Jump to content

Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI


robi_zet
 Share

Postare recomandată

pt oil catch can ai un diy sau cumperi?

vreau si eu un pm daca esti amabil, fie cu un diy ca lumea fie cu o sursa. merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am diy dar e in plan sa-mi montez unul. Probabil ca o sa iau unul universal(o varianta e un oil catch can greedy). Am vazut poze cu supape si pistoane cu depuneri pe ele si nu aratu bine deloc.

O sa ma interesez cum se face si la urmatoarea revizie vreau sa-l pun. Imediat cum aflu mai multe detalii o sa postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salutare, @saibot, ai mai aflat ceva despre cum am putea monta un oil catch can? Eu intre timp am schimbat DV cu ultima revizie si mi-am cumparat si un oil catch can pe care l-as monta daca as sti cum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu am mai cautat info spre rusinea mea :P dar stiu ca userul DR G Silviu are un Oil Can, poate ne ajuta el cu ceva info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Va salut si va cer ajutorul in urmatoarea privinta.

Recent, aprox acum 3 sapt mi-am cumparat un A5 2.0 tfsi quattro si sapt trecuta mi s-a aprins martorul de gaze evacuate. Am mers la un service, am sters eroare spunandu-mi de acolo ca problema ar fi din cauza carburantului (benzina 95) cu care am alimentat si ca rezolvarea ar fi sa consum acel carburant si sa alimentez pe parcurs cu o benzina mai buna.

Asta am si facut numai ca la 4 zile mi s-a aprins din nou acest martor. Am mai mers cu masina 20 km, am oprit-o si la repornire, aproximativ dupa 3 ore, motorul mergea intrerupt si chiar mi s-a oprit.

A doua zi am chemat un prieten si am facut un scan cu VCDS-ul. In urma scanului mi-au aparut urmatoarele erori:

 

2 Faults Found:

2822 - Bank 1: System Too Rich off Idle

           P2178 00 (101) - Short to Plus

4106 - Bank 1 ; System too Rich at Idle

           P2188 00 (237) - Open or Short to Plus

 

S-au sters aceste erori si totul a fost ok. Masina mergea bine, tragea bine, am testat-o vreo 200 km la turatii mari, plecari de pe loc cu accelerare pana la 200 km/h, etc Totul era ok, in parametri normali.

A doua zi, la un mers normal mi s-a aprins din nou "pompa galbena" in bord.

 

Astazi am mers cu ea la reprezentanta si in urma scanarii a aparut urmatoarea eroare:

 

"The term rich mixture is used when there is more fuel than air in the mixture. The cause of this may be that too little air or too much fuel is entering the combustion chamber"

 

In urma discutiilor purtate cu cel care mi-a facut diagnoza, nu am inteles nimic! Nu mi s-a spus o cauza posibila a problemei si nici o rezolvare a acesteia!

 

Va rog sa-mi spuneti ce este de facut.

 

Multumesc mult

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul de aer l-ai schimbat?

Ce benizna pui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

short to plus mi se pare interesant, din ce scrie acolo. Sa fie o problema cu o sonda lambda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat filtrul de aer pt ca mai am 8000 km pana la urmatorul service.

Cand am cumparat masina am facut plinul cu benzina 95 de la Petrom, si initial am presupus ca asta ar fi cauza problemelor.Pe masura ce mi-au aparut erorile, am completat cu benzina 100, prima oara cu 17l saptamana trecuta si cu 37 l ieri.

Astazi am avut-o in service, la reprezentanta Audi/Vw din Focsani, unde nu mi-au putut da un raspuns concret......Mi-au spus ca este de la amestecul bogat de carburant si ca au facut o instiintare catre importator si catre producator.

Cand am luat masina astazi dupa amiaza de la reprezentanta, totul era ok, nu mai aveam eroarea in bord, masina mergea bine. Am ajuns cu ea la birou si dupa o ora cand sa plec, a pornit la a 2-a cheie, iar motorul intrerupe, da mici rateuri daca o accelerez pe loc!

Se pare ca este o problema mai complexa si nu stiu daca voi gasi o rezolvare usor......



Si eu am suspectat sonda lambda, dar in urma diagnozei nu a aparut nimic referitor la sonda, si nici cei de la service nu au spus nimic de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, mai e un 2.0 Tfsi  pe aic, ce se manifesta cam la fel, cand au desfacut catalizatorul era topit pe jumatate in interior.

Grea manevra dar daca nu gasesti nimic, incearca un control la cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BiCos la ce masina te referi? M-ar ajuta mult sa vorbesc cu proprietarul celeilalte masini ce manifesta aceleasi probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-

Modificat de BiCos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Short to plus de obicei inseamna ca undeva este un voltaj de la un sensor care nu are o valoare in interval asteptat, sau mai degreaba o problema la un semnal de comanda din ecu catre un actuator care are de exemplu o valoare egal cu + unde trebuie sa fie 0V. Daca nu e ceva des intalnit, probabil trebuie sa dai de cineva care e un pic mai descurcaret la ce tine controlul electronic a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste aici putin si incearca sa faci testele descrise acolo.

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info

 

Verifica si canistra de carbon cu tot cu furtun, sonda de oxigen la mufe, presiunea in rampa de benzina si MAF senzor

Modificat de Cib_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar, mufe. Cred ca merita verificate. S-a spalat motor cu apa cu presiune mare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si va multumesc pt interesul pe care il manifestati vis-a-vis de problema mea!

Saptamana trecuta am avut 2 zile la rand masina in reprezentanta din Focsani fara a primi un raspuns elocvent referitor la cauza problemelor! Am mai mers si pe la alti mecanici si rezultatul a fost acelasi!

Vineri am decis sa o scot la un drum mai lung, sa o vad cum se comporta. Dimineata a pornit foarte greu, la a 3-a cheie, mi-a murit motorul la relanti de 2 ori si pana cand nu am tinut-o accelerata 2 min nu s-a reglat relantiul deloc. In fine, am pornit-o, am plecat cu ea si pana la birou, aprox 3 km motorul si-a revenit la un mers normal. Am plecat cu ea la Constanta si tot week-endul nu a mai facut nicio problema.

Am mai scanat-o cu vcds-ul si la un mecanic din Constanta si surpriza: NICI O EROARE!!!!

 

Concluzia pana in momentul de fata: Benzina de la Petromul din Voluntari a fost de o calitate execrabila!

 

Va tin la curent cu evolutia viitoare

 

Cu stima,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca Efix si mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am fost sunat de la Reprezentanta Audi/VW pt a-mi da un raspuns la problema sesizata de mine. Din punctul lor de vedere trebuie inlocuit softul masinii.........

Maine voi merge din nou la ei, dar inainte de a se apuca de resoftare, o sa-i rog sa-mi mai faca o diagnoza completa, si daca nu mai apare nimic nu cred ca voi fi de acord cu masura propusa de ei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti recomand sa fii de acord cu solutai propusa de ei deoarece ce iti ofera ei este UN UPDATE, lansat de Audi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Tocmai ce m-am intors de la service unde mi-au facut actualizarea la soft, si in aparenta acum totul este ok! Din ce mi-au comunicat ei, totul s-a datorat faptului ca nu s-a facut aceasta actualizare de soft la momentul interventiei la motor pt remedierea consumului de ulei, si ca era absolut necesar sa se faca! 

Sunt foarte curios daca problema va mai persista in continuare.......

Oricum, va tin la curent

Cu stima,

Radu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai zis nimic despre o interventie pentru remedierea de un consum de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca am omis sa mentionez faptul ca la 29000 km masinii i s-au schimbat bielele si pistoanele deoarece consuma mult ulei. Interventia s-a facut la Midocar cand masina era inca la vechiul proprietar. Conform spuselor lui, de atunci si pana in momentul in care am cumparat eu masina, nu au mai fost probleme vis-a-vis de consumul de ulei! Eu de cand am cumparat-o am parcurs aprox 1500 km si am verificat de cateva ori nivelul la ulei, acesta fiind in parametri de fiecare data!

In seara asta am mai facut o scanare cu vcds-ul si nu a mai aparut nicio eroare, deci prb s-a rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O interventie cam mare pentru o masina asa noua. M-ai speriat un pic, ca tocmai am cumparat un passat cc 2.0tsi 200cp din 2010. Consumul de ulei e un defect comun? Cati km are masina ta?

 

Daca pistoanele si biele noi sunt facut cu alte specificatie (raport compresie mai ales) atunci posobil s-ar explica necesitate de un update la soft de engine management.

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e cazul sa te sperii, problema consumului excesiv de ulei se manifesta doar la 2.0 TFSI de la Audi, din cate stiu eu! Un prieten are un GTI de 4 ani si pp ca are parcursi in jur de 60.000 km fara a se confrunta cu aceasta problema.

Momentan masina mea are 38.000 km si de cand am intrat eu in posesia ei, totul este ok din pct asta de vedere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce reprezentanta ai facut update-ul de soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update-ul l-am facut la Scorpion Focsani, orasul unde locuiesc eu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!