Jump to content

Nu se incalzeste motorul


allyn87
 Share

Postare recomandată

Trecand peste aspectul, ca deja faptul e consumat, adica solutia este in instalatie si ca mecanicul nu m-a atentionat, ma gandesc ca e cam tirziu sa-mi fac probleme... si as inclina sa cred ca o astfel de solutie nu ar trebui sa faca rau motorului, sincer, acum cum o fi gandit producatorul,facem un "medicament" cu care tratam o "hemoragie" , ca mai tarziu sa avem o "cangrena"? :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta este cea mai apocaliptica posibilitate dar se intampla rar.

http://allwheeldriveauto.com/why-you-should-never-use-stop-leak-in-your-subaru/

Totusi ar trebui sa cureti instalatia pentru ca se poate depune si pe blocul motor si sa nu ai racire in partea de jos a cilindrilor.

Acuma...asta e si sa speram la ce e mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multi producatori de astfel de solutii.E solutia ieftina gen flacon cu praf..pilitura,si e solutia lichida care este foarte buna.Eu am salvat cu astfel de solutie lichida multi clienti cu radiatoare care supurau si cu calorifere de caldura care asemeni supurau.Solutia lichida e inofensiva.Daca nu ai probleme cu masina nu e bai,stai linistit.Asemeni pt toti colegii de forum care cititi postul meu,evitati solutiile ieftine gen praf..pilitura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Goleste tot antigelul, umple numai cu apa si mergi cu masina pana se incalzeste motorul, goleste apa, lasa motorul sa se mai raceasca si pune antigel nou (respecta concentratia care este recomandata pentru antigelul respectiv - adica:

"Exista 2 tipuri de antigel: etilen-glicol si propilen-glicol.

La etilen-glicol:

- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -37C

- amestec 70% antigel 30% apa - ingheata la -64C

- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -14C - Atentie mare.

La propilen-glicol:

- amestec 50% antigel 50% apa - ingheata la -32C

- amestec 60% antigel 40% apa - ingheata la -47C

- amestec 100% antigel 0 % apa - ingheata la -57C"

Extras mai de demult de aici: http://www.babcox.com/editorial/tr/tr110046.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau in borcan un furtun cu apa si returul in aer si pornit motorul.la radiator spalat

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

salut am si eu o problema cu batrana mea octavia 1 1.9tdi 90 cp,2004

imi oscileaza acul la temperatura gen dela 90 direct la 50 si invers

precizez ca am schimbat vasul de expansiune i capacul de la vas si termostatul(dar am pus unul ieftin deoarece pe acela l-a gasit in magazin)

ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil calitatea termostatului sa influenteze fluctuatiile de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

o sa il schimb si o sa vad daca mai face

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu batrana mea octavia 1 1.9tdi 90 cp,2004

imi oscileaza acul la temperatura gen dela 90 direct la 50 si invers

precizez ca am schimbat vasul de expansiune i capacul de la vas si termostatul(dar am pus unul ieftin deoarece pe acela l-a gasit in magazin)

ma poate ajuta cineva

Schimba senzorul de temperatura a lichidului de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tzapu_skoda_nr1

senzorul de temperatura nu este acelasi cu senzorul de temperatura apa????

unde este pus senzorul de temperatura

iti multumesc

Modificat de tzapu_skoda_nr1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BA da, e acelasi. Intre motor si filtrul de aer il gaseti, sub tubulatura de la filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
tzapu_skoda_nr1

Al Bundy iti multumesc

am schimbat senzorul de temperatura si nu mai oscileaza acum

multumesc mult'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Prin luna dec. a lui 2011 (postarea cu nr. 15 din acest topic) aveam ceva nelamuriri cu privirela faptul ca descoperisem niste "sclipici" in vasul de expansiune- pilitura folosita la infundarea orificiilor , in cazul piederii de antigel, doar ca atunci nu scadea nivelul in vasul de expansiune..... insa acum situatia s-a schimbat, adica am inceput sa completez antigel.

Ieri, cand am facut schimbul am vazut cateva picaturi de antigel pe sub masina, am urmarit sursa si am descoperi-o, picura deasupra carcasei piesei de plastic care contine termostatul,senzorul de temp, de fapt urma de antigel se afla intre piesa de plastic si blocul motor, .

Ciudat este ca atunci cand temperatura creste nu mai curge, pt. ca am ajuns la service si mecancii nu au putut vedea nimic umed, zona unde curgea s-a uscat.

Asa ca mi-au "dat" 1 L de antigel, sa am rezerva si mi-au spus s-ai vizitez cand va curge din nou...

As vrea vrea stiu daca a demontat cineva ansamblul respectiv, ar putea fi o garnitura defecta sau...altceva? Pun o fotog gasita pe forum si editata.

post-99041-0-30799300-1331415560_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!