Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Salut la toata lumea!

Am citit cu rabdare cele 22 de pagini FF intresante! sper sa-mi dati si mie un sfat util la urmatoarea problema. Cimatronicul functioneza normal 3-5 min sau mai zis cat timp temp motorului ajunge la 90 grade, dupa care se intrerupe brusc functionarea compresorului fara sa mai poata fi pornit decat daca se raceste motorul. Am reincarcat instalatia cu freon. La verificare climei a iesit o valoare de -53 grade C inregistarta pt "outlet temperature sensor". celealte valori sunt normale (temp ext, la admisie si int.). Unde ar putea fi acel sensor (e chiar cel din clima?) si daca e defect de ce nu trece peste el si sa funct instalatia corespunzator unei valori asumate (ex. 25 C)? este vreo legatura cu temp motorului in funct climei?

Multmesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Lasa scanarea cu clima si fa-i o scanare cu VagCom-ul . Asa ai mai multe sanse sa gasesti defectul . Si in plus la scanarea cu VagCom daca gaseste si eroarea de la senzorul de temperatura , o sa-ti spuna si care senzor e de vina .

Outlet temperature sensor s-ar putea sa fie cel din bara fata dar nu bag mana in foc pentru asta . :D

LE : Completeaza-ti si tu profilul ca sa stim de unde esti . Asa gasesti mai repede pe cineva din orasul tau care e dispus sa te ajute cu o scanare .

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam de raspuns! dar termenul de "outlet temperature sensor" l-am luat tocmai dintr-o sacnare cu VagCom-ul. iar despre senzori i-am controlat pe rand, aparent functioneza corespunzator. inclin sa cred ca este ceva legat de temp motorului deoarece la relanti clima funct relativ mai mult (pana cand "apa" ajunge la 90), iar in mers timpul se reduce , motorul se incalzaste mai repede. Oricum sapt viitore sunt in Bucuresti si am sa incerc si un alt service poate Ausburg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

emilian

Data viitoare pentru a putea primi sfaturi pertinente si la subiect ar trebui sa postezi exact eroarea pe care ti-a afisat-o scanarea cu VagCom . Probabil ca din aceasta cauza nu s-a bagat niciun coleg sa-ti dea sfaturi . :lol:

Mi-a trebuit mai bine de o jumatate de ora sa caut in Bentley ceva legat de outlet temperature sensor .

A meritat pana la urma .

23 - Footwell air outlet temperature sensor - G192-

Function : Controls air distribution defrost/footwell and fresh air blower speed depending on air outlet temperature measurement.

Emergency running in event of failure : Continued operation assuming value of +80 C (176 F) .

Probail ca asta e senzorul si de aceea iti intrerupe functionarea compresorului .

post-7729-1181492789_thumb.jpg

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 - Footwell air outlet temperature sensor - G192-

Function : Controls air distribution defrost/footwell and fresh air blower speed depending on air outlet temperature measurement.

Emergency running in event of failure : Continued operation assuming value of +80 C (176 F) .

Probail ca asta e senzorul si de aceea iti intrerupe functionarea compresorului .

post-7729-1181492789_thumb.jpg

Multumesc ptr oportunitate am sa procedez la o inlocuire a respectivului sensor in cateva zile, revin cu detalii. Sper sa scap doar cu atat. Oricum raman dator cu bere ptr aryes13', la vara, sper ca ajung in acea zona cu clima OK!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de o minune legata oarecum de climatronic am avut si eu parte. Pornind clima si setand manual directionarea aerului, baga si nu prea, mai mult in sarcina. I-am dat "auto" si baga f rece inclusiv cand stau pe loc. Nu am nicio explicatie si nici nu-mi mai bat capul

Secretele climatronicului si diagnoza AICI .. magnificul SEARCH :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_geek: audi_lna...din pacate la modelul nostru de climatronic dual (platforma B6 2001-2004), nimeni nu a gasit o metoda de a intra in meniu. Se poate chiar ca acele functii "ascunse" sa nici nu existe la noi. Exista doar ceva combinatii sa schimbi din grade celsius in fahrenheit si atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!

Ieri am avut o surpriza, si vreau sa va cer si voua parerea. De mai bine de 2 saptamani indicatorul de temperatura ( vorbesc de un Audi A4 - 1.9 TDI ( 115 CP -2000) nu trecea de valoarea de 60 grade Celsius. Ieri din curiozitate am intrat in modul de diagnoza din Climatronic sa verific care este temperatura lichidului de racire ( cod 51 ). Ei bine, la momentul in care am intrat in modul de diagnoza aveam functia de ECON pornita. Climatronik-ul imi afisa 90 Grade Celsius.

cred ca am ideie despre ce e vorba la tine la motor ventilatyoarele (cel de racire si cel de climatizare racire) au in spate niste palete (pentru a inpiedica intarera impuritatilor spre radiator cand ventilatoarele sunt oprite aceste palete sunt comandate de niste chestii cu mercur (sezori termici) daca senzori asa nu mai funcioneaza nu se mai deschi paletele alea. porneste ventilatorul de cilmatizare(cand e stins econ o dat cu care porneste si un ventilator) si daca nu evacueaza aerul pe unde trebuie il da spre radiatorul masini si de acolo racirea apei din motor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Se poate chiar ca acele functii "ascunse" sa nici nu existe la noi. Exista doar ceva combinatii sa schimbi din grade celsius in fahrenheit si atat

Adi , eu sunt sigur ca acele functii ascunse exista si la meniul climatronic dual , numai ca nu cred ca a stat cineva sa-l butoneze destul de mult timp ca sa le afle . ^_^

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie G2 de vina,de aici raportarea defectuoasa a temp. apei spre bord,ceea ce citesti tu pe climatronic e temp. raportata de G62...

#ionut1410,pe ce te bazezi cand afirmi treaba cu paletele si...etc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e ca la orice alt VW combinatia de taste dar vreau sa stiu daca e normal sa nu coboare temperatura sub 18 grade la rece si la cald aprox. 30 parca urca nu mai stiu sigur ... asa e el sau e defect ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am citit ce s-a postat pana acum. vin si eu cu o intrebare: mi-au aparut 3 erori la testarea climatronicului: 04FA, 0318 si 0513. Dupa resetare, au disparut. despre primele 2, am vazut ca sunt mai intalnite, dar despre 0513 am gasit doar ceva sumar: 0513-gateway.

Intrebare 1:Ce inseamna mai precis eraorea asta?

Totodata, am niste probleme cu climatronicul, in sensul in care nu raceste cum trebuie, si la intervale regulate se opreste compresorul si se baga aer mai cald.

Intrebare 2: putin freon ar rezolva problema? sau lipsa presiunii poate fi cauzata de o teava sparta, furtune neetanseizate etc?!?Cu VAG-COM-ul s-ar putea depista problemele? (lipsa freon,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea 04FA a aparut si la mine, insa mentionez ca masina are numai 1 an si aceasta eroare a aparut imediat dupa ce a stat masina in garaj 5 luni si nu a fost folosita. Imediat ce am luat iar masina din garaj am vazut ca la consola centrala nu mai baga aer nici cald nici rece si atunci am stiu ca motorasul "pas cu pas " de la clapete este defect.

Inainte de a merge in service ca este in garantie am procedat la efectuarea testelor de ventilatie la clima si dupa 2 teste surpriza a functinat ok insa eroarea mai era inca pe climatronic am sters-o si de 4 luni nu a mai aparut si functioneaza ok acuma.

Din cate am vazut eu acel motoras este cam pretentios si daca se blocheaza chiar si unpic eroarea apare imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal'tare tuturor

de curand sunt si eu proaspat proprietar de passat. de cand am luat'o, la ventilatorul dinfata, de la clima se auzea un "scartzait", am gasit topicul asta, am frunzarit prin el, am mers jos, am pus in error mode climatronicul, si mi'a aratat o singura eroare: 318. in unul din reply'uri, calin_bm, daca nu ma insel, spunea ca e de la perii, dar lui nu ii mergea deloc ventilatorul.

acum, stie cineva ce ar putea fi la mine?

mersi anticipat

BogyM.

Dupa ce am terminat de citit, am vazut ca la mine eroarea e de la comutator presiune AC (senzor F129), dar "scartzaitul"? a mai avut cineva?

danke

Modificat de BogyM.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie G2 de vina,de aici raportarea defectuoasa a temp. apei spre bord,ceea ce citesti tu pe climatronic e temp. raportata de G62...

#ionut1410,pe ce te bazezi cand afirmi treaba cu paletele si...etc?

Salut!

Fiind mai rookie in d'ale electronicii, imi poti detalia putin ce inseamna G2. Si eventual daca e de schimbat, cam cat costa?

Am zile in care functioneaza corect, si zile in care nu se misca deloc acul .....

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

stie cineva la un audiA3/S3 din 2001 cum intru in meniu secret la lima? si cu vag com cand incerc sa il testez spune ca are prea multe erori si nu poate. ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte multa informa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Din cate am citit am incercat sa fac si eu testul la climatronicul meu deoarece nu mai merge si am urmatoarele rezultate:

0 -18,9

1 35,0

2 1

3 1

4 34

5 34,5

6 46,0

7 44,5

8 45,0

9 0,0

10 0,0

11 255

12 255

13 255

14 0

15 0

16 0

17 46

18 -1,5

19 7

20 ---

21 0

22 0

23 44,5

24 1

25 40

26 213

27 215

28 40

29 217

30 219

31 35

32 224

33 226

34 36

35 38

36 218

37 5

38 0

39 -13

40 04

41 3

42 0

43 19

44 00

45 01

Poate sa ma ajute si pe mine cineva cu valorile sa-mi zica ce crede ca nu merge?

Masina era oprita cand am facut testul acesta, era pus doar contactul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Daca nu-ti merge climatronicul testarea trebuie s-o faci cu VagCom . Apoi postezi aici eroarea sau erorile gasite si le comentam impreuna . :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu credeam in primul rand ca se paote afla ceva din aceste setari, care senzor nu-mi merge.

Mi se pare ciudat ca pe canalul 0 imi arata temperatura negativa (-18,9). De la mine incep canalele de la 0 nu de la 1.

Daca ma poate ajuta cineva cu astea ca sunt disperat. Cand merg cu masina am 40 de grade cel putin ca-mi baga aer cald nu rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Uffffffffffffff ! Fa scanarea cu VagCom intai ! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut testarea cu VAG-COM si nu mi-a dat nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intervin si eu cu ceva din propia experienta. Nu toate defectiunile apar la diagnoza. In pag 21 am prezentat o defectiune la clima care nu am reusit s-o localizez cu VAG COM-ul. Totul era de la un microintrerupator F192(nu sunt sigur) plasat pe circuitul de racire a motorului si care, defect fiind comanda inchiderea compresorului la numai 5 min de la funct. lui. Numai un macanic inspirat si o piesa de 40 RON au rezolvat o problema arzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun si eu : decand folosesc clima pe recirculare, aer la picioare si parbriz au disparut toate codurile de eroare (4FA, 4FB, etc)Pana acum foloseam clima doar pe auto dar decand cu cuptorul asta de afara am renuntat.Asa ca nu stiu ce sa spun dacat ca sunt Fericit ceea ce va doresc si voua :)) SAFE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

satellite_pro

sal!nou pe aici.

am citit toate cele 23 de pagini si nu am gasit un raspuns la pb mea.deci ce am patit..nu mai mergea clima (mentionez ca am climatronic) baga aer cald.prima pb ca era fulia de la compresor.am rezolvat-o..a inceput sa functioneze..bun...si observ ca pe caldurile astea la ralanti se opresc ventilatoarele si baga aer cald iar in sarcina pornesc si clima merge fara pb.am mers din nou pe tester nici o eroare, am schimbat tot ce se putea schimba, senzorul de temperatura exterioara, ceva piesa raspunzatoare de pornirea ventilatoarelor (undeva sub baterie), am schimbat freonul la un mare specialist care cica zice ca nu era granulatia data de carte si din cauza aceea ceva senzor da impulsuri aiurea...degeaba...am mers la n specialisti nimeni nu poate sa ma lamureasca ce are...si am mai observat ceva...daca nu e foarte cald merge ok...ceva idei???/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!