multe ori motorina de la pompa e plina de rugina si chiar pamant.Din cauza unei pompe petrom am ramas in drum ca abia mai tragea masina, si a trebuit sa desfac filtrul sa scot apa si pamantul de acolo ca sa ajung pana acasa.poate fii mai rau cu uleiul?

Modificat de BoZo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul meu de motorina are ~30.000km si nu sunt probleme. Daca alimentezi de unde este ok nu ai probleme cu motorina.

Daca tu alimentezi cu ulei, cat timp el este cald...cu filtrele nu ai probleme dar gandeste-te cand se raceste filtrul si ajunge la 10C ca nu mai trece pic de ulei pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca o data la 10 grade inca e fluid, poate la temperaturi mai joase... dar nu vad rostul discutiei ca ne abatem de la subiect-biodieselul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si ala cum mergea cu ulei de in fara probleme?si a mers si toamna, doar cand "a dat bruma" a bagat motorina...asta stiu sigur aproape 20000 km fara nici o problema, fara nici o instalatie...

totusi masinile astea mai moderne diesel nu preincalzasc motorina?ca si motorina devide vascoasa la temperaturi scazute...la aro ingheta pe conducte si trebuia incalzita cu flacara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce au gasit utilizatori de biodiesel, in motor, pe supape. ;) .

post-11792-1227056061_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!