Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

V-am promis ca daca rezolv cu clima mea va tin la curent! Am fost aseara la colegul nostru wow sa-mi testeze si mie masina si nu aveam nici o eroare pe climatronic. Asa ca azi dimineata m-am dus la un centru 'specializat' si asta era, prea putin freon in instalatie. Dupa reincarcare in sfarsit alta situatie... Me happy now!

Modificat de albert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa imi spuna cineva de ce, uneori cind pornesc masina imi porneste climatronicul automat,fiind oprit inainte?nu are erori stocate .la test clapeta de recirculare nu lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca opresti clima (afisaj OFF) si opresti motorul imediat, la repornirea masinii vei avea clima pornita. Cand opresti clima inainte de a opri motorul mai trebuie sa stai cam 5-10 secunde sa termine clima de aliniat clapetele.

Testul ECON+Recirculare se face asa : cu cheia in contact si motor oprit tii apasat pe econ+recirculare si pui contactul(doar contactul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca el se tot chinuie sa lucreze clapeta aia de recirculare care nu lucreaza......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine cand ploua se aburesc geamurile.cateva secunde AC pornit si se rezolva :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa se abureasca, deoarece cand ploua, parbrizul se raceste mai mult. Problema asta nu apare la cei care merg permanent cu AC pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...la passat 2001 la fel se intra in meniu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un passat din 2000,TDI ,116cp .Stie cineva unde este motorasul de reglaj pentru clapeta de presiune statica la climatronic -cod eroare 1274.Multumesc anticipat. :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am lamurit k resetarea multumesc colegilor am citit pe aici ca i s-a defectat compresorul din cauza ca iarna tinea clima pe econ care-i treaba>?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Deci intrebarea mea este: pt masina din semnatura care combinatie de butoane functioneaza? A testat cineva? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la captul rabdarii cu masina mea :) De ceva vreme nu imi mai baga caldura in masina. M-am tot documentat pe forum si am pornit de la senzorul G62 (care imi cam facea figuri), si l-am schimbat. Pe urma termostatul l-am schimbat si intr-un final am curatat intreaga instalatie de racire a motorului.

SI TOT NU AM CALDURA !!!

Clima se comporta ciudat. Acuma vara folosesc climatronicul undeva la 19-21 de grade pe modul AUTO. De suflat imi sufla aer doar prin aeratoare (deci nu si pe la picioare sau pe barbriz). In momentul cand incep sa urc temperatura de la 21 de grade, automat imi taie aerul de la aeratoare si incepe sa sufle cu putere pe la picioare. Iar aerul este si mai rece fata de cum era intre 19-21 de grade...ingheata tot.

Daca comut pe modul ECON, si ma apuc sa selectez pe unde sa sufle aer, pai sufla si pe la picioare si pe la aeratoare si pe la parbriz, si orice combinatie as face, functioneaza.

Deci...e posibil sa am vreo clapeta blocata ?! Poate clapeta centrala de la incalzire ?! Pot reseta sau testa ceva doar din climatronic ?! Am vazut la un post ceva mod apasand butonul ECON si recirculare cu contactul pus sau ceva genu.

Sau am nevoie de o scanare VAG-COM mai bine ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da clima pe "HI". Ai putea sa vezi poate ai caloriferul infundat. Cu motorul la 90 grade dai pe HI si verifica furtunele de intrare/iesire din calorifer sa vezi daca sunt calde. Pe hi ar trebui sa ai caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caloriferul de caldura a fost curatat...am si scris mai sus ca am curatat intreg sistemul de racire, inclusiv caloriferul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul oprit apesi ECON + RECIRCULARE si pui contactul, o lasi clima sa faca diagnoza completa. Cu butoanele de cald/rece de pe clima(rosu/albastru) notezi erorile care le gasesti. Daca apare 4F7 ai probleme cu clapeta cald/rece. Aici ai o poza cu pozitionarea tuturor motoraselor, functia lor si erorile returnate de acestea http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1054490.

Daca dai torpedoul jos poti vedea daca lucreaza clapeta de cald /rece comutand clima pe rand "LO" /"HI". Sub bord se vad niste motorase si niste leviere (unul rosu si unul albastru) care actioneaza clapetele. Levierul dinspre botul masinii actioneaza clapeta de cald-rece. Dai, cum am zis mai sus, clima cand pe LO, cand pe HI si o lasi sa faca cursa completa. Urmaresti care levier (rosu sau albastru) se misca si eventual il ajuti sa isi faca cursa completa daca vezi ca ezita( adica incearca sa atinga o pozitie si se opreste apoi iar incearca sa mearga mai departe si tot asa).

Alea sunt operatiunile de demontare alea motorasului care actioneaza clapeta cald/rece. Sper sa nu ajungi acolo. Fiecare paragraf indica alte operatiuni, dar in final se da bordul jos. Nu situ sigur daca merge dat jos din pozitia in care se afla fara sa dai si bordul jos.

Removing_and_installing_temperature_flap_control_motor.pdf

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acel test si dupa ce si-a facut climatronicul ciclul ala, mi-au aparut 3 erori: 4F7; 4F8 si 4FA. :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acel test si dupa ce si-a facut climatronicul ciclul ala, mi-au aparut 3 erori: 4F7; 4F8 si 4FA. :frigbaitata:

4F7 - motor clapa temperatura

4F8 - motor clapa centrala

4FA - motor clapa presiune

astea sunt erorile tale stergele si vezi daca iti mai apar, daca mai apar seamna ca ai o problema daca nu seamna ca e ok se mai intampla sa dea asemenea erori din n motive toata chestia e sa nu se repete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema....am desfacut torpedoul....am gasit cele 2 leviere de care amintea vicius....si le-am urmarit....coborand cu temperatura pana la LOW, cel albastru isi face cursa completa....urcand temperatura, pana in HI, cel rosu nu misca....l-am scuturat un pic, si-o dat drumu, si imediat o inceput sa sufle caldura :frigbaitata: ....deci probabil servomotorul ala e de vina o fi intepenit de la mizerie ?! Acuma ca l-am zgaltait un pic, si-o dat drumu....oare se poate unge cumva din exterior....acel sistem de parghie sa fie intepenit ?! Sau daca persista problema si tot agata si intepeneste trebuie sa schimb servomotoru ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo mister, macar stii ce e. Daca tot face merge dat jos si desfacut poate il cureti si isi revine. Altfel e cam 100 euro bucata de motoras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ramane acuma sa mai urmaresc....sa vad daca mai apare problema (sper sa nu) si cat de des. Ca in cel mai rau caz, il demontez si il curat. Ms inca o data pentru sfaturi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum e vara. Vreo cateva luni nu te va deranja prea tare, dar la iarna daca face asa o sa cam tremuri. Pregateste-i cursa la clapeta din timp. Zilnic baga LO/HI, LO/HI, macar o data, sa stii ca il fortezi pe motoras sa faca o cursa completa. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa ma scuze moderatorii, dar am gasit un topic la polonezi care discuta problema climatronicului la passat cu poze de mare claritate si pe care nu pot sa nu il postez si aici(l-am postat si pe alt topic) : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1046

Si pentru Lufy o poza elocventa : :rolleyes:

post-15891-1248288656_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elocventa rau de tot :)...acuma ca stiu cu ce am de-a face, o sa urmaresc eu si cum ai zis, mai bag cate o cursa HI-LOW, si poate isi da drumu...ramane de vazut ce-o mai fi....bun si site-ul ala cu poze.....ca te mai lumineaza la unele chestii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cineva ide daca la prima revizie poti curata climatronicul la ei al service? daca da si cam cat ar costa? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!