Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Buna am un polo 2003 si climatronicul meu face figuri cand il pornesc sclipeste displayul pentru 5 secunde care e problema si cum o rezolv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Crezi ca e normal sa raspundem fiecaruia in parte , DOAR pentru ca respectivul NU are chef sa citeasca ?

Ti se pare fair - play atitudinea asta ? Mie nu ! :Driver:

Daca dai o pagina in urma vei gasi un document referitor la climatronic .

Ia-l de acolo si citeste-l !

Din el vei afla mult mai multe decat iti poate spune cineva intr-un post de 5 randuri . :icon_thumright:

PS :

Conform documentului , mentionat atunci cand clipeste display-ul de la climatronic inseamna ca ai erori stocate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

Am si eu o intrebare al meu climatronic pe un b5.5 are doar 43 de canale e normal sau trebuie sa mai intru in alt meniu mai departe ca sa vad continuarea canalelor.

Pentru ca am vazut ca in lista cu coduri arata cam 80 si ceva de coduri , difera de la masina la masina?

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Da !

La unele sunt 43 de canale disponibile , la altele 61 , la altele 78 . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In final, am reusit si eu sa intru in meniul climatronicului.

Nu am tasta ECON si am butonat mai multe combinatii. Iar am urcat sa mai citesc pe forum, am mers din nou la masina si s-a confirmat combinatia: AC + ↑. O sa verific si miine numarul de canale din nou caci de bucurie nu am mai stat sa notez si asta ... parca a mers pina la 30 sau 31. :)

Printe butonari am reusit sa pun numele postului de radio pe BC+ in zona centrala, iar pe display-ul de la CD sa dau de mai multe informatii cum ar fi: puterea semnalului radio, Antena1, Antena2 ... si altele pe care nu le-am inteles. ... O sa mai repet o data faza asta miine ... sa vad daca imi mai aduc aminte combinatiile. :D

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A reusit sa intre cineva in meniul de la A4 B6 - 2003 ?

cum ? :) E acelasi meniu cu cel prezentat aici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Bogdan N...pana acum nu a reusit nimeni. Se pare ca ori nu are, ori metoda de intrare este prea complicata pentru a o descoperi. S-a reusit doar schimbarea unitatilor de masura din grade Celsius in Farenheit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal..

LA un A6 4f modelul 2005, la climatronic am 4 Rotitei, (una pentru temperatura, una pentru ventilatie) x 2 ca e bizonala,

stie cineva cum se intra in meniu? vreu sa imi afiseze si mie viteza... multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie ce am aflat-o de pe alt forum. Valabil la platforma de Golf V.

Econ + Aer Mijloc (sageata orizontala) . Apar niste chestii ciudate pe ecranele la cliomatronic. Se lasa asa pina dispar. Asta e reset de fapt. Si asa mi-au disparut si clampaniturile din torpedou. Eu am facut treaba asta din mers. Am vazut ca s-a oprit si apoi a pornit de test pe fiecare canal (sus, mijloc, jos etc) si s-a stabilizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...combinatia de taste difera de la o masina la alta

...chiar si ordinea canalelor respectiv numarul canalelor de la o masina la alta

...de exemplu eu am 74 de canale ,viteza e pe canalul 17 la mine ,insa la multe altele sunt pe canalul 16 mai cauta .... :D

...am si eu o intrebare daca canalul 1c este 8.5 am dedus ca este o eroare ,am observat ca 8.5 ar insemna

probleme clapeta regulatorului de temperatura , sistem blocat asa o fi? ..imi baga rece inghet :D

posibil sa merg la reprezentanta sa o bag la test ,vreau sa merg cu lectia invatata acolo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

iulian_1976

De ce nu-i faci o scanare cu VagCom ? Asa vei vedea daca are vreo eroare sau nu !

Si poti sa-i faci si un "Output test" . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Scuze de :lol: . Am vazut ca pe canalul 19-4 mie ar trebui sa-mi afiseze turatia compresorului de clima. Se pare ca imi indica 00 continuu desi e pus AC on. Stiu ca mi l-au schimbat la Midocar saptamana trecuta, am vreo problema sau nu intra pentru ca e frig afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut. Am un AUDI A4 B5 8D si nu am reusit decat sa schimb unitatea de masura a temp din C in F... Ma poate invata cineva cum sa "intru" ? Mentionez ca nu am decat urmatoarele butoane: Dezaburire, Auto, AC on/off, +temp, -temp, +viteza, -viteza, sageata sus, orizontala, sageata jos, recirculare daca nu ma insel... care ar fi combinatia ideala ? :) Ms !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apesi tasta de recirculare aer + sageata sus, cu + si cu -- navighezi in meniu cu recirculare aer dai ok pe canale.

Canalul 17 iti arata viteza de deplasare a masinii si canalul 27 turatia motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am folosit si eu codul de diagnoza si mi-a aratat eroarea 318. Din ce am inteles asta ar insemna ca nu am freon pe instalatie. Este adevarat? Are cineva idee cat m-ar costa si unde as putea sa pun freon, in cazul in care asta e problema? Masina este cea din semnatura. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a aparut si mie o problema cu clima.Am profitat de discutiile de pe acest topic si am procedat in consecinta. Prob e urmatoarea:in momentul pornirii,implicit a punerii contactului,clipeste tot afisajul de pe clima pt citeva secunde apoi afiseaza normal,dar in masina nu intra aer deloc,nici cald,nici rece toate comenzile date apar pe display(sageti de directionare a aerului,dezaburire parbriz,modificare grade temperatura)am inteles ca e una sau mai multe erori stocata in memoria climei.Am facut si diagnoza din tastele climei si a aparut eroarea 4f9.Am inteles ca e vorba despre ventilatorul climei de pe radiator.Am facut testul dupa metoda de pe acest topic astfel incit am constatat ca ventilatorul in cauza functioneaza,dar totusi prin gurile de ventilatie din bord nu vine aer.Ar putea sti cineva care ar fi cauza?E posibil sa fie din vina filtrului de polen?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit la fel,si la mine era din cauza lipsei de freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi baga aer cald, dar rece deloc. Presupun ca intr-adevar lipsa freonului este cauza. Are cineva idee cat ma costa sa pun freon pe instalatie? Si eventual pe unde as putea sa merg pt asta?Ty.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toata operatiunea costa in jur de 100-150 RON, este un service in zona oraselul copiilor, cum ai ajuns in dreptul mecdonald's de langa orasel, faci dreapta pe bulevardul cu pricina.. am uitat cum se numeste, dupa care pe partea stanga la vreo 200-300 de metrii se afla o vulcanizare si un miniservice, sunt acolo niste baieti de nota 20 care se pricep si fac minuni cu clima :icon_thumright: Poti merge cu incredere acolo o sa fi multumit de serviciile lor ! Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva care este valoarea sigurantei din circuitul ventilatorului de habitaclu (in spatele torpedoului)?e pozitionata alaturi cu cele din stinga bordului(claxon,stergatoare....)la mine e pe locul 25. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all.Nu poate traduce nimeni termeni de la fiecare indicator? MS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

kloudy, AICI sunt descrise cat se poate de explicit acesti indicatori.

Ce asa greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru cei care nu au codurile de la climatronic , am refacut o compilatie in romana gasita pe forum - la care am adugat cam tot ce se mai putea adauga - si care e valabila pentru platforma A4 ( VW Passat , VW New Beetle , VW Golf IV , VW Bora , VW Lupo , VW Polo , VW Golf III , Passat (-1994) ) :

Pentru platforma A5 ( Golf V , Touran , Passat B6 , Octavia 2 ) acesta este documentul - postat initial de Gorrocs - privitor la codurile climatronicului existent pe modelele enumerate mai sus :

Ambele documente sunt in limba romana si au mai fost postate si in urma cu 6-7 pagini .

Le-am sters de acolo si le-am repostat aici atat pentru cei care nu le-au vazut pana acum cat si pentru cei care ... nu vor sa le caute .

Nu de alta dar ... nu vrem sa-i suparam , nu ? :)

LE :Documentul aferent platformei A4 ( VW Passat , VW New Beetle , VW Golf IV , VW Bora , VW Lupo , VW Polo , VW Golf III , Passat (-1994) ) a suferit in data de 29.10 2007 niste modificari , asa ca nu mai este intrutotul cel care era postat acum ceva timp in urma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea nu cred ca traducerea este facuta bine. Sunt amestecate tare de tot, nu corespund ca si canale cele din germana cu cele in romana.

27 Motordrehzahl turatia motorului, acolo e tradus "+ Pozitie oprire clapa temperatura Dig."

28 Kompressordrehzahl turatia compresorului, acolo e tradus " pozitie oprire clapa centrala Dig."

Sau poate gresesc eu :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!