Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Salut,

La octavia 2 cum pot afla viteza reala cu ajutorul ecranelor ascunse?

imi cer scuze daca s-a scris in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la inceputul topicului la postul 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, imi poate spune cineva ce rol are butonul DUAL sub butonul OFF din mijloc de la climatronic?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand este apasat butonul dual temperatura se regleaza pentru ambele zone la fel de la rotiţa din stanga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am o octavia 2 din 2005 si cu cateva seri in urma ma-am jucat cu meniul climatronicului,iar de atunci nu imi mai baga aer rece,se comporta de parca l-as fi setat sa bage in jur de 25 de grade chit ca este pe valoarea 16.Schimbul de freon l-am facut acum o luna si mergea perfect pana in acea seara.

Mentionez ca teava care iese din compresor se raceste dar foarte putin.Va rog mult imi poate spune si mie cineva ce este de facut?Cum as putea sa-l aduc pe drumul cel bun?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba faptul ca te-ai juct in meniu

Fa o diagnoza si vezi ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca pe partea dreapta a masinii baga aer rece (mentionez ca am dublu climatronic iar ambele valori erau pe 16 grade),iar pe partea stanga in jur de 20 pana 22 grade.Care ar fi problema?Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa freon. Am avut aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau vre-un motoras cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru raspunsuri!lipsa feon sar putea cine stie cum sa prelins pe undeva chiar daca acum 1 luna am facut schimbul, (mai aveam 125 de grame din 525).Din cate am vazut eu la tipul acela la verificat cu ultraviolete dar nu prea amanuntit.Este probabil sa existe scurgeri pe la vaporizator,deoarece cand iam dat drumu a mirosit dintrodata foarte urat in masina,iar teava care iese din compresor nu se mai raceste ca inainte.Acum pe conducte se aude un suierat cand cand este pornita clima.Pot verifica in vreun fel daca compresorul functioneaza sau existenta freonului din meniul climatronicului?In ceea ce priveste acel motoras de cand aveam masina se auzea in spatele consolei centrale un zgomot ciudat mai mereu ca si cum sar deschide si inchide ceva,acum nu se mai aude nimic.

Ma scuzati ca pun atatea intrebari dar nu stiu cui sa ma adresez pentru rezolvarea acestei probleme,imi puteti recomanda pe cineva capabil sa ma ajute?Din Bucuresti sau in jururul acestiua?Cineva care stie cei ala tester si nu isi da cu presupusu doar ca sa iti ia banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: Cand pornesti compresorul, se aude asa cum s-ar desumfla o minge? Sau un zgomot asemanator? Aveam zgomotul ala, atunci cand nu aveam freon in instalatie. Dupa ce am incarcat-o nu s-a mai auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se aude si se auzea si dupa ce am umplut cu freon,banuiesc cai de la rola.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, eu zic de un zgomot de aer care trece prin tevi. Cand nu aveam freon, banuiesc ca compresorul facea presiune doar din aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa ai aer in instalatie daca nu mai e freon, ce iese freonul si intra aerul?

Se poate vedea la o diagnoza si daca exista freon si daca e vre-un motoras cu probleme.

Eu nu-mi dau seama cum la altii se pierde freonul asa repede, la vechea mea masina, din 2004 nu s-a incarcat niciodata instalatia, si face rece mai repede ca asta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista posibilitatea ca,daca una din clapete care nu mai da voie aerului sa iasa din carcasa evaporizatorului,acesta sa inceteze a mai circula freonul?fratiolor eu n-am vazut in viaia mea sa pice apa sub masina ceea ce ar fi normal e posibil ca acel orificiu sa fie infundat?pe unde se afla el sub masina?exista si ala modalitate de a ajunge la vaporizator inafara de a da tot bordul jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba clapetele cu circulatia freonului, gaura de scurgere a condensului e undeva la piciorul stang al pasagerului chiar sub aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Am citit mai sus ca se poate vedea daca este freon in instalatie cu ajutorul diagnozei. Cu Vcds ce poate ?Cum anume?

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu daca si la passat B5 VCDS vede presiunea prin senzorul de pe conducta, la B6 sigur se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

O sa ma uit maine prin measuring blocks in modulul climatronicului sa vedem daca apare ceva legat de presiune freonului. Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa ai aer in instalatie daca nu mai e freon, ce iese freonul si intra aerul?

Se poate vedea la o diagnoza si daca exista freon si daca e vre-un motoras cu probleme.

Eu nu-mi dau seama cum la altii se pierde freonul asa repede, la vechea mea masina, din 2004 nu s-a incarcat niciodata instalatia, si face rece mai repede ca asta noua.

Eu iti spun ce am vazut. Compresorul meu facea presiune, iar la service cand au vrut sa scoata freonul au scos fix 0 grame. Astept alte explicatii, ca eu cat mi-am batut capul cu ea, speram sa gasesc probleme mai grave decat lipsa freonului.

Din ce facea compresorul meu presiune de 5-6 bari?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat azi o pata uleioasa la imbinarea dintre conducta care vine din compresor si intra in radiator,sa fie oare aceasta cauza?desi am apasat pe ventil si inca are presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai observat azi o pata uleioasa la imbinarea dintre conducta care vine din compresor si intra in radiator,sa fie oare aceasta cauza?desi am apasat pe ventil si inca are presiune.

post-72224-0-71447700-1312882439_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am obsevat ca Climatronicul imi arata eroarea 214 cand i-am dat o auto-testare. este prima data cand am o eroare.

Daca stie cineva ce este eroarea 214, si cum scap de ea?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

0214 - Tensiunea de alimentare
Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Razvan. E clar acum. Trebuie sa schimb bateria -- a dat si semne.

Din 2006 de cand am luat masina nu am avut nici o problema pana acum... Zilele trecute nu am putut porni decat cu greu...

foarte utila autodiagnoza climatronic-ului. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!