Jump to content

Probleme uzuale 2.0 TSI/TFSI


robi_zet
 Share

Postare recomandată

Nu stiu codurile motor pt 2.0tfsi de 211 sau 224... nu sunt in tema cu subiectul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAEA/CAEB/CDNC - 155 kW (211 hp) at 4,300-6,000 rpm, 260 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,200 rpm. Application: Audi A4 (B8), Audi A5, Audi Q5, SEAT Exeo

CNCD - 165 kW (224 hp) at 4,500-6,250 rpm, 258 lb-ft (350Nm) at 1,500-4,500 rpm - Audi Q5 engine.
cred ca astea ar fi... in special m ar interesat pentru un Audi A4 B8 ( allroad, break sau chiar sedan ) @zidanne

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un Passat CC 2009 2.0 TSI CAWB cu probleme de presiune ulei.

 

Recent a fost schimbata distributia, garnitura de chiulasa si refacut planul chiuloasei, schimbata volant, ambreiaj, pompa apa, pompa recirculare apa, garnituri, etc...

 

Povestea pe scurt:

 

Am ridicat masina de la mecanic, am facut 30 km, si EPC-ul se aprindea pentru o fractiune de secunda si dadea rateu in zona de 1,500-2,000 rpm

 

A2-a zii cand am pornit masina a luat-o greu dupa 10 sec de dat la automat, dadea rateuri multe la relantii, m-am documentat si am aflat ca valva ce controleaza uleiul de la distributia variabila ar putea fii stricata, am mers cu ea la mecanic pe drum imi aparea presiune scazuta de ulei, a schimbat valva si problema cu EPC-ul si rateuriile a disparut.

Dar probleme cu presiunea de ulei dupa ce uleiul se incalzeste a ramas si am decis sa o las la service.

 

S-a facut un test de presiune ulei si mi s-a spus ca este in specificatii dar ar putea fii din cauza supra incalzarii si ca ar trebuii sa schimb pompa de recirculare apa pe care aveam eroare stocata in vcds... am decis sa iau masina dupa 30 KM, s-au blocat axele de echilibrare.

 

Am dus masina inapoi pe platforma la service, unde mi-a schimbat axele de echilibrare si pompa de recirculare apa mi s-a spus ca problema cu presiunea a fost rezolvata.

 

Insa dupa 30 KM, problema a revenit.

 

Cand temperatura uleiului ajunge la 120 C pe plaja de turatie 1,500-1,700rpm  imi da eroare pe bord  Oil pressure, engine off!

 

Senzorul a fost schimbat, si cablajul verificat.

Am schimbat si valva care intra in gaura unde se infileteaza filtrul de ulei, am incercat si cu ulei 5W40 si problema persista.

 

Mecanicii la care am dus masina sunt depasiti de situatie, am vorbit cu cineva care reconditioneaza astfel de motoare si mi s-a spus sa incerc sa schimb racitorul de ulei iar daca nu sa imi cumpar alt motor.

 

Ar putea fii un pasaj de ulei blocat sau racitorul de ulei infundat?

 

Totusi temperatura de 120 C este cam mare, probabil uleiul se subtiaza  din cauza temperaturii si scade presiunea de ulei.

 

Astept pareriile voastre.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

incearca engine flush,

da baia de ulei jos si curata sorbul pompei de ulei

 

daca nu se rezolva, inlocuiesti pompa de ulei cu alta noua.

Daca tot esti aici de verificat cuzinetii si fusurile vibrochenului de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TSI 200/210CP.

Ai rezolvat jumatate din probleme motorului ala... 

 

cc @acidone77

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, mishu achihaitei said:

incearca engine flush,

da baia de ulei jos si curata sorbul pompei de ulei

 

daca nu se rezolva, inlocuiesti pompa de ulei cu alta noua.

Daca tot esti aici de verificat cuzinetii si fusurile vibrochenului de uzura.

Am uitat sa mentionez ca sorbul a fost verificat si a avut putina pilitura in el.

O sa cumpar o pompa noua de ulei si alt racitor de ulei,dar daca  am uzura la cuzineti nu cred ca se mai merita si o sa iau un alt motor.

 

Deja am bagat aproape 20,000 LEI in masina... este de 3 luni in service si nu ii da nimeni de cap.

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

daca ai avut pilitura e cuzineti

te asteapta pompa de ulei, alti cuzineti

de verificat uzura vibrochenului, poate e in cote inca

altfel se rectifica dupa uzura cea mai mare, la r1 sau r2 la paliere sau la manetoane

 

nu cumpara motor sh ca nu stii ce cumperi!

am luat eu teapa odata cu un sh de la particular de pe olx si era mai varza decat al meu

mecanicii sunt prosti din service ,de ce nu ai cautat unul particular care repara acasa, sau repara la garaj in curte la casa particulara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce conditii ajunge uleiul la 120grC?

Eu m'am apropiat de 110gr doar la viteze de autostrada pentru perioade lungi, pe timp de vara. Daca tu ai acum 120gr la ulei, clar ceva nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 hours ago, CCTSI said:

Deja am bagat aproape 20,000 LEI in masina... este de 3 luni in service si nu ii da nimeni de cap.

Eu zic sa mai pui 20.000 deoparte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, andrei0241 said:

In ce conditii ajunge uleiul la 120grC?

Eu m'am apropiat de 110gr doar la viteze de autostrada pentru perioade lungi, pe timp de vara. Daca tu ai acum 120gr la ulei, clar ceva nu e normal.

Conditii normale, chiar si daca mergi extrem de frumos cu schimbari de treapta la 2k rpm, temperatura tot ajunge la 120 C in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, mishu achihaitei said:

daca ai avut pilitura e cuzineti

te asteapta pompa de ulei, alti cuzineti

de verificat uzura vibrochenului, poate e in cote inca

altfel se rectifica dupa uzura cea mai mare, la r1 sau r2 la paliere sau la manetoane

 

nu cumpara motor sh ca nu stii ce cumperi!

am luat eu teapa odata cu un sh de la particular de pe olx si era mai varza decat al meu

mecanicii sunt prosti din service ,de ce nu ai cautat unul particular care repara acasa, sau repara la garaj in curte la casa particulara?

 

De mentionat ca pilitura a fost gasita dupa ce axele de echilibrare s-au blocat.

....

Am gasit un motor fara anexe reconditionat 2,000 EUR  +  motorul meu la schimb (fara anexe)

Se ofera si garantie 12 LUNI, merita?

Info motor

Quote

Arborele cotit este șlefuit, lustruit sau îndreptat (în funcție de gradul de uzură)
pistoane noi
nou set de lanț de distribuție
Blocul motor a fost verificat pentru aliniere
Honuire cilindri
Pompa de ulei este nouă sau refabricată
Segmenti de piston sunt noi
Chiulasă a fost refabricată (a fost șlefuită, supapele au fost prelucrate, testarea de scurgeri, inele de etanșare noi, tachetele hidraulice au fost verificate)
garnituri noi ale arborelui cotit
rulmenți de manivelă și rulmenți de arbore cotit noi
 

 

Modificat de CCTSI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor de ajutor, am rezolvat problema doar ca este o rezolvare mai ciudata.

 

Presiunea de ulei este in parametrii a fost verificata din nou.

Am tot schimbat senzorii de ulei si cei cu carcasa negra par sa imi dea eroarea Oil pressure, engine off!

Cred ca senzorul negru are minimul de presiune setat la 1.1, 1.2 bar.

 

Dar cel maro nu imi da eroarea, deoarece are setata presiunea minima la 0.7 bar.

 

Din cate imi aduc aminte, cand am cumparat masina a avut senzorul maro nu stiu daca a fost vreo schema a vanzatorului sau ceva, dar masina a mers 60.000 KM fara  probleme cu presiunea de ulei si nici acum nu pare sa aiba deoarece este in parametrii, am verificat cand uleiul este la 120 C.

 

Pe cartea de service scrie ca senzorul trebuie sa fie negru pentru acest cod motor, insa acela pare sa imi dea eroare.

 

Senzorul maro si cel albastru par sa fie doar pe motoarele cu pompa de ulei in 2 stagii presiune joasa si presiune inalta.

 

Nu stiu daca aceasta ar fi rezolvarea corecta, dar avand in vedere ca presiunea este in parametrii, cred ca nu vor exista probleme.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!