Jump to content

Compatibilitate ECU Polo fabr 2000 motor 1,9SDI


Auras
 Share

Postare recomandată

Imi permit sa deschid un topic nou deoarece nu am gasit mai nimic asemanator cu problema cu care se confrunta un bun prieten de-al meu.

Este vorba de un Polo Variant fabr 99-2000 , motor de 1,9 SDi, cod motor AQM. Masina nu a avut pana acum probleme grave, pana zilele trecute cand a vrut sa plece din parcare si nu mai pornea, am tot incercat sa ii dam curent cu cabluri, dar nimic, invartea dar nu pornea deloc(initial am crezut ca e vorba de baterie ca s-a dus), a 2-a zis masina a mers la un service de pompe de injectie si i-a fost data jos pompa de injectie si verificata, dar nimic masina tot nu a pornit, concluzia Calculator Motor ars(Ecu).

Codul de pe ECU al masinii este 038906013 AJ si tot am cautat pe la dezmembrari Ecu cu aceeasi serie si nu am gasit, dar un coleg de forum care se ocupa cu dezmembrari mi-a sugerat ca daca gasesc un ECU de pe un motor de 1,9SDI tot AQM (am gasit ceva cu codul 038906012ES de pe un AQM SDI Mk4 de 2003) ca e posibil sa mearga adaptat cu Vag-com. Intrebarea este de la cei care se pricep cu vag com cum se face mai exact procedura asta si daca intr-adevar functioneaza (sau cat m-ar costa sa fac adaptarea asta daca este prea complexa ca problema este ca masina se afla la Galati, daca este si reusesc sa fac masina sa porneasca pot sa platesc pentru cineva care ne zice exact care e procedura si in ce consta aceasta adaptare cu Vag-com).

Daca s-a mai lovit cineva de aceasta problema l-as ruga mult de tot sa imi dea cateva sfaturi ca omul este dependent de masina si e pacat sa stea pe dreapta. Multumesc

Inca ceva cum verific daca este intr-adevar vorba de ECU sa fie ars? Se vede cu Vag-com? ca imi e sa nu apucam sa dam banii pe ceva si sa fie de la altceva

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm repede pus diagnostic de ECU. Ce erori sunt pe masina?

Nu cred ca merge ECU gasit de tine deoarece e IMMO 3 si cel de pe masina dupa an de fabricatie ar fi IM MO 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Auras,eu zic sa-i dai direct motorina,dintr-o sticla si vezi ce zice.Pompa de motorina e amorsata cum trebuie?vezi ca dureaza ceva pana se amorseaza,trebuie sa ai 0 bule pe tur,cand motorul e pornit.Stiu ca suna ciudat,dar eu unul am ramas in pana de din cauza celor 2 oringuri de la filtru,le-am inlocuit si a durat 20 min ca sa amorsez tot circuitul de injectie.Mi-e greu sa cred ca s-a dus asa de repede ECU.Exista o metoda clasica prin care mecanicii vechi,porneau masina cu 3 fire(asta se facea cand se schimba motorul pe benzina cu diesel).Eu unu,nu prea mai tin minte bine metoda clasica de pornire.Si anume,cu 3 fire:-

-fir + pus 15 secunde pe bujiile incandescente.

-plus pus pe electrovalva de la pompa de motorina,si scos atunci cand vrei sa opresti motorul.

-plus pus pe ectromotor 2-3 secunde pt ca sa invarta motoru si sa-l porneasca.

Daca cineva stie pasii exacti,pentru o pornire classica,sa n-aibe omu treaba cu EC..Barem sa stie omu,daca chiar e ars ECU,sau este alta problema.Eu unu nu am avut treaba cu ECU,decat o singura daca cand imi dadea eroarea cu Engine Imobilizer,insa pornea motorul si se oprea in 1-2 secunde singur,ca nu recunoastea cheia.Cand am vrut sa iau cutia de viteze,am vorbit cu omu asta,care are un polo classic 1,9sdi tip aqm(foarte de treaba)http://www.masini.anunturi.aaz.ro/detalii/91335/VAND-MOTOR-VW-POLO-1-9-SDI,--cutie-viteze-+-alte-piese-din-dezmembrari .Poate te ajuta cu ceva,insa verifica cu metoda spusa de mine.Mie cineva mi-a pornit-o asa,insa numai stiu f f exact.Daca era prietenul tau din CT,era alta treaba cunosteam eu pe cineva foarte ok,sa iti incerce metoda pe care o zic eu si sa iti zica e asta sau asta.

Succes amicului tau :icon_thumright:

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos de raspunsuri .

Diagnosticul pus de cei care au demontat pompa de injectie si verificat-o de pe masina(au luat si 300 lei manopera) este ca e dus ECU, Sper ca azi sa ajungem sa facem o diagnoza cu Vag Com si o sa postez erorile care le are masina.

Intre timp am gasit la un coleg un ECU de sdi aqm

are codul 038906013

fara nici o litera la sfarsit ,este din 98' a 10 parca, ce parere aveti asta este Immo2? Oare merge pe Polo-ul care ne trebuie noua? Ce inseamna ca trebuie facuta adaptarea cu Vag com, mai exact daca e sa luam ECU asta merge pus pur si simplu pe masina, mai trebuie facuta vreo modificare, sau pur si simplu o sa porneasca ca inainte masina?

Din ce am inteles de la prietenul asta cu Polo-ul e ca s-a facut scanare cu Vag-com si nu da nici o eroare, mai exact nu se conecteaza, cica a adus acasa pe cineva de la Vw si i-au zis ca e vorba de calculatorul masinii Ecu, ca e ars, si ca l-ar fi demontat si ca a gasit umezeala in el sau ceva de genul si asta sa fie cauza din care s-a ars.

Astept raspunsuri cu privire la Ecu gasit mai sus, are acelasi cod ca al nostru care e dus, doar ca in cap asta care e ars mai are si un AJ, cel gasit acum la dezmembrari cica nu are nici un cod, ca sa stim daca il comandam sau nu, daca e compatibil cu cel de pe masina si ce ar mai trebui facut in afara de montarea pur si simplu a acestui ECU ca sa facem sa porneasca masina.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul gasit de tine e de ECU de AGP de pe golf 4 . Codul celui de pe masina ta este pentru AGP si AQM, cred ca se potrivesc, insa nu stiu ce IMMO au fiecare.

DAca nu se conecteaza ar trebui intai mesurat daca pe firele de alimentare corespunzatoare ajunge tensiune.

Dupa ce il montezi pe masina trebuie imperecheat cu IC ca sa porneasca masina, altfel porneste 3 sec si se opreste.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou pentru raspunsuri, dar in seara asta am primit de le cineva care se ocupa cu dezmembrari si avea un ECU cu codul de mai sus la fel ca al meu, doar ca la sfarsit nu avea AJ un pm si mi-a zis ca a verificat si cica nu merge la mine, ca imi trebuie exact acelasi cod de ECU cum e si al meu, ati putea sa imi dati va rog cateva argumente ca sa inteleg de ce nu merge la mine . Totodata ECU de pe masina ala cu AJ in cap a fost desfacut azi si intr-adevar concluzia a fost ca este ars/stricat ca era alb inauntru tot.

In continuare astept idei sau raspunsuri daca se poate, Multumesc frumos

Modificat de Auras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Detin un ECU de la un Polo din 2001 cu motor 1.9SDI COD:038 906 013 AJ daca te mai intereseaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!