Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Salut..

am cautat in tot forumul si nu am gasit..si daca am gasit nu mi-a mers..

Seat Toledo 2006 ...

Cum intru in meniul ascuns al climatronicului !?

10x

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste informatii interesante despre posibilele ameliorari ale eficientei sistemelor de climatizare ... deci "secrete" din viitor ...

Thu, 15 Mar 2007 10:37:31 -0000 [03/15/2007 12:37:31 PM EET]

AUTOMOTIVE THERMAL WEEKLY - NOTES FROM THE EDITOR

Bosch has recently highlighted the fuel-saving and emission-lowering properties of its new Climate Control Sensor (CCS), a unit that uses infrared-based spectroscopy to measure CO2 levels in the air, down to concentrations as low as 0.02% by volume. The sensor constantly monitors the level of CO2 in the air in a car's passenger compartment, while an enhanced version can also measure humidity and temperature. These data are used to precisely control all the actuators of the air-conditioning system.

In reality, what happens is that as much fresh air as necessary is constantly fed into the passenger compartment but as often as possible, the air-conditioning system automatically switches to recirculation mode, thus working without any stream of fresh air from outside the car. This saves energy as the amount of power needed for cooling is reduced. Less power for cooling translates into a lower load on the engine driving the air-conditioning compressor and thus reduced fuel consumption.

Bosch has carried out tests under southern European summer operating conditions, which have indicated that fuel economy savings of up to 10% are possible when using the CCS. A series of dynamometer tests were carried out using a prototype of a mid-size vehicle equipped with an air-conditioning system based on the R744 coolant. When climate control was optimised by the addition of the CCS, the fuel saving was almost up to 20%, depending on climate zone and vehicle speed. Applied to an optimised air-con system using the R134a coolant, this saving can be up to 10% when the vehicle is operating in maximum cooling mode.

Colin Whitbread, Editorial board member, automotiveworld.com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Are cineva lista cu tot meniul climatronic pt seat leon mk1? am citit cam tot ce e scris la acest topic si nu am gasit asa ceva. daca este si am sarit eu peste, sa fiu iertat!

mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De cateva zile miroase rau cand deschid clima,exista o comanda de autocuratare?Ce se intampla atunci cand apesi econ-circulare aer jos,apar simboluri ciudate,despre care nu am gasit nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Gabi71, exista topic dedicat acestor probleme...vezi "Search". :icon_thumright:

Acum, intrebare ON-TOPIC: la Climatronicul Octaviei 1 / Tour, exista vreun meniu unde se poate citi valoarea temperaturii pt uleiul motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare are octavia senzot pt. temperatura ulei motor?intreb si eu,ca nu am citit nimic pana acum referitor la treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... exista vreun meniu unde se poate citi valoarea temperaturii pt uleiul motor ?

Din cate stiu eu, nu exista ... :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, Razdan. Asa stiam si eu... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor!

Ieri am avut o surpriza, si vreau sa va cer si voua parerea. De mai bine de 2 saptamani indicatorul de temperatura ( vorbesc de un Audi A4 - 1.9 TDI ( 115 CP -2000) nu trecea de valoarea de 60 grade Celsius. Ieri din curiozitate am intrat in modul de diagnoza din Climatronic sa verific care este temperatura lichidului de racire ( cod 51 ). Ei bine, la momentul in care am intrat in modul de diagnoza aveam functia de ECON pornita. Climatronik-ul imi afisa 90 Grade Celsius.

M-am gandit ca am probleme cu indicatorul... si am vrut sa ies din diagnoza, insa nu mai eram sigur pe care dintre butoane sa apas.. AUTO sau ECON.

Am apasat pe ECON si .... MINUNE!!! - Ceasul a urcat la 90 Grade si de atunci functioneaza fara probleme....

Are cineva vreo explicatie?? ( Si ca sa fiu cat mai sincer recunosc ca am mai " butonat " eu prin Climatronic acum cateva saptamani )

Multumesc!

Astept parerile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a4 8E B6 2002-2005 inca nu s-a descoperit codul de intrare in meniu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pt BOOST....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la boost nu apare valoare interpretata climatronic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine apare eroarea '04FA' .Ce pot sa fac, ce masuri sa iau in afara de sters eroarea. Exista ceva de facut ??? :)

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am sters si eu de vreo 2 ori,dar nu vad vreo dif. in functionarea climei.e drept ca aparea eroarea intermitent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea dudu

Oameni buni eu iau foc cu totul.

Deci am schimbat o conducta de presiune care era fisurata. Ma duc sa incarc .. degeaba ca nu face vacum.

Mai schimb si butelia de freon care si aia era gaurita.

Maine ma duc sa incarc cu freon. dar va intreb pe voi inainte:

Are legatura eroarea 318 cu 4FA ? Am inteles ca 0318 e presiunea scazuta sau nula in sistem. Corect. Dar 4FA ce e cu el ??

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

borcanul ala caruia ii spui tu butelie e un filtru pe care l-am schimbat si eu si e clar ca nu face presiune, ca e in circuit....deci daca restul furtunelor sunt ok, dupa schimbarea lui (e destul de scump)_ , probabil ca se va rezolva vacuumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare ... sunt nou pe forum si nu prea am avut timp sa citesc toate 21 de pagini ... deci scuze daca repet dar uitati ce prb am ..... CLIMATRONICUL merge stas .... dar cateodata pe modul AUTO ... in momentul in care reduc viteza si opresc masina incepe sa se auda un vuiet in instalatie ... NU STIU CE E!! acelasi vuiet se aude si daca opresc motorul ...(se mai aude pt 2-3 secunde) .... a mai patit cineva asa?? imi poate da cineva un sfat ... ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel vuiet este provocat de compresor din cate stiu eu.In fata ai doua ventilatoare care mai fac zgomott pentru inca 2-3 secunde dupa oprirea motorului.Cel putin asa e la mine...problema care de fapt e normala :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat sa scaneze cu comanda ECON+Recirculare aer si mi-a afista urmatoarele erori "4F9 00",apoi "318 00" si apoi 000 00?ce se intampla?cine ma ajuta si pe mineeeeeeeeee?e compresorul,radiatorul si imi palpaie si la pornire displayul la climatronic!ast sugestii multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

DB18NCA

Daca ai fi citit cu atentie acest topic ai fi aflat ca afisajul clipeste la pornire DOAR daca are stocate erori in memorie .

Erorile :

- 04F9 = Ventilator ;

- 0318 = Comutator presiune aer conditionat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc ptr ajutor! adr ce inseamna mai exact ventilator si comutator presiune AC?sunt incepator nu stiu....ast sugestii..merci..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comutator presiune AC(F 129) are 3 functii:-schimba turatia ventilatorului in treapta urmatoare de viteza in cazul in care presiunea creste peste 16 bari;

-deconecteaza compresorul in cazul aparitiei unei presiuni mai mare de 32 bari pe circuitul de AC;

-deconecteaza compresorul de AC in cazul pierderii de freon cand presiunea scade sun 2 bari.

deci in cazul tau daca apare ca nici vent. nu fct. si nici comutatorul nu apare ca montat,poate are scoasa mufa sau nu ai freon in instalatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

zimi si mie cum intru pe diagnoza la un a4 variant dubluclimatronic 2002 te rog ca imi vine sa-l sparg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care stie unde e amplasat F129 la golfurile 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu tot dezamagit sunt pentru ca nimeni nu poate sa imi spuna daca erorile gen 4fa s.a.m.d. se pot remedia intr-un fel.Si ma refer nu doar a le sterge cu ajutorul tastei econ ci de a le remedia fizic :huh:

Salut, eu tot dezamagit sunt pentru ca nimeni nu poate sa imi spuna daca erorile gen 4fa s.a.m.d. se pot remedia intr-un fel.Si ma refer nu doar a le sterge cu ajutorul tastei econ ci de a le remedia fizic :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!