Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

problema rezolvata: dat jos turbina, curatata, dar nu era nevoie, reglat tija de la actuator pt ca era dereglata din cauza contrapiulitei care era slabita, montat la loc, merge ca noua, toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ma suna azi mama suparata ca nu-i mai merge Sharanul de-odata. A dat in nas, si nu se mai accelereaza, nu mai are putere deloc. Am sfatuit-o sa o opreasca si sa o porneasca in speranta ca o sa-si revina ( banuiam vanele blocate la turbina ). A zis ca a oprit-o de vreo 3 ori. Nici o imbunatatire. A venit acasa, m-am uitat sub capota si am gasit un vacuum scos, din spatele EGR-ului ( e o clapeta acolo, cred ca taie aerul ). Evident, nici o imbunatatire. Masina da sa moara daca plec mai tare de pe loc ( asta e singurul test care l-am putut face ). Dar, m-am gandit sa scot mufa de la debitmetru si, surpriza, masina pleaca mult mai bine de pe loc.

E posibil asa ceva? Aveam impresia ca debitmetrul se duce in timp, nu de-odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e obligatoriu. Scaneaza si fa si un log in mers, sa vedem despre ce e vorba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

colegi o intrebare off topic,ce turbine sunt montate pe sharanurile din 2002-2003 auy ,116 cp , a mea ainceput sa fluiere la rece daca ii dau talpa undeva intre 1800-2300 rpm,dupa ce sa incalzit cita nu o mai aud,mentionez asta se intimpla doar in sarcina cu masina pe loc egal cit de rece este pot sa o tin blana turbina se aude frumos ,fluiera usor dar e un fluierat normal,pe vag com nici o eroare si masina merge de rupe, am gasit un chit de reparatie pentru turbine costa 52 euro si contine bucsele si toate garniturile din turbine,fara ax si palete,si am gasit upgrade kit de la vnt 15 la vnt 20 pe turbina originala in tottal costa 300 euro manopera o fac eu,a mai facut cineva modificarea asta sau merita,e bun de ceva kitu reparatie??????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garret,trecerea de la vnt 15 la vnt 20 dc vrei sa o faci si daca axul a trecut de cota si joaca noile bucse pe el ce faci cu kitul?....Intreb si eu asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna la toti.Am si eu o problema la sharanul meu.Mi se intampla cam des ultimul timp ca din mers sa piarda deodata puterea si sa nu mai traga atunci cand accelerez.Chiar daca accelerez pana la fund el urca turatia incet incet.Daca opresc motorul si il pornesc din nou isi revine.Aveti idee ce poate fi?Va multumesc anticipat

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare cu vag-com si un log in mers ,fara ele ne dam doar cu presupusul....turbina,geometrie blocata,debimetru,furtun sarit(fisurat),capsula vacumatica,etc....Eu banui geometrie blocata(intepenita),e specific in sezonul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
antonioantonio38

Salutare, am si eu un matiz dopat 1.9, auy, 2001, si am o problema nu trage in 1 si 2 intotdeauna, doar din a 3 se simte ca te baga in scaun, de multe ori in 2 accelerez si foarte greu trage, cu 1 porneste de pe loc, e ok, pe decelerare se aude un fasait parca ar trage aer sau pierde, pe partea blocului motor spre parbriz sub galeria de evacuare era uns cu ulei parca ar scapa pe undeva, dar nu pot sa imi dau seama exact.Dimineata cand e rece -6, pina merge 2-3 min are cate o ezitare  la relanti si scade putin si violent turatia, dupa care isi revine.La inceput scoate un fum albastrui spre alb, pina se incalzeste, dupa aceea numai scoate. Ati mai avut careva probleme de astea, dati-mi un sfat ce sa fac, ce ar avea, pe unde sa o caut? multumesc



pe vag com nu apare nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sant in parametrii?Verifica traseul intercoolerului pana la turbo,se termina cu doua urechi de plastic ce se prinde de turbina cu doua piulite de 6,se rupe una din urechi,inclina tubul si sta doar in buze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
antonioantonio38

Salut, ceva de genu am patit si eu zilele trecute, dau un scan si eroare senzorul de presiune turbo,  (aveti careva de vanzare senzor ?) , a inceput sa scoata un fum albastrui, dupa a cazut in cap si binenteles ca nu a mai tras, dupa am sters eroarea si a mers din nou, verificat cablaj, si iar cade doar cand se ajunge la temp normala motorul. La mine se mai aude si un zgomot in filtru de aer ca un fel de aspiratie cand decelerez sau schimb vitezele.tubulatura am obturat-o cu palma si nu trage aer fals, sa si oprit motorul in acel moment.Ce am mai observat ca la intercooler in partea dreapta (cum stau cu fata spre motor) se vede ca ar curge ulei la imbinarea aluminiu plastic .Daca ati intilnit sau auzit simtomele astea dati-mi un sfat, multumesc

 

Am doua injectoare pe minus -0,35 si 038 parca si doua 0.28 si celalat ceva de genu 0.24 cam asa tin minte,  tubulatura am verificat-spre turbo si am strans si urechile alea

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele sant perfecte,nu umbla la ele,senzor am eu OEM dar mai bine cumpara-l nou nu costa o avere in jur de 200 ron,ai grija ca e posibil sa fie si debitmetrul pe duca,de obicei imprumuta eroarea de pe MAP pe MAF.Zgomotul in filtru mergi sa asculte cineva sa nu fie tachet/supapa,astea doua ,,bubuie,,in filtru,de curs curge la toate stai linistit,doar schimba oringul sa nu mai supureze,pe traseul ala circula vapori de ulei si aer iar traseul se curata singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

ma gandeam ca is okay injectoarele ca masina are 200900 reali, mai mult a stat  iar cand trage te baga in scaun in vit 2,3,4, chiar si in 5 cand sunt gol, ce se aude in filtru nu sunt pocnituri, e ca o aspiratie dar nu ma deranjeaza atat timp cat isi face treaba.debitmetru la verificat un prieten specialist pe vag com si zicea ca e okay, doar senzorul de presiune avea  firele intrerupte, le-am rezolvat, mentionez ca senzorul a fost desfacut pt verificare a contactelor ca le poate repara, e mare specialist , dar nu a avut nimic la momentul acela, acuma cred ca sa dus senzorul ca atunci cand se incalzeste  nu mai trage si apare pe vag eroare cu senzorul de presiune turbo, acuma ma duc sa iau un senzor si daca mai face iau cablajul la verificat iara,.....mersi pt raspuns ca deja eram foarte nervos pe tema asta.

oringul de la cotul care intra la egr l-am schimbat  ca e 3 lei ce dracu, clapeta cand pun contactu se inchide si se deschide si ramane deschisa,

 

 

senyorul il vinzi, cu cat?

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt zgomotu din filtru uitate cu vag la cit e avansu reglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu banui turbina .Sa nu fie un zgomot de rotor care freaca in carcasa turbinei(joc mare in ax) care il auzi in zona filtrului de aer ca pe undeva pe acolo mai jos e si turbina.Eu nu as schimba senzorul pana nu verific turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

o sa verific si avansul, mersi, sunetul se mai aude la cei care au modificat tobele, sau la camioane, dar le mai verific, apropo cu vag com cum pot sa verific avansul? sunt la inceput cu vag com-ul



la turbina am scos tubul de plastic si am incercat sa misc axul dar nu a miscat e chiar fix

 apropo de avans cand am schimbat distributia, era un surub slabit din alea 3

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul il verifici in engine ,in grupul 4.Trebuie sa fie cat mai aproape de 0.Axul de la turbina nu trebuie sa fie chiar fix,trebuie sa aiba un joc de 2-3mm.Mai verifica sa nu ai pierderi de presiune pe la furtune(din si spre turbina),si in log in treapta 3 in mers ar fi bun.Cauta detalii cum se face log-ul pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log,e posibil sa faca presiune mare turbina,daca nu ai vacuum de ajuns sa actioneze actuatorul sa refuleze,dar sant doar posibile cauze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

mersi, dupa ce verific avansul o sa ii fac un log, il pun aici sa vedeti si voi si apoi vb 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

am facut un log azi, erorile sunt si de acum 1 zi 2 si de azi este canal 4 si 5 , care doriti sa le studiati dati-va cu parerea, orice e binevenit



logu de azi pe canal 4 si 5  era cu motorul rece

canal 4.txt

canal 5.txt

Log-VW SHARAN 7M.txt

Log-SDYGFSBJGSEATASHVJDUYHVSCGAVCA.txt

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul il verifici cand motorul e cald.Eroarea care o ai cu deviatie pozitiva eu zic ca e de la geometria turbinei intepenita,dar pana nu faci un log(cea ce ai facut tu acolo nu este log) vorbim degeaba.Restul de erori ce le mai ai acolo sunt probabil ca ai scos mufa de la debimetru cu motorul pornit,stergele si vezi daca mai apar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

Avansul ar fi la synchro angles...? intre -3si +3,

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

poate e intepenita ca atit am prins drum lung din germania pina acasa dar erau toate infundate pe ea, in weekend ii fag log in mers si ii rup fasu, intre timp am schimbat toate consumabilele, lichidele, reglad directia.....bla bla..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..si trebuie sa-l ai cat mai aproape de 0.Ca sa faci un log iti trebuie un drum intins ca sa-i dai talpa incontinuu....dar asta de la 1800 ture(nu mai jos) pana la 3500-4000 ture in treapta 3 ,ai instructiunile in pdf.

instructiuni Log_in_mers.pdf

Modificat de andrusel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38

La mine  era -1,1 cu motorul rece acuma o sa vad si la cald

multumesc pentru instructiuni, le studiez .......

Modificat de antonioantonio38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

antonioantonio38
17965 - Charge Pressure Control 

            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

eroarea asta imi apare si nu trage motorul deloc, am verificat vacuumul furtune noi, oare e defect senzorul de presiune sau e prea mare presiunea? rog ajutor ca is cu masina in plop si am de facut un drum lung azi , urgent, cine ma poate ajuta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!