Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

lucy7sl@yahoo.com

revin cu turbo 

azi am fost la "doctor"

la tester a zis ca parametrii sunt normali referindu-se la masa de aer si sincrnizarea cu turatia si cuplul masinii

nu are joc la ax joc axial deloc si joc radial infim, dar problema e ca baga ceva ulei in furtunul de la intercooler si implicit in inercooler si ca fluiera.

asadar de ce fugi nu scapi...a zis ca mai merge...nu stie cat ( na omul nu poate da garantii )

Ce parere aveti poate fi uzura in turbo cu cele explicate mai sus ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca tu banuiesti ca acel ulei vine de la turbo eu pot sa iti spun ca nu este numai de la turbo.

 

O parte din ulei vine de la epuratorul de ulei care se caseste incorporat in capacul de la chiulasa, poti incerca sa dai capacul jos si sa curati epuratoru, poti schimba capacul cu totul, ori poti monta un epurator suplimentar.

 

deci asadar de ce ti-e frica nu scapi, eu sper pentru tine sa nu fii pocit, dar la km astia......

 

cel mai ieftin turbo vazut de mine costa 399 Euro ptr tipul asta de motor, nou si fara piesa la schimb, o alta adresa buna este un membru de pe forum care din pacate nu prea mai are timp de forum dar continua sa se ocupe profesional de reparatii, schimbari turbo numele lui este Cipos.

 

Bafta

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
lucy7sl@yahoo.com

buna ziua

am ajuns intr-un impas

turbo fluiera si as vrea sa il schimb ( in rest nu face probleme)

la cati oameni am intrebat, nu prea stiu ce sfat sa-mi dea deci :

ce sa fac ?

turbo nou ?? - de asta la 18 mil 

turbo reconditionat ?? - aceasta operatiune e cam 9 mil

turbo sh ?? - costa cam 9 mil 

deci astept un sfat.. ideea e ca vreau sa pastrez masina si ca fac ceva exterioare cu platforma cu ea

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l lasi asa....daca misti de ax si are joc de cativa mm lasa-l in pace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

In aceasta seara m-a anuntat mecanicul ca ar fi cazul sa-mi reconditionez turbina sau sa-mi pun una noua. Motivul este un joc axial la turbina. Am remarcat si eu ca sunt momente (rare de altfel) cand la turatie mare sau in sarcina, la acceleratie face o pauza scurta de cateva secunde si dupa aceasta isi ia "power". Pe mine nu prea ma deranjeza ca nu o forjez, merg foarte calm cu ea. Inca nu scoate nici un gram de fum. Insa mecanicul m-a avertizat sa nu o lungesc foarte mult ca ma pot trezi cu alte suprize neplacute.

Va rog sa-mi dati cateva sfaturi referitor la urmatoarele:

1.O turbina reconditionata are aceeasi durata de viata ca una noua? Cam cat tine una reconditionata? Care este cel mai bun atelier din tara unde se face aceasta operatie de reconditionare?

Din experienta pe care o aveti cu o turbina reconditionata merita aceasta operatiune?

2. Care este pretul "corect" al unei turbine noi? La mine este Garret pe masina si mecanicul mi-a recomandat sa caut pun aceeasi marca.

Modificat de kistler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina reconditionat e cam aproape noua,i se inlocuieste tot miezul interior ,doar carcasa e veche.Cauta-l pe Ciprian(@cipos), e taticul lor,si e ok si la pret. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O turbina reconditionata nu are nici odata durata de viata a uneia noi,punct!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cautand varianta cea mai buna am gasit la Sibiu ( magazin on line turbosuflantauto.ro) turbosuflata noua la 1573 noua (pret fara tva).

Mai exact:

http://www.turbosuflantauto.ro/turbosuflante-volkswagen/186-turbosuflanta-volksvagen-sharan-19-tdi-115-cp.html

A mai cumparat cineva de aici? E firma seriasa?

Pretul mi se pare foarte bun. Poate fi vreo tzeapa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca sant OK,pretul mai ales este superbun,gandeste-te ca pentru a o repara pe a ta costa cam 1200 lei.Cu teapa e mai greu,sa o trimita cu specificatia verificare colet si o verifici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu il suni pe useru CIPOS este de incredere , eu am lucrat cu dansul , si a trimis marfa buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde sa il iau pe Cipos? Lasa-mi te rog nr lui de telefon.

Sincer nu prea ma incanta reparatia cu inlocuirea pieselor din turbina. Am vazut niste postari pe la nemti in care scriau ca Garret nu recomanda sub nici o forma reparatia turbinei fiindca acesta nu ar mai avea parametri pt care a fost proiectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am gasit, o sa iau legatura cu el sa vad ce parere are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit la

http://www.turboparts1796.com/Neu-und-Original-VW-Turbolader-Garrett-19-TDI-038253019DX-Bora-Golf-Leon-713673_p547_x2.htm

turbina noua la un prêt de 565 euro (comparativ cu una noua originala la noi care-i undeva pe la 85euro). Neamtul zice ca-i originala si le aduce direct de la Garret din Anglia. I-am cerut o poza de pe placua care se afla pe turbina. Mi-a trimis una :

 

turbolanderGarretdinGermania_zps90adc59b

Conform celor de la Garret, poza trimisa de nemt arata ca cele clasificate de Garret « aftermaket ».

 

OENamePlates_zpsafc44f5a.jpg

 

 


Ce sunt aceste turbine ‘afermarket » ? Sunt « pirat », adica nu sunt produse tot de Garret ? Sunt produse de o calitate indoielnica ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am trimis un mesaj nemtului sa-l intreb de ce turbinele lui originale nu au insemnele Vw. Iata raspunsul sau :

Das sind die neuen. Da sind keine VW Audi Zeichen mehr drauf. Seit 1 Jahr nicht mehr. Deswegen sind es aber doch die original Garrett Turbolader. So bekommen wir die von Garrett. Wenn sie das VW und Audi Zeichen drauf haben möchten, müssen sie bei VW kaufen. Dann zahlen sie für VW und Audi Zeichen 300€ mehr?

Astea sunt cele noi. Nu mai au insemnele Vw si Audi pee le de un an de zile. Cu toate acestea ele sunt originale Garrett. Asa le primim noi de la Garrett. Daca vreti sa aiba insemnele Vw trebuie sa cumparati direct de la Vw. Sunteti dispus sa platiti cu 300 in plus numai cu insemnele Vw si Audi ?

Aftermarket heist freier Markt
Und wir verkaufen originale Garrett Lader für den Aftermarket.
Deshalb sehen die Typenschilder so aus. OHNE VW Zeichen. Deshalb sind die doch billiger.

Aftermarket insemna piata libera. Noi vindem turbuna originala Garrett pt aftermarket. De aceea placutele tip nu au insemnele Vw. De aceea sunt mai ieftine.


In concluzie, acesta turbina este identica cu cea pusa de Vw pe motoarele sale?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te complici prea mult sa o iei de acolo pe cand aici e mai ieftina.Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrusel,

 

iti pot demonstra alb pe negru ca multe piese de schimb, cauciucuri, ulei etc le cumperi mai ieftin in Germania decat in Romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici vorbeam de turbina,si de pretul gasit de colegul nostru,dar as avea unele dubii ca multe sunt mai ieftine acolo,dar deja o dam in off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Turbomecanica Bucuresti sant cei de la Garret de prin 2007 doar ca nu au magazin de vanzari,cel putin nu aveau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucy7sl@yahoo.com

Salut

Turbina pe original nu ai sa vezi la preturi rezonabile

In alta ordine de idei gasesti noua la 16 mil+cea stricata la Cluj ( made in France)

Pe a mea scrie made in italy....si dupa cod cica e originala, adica a masinii

Eu sindces am reconditionat-o pe a mea

Nu era dusa dar fluiera si baga ceva ceva ulei, ca sa nu o dau pe ulei total si sa pierd motorul, injectoare sau alte belele am refacut-o 

E schimbat tot in ea, doar exteriorul a ramas..si am vrut sa o pastrez pe a mea decat sa iau alta.

Recomand reconditionarea e 8 mil (garantie 1 an pe piesa data gravata pe ea), turbo nou (1 an garantie ????) sau SH ( garantie 1-2-3 saptamani)

Functioneaza impecabil...manopera (demontat+ montat) le-am facut eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaga nimeni ca o turbina reconditionata nu este buna,dezavantajul este ca paletii noi montati nu pot fi echilibrati si de aici vine si perioada de viata mult mai scurta decat a uneia noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Din surse foarte sigure va pot spune ca turbine de Vw se fabrica si la noi in Sibiu, cu mentiunea pe ele "Made in Germny" asa ca riscul de a da bani "nemtesti" pe marfa "romaneasca" e foarte mare.Evident ca standardele de calitate trebuie respectate in orice fabrica dar noi stim cel mai bine cum se lucreaza la noi.

In alta ordine de idei ma ocup de diagnoze si va pot spune ca am intanlit turbine reconditionate care nu aveau nici o problema si dupa 80.000 km (masini pe firma) dar si turbo reconditionate pe undeva pe la Cluj care intr-un an de zile (12-15000 km) si-au dat duhul.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ai dreptate mac!

Dar sa nu uitam ca multi se multumesc sa schimbe turbina fara a identifica/repara motivele care au dus la deteriorarea turbinei!!! Personal sunt de parere ca daca nu elimini motivele care au dus la deteriorarea turbineu este absolut egal ptr ce tip de turbina ori tip de reparatie te decizi. Dar ce sa facem daca un MAF ori EGR e mai scump decat o reconditionare a turbinei!!! Cred,cel putin in Ro, ca se poate ajunge la un compromis ca turbina sa fie scimbata la30000 km odata cu filtrele si uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am desfacut turbina si  am o vana rupta, joc axial si radial  dar paletele nu au atins carcasa, in compresor am avut urme de ulei, se pare ca are scapari, as avea noie de o reconditionare, ati facut careva recent ? unde si cat ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!