Jump to content

Turbosuflanta - probleme


Emy D
 Share

Postare recomandată

Poti sa scoti mufa de la debimetru(Maf) si vezi cum merge,asta ca sa mai elimini din cauze,dar fara o scanare(sa vezi ce eroare ai ) si un log in mers e greu sa dai cu presupusul.Poti sa mai incerci sa dai cu un spray de contacte in mufele de la senzori,dar astea doar,iarasi ma repet,presupuneri.O scanare ar mai elimina din banuieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tot ai scos si curatat MAP-ul,dar la MAF te-ai uitat? Incearca si pune de la cineva sa vezi ce se schimba daca nu ai Vag.Contacteaza-l pe colegul Nelu,poate stai aproape de el ( Udine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvi_gyl scuze, maf vroiam sa scriu, la ala ma refeream map nu am umblat. maf-ul l-am scos l-am curatat... stau langa milano..

 

andrusel am incercat si cu mufa scoasa, tot asa merge nu e absolut nici o diferenta, la modul ca tot fara turbo sunt. 

 

fum nu scoate deloc... spray de contacte am tot dat... peste tot

 

un prieten, mecanicul masinii, de acasa , mi-a spus ca ar putea fi acutatorul, ca ala se tot intepeneste si nu mai merge. de aia am zis sa va intreb si pe voi poate mai stiti cazuri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragilor,vreau si eu,odata pentru tot deauna sa lamurec o problema.Care dintre voi a-ti scos mufa debitmetrului de aer la motorul TDI-PD si masina a tras mai bine cand acesta este defect? Eu unul nu am reusit niciodata asta,decat la motorul non PD care in afara ca da cu fum se urca pe pereti.

# flavius 77,e greu sa o iei pe ghicite fara vag com mai ales sa vezi actuatorul trebuie sa ai macar o groapa/rampa nu mai zic de elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la  sharanul meu tdi -pd cu mufa scoasa, debitmetru nou, e ca si fara turbo, e mort, nu vad cum ar merge fara debitmetru mai bine. Cu cel vechi decalibrat merge, trage mai greu , consuma mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema rezolvata !! ....ceva banal... am luat-o la purecat si am descoperit ca din mufa care intra pe furtunul ala gros dintre turbo si intercooler, ies 4 fire, ei, unul dintre ele era desprins din mufa cealalata, asta pe langa faptul ca si celelalte erau putin incinse, le-am legat din nou curatat si merge ca noua acum. cred ca este MAP ala daca nu gresesc. Oricum am curatat bine si debitmetru. Acum este totul ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pe ce masina e chestia aia?Daca e pe 1,8T e legat de euro 4 si poti renunta la ea daca vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea si eu nevoie de un sfat legat de sharanul meu achizitionat acum doua saptamani din Germania (model 2001 auy). Am fost cu masina la un mecanic care cand a vazut motorul si-a pus mainile in cap. Plin de ulei si mai scoate si gaze pe la buson. Uleiul era cam vechi si l-am schimbat insa tot asa face. Ce e foarte curios este ca masina are numai 195 000km. Si nu numai in bord ci si pe cartea de service si in plus un tuv de anul trecut din iunie cu ceva in jur de 180 000km. Proprietarul nu s-a schimbat pana am cumparat eu masina, deci totul indica faptul ca nr de km din bord sunt ok. Si totusi motorul pare sa aiba ceva probleme ati mai intalnit asa ceva la o masina rulata 200 000 km? Eu aveam impresia ca motoarele diesel ar trebui sa tina mult mai mult. Mie altfel imi place cum merge masina. Inainte de a o lua am testat-o cu un prieten si trage bine si nu se aude nimic suspect. Nu am dat insa jos aparatorile de la motor ca daca vedeam uleiul probabil ca mergeam mai departe cu cautatul. Pe autostrada in drum spre ro am trecut lejer de 150 km/h iar in ro am bagat-o pe un drum de munte cu panta teapana si m-a dus unde am vrut (ce-i drept masina goala). Eu daca nu i-as fi deschis capota as fi fost super multumit, insa mecanicul acum mi-a bagat cuiul cu motorul. Fum albastru nu am vazut, mecanicul insa mi-a zis ca la pornire iese un pic albastrui. Ce nu imi place mie este mirosul gazelor arse. Eu unul nu am mai simtit mirosul asta trecand pe langa alte masini diesel. Ce imi recomandati sa fac? La ce sa fiu atent ca sa nu se strice mai rau? Cam la cat m-ar duce repararea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut consum de ulei din germania pina acasa? pe la buson toate scot,dute si spala motoru si vezi pe unde scapa ulei,in principiu pe la capac si pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe drum, cand eram aproape de granita cu ro mi s-a aprins becul de ulei. Nu stiu daca nivelul a scazut din cauza ca motorul a consumat ulei, sau pur si simplu din cauza uleiului aruncat afara. Oricum cand am luat masina, uleiul era aproape de limita de jos (m-am gandit ca e normal ca uleiul avea deja atunci cand am luat-o peste 15 000km), iar la Nadlac era un pic sub limita (1mm). Motorul l-am spalat un pic si a inceput din nou sa se vada ulei incepand din zona busonului de umplere dupa ceva de ordinul a 50 km facuti prin oras. Din ce am citit eu, ar fi normal sa arunce ulei, dar probabil in mod normal busonul ar trebui sa faca fata si sa nu lase uleiul sa iasa afara. Daca insa in interior se face presiune din cauza uzurii, uleiul sarit pe buson este impins afara. Asta e deductia mea, dar nu stiu daca e corecta. Pompa tandem nu stiu unde e. E prima data cand am pus mana pe un diesel acum 2 saptamani. Mai incerc si eu sa ma uit pe sub capota sa ma lamuresc ce piese are pe acolo, dar deocamdata fara mare succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Busonu are o garnitura pe acolo scapa dar,urmareste consumu de ulei si elimina scurgerile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura aia pare ok, nu e taiata, rupta sau ceva in genul asta. Din cate am vazut, busonul nu se pune direct pe capacul motorului ci mai e un fel de palnie cotita prin care se toarna uleiul in motor. Palnia asta nu am desfacut-o si mai poate curge si pe unde se fixeaza pe capacul motorului. Cum se pot etansa imbinarile astea ca sa nu mai scape ulei? Prin eliminarea scurgerilor la ce te referi, sa elimin posibilitatea de a avea scurgeri prin alta parte? Eu am incercat sa ma uit, dar la un nivel asa de sus cum e busonul de ulei nu am vazut alt loc pe unde sa poata curge. In afara de consumul de ulei ar mai fi ceva de urmarit? Ce sanse sunt sa ma lase in drum? Daca sunt singur, nu e problema asa de mare, insa daca sunt cu copiii nu e prea placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elimina pilnia,pune busonu direct pe capac,garnitura se face plata nu trebuie sa fie ciupita,rupta,verifica jocu la axu turbinei sa vezi daca ai sau nu,cind scoate fum albastrui dupa tine in mers atunci gindestete la motor si cind consuma 1L la vreo 3000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Nu m-am gandit ca merge busonul direct pe capacul motorului. O sa incerc. Si mai verific odata garnitura. Apropo de turbina, am mai citit eu despre joc la axul ei insa nu am nici cea mai vaga idee cum sa verific. Este vreun loc pe aici unde e explicat mai indetaliu ce si cum se face/desface/verifica? Fum albastrui eu nu am vazut in spate insa ce stiu e ca miroase cam urat. O sa rog pe cineva sa-i dea o cheie si sa o tureze un pic in fata mea sa vad si eu ce face in spate. Si bineinteles, monitorizez uleiul. Avem in plan un drum pana un Ardeal de 1 mai si sper sa ne aduca inapoi cu bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu de verificat dar cum nu te pricepi.....,incearca si alt mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor! Am doua probleme, poate ma ajuta cineva:

1. dimineata la prima pornire masina n-o ia decat la a doua cheie si timp de cateva minute scoate un fum alb- albastrui, in restul zilei porneste la sfert si fara fum. Mecanicul mi-a zis ca e problema din calculator ca nu incalzeste bujiile si ca ar fi mai bine daca sa-mi traga un fir in masina si sa-l actionez inainte de ponire

2. la plecarea de pe loc si in panta masina nu trage cativa zeci de metrii si scoate un pic de fum negru apoi o ia de *nebuna* si merge normal, trage cum ar fi normal. o fi turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe vremea asta (la temperatura ma refer) masina ar trebui sa porneasca si fara ele,deci cam e exclus partea cu bujiile.Fa o scanare si un log in mers ca sa ne putem da cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Inca o intrebare: o turbosuflanta de pe un sharan varianta 136 cai (parca) , se potriveste pe un sharan 116 cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut am o problema cu sharanul meu. Sharan 2006 2.0 140 cp brt... iam schimbat garnitura de ciuloasa bujii oringuri injectoare curatat admisie egr injectoare ... aproape tot si debitmetru verificat  problema e ca  nu mai trage ... turbina intra foarte tarziu undeva pe la 2500-3000,,,, nu soate nici un gram de fum negru/albastru e puturoasa rau stie cineva ce ar avea ,,,, pe tester nu are nici o eraore  i-am marit avansul i-am micsorat avansul si tot nu trage

Modificat de Rabuni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca gasesti la Real tastaturi la oferta.

Vacumul e ok?

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare: o turbosuflanta de pe un sharan varianta 136 cai (parca) , se potriveste pe un sharan 116 cai?

Cel mai bine afla codul de la turbina si compara. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am un sharan sin 2006 2.0 140 cp Brt si am urmatoarea problema : am schimbat garnitura chiulasa
- set prezoane chiulasa
- semeringuri pompa ulei
- garnitura capac culbutorii
- simering supapa
- garnitura admisie
- set reparatie pompa injectie
- garnitura pompa alimnetare
- garnitura evacuare
- oring flansa apa
- 4 bujii

am verificat si debit metru de la un tuareg 2.5iar pe tester arata undeva la 820

iar dupa schimbarea acestor piese masina nu mai trage .. cel putin in intervalul 1700-2500 e moarta nu are forta dupa 2500 se simte ceva forta .... Stii ce ar putea fi ?

 

si am si o eroare : senszor axa cu came (G40)

Modificat de Rabuni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pusa distributia corect,de aici si eroarea G40.Posteaza eroarea,verifica avansul

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

distributie e pusa bine la punc ... am marit avansul micsorat avansul si nimic in plus eraoarea asta o aveam si inainte sa o bag in servis si masina mergea foarte bine tragea de rupea

 

Modificat de Rabuni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci fa un log (in mers).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!