Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

trebuie sa mearga: recirculare si directionare aer in sus (impreuna) => intra in modul "diagnoza"

de acolo "navighezi" cu temperatura + / - si citesti "canalul curent" cu tasta recirculare.

am verificat procedura pe un a4 identic cu al tau, deci este corecta

Scuzati revenirea la un post mai vechi (da totusi actual pentru mine). Combinatia nu a mers si nici o alta combinatie din cele descrise in acest topic. Faptul ca este din 2004 (tot B6) poate avea vreo importanta? Sau faptul ca am "auxiliary heating"? Este interesant modul de diagnoza, dar ce sa fac cu el daca nu pot intra. Poate reusesc la una din intalnirile saptamanale sa gasesc pe cineva care sa imi arate "live" cum se face.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Climatronicul nu intra in modul diagnoza deloc :) ! Este Un passat din 1998 1.9 TD un climatronicul seria 1J1 907 044 si singurul mod care il vrea este cel in care iti arata erorile adica cel cu combinatia de taste ECON + Recilculare aer ! Restul combinatiilor este inutil ... Poate stiti cumva de ce sau care ar fi alte combinatii plsssss :)(( Si imi arata pe combinatia de taste eroarea 4F9 care e conform codurilor "Ventilator 0*25" Ce e asta ?? Unde e ?? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt novice........Am intrat in modul DIAG al Climatronicului si imi afisaza 2 erori....25b si 4F8....care este solutia pentru remedierea lor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna mie climatronicul imi da doua erori 313 si 4f9 ce inseamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@elgreco:

25b - Foot-wall/defroster Flap Motor -V85

4F8 - Central Air Flap Motor -V70

@extreme

313 - Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor -G89

4f9 - Fresh Air Blower - V2

Mai jos aveti un fisier cu codurile de eroare VAG.

Aveti grija ca ele sunt pe prima coloana si sunt in baza 10 (zecimal).

Erorile cand sunt raportate de diferite module, in general, sunt in baza 16 (hexa).

Folositi un program de conversie

www.ronshardwebapps.com/Numbers.asp

sau cine se mai simte in stare creion si hartie. :angry:

www.stcsc.edu/OCL/hex_to_decimal_conversion.htm

De exemplu

25b hex = 603 dec

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex pescaru:

Si sti cumva mai concret ce inseamna aceste doua erori, cineva pe aici zicea ca ii ceva de la filtru de polen si ca lipseste freon. Asa sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai sa le luam pe rand:

313 - Fresh Air Intake Duct Temperature Sensor -G89 - este un senzor de temperatura (un termistor) care masoara temperatura aerului care intra de afara (fresh air) in canalele sistemului de climatizare

4f9 - Fresh Air Blower - V2 - este vorba de ventilatorul (motorul) sistemului de climatizare.

Nu stiu exact cum sunt pozitionate acestea, dar sunt mari sanse ca sa fie in acelasi loc sau la distanta mica unul de altul. Posibil conexiunile catre senzor si motor sa fie undeva in aceeasi mufa si sa faca contact imperfect. Daca ventilatia iti merge, mai mult ca sigur ca ai un contact imperfect.

Sterge erorile (tine apasat lung pe ECON cand esti in mod diagnoza) si vezi daca mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare, eu, inainte de a opri motorul, opresc aerul.

Daca nu-l opresc si pe urma pornesc motorul cu comanda data pe AC are ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si daca sterg erorile si se face corect acel contact nu o sa-mi mai apara, dar daca nu se face corect o sa-mi apara iarasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dupa un timp, cand o sa se manifeste din nou problema, o sa apara iarasi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit si am tot citit listele de coduri secrete..la masina din semnatura am doar 45 de canale are cineva un link pentrupassat b5.5 cu lista de canale care sa corespunda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[Revin si va rog din suflet sa-mi explicati si mie cat de grave sunt si cum pot sa scap de urmatoarele erori ce mi le afisaza climatronicul: 4f8, 4f9, 25b :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!imi puteti spune si mie cum intru in modul diagnoza pt ca,cu combinatia aia de butoane nu merge...le-am incercat pe toate.merge decat econ+recirculare si imi arata erorile....cum fac sa le sterg sa vad daca imi mai apar si cum intru in modul diagnoza..mersi...la masina din semnatura

Modificat de AndreiVL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca le poti sterge fara VAG-COM. In meniul diagnoza incearca econ+aer sus si ar trebui sa mearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate inlocui AC cu CLIMAtronic la Passat? ma enerveaza aspectul comenzilor de la AC!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic se poate, dar este destul de scump si nu prea merita efortul. Pt mai multe detalii citeste topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol! Nici o sansa! Prea greu si nu cred ca merita..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La O2 model 2006 nu am reusit sa intru in meniul climatronicului.

Am incercat ECON + aer sus (poate nu stiu eu ce inseamna aer sus :beerchug: ).

Sugestii ?!?

Contactul trebuie sa fie pus sau nu?

Motorul trebuie sa fie pornit sau nu?

Unde se afiseaza informatia?

Modificat de Riply
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu fiu foarte ontopic, dar... pun si eu o intrebare: e normal ca diferenta de viteza intre acul de pe bord si climatronic sa fie de 10 km (asta intre 80 si 100 km pe bord). De exemplu la 85 pe bord climatronicul imi arata 75, la 100 pe bord imi arata 90. Care dintre viteze sa o iau in considerare pentru radare :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e normal.

Vezi cateva posturi de pe topicul “Viteza maxima constructiva”, mai ales ultimul, cel al lui Ender.

Pentru radare iei in considerare viteza de pe climatronic. Eu chiar folosesc frecvent aceasta functie a climatronicului in zonele “sensibile” …

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu sa spun ca e super tot ce ati scris voi aici...Am masina de 6 luni si nu stiam ca face atatea lucruri bune, in afara de viteza:)...E tare faza cu climatronu , dupa ce am citit aici m-am dus si am incercat, si a mers ...O sa beau si eu 30 de beri de la baietii mei de aici de la ,,tzara''( tg-jiu) ca sa le spun si lor treburile astea, sunt convins ca nu le stiu...E meritu' vostru , o sa beau si pt. voi...! Mersi mult la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o mare problema: nu reusesc sub nici o forma sa intru in meniul climatronic-ului. am incercat toate combinatiile posibile si am citit topicul de trei ori. masina este cea din semnatura si are clima "bizonica" :Driver: identica cu A6 modelul vechi. ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru radare iei in considerare viteza de pe climatronic. Eu chiar folosesc frecvent aceasta functie a climatronicului in zonele “sensibile” …

Mie la 80 km/h in bord, pe climatronic imi arata cu 8-9 km mai putin si la 120km/h imi arata mai putin cu 12 km. Cand am testat viteza cu un gps (precizez ca aveam semnal 9 sateliti) ... surpriza... viteza era cam cu 3-4 km mai mica decat cea din bord, de unde rezulta ca cea din bord ar fi "mai aproape de adevar" . Eu consider ca cea de pe gps este cea reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea!

misto faza cu diagnosticarea pe clima; mi-a dat 4fa eroare, stie careva ce reprezinta??? dau o bere!

intrebare: daca mergi cu masina si esti cu clima in modul diagnose, dauneaza? n-as vrea sa stric ceva!!!

inca ma mai minunez de cate poti afla de pe forumuri :hainoroc: , romanu tot roman ramane :D

thx anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!