Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

Verifica zona coductei de ulei de la turbo,traseul intercooler-ului si zona egr-ului.Astea sunt punctele vulnerabile,dar daca gasesti ulei pe jos mi-e greu sa cred ca nu poti sa gasesti zona mai exact(baga-te sub masina dimineata si incearca sa identifici zona) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul sunt convins ca este de la turbo.EGR-ul l-am schimbat de o luna si este curat.Chestia e ca nu inteleg de unde iese din turbo.Furtunul ala gros care vine de la intercooler este si el plin de ulei dedesupt iar turbo la fel.Banuiesc sa fie holenderul de la conducta.Am inteles ca are saiba din cupru.Ma seaca pentru ca trebuie sa dau jos turbo daca nu reusesc sa-l strang pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

De ceva vreme cam 2 saptamani,am constatat ca la accelerari mai rapide ( nu talpa) apar socuri in acceleratie ( ca o pauza de o fractiune de secunda) proportionale cu cat de tare ai apasat ce pedala. Astazi am avut drum pe centura ( nu va ganditi la prostii) si am calcat-o pana la 130 Km/h schimbat in 4000 de ture, de la 2500 de ture pana la 4000de ture cam 3-4 socuri in aceleratie ca un gunoi care trece dar foarte puternice se simt in toata caroseria si in special pacarca se aude de la puntea spate, masina e 4motion, parca ar scapa un dinde la o roata dintata sau ar patina ceva cam asta e sentimentul, nu da limp mode.

Este posibil sa fie de la tubina, actuatorul ceva ?

Daca am postat unde nu trebuie imi cer scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

nici la mine nu a tras masina in a doua si a 3-a mai ales in rest foarte lenesa ... am schimbat injectoarele si acuma merge ok si consumul pare ok si ca si putere dar imi da niste erori la 3 injectoare ca nu ar fi reglate corespunzator iar cand ii motorul rece se intampla sa nu porneasca din prima , o ia la sfert de cheie dar pica imediat , asta de 2 -3 ori pana numai pica si merge ok ... unde as putea face reglajul la injectoare stie cineva in zona arad , timisoara , oradea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut!

sunt posesor din februarie al unui sharan 1.9TDI 116cp din 2001. Si am o problema cu turbina...am curatato de 2ori pana acum, am schimbat  debitmetru si nimic.dupa ce am curatato a 2 oara a mers foarte bine  aprox. 500 km .Acum iar nu mai trege..mentionez ca nu are joc aproape deloc.

cine ma poate ajuta?

multumesc!

Modificat de gby_gby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Este posibil sa fie de la tubina, actuatorul ceva ?

Daca am postat unde nu trebuie imi cer scuze.

daca e 4x4 cum scrie in profil,  mai cu siguranta este ceva de la haldex, este "ambreiaju hidraulic" ptr puntea din spate si poate se rezolva oarte simplu cu o schimbare de ulei, sau cel putin asa asi incepe eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

sal  ,am rezolvat cu sharanu   se pare k era turbo infundat  l-am curatat si acum merge foarte bine  

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara  ma cam bat cu capu de problemele de mai sus, tocmai am luat sharanu din service, am schimbat distributia, garnitura de chiulasa, planimetrie la chiulasa, prezoane etc. plus toate garniturile de pe acolo, nush cum se numesc exact, iau masina si nu trage , trebuie sa ma intorc luni la ei  sa vedem ce sa fie, la rece   chiar nu tragea deloc  , cand sa incalzit  parca sia dat drumu un pic  dar  nu e acelasi motor ca inainte....  sharan 1.9  tdi 4motion AUY. voi  ce parere aveti.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificata ,in primul rand,distributia daca e pusa la punct.Cauzele pot sa fie si altelele,e greu sa te dai cu parerea fara sa cunosti masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate is injectoarele si la tine , nu te lua dupa valori ca alea si la mine erau ok , da ele erau praf toate 4 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ,dar cand am lasat masina in service nu aveam probleme de genu, am lasato ca fierbea si consuma antigel, nu aveam caldura inauntru, era dusa garnitura, problema e ca garnitura existenta avea deja 3 gauri , asta noua tot 3 gauri are si la planimetrie nush cat a luat din ea. deci sa se duca injectoarele asa de pe o zi pe alta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai furtun de vacuum scos,crapat sau inversat daca masina a mers inainte de interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, de acuma după sărbători sa o duc înapoi în service, dacă as ști unde sa pun mana as pune dar asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ,dar cand am lasat masina in service nu aveam probleme de genu, am lasato ca fierbea si consuma antigel, nu aveam caldura inauntru, era dusa garnitura, problema e ca garnitura existenta avea deja 3 gauri , asta noua tot 3 gauri are si la planimetrie nush cat a luat din ea. deci sa se duca injectoarele asa de pe o zi pe alta..

pentru toti care mai aveti probleme la AUY in sensul ca nu baga caldura

1 verificati busonul de la vasul de expansiune,daca este defect astea sunt simptomele.

2 pe furtunul de retur exista o duza mica,daca duza este infundata apare presiune extra in instalatie...daca duza este scoasa din contra circuitul de racire nu functioneaza corect.

 

Acum cateva zile am ajutat un client care la un Galaxy era gata gata sa desfaca motorul,avea busonul defect si lipsa duza respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ok ,dar cand am lasat masina in service nu aveam probleme de genu, am lasato ca fierbea si consuma antigel, nu aveam caldura inauntru, era dusa garnitura, problema e ca garnitura existenta avea deja 3 gauri , asta noua tot 3 gauri are si la planimetrie nush cat a luat din ea. deci sa se duca injectoarele asa de pe o zi pe alta..

pentru toti care mai aveti probleme la AUY in sensul ca nu baga caldura

1 verificati busonul de la vasul de expansiune,daca este defect astea sunt simptomele.

2 pe furtunul de retur exista o duza mica,daca duza este infundata apare presiune extra in instalatie...daca duza este scoasa din contra circuitul de racire nu functioneaza corect.

 

Acum cateva zile am ajutat un client care la un Galaxy era gata gata sa desfaca motorul,avea busonul defect si lipsa duza respectiva.

 

Salut, eu dupa ce am scos duza

 

 

ok ,dar cand am lasat masina in service nu aveam probleme de genu, am lasato ca fierbea si consuma antigel, nu aveam caldura inauntru, era dusa garnitura, problema e ca garnitura existenta avea deja 3 gauri , asta noua tot 3 gauri are si la planimetrie nush cat a luat din ea. deci sa se duca injectoarele asa de pe o zi pe alta..

pentru toti care mai aveti probleme la AUY in sensul ca nu baga caldura

1 verificati busonul de la vasul de expansiune,daca este defect astea sunt simptomele.

2 pe furtunul de retur exista o duza mica,daca duza este infundata apare presiune extra in instalatie...daca duza este scoasa din contra circuitul de racire nu functioneaza corect.

 

Acum cateva zile am ajutat un client care la un Galaxy era gata gata sa desfaca motorul,avea busonul defect si lipsa duza respectiva.

 

Eu dupa ce am scos duza aia merge mai bine caldura...

Verificarea capacului se face simplu, daca la rece il desfaci si nu este putina presiune cand se deschide, clar ca are scapari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm,fara duza baga caldura si nu mai face presiune pe instalatie.In alta ordine de idei,sharanul fara sa functioneze webasto nu o sa incalzeasca apa si nu o sa bage caldura nici cu 10 duze si nici cu 20 de termostate puse unul peste altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu Gabivvx ne poti spune ceva concret legat de scoaterea,anularea diuzei respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ne-am intins si suntem off topic,concret,merg toate mult mai bine fara duza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci razvi spui ca merge mult mai bine fara duza respectiva,  si GABIVVX spune ca  circuitul de racire nu functioneaza corect,  deci  cu sau fara??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,la colegu tony,la razvy sunt scoase si merg fara probleme.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,o sa facem topicul sarmale acum de Crăciun continuând discuția. Exista arie dedicată .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

 

Am si eu o problema de ceva timp la Sharan .. AUY 85 kw 1.9 TDI ... din 2001

 

Acum 4-5 luni, eram prin tara si a inceput dintr-o data sa ma lase turbo... ( turbina era reconditionata de 2 luni ) ....ba isi mai revenea, ba mai tragea ...ba nu mai tragea deloc...mergeam ca un melc, dar de mers mergea... si am mers... am continuat asa vreo 2 zile, apoi si-a revenit miraculos...inainte sa o duc la mecanic, caruia oricum i-am explicat, dar cand am dus-o la el mergea si pe tester logurile erau ok.  Acum 1 luna a inceput iar sa faca asa(doar ca acum sunt in italia).... m-am uitat eu pe la ea....am curatat MAP-ul,.nimic.. tot nu mergea, dar nu mai mergea deloc turbo, nu mai intra deloc....apoi dupa cateva zile m-am uitat iar la ea....am apasat pe furtul ala gros de leaga intercoolerul cu turbo, am desfacut mufa de la MAP, am desfacut si mufa care vine pe furtunul de la intercooler, le-am pus la loc pe amandoua si a mers.....a mers 1000-2000 de km ...acum iar mi-a facut figura. am desfacut iar alea, am apasat pe furtun si asa...dar acum nu mai vrea.... aveti vreo idee ce ar putea fi? Stiu ca e greu fara log si asa, dar poate ati mai vazut cazuri... nu as vrea sa-mi comand MAP sau Acutator fara sa stiu daca e unul din ele....

 

Va multumesc,

 

astept raspunsuri. 

Modificat de flavius77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!