Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

O serie de functiuni sunt ascunse in display-ul climatronicului si se pot activa prin apasarea simultana a tastelor ECON + Temp DOWN (albastru) + Viteza ventilator viteza mica (sageata in jos)

Apoi din butoanele de temperatura (albastru - rosu) se modifica meniul afisat.

Registrul nr. 16 ofera informatia digitala despre viteza de deplasare.

Conform altor discutii intalnite exista si afisarea temperaturii uleiului, a agentului de racire, temp interioara, etc. dar nu am confirmat registrul.

Orice alte informatii sunt asteptate cu nerabdare.

Ceau!

Am incercat toate chestiile astea pe masina mea si nu am reusit. merg sigur? daca merg sigur la toate probabil am gresit eu ceva!

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
sefu scuze deranju!

tot vad ca unii ca mine intreaba de codurile de climatronic la golf4 sau passat si ca raspuns acelasi fisier

sa iti explic la noi la climatronic apar numai 45 de canale care numai aceleasi cu cele 70 si ceva de la audi nu sunt . ca se mai intampla sa fie aceleasi gen 16=viteza asta e alta treaba dar noi tot intrebam in speranta ca cineva ar putea avea explicatia celor 45 de coduri

Si la mine la climatronic tot 45 de canale apar. Aveti idee care ar putea fi explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru climatronicul nou e ceva combinatii de butoane?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la seat leon 1m se poate da auto reset la climatronic din butoane, ca la golf 4 ?

pe ce trebuie sa apas.. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Sonny_AS: Nu citi doar prima pagina...

Te rog intai de toate citeste si REGULAMENTUL.

Functia Search functioneaza chiar si in cadrul unui topic.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva, la Octavia 2, daca ventilatorul mic porneste si cand sunt 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E miezul noptii, am citit cum am putut toate cele 40 pagini, ma dor ochii si nu am gasit chestiunea asta nicaieri. Astazi am intrat in modul diagnoza pe canalul 00(starea de incalzire 0=racire max, 255=incalzire max ). In stinga aveam 159-163(fluctuant), la mijloc o sageata spre dreapta si in dreapta 00. Apasind butoanele viteza aer + sau viteza aer -, "starea" se schimba de la 0 la 255, iar in dreapta apare ceva de genul 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

1. 3. Nu poti face nicio schimbare permanenta in meniul climatronicului.

Pe canalul 00 se face un basic settings al modulului climatronic (la fel ca si pe canalele 00 afisate cu VagCom).

In interiorul sistemului de climatizare exista mai multe clapete cu pozitii inchis/deschis.

Valoarea 0 = clapete inchise, iar valoarea 255 = clapete deschise la maxim.

La fel valoarea 0 = viteza ventilatie 0, temperatura minim (LO), etc, etc, iar valoarea 255 = ventilatie maxim, temperatura maxim (HI), etc, etc.

Adica pentru fiecare canal in parte valoarea 0 = minim, iar valoarea 255 = maxim. :icon_thumleft:

2. Nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, doar ca lucrurile erau oarecum invers proportionale. Cind ajungeam la starile mici (0-10) crestea viteza aerului, iar spre 255 scadea. Ma gindesc ca poate, starea curenta de incalzire fiind ~163, atunci cind o duceam eu spre 0 simula incercarea de a raci de la 163 si astfel crestea puterea ventilatie? Adica reactia vitezei aerului la schimbarea de catre mine a "starilor" sa se faca si in raport cu incalzirea actuala? Pe de alta parte, afara erau 2 grade, deci banuiesc ca racirea nu functioneaza? In fine, nu prea are importanta, banuiesc ca totul e normal chiar daca nu stim noi exact ce se intimpla. In modul eroare imi arata 444 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am intrat si eu azi pe autostrada in meniul de la climatronic sa vad ce viteza de deplasre imi afiseaza. acolo am observat ca viteza afisata e cu vreo 17 km/h mai mare decat vitreza indicata de indicatorul de pe bord. e posibil sa fie defect? sper ca nu la bord e aiurea indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu O intrebare...Cand pornesc AC imi porneste imediat termocupla....chiar daca e motorul rece...ce zici ar trebui sa-mi fac griji sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica termocupla? Poate pornesc ventilatoarele, nu? Stai linistit, asa trebuie sa functioneze. Sa-ti faci griji daca nu pornesc la cuplarea Ac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea de pe forum. In urma cu cateva zile a aparut la masina mea o problema - nu mai raceste aerul- imi baga aer da aer cu temp celui de afara. Mentionez ca am un Glof IV 1.9 TDI ALH 90 CP care este dotat cu climatronic. Dupa o amanuntita verificare a forumului am aflat de autodiagnosticarea climatronicului apasat Recirc + Econ...ok.. am executat si dupa ce si-a facut autotestul rezultatul a fost eroarea 318 00. Din ce am vazut pe forum la eroarea 318 scrie push button switches for air conditioning system 0x23....Imi poate spune si mie cineva despre ce este vb? Instalatia de freon am incarcat-o acum 2 veri la un service unde au un ap special mi-a scos intai ce aveam deja in inst si apoi a umplut inst din nou....in instalatie mai aveam cca 400 ml. Vara trecuta a functionat perfect aerul rece dar acum ....surpriza... Am verificat deja sigurantele de pe baterie ..sunt ok...am verificat daca se invart ventilatoarele ...sunt ok... Poate cineva de pe forum sa ma ajute cu vreo sugestie?

Please ...vin caldurile si masina mea are o culoare de gri inchis...e jale!!!! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

0318 = Comutator presiune aer conditionat

S-ar putea ca vreunul din butoanele de la climatronic sa fie blocat sau vreun switch de pe instalatie.

Fa-i o scanare cu VagCom si vei afla care comutator este defect. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns aryes13 maine ma duc cu ea la doctor..sper sa nu fie ceva mai grav de genul compresor, pierderi pe inst, etc. Va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau!

Am incercat toate chestiile astea pe masina mea si nu am reusit. merg sigur? daca merg sigur la toate probabil am gresit eu ceva!

Mersi!

ma ajuta cineva si pe mine? va rog..

nu reusesc sa`l pornesc dupa urmatoarele comenzi: ECON + Temp DOWN (albastru) + Viteza ventilator viteza mica (sageata in jos)

e vreo alta smecherie? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am si eu o problema. Anul trecut am incarcat instalatia cu freon si atunci totul era ok, acum nu mai baga aer rece numai aerul din afara. Am facut un VAG-com si au iesit urmatoarele erori:01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Stie cineva ce problema am? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, dupa ce s-a mai incalzit afara am constatat ca nu ma prea ajuta climatronicul; debitul de aer rece fiind aproape inexistent. M-am dus la un atelier unde am inlocuit ( reciclat) agentul de racire ( R nu mai stiu cat) si uleiul din circuit. La masina mea ( Seat Cordoba Vario 2001 ) trebuia cam 770 g agent racire si 15 grame ulei. Am avut lipsa 300g si 4 g ulei. La testul de vacum nu au fost probleme ( 1000 mbari timp de 30 minute). Dupa pornire constat ca nu am parte de aer rece. Raspunsul a fost sec - defect compresorul. Problema era ca aveam aceasi presiune pe circuitul de climatizare si pe partea de joasa presiune si pe inalta presiune ( 6 bari).

Normal se zice ca ar fi trebuie sa am 2 bari pe joasa presiune si 15 pe inalta presiune.

Am plecat la alt atelier si am facut o scanare VAG-COM care mi-a dat doua erori:

prima cod 01039 - Coolant Temperature Sensor

Open or Short to Plus - Intermittent

si a doua 00792 - A/C Pressure Switch (F129)

Problema e ca nu stiu interpreta erorile respective care din ele genereaza problema de nu am aer rece in instalatie. Am inteles ca primul cod ar fi dat de un senzor care masoara temperatura exterioara si care daca e defect nu comanda pornirea compresorului iar a doua eroare ar fi de fapt o consecinta a faptului ca nu porneste compresorul din cauza senzorului de temperatura. Senzorul l-a aflat langa filtru de polen imediat ; are codul 1HO959625 insa nu am gasit niciunde pe net cat costa si de unde pot sa-l cumpar. La magazinele auto nu mi-au gasit dupa cod senzorul.

Cealalta piesa (F129) nu am localizat-o. Ma puteti ajuta ? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand la codul 1HO959625 dupa litera H vine cifra "0" nu litera "O". Suna la reprezentanta pentru codul ala 1H0959625 si iti va spune ca te costa 110ron TVA inclus sau intreaba comerciantii de pe forum uite aici pe cineva http://vwforum.ro/index.php?showto...910&st=8340

F129 >> http://www.wavenetmx.net/locationf129.pdf

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut si eu un test cu ECON + recirculare aer si contac si mi-au dat 2 erori:

0318 - push button switches for air conditioning system 0x23

04F8 - actuator for central flap 0x25

Ce e de facut in cazu de fata? Multumesc anticipat.

Mentionez ca nu am schimbat niciodata FREONU din instalatie si nici nu am completat de cand am masina :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mii de multumiri pentru ajutor, acum inteleg de ce ii bagam in ceata pe cei din magazin cand le spuneam codul senzorului. :)

pe zi ce trece imi place tot mai mult forumul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru-s Trebuie sa ai MINIM 2 bari pe joasa si MAXIM 32 pe inalta

Prima eroare nu are legatura cu pornirea compresorului, este senzorul lichidului de racire a motorului, a 2- a este senzorul de presiune a refrigerantului din instalatia de AC. Daca este defect nu porneste compresorul. Schimba-l. Cod 1J0959126 (f129)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci Bundy, cred ca dupa sarbatorile pascale o sa il inlocuiesc, deja e tot mai cald si la mine in masina se simte asta. Sti si care e pretul acestui senzor de presiune? M-ar ajuta in planificarea bugetului familiei pe luna viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!