Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

La cine la service ? la reprezentanta ?

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Cred ca am si eu o problema cu aerul conditionat, care raceste , dar nu suficient.

La scanare cu VAG nu apar erori. In primavara am completat freonul si uleiul.

Temperatura vaporizatorului mi se pare prea mare.

Atasez fisierul Excel cu logul climatronic; temp. ext a fost 33 gr.

VW Touran 2003.

Multumesc pentru orice idei si sugestii

climatronic_2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cat ai vrea sa fie ? MAi jos de 18 grade. Gandeste-te ca aerul trece de vaporizator cu 18-20 grade si in functie de temperatura setata pe clima aerul trece si prin caloriferul de caldura sa fie adus la temperatura ceruta de tine. Baga clima pe LO si vezi cum baga. Parerea mea ca e bine. In poza scrie ce rol are senzorul de temperatura al vaporizatorului : previne inghetarea vaporizatorului( icing...)

Evaporator_output_temperature_sender.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu problema cu preventia inghetarii vaporizatorului, dar clima era pe LO, recirculare, temp inauntru de 29-30

grade, asta dupa 30 min functionare continua. 18 gr , temp vaporizatorului, este departe de inghetare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu si eu care e temperatura de inghetare. La mine am incercat azi. Afara 36 grade, pe bord arata cu masina pe loc 40 grade, iar in habitaclu 52 de grade(pe meniul de la clima). Am plecat de pe loc. 500m cu geamurile deschise si deja inauntru erau 40 grade. In momentul ala am dat clima pe LO si recirculare. In 10 minute(cam 4km) aveam 29 de grade inauntru, dar mainile imi inghetasera si era frig inauntru de la ventilatia climei. Eu zic ca e de ajuns pe vremea asta. Nu cred ca va cobori sub 18 grade vaporizatorul in veci.

Doru, no offence, poate ai probleme tu cu caldura !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vicius, merci pentru ajutor in dezbaterea problemei.

La mine in masina, nici vorba sa-mi inghete mainile de la aer.

Am sa studiez si problema cu sensibilitatea mea la caldura.

Pana atunci, m-ai convinge definitiv, tu sau altcineva, daca ai reusi, in masura timpului si posibilitatilor,

sa faci un log cu temp vaporizatorului. De altfel, poate ar fi interesati si altii

care nu sunt convinsi de buna functionare a climei , mai ales pe canicula asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cu o octavie proaspat incarcata cu freon si compresor schimbat am vazut pe vaporizator 9 grade cand afara erau 42.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee ce reprezinta eroarea 2c1 afisata la masina din semnatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc bundy, asa credeam si eu, temp vaporizatorului tb sa fie cateva gr peste 0, in functie de temp aerului care

trece peste el.

deci tb sa incep sa caut cauza. Primul lucru, ar tb sa verific daca am cantitatea necesara de freon, desi, cum am spus,

am facut acest lucru in primavara.

Oricum, va tin la curent .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E modelul mai vechi de climatronic. Noi avem altfel si am si un alt pdf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este pozitionat motorasul clapa presiune care este autorul erorii 4FA si ce face aceasta clapeta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema este ca nu mai baga rece caci mai aveam 345 g freon dar nu aveam nici o eroare dar am reincarcat si acum baga rece de sparge dar am eroarea 4FA...ce sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters 4FA cu VagCom-ul si acum imi apare 4F9 dar totul merge brici ...ce dreaq climatronicul asta ia erori la oprirea motorului ca altfel nu inteleg erorile astea cand totul merge brici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai linistit eu le am pe toate 4 erorile de la cele 4 motorase. Si merge impecabil clima. si rece si cald. Se mai aude cateodata cum bazaie mai mult cate o clapeta, dar merge ok. sa ma prinda intr-o dispozitie de zile mari ca desfac toate motorasele. naspa e ca de noi ajung cate 100 euro fiecare(cam fara tva). cat ai rece si cald nu iti bate capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca va cobori sub 18 grade vaporizatorul in veci.

:Driver: . Atasez o poza cu testare la mine. asa arata temperatura la vaporizator dupa 20 minute. Specific faptul ca am incarcat clima de nici o luna, in urma schimbarii radiatorului.

Dupa 10 minute arata 9 grade, iar dupa 20...3 grade si acolo a ramas, nu mai cobora.

post-15891-1248973935_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si atunci, cum ramane cu astea :

"Si cat ai vrea sa fie ? MAi jos de 18 grade. "

"Stiu si eu care e temperatura de inghetare.

Nu cred ca va cobori sub 18 grade vaporizatorul in veci.

Doru, no offence, poate ai probleme tu cu caldura !"

Am fost astazi la service pentru a verifica cantitatea de freon.

Aparatul a scos 450 gr, la Touran tb 520 gr, deci am completat 70 gr.

Cost - 120 lei.

Dar diferenta a fost minima, adica poate, un grad, doua mai jos.

Ar fi fost bine sa se rezolve prin completarea freonului, dar de ce imi era frica , nu am scapat

A urmat dezbaterea despre ce ar fi vinovat - condensatorul infundat, valva de presiune inalta,

poate chiar compresorul.

Mentionez ca functionarea compresorului este continua, sarcina, de 5 newtoni, sr fi buna.

Inainte , am avut un Sharan, la care , cu exceptia condensatoruluisi a conductelor, am schimbat totul,

prin eliminare.

Atasez si logurile, inainte si dupa incarcare cu freon.

clima__inainte_completare_freon.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze daca te-am suparat. De aia am si postat poza de la mine. :vaidecapulmeu:

Conductele cum sunt. Aia groasa rece si cealalta calda. La mine azi de pe aia groasa curgea apa efectiv(in compartiemntul motor), asa condens era pe ea. Ma durea capul de frig. Verifica conductele, poate nu iti baga presiune compresorul.

LE : uita-te si aici . :D

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca nu raceste, verifica conductele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce cand pornesc motorul climatronicul clipoceste cateva secunde?poate a mai fost intrebarea asta.scuze daca sunt offtopic :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori nu ai freon(si presiunea e scazuta in circuit) ori e defect senzorul de presiune ac si indica aiurea. rece iti face clima ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vicius, este in regula, nu sunt asa sensibil, este doar o discutie;

de altfel, poate ai dreptate cu caldurile, tocmai am incheiat o relatie

si pana gasesc alta...

Multumesc de idei, am sa verific tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!