Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

......pornesc climatronicul creste turatia celui de-al doilea ventilator de la radiator (face zgomot mare). Cum opresc climatronicul....se opreste si ventilatorul

Este absolut normal din moment ce ventilatorul din dreapta masinii este in dreptul radiatorului de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal'

am si eu o intrebare?..ce canal imi arata temperatura antigelului la passatul sdin imagine , model 99?

pt ca la mine, pe canalul 7 pe care am citit aici ca ar fi cel in cauza, mie imi arata max 43 grade!!..iar in senzorul G62 care citeste la mine temperatura am gasit apa?..se poate schimba sau si repara?

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la seat ibiza stie cineva combinatia?

da, am climatronic. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

citeste pe la inceputul topicului, combinatia pt seat parca a spus-o la inceput toni...da ca bine imi amintesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intreb si eu ca si multi altii despre ventilatorul din dreapta-trebuie el sa functioneze cand e pornit climatronicul?Si daca da,oare de ce mie nu imi merge?Precizez ca am avut 2 erori stocate-0318(comutator presiune aer conditionat) si 04FA(motor clapa presiune).Stie careva ce semnifica aceste erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, la masina mea nu merge combinatia care a spus-o toni. mai stie altcineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare?..ce canal imi arata temperatura antigelului la passatul sdin imagine , model 99?

pt ca la mine, pe canalul 7 pe care am citit aici ca ar fi cel in cauza, mie imi arata max 43 grade

din documentatia pusa la dispozitie pe acest forum, canal 7=temperatura aerului suflat la picioare, temperatura antigelului este data de temperatura motorului=canal 45 si temperatura in vasul cu apa=canal 74.

Modificat de SAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu ca si multi altii despre ventilatorul din dreapta-trebuie el sa functioneze cand e pornit climatronicul?Si daca da,oare de ce mie nu imi merge?Precizez ca am avut 2 erori stocate-0318(comutator presiune aer conditionat) si 04FA(motor clapa presiune).Stie careva ce semnifica aceste erori?

Ai aflat ce-nseamna acel 0318 ?????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am aflat INCA,dar mai cercetez.Atat am aflat ca nu imi merge ventilatorul de la radiatorul mare si trebuie sa gasesc cauza-nu primeste comanda, sau defectul vine de la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema dupa 3 ore de munca....am dat jos ventilatorul -asta dupa ce i-am aplicat 2 lovituri de ciocan si si-a dat drumul,l-am desfacut si ...am constatat ca nu mai aveam perii-erau consumate .Pt. cei care doresc atasez ceva poze sa vada in caz ca vor dori si ei sa isi schimbe periile.Mai greu e cu scosul si bagatul inapoi al vent.,nu schimbatul periilor

scosul: la mine se scoate un holsurub care e prins de o aripioara apoi tot suportul vent. se roteste invers acelor de ceas,pt. a putea scoate afara vent. complet ar trebui sa taiati firele de alimentare(eu asa am facut desi cred ca neamtzu sigur nu asa se gandise ca se scoate afara),apoi se desfac piulitele ( 3 ) de prindere de suportul vent. si ...gata,vent. propriu zis e scos.Acum trebuie cu un patent sa strangeti catre interior urechile de prindere ale capacului motorului ventilatorului pe casa sta axul lui.Cu o surubernita normala se scoate afara capacul resp. apoi se verifica periile.Atentie la ce perii cumparati:mie m-i s-a spus de la un mag .de piese import ca trebuie sa cumpar perii moi(deci nu tari ca strica rotorul).

Eu am taiat cat mai in scurt periile vechi ca sa ramana firul de cupru ,pe care ulterior am cositorit periile noi.Sa speram ca va tine,am vazut ca totusi rotatia vent. nu e foarte mare.Spor la munca si atentie la ce perii cumparati si cum lucrati sa nu rupeti palele vent.Si ca o masura de protectie a muncii,scoateti mufa de alim. a vent. care se afla postata langa vasul de ulei hidraulic-sunt vreo 3 mufe acolo,asta e cu 2 fire(unul rosu si unul galbui cred).

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce filtre trebuie schimbate la CLIMAtronic, ca in momentul in care pun contactul se aprind intermitent toate caracterele de pe display? Sau mai pe scurt ce e cu CLIMAtronicul cand face asa ceva? Dupa ce se opreste din clipit, functioneaza normal din cate mi se pare mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca clipesc intermitent inseamna ca stocheaza erori in memorie.Verifica memoria erorilor si vei sti ce ai de facut in continuare.revino cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificarea erorilor stocate se face prin combinatia de taste ECON+ Recirculare Aer? Corecteaza-ma te rog daca gresesc. Dar totusi clipitul caracterelor indica necesitatea schimbarii unor filte, nu mai stiu pe unde am citit :( . Oricum sper sa ajung maine la intalnire :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor la masina din semnatura nu am reusit sa intru in meniul climatronicului. Cred ca am facut toate combinatiile posibile... am apasat si butoanele de la casetofon:)) are careva idee cum sa intru in meniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesc undeva in meniul climatronicului un meniu referitor la consum de combustibil? Stie cineva? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shtie cineva care este codul pt vizualizarea presiunii din turbo pe climatronic? (pt Seat Leon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni pentru ca ... nu se poate.

Pentru ceea ce te inseaza citeste acest topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca in vreun meniu al climatronicului este afisat consumul de combustibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nici consumul de combustibil nu e afisat de climatronic. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar totusi clipitul caracterelor indica necesitatea schimbarii unor filte, nu mai stiu pe unde am citit :unsure: .

Unde ai citit chestia asta e gresit. Este aproape imposibil sa se faca un astfel de test pt filtre (singurul mod este dupa nr de kilometri).

Dar, pt toti de aici, climatronicul afiseaza informatii numai ce tin de climatronic: nu afiseaza consumul instantaneu, informatii despre turbo sau alte chestii. Poate va intrebati de ce afiseaza temp la ulei, viteza sau alte chestii. Aceste informatii sunt importante pt climatronic pt a regla fluxul de aer si intensitatea acestuia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o observatie vis-a-vis de climatronic. Am observat ca pe caldurile astea si cu climatronicul aproape la maxim adica 18 grade si ventilatie la 4 linii pornesc foarte greu de pe loc si trebuie sa tin mult mai mult ambreiajul ca sa nu imi moara motorul :).

Apoi am oprit climatronicul (L-am pus pe off - sageata down pana se duc toate liniutzele de la ventilatie) si in continuare masina mergea in halul ala. Daca opresc motorul si pornesc dupa 5 minute cu climatronicul off vad ca motorul trage bine!

Intrebari:

1.E normal ca sa manance atata putere climatronicul (ok era la maxim dar totusi)???

2.E normal ca in pozitia OFF inca sa imi manance putere (deci poate ceva ramane blokat)????

3.Are ceva daca il pun pe OFF si il las asa (Nu ma deranjeaza geamul deschis si prefer puterea masinii)??? probleme ce pot sa apara???

4.Am inteles ca pus pe Econ compresorul de la AC nu mai merge deci e un fel de pozitie de OFF si asta! Ce anume mai merge cand e pe ECON? Doar ventilatie?

5.Pot merge cu geamul deschis si climatornicul pornit? Pot sa apara probleme?

Masina in cauza: Passat 2001 101 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intreb odata... Exista coduri de climatronic pt polo 9n3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@calin bm, @deocamdata, @Rudolf Fraitag

fratilor, am acelesi coduri de eroare pe Clim. Dupa ce l-am resetat, 0318 apare din nou. Am uitat sa va spun, bineinteles ca nu raceste deloc deoarece nu se comanda cuplarea compresorului. Deci cred ca va trebui sa parcurg sfaturile lui Calin , pentru care ii multumesc anticipat (sper sa am timp in weekend, vedeti ce calduri sunt !!). As mai avea totusi o intrebare, Caline, cum ti-ai dat seama ca ventilatorul e de vina, ptr ca traducerea codului de eroare 318 nu prea duce la ventilatorul cu pricina (departe de mine gandul sa pun la indoiala spusele tale)? sau cum as putea sa-mi dau seama ce ventilatorul nu merge ? sa-l alimentez separat? tu cum ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama simplu:chemi pe cineva sa apese butonul AC sau daca ai climatronic sa apese econ si apoi Auto-asa iti dai seama daca ventilatorul de pe radiator porneste si se opreste cand se apasa econ.Daca totusi nu porneste ia un ciocan si o surubernita si aplica 2-3 lovituri pe ventilator.Daca sunt duse periile ai sa vezi ca va avea tendinta de a porni dar se va opri cand opresti clima si nu va mai porni din nou decat cu ajutor.In rest...demontarea si schimbarea periilor se face usor.Spor la munca.

Si apropo,am lansat o intrebare pe forum si inca nu am primit raspuns:ce simbolizeaza cela 2 coduri de eroare: 4FA-motor clapa presiune si 0318-comutator presiune aer conditionat.Chiar daca acum nu imi apare nici o eroare stocata pe climatronic,nu sunt sigur ca clima fct. normal,la un drum pana in Turda si inapoi am cam deschis geamurila din cand in cand ca afara erau 32 * C si in masina nu era destul de racoare.Poate e cineva care ne poate dezmetici cum e treaba cu erorile astea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am reusit sa aflu ce e cu aceste 2 erori. Cand am cumparat masina, am scanat CB cu vag-com ul si la partea de climatronic mi-a indicat "contact de presiune de climatizare F129" -nimic nu este efisat pe ecran si "servomotor presiune dinamica V71" . Cred ca ar trebui sa fac legatura intre aceste 2 erori si cele 2 din Climatronic. Oricum, o sa verivic ventilatorul. La tine, daca nu raceste bine, poate fi o scadere-pierdere de presiune agent frigorific. Este specifica simptoma oricarui tip de agregat frigorific, auto sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!