Jump to content

Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI


robi_zet
 Share

Postare recomandată

Intentionez sa dau comanda ptr un Audi A4 nou, motor 35 TFSI 150 CP, mild hybrid.  Ma intereseaza daca s-au rezolvat problemele cu pierderile de ulei la aceasta generatie de motoare (cred ca este generatia EA888, introdusa in 2019, daca stiu bine). Acum motoarele sunti fiabile? Se preteaza unui tuning de la 150 la 200 CP? Multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelent! Am vazut pe siteurile cu specificatii auto ca sunt si cu 270Nm si cu 320Nm. Stie cineva care e diferenta dintre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul 35 TFSI are 150 CP si 270 Nm 

Motorul 40 TFSI are 204 CP si 320 Nm

Motorul 45 TFSI are 245 CP si 370 Nm.

Toate au capacitate cilindrica de 1984 cmc.

Pe mine ma intereseaza daca 35 TFSI mai pierde ulei si daca are probleme de fiabilitate.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vizitatorala cu 190/200+CP/320Nm e EA888 rev3B (sau echivalent in ciclu Budak). Ala de 140CP/270Nm pare o versiune detunata a celui de 190CP. 

 

cel de 255CP e EA888 evo4.

 

Incepand cu 2013 (EA888 rev3) nu stiu cazuri de 1.8/2.0T care sa pape ulei precum vechile 1.8 160/2/0 200/211

 

 

cc @Adi_vw

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca turbina e cu geometrie variabila asa cum e pe 1.5tsi evo2?

 

6 hours ago, vizitator said:

Se preteaza unui tuning de la 150 la 200 CP?

Sigur doar sa poata fi deblocat ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi_vw VTG-ul nu e doar pe cel de 130ish CP?

 

Asta ar trebui sa aibe un IS20 (IHI) sau echivalent - fix turbina de pe GTI.

 

Din ce vad la tcmturbo se duce fix in 245CP/400Nm ca si cel de 190/200/200+CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe EVO 2 am inteles ca o sa fie si pe varianta de 150cp sau o sa schimbe cilindrii la cel de 130cp si n-o sa mai aiba camasi de otel.

 

Quote

Alongside the variable-geometry turbocharger, the 1.5 TSI also features other high-tech components: the high-pressure injection system generates a pressure of up to 350 bar, plasma-coated cylinder walls reduce friction, and pistons with cast-in cooling ducts allow combustion to be optimised and efficiency increased.

sursa aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adi_vw la prima citire suna asa: familia EA211 evo2 vine cu injectie la 300bar, VTG, ACT+ si ciclu Miller. 

Si 272CP in versiune hibrida

 

Ramane intrebarea cum au impartit functiile. 

 

Se pare ca au tras cu ochiul la PR concurentei de peste Rin ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, vreau sa cumpar un golf 6 gti fabricat in 2011, 2.0 TSI 210 cai. Acest motor consuma foarte mult ulei? Are 162 de mii de km reali. Are probleme mari de fiabilitate? Cam ce consum de ulei are la 10 mii de km? Ca din ce am citit vechile motoare de 200 de cai consuma extrem de mult ulei, acesta de 210 cum este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihaibra nu, evita EA888 rev2. 

Ca e 1.8 160 ca e 2.0 200/210… tot mai bun e un EA888 rev3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai una e un golf 6 gti de 8000 euro si alta e un golf gti 7 de 14-15 de euro:)) ca sa iau motorul nou.  Consumul de benzina la golf 6 gti care ar fi? Cineva care detina masina sa ne zica? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti pe forum, o sa vezi ca pana prin 2015-2016 au avut multe probleme, nu doar cu consumul de ulei

nimeni nu ia 2.0tsi sa mearga la serviciu cu 70km/ora, toate sunt forjate la greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi, dar repet alta e o masina de 8000 de euro si alta e una de 15 poate 16 dublu la bani:)). Deci mai bine pass.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mihaibra pe langa consumul de ulei - segmenti plus blocul care se ovalizeaza, mai sunt multe alte probleme, consumul la pompa este ultima ta problema.

Sunt probleme cu lantul de distributie, cu intinzatorul, cu variatorul de came, canalele de ulei prin arborii de echilibrare… nu se mai fabrica de 10 ani. 

Cine a avut motorul asta a dat in el si… aia e… sunt multe probleme. 

Motor nou nu gasesti si ce gasesti decent implica cate mii de euro pentru o reparatie corecta (schimbat pistoane, biele, segmenti, distributie…)

 

EA888 rev2 a fost pus pe PQ35 (golf, octavia - pana in 2013 si touran - 2016) si PQ46 (passat in 2013 si cc pana in 2016)

cc @andrei_221

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caută Edition 30/35. Motoare mai puțin problematice, interne forjate, distribuție pe curea, consum de ulei neglijabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la variator se pare ca nu au disparut, dar par a fi cauzate de nivelul scazut de ulei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, problema asta e posibil sa apara ca urmare a uleiului insuficient, conditie care poate fi destul de frecventa, avand in vedere ca motoarele tot consuma ceva ulei, deci trebuie avuta grija, in special de la un anumit kilometraj, ca uleiul sa fie mereu in partea de sus a jojei.

 

Partea buna este ca nu e o problema catastrofala, cum era la fostele generatii, unde sarea lantul si iti facea praf motorul, ci motorul inca functioneaza, o idee mai zgomotos si cam atat. Insa desigur, nota de plata nu este placuta. Insa nici la injectoarele scumpe de la diesel nota de plata nu e mica. Nici la instalatia de adblue, nici la DPF, volant cu masa dubla si EGR distrus de calamina care trebuie schimbat. Multe probleme care la acest motor nu exista, pentru ca efectiv nu are aceste componente, nici macar EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. După ceva vreme de inactivitate pe acest forum, în familie au intrat mai multe vag-uri și intenționez sa achiziționez un audi 45 tfsi 2.0 l 230 cp( conform vanzatorului) 2019. Masina are aproximativ 45k km. Am citit topicul însă nu am văzut ca cineva sa arate ca vechile probleme ale motoarelor de 2 litri sa persiste. Ma puteți ajuta cu ceva informații privind acest tip de motor (2.0 l - 230 cp 45 tfsi audi)?

Va mulțumesc anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

Detin un a4 allroad b8 2.0 tfsi (2009) masina are motorul schimbat de reperezentanta, motorul actual avand undeva la aproximativ 100k km, nu am avut nici macar un fel de problema cu el pana acum cateva luni.. dupa ce am tot schimbat cam tot ceea ce mi-a trecut prin cap.. problema care o intampin acum:

la mers constant undeva la plaja de turatie 1800/1900, admisia incepe parca sa traga aer fortat( cold air intake) iar masina intrerupe cumva.. nu face doar uneori, nu este o regula.. nu exista erori … va multumesc!

Modificat de VladBucur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la turatia aia deja turbina face presiune .. deci cum trage admisia aer fortat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna detin un passat b6 2.0 TFSI,  270.000 KM, folosesc ulei Motul 10w60 , de cateva zile imi apare in bord eroare STOP. Oil pressure. Engine off , doar cand ii motorul cald, care ar fi problema , pompa defecta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Dragi colegi, un pic de ajutor. Cunostintele mele in materie de benzinare VAG sunt foarte limitate.

Stiu ca generatiile vechi de 2.0tfsi de 200cp prezentau probleme cunoscute ref consum ulei, si nu erau un monument de fiabilitate.

Dar despre 2.0tfsi de 211cp sau 224cp ce stiti? Mai au aceleasi probleme, sau ceva probleme grave?

@zidanne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!