Jump to content

Ce secrete ascunde Climatronicul.


voinea
 Share

Postare recomandată

Vin si eu cu o nelamurrire si poate cineva vine si cu solutia. Ideea este ca am butonat climatronicul in timp ce conduceam, astfel incat, am reusit sa fac niste combinatii, fara sa ma uit la el, prim pipaite, sa intru in meniu. Nu am reusit din prima, si l-am tot asa. Pana la urma am prins combinatia care trebuia (postata si pe aici de cateva ori), insa se pare ca meniul respectiv nu mai este available. Acuma am doar zece canale disponibile. Parcurgerea lor o fac la fel ca si pana acuma insa sunt doar 10 disponibile. Stiti cumva ce am modificat exact, pentru ca nu am mai reusit sa revin in meniul initial, unde se pot parcurge toate cele cel putin 40-50 de canale.

Mersic,

Sebica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit la mine un A4 pentru ca nu functioneaza climatizarea.

Proprietarul a schimbat in alt atelier 3 compresoare, defectul este acelasi, nu

are clima. Masina are climatronic, motor AHH, an fabricatie 2001. Am

verificat cantitatea de freon- este OK, am efectuat si o reincarcare, nu are

defecte in memorie. Simtom interesant: la pornirea climei inalta presiune

creste la 15 bar, iar cea joasa scade la 2 bari, si atunci este bine, dar

dupa 2 min inalta presiune scade la 10 bar iar cea joasa creste la 8 bar,

moment in care nu mai functioneaza clima. A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lume,stie careva care sunt setarile adiacente si ce semnifica ele-aici ma refer la meniul al doilea din climatronic,cel care apare la tastarea ECON+COOL+TEMP. UP?apar meniuri de la 1 la 8 cu submeniuri in care valorile sunt intre 99 si -99.E ciudat pt ca azi m-am jucat pe acolo si am vazut ca de fapt sunt setari care se poat face -adica modificarea turatiei motorului ventilatorului ,modificarea pragului de temperatura rece/calda,etc.

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o intrebare care tine de setarile care se pot face cu VAG-COM-ul: Se poate seta ca geamurile sa se inchida automat in momentul inchiderii masinii? (bineinteles geamuri electrice + inchidere centralizata)

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda....revin la problema mea:climatronic fara erori in memorie dar care nu tare isi face datoria.Adica:are momente cand pe A/C raceste in interior dar la fel cand pur si simplu ventileaza aerul de afara si il baga in habitaclu la temp. mediului ambiant.daca ar fi golita instalatia de freon cred ca nu ar arata in meniul climatr. faptul ca temp ventilata spre picioare are 13 grade celsius.A patit careva ceva asemanator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna dupa ce am intrat in meniu si de exemplu selectez sa-mi arate viteza cum fac sa-mi apara exact aceea ce-mi arata din fabrica, sorry daca a mai fost pusa intrbarea asat dar nu am avut timp sa citesc tot topicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar pt masina mea care are unul dintre cele mai vechi climatronicuri (1989) exista ceva combinatii?parca nu as vrea sa ma apuc sa apas simultan mai multe butoane pe acolo...cine stie ce se poate intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai climatronicul ca la a mea. Citeste topicul, functioneaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ratat intalnirea de data trecuta :) Cand este viitoarea :blink: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dandi

Eroarea 318 (este un nr. in hexa (baza 16), ceea ce inseamna 792 in zecimal (baza 10) - :D cauta eroarea dupa 792 :D ) inseamna ca presiunea din circuitul de climatizare este nula (sau spre nula). Asta poate inseamna 2 lucruri:

1. Daca circuitul are freon si presiunea este normala in repaus (aprox 7-8 bari la 25-30 grade) atunci senzorul de presiune F129 este defect. Presiunea se verifica cu manometrul, in repaus, pe unul din cele 2 ventile. Senzorul de presiune este in partea stanga-jos a condensorului (radiatorul de aer conditionat) cum il privesti din fata masinii si are 4 fire care vin la el. Doua se duc la computerul de clima sa raporteze lipsa presiune (eventual verifica si continuitatea lor) si doua comanda pornirea pe turatia a doua (mare) a ventilatorului electric.

2. Circuit de racire cu pierderi - lipsa freon.

In ambele cazuri, daca climatronicul vede ca nu ai presiune in circuit, nu porneste compresorul.

@rudolf

In legatura cu presiunile 15-2 initial si 10-8 final.

Mare atentie sa aiba ulei in instalatia de climatizare. Daca uleiul lipseste, asa se intampla si mai rau, compresorul se uzeaza rapid. Pare incredibil dar la 600 grame de freon, trebuie sa existe in instalatie 250 grame de ulei. Aproape o proportie de 2:1 freon/ulei. Asta e amestecul cu care functioneaza instalatia. In cazul tipului care a schimbat 3 compresoare, ma indoiesc ca mai are cantitatea corecta de ulei in instalatie.

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alex pescaru; De acord, dar cand am verificat instalatia intai am absorbit tot R134 si uleiul din instalatie, am facut vacuum cu ACS 400, dupa care am adaugat freonul inclusiv 200 ml de ulei. Culmea saptamana trecuta 3 zile a functionat corect, dupa care nu. Aici este dilema. Am comparat datele citite cu vag-com de la un alt A4, si nimic deosebit, valori asemanatoare, in unele cazuri identice si degeaba. Fac o setare de baza cu vag-com, porneste clima corect si dupa cateva minute nu mai functioneaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar ciudat... Ai verificat ventilul de laminare? Cel de pe conducta de inalta presiune, in apropierea portului de cuplare a echipamentelor de verificare? Pe conducta subtire (high pressure side), chiar langa cupla de conectare la aparatele de testare/incarcare, este o piulita de 24. O desfaci, si in interior, pe bucata de conducta subtire dinspre bord, o sa vezi un mic filtru cu un capilar in interior. Il tragi afara cu un patent cu varfuri ascutite si il examinezi. Acest ventil este locul unde din 15-20 bari se ajunge la 2-4 bari si se produce vaporizarea. Poate aici este buba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lume,stie careva care sunt setarile adiacente si ce semnifica ele-aici ma refer la meniul al doilea din climatronic,cel care apare la tastarea ECON+COOL+TEMP. UP?apar meniuri de la 1 la 8 cu submeniuri in care valorile sunt intre 99 si -99.E ciudat pt ca azi m-am jucat pe acolo si am vazut ca de fapt sunt setari care se poat face -adica modificarea turatiei motorului ventilatorului ,modificarea pragului de temperatura rece/calda,etc.

cam aceiasi intrebare si la mine, doar ca e skoda octavia 2003, si parca sunt 10 submeniuri, din care unul are val de la 87 la 127 (meniul 10) iar celelalte de la -99 la 99.

cum pot da un reset sau default?

aveti idee si cam ce se modifica in momentul in care schimb valorile initiale in plaja -99 si 99?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ alex pescaru, este o idee buna. Cand revine masina verific si asta.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Sunt foarte nou pe aici, si dupa ce a-m citit tot topicul nu a-m gasit nimic legat de "problema" mea.

Daca o fi vreo problema.

Dupa ce opresc motorul cu climatronicul pornit se aude cam 30sec un fasait in partea dreapta a masini.

Asa este normal?

Multumesc!

Modificat de YLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Na, ca s-a dus si la mine clima ... :D

Nu mai merge deloc, am verificat erorile si sunt urmatoarele:

04F9 - Ventilator 0x25

0318 - Comutator presiune aer conditionat 0x23

Spuneti-mi, cei care v-ati intalnit cu aceste erori, ce reprezinta si cum se remediaza ?!?!

E scump ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e scump-periile sunt duse la tine,cele de la ventilatorul de climatizare nu cel de habitaclu,trebuie schimbate,undeva am postat si poze cu operatiunile de reparare si explicatiile aferente,apoi la ac preasure switch trebuie sa stergi eroarea si sa vezi de revine dupa ce faci un drum de cateva minute cu masina.in rest....revino si scrie ce ai rezolvat.

Modificat de calin_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, nu erau periile, era siguranta de la ventilator, aia mare de 40. Mecanicul s-a si mirat cum de s-a dus sig. asta ?! Ventilatorul nu mergea deloc, si, zice el, de mult timp, insa clima mergea, cu pauze, ce-i drept, dar mergea.

Nu prea inteleg, cum de mergea, fara ventilator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Ieri va povesteam ca mi-am reparat clima, prin inlocuirea acelei sigurante de 40 ... Stupoare, azi iar nu merge nemernica, exact aceleasi simptome. Sa se fi ars iar siguranta ??? Unde este situata siguranta asta, sa ma uit daca e arsa ?

Ati mai patit careva asa ceva ? Parca e un cosmar, in fiecare zi sa te trezesti cu aceeasi problema. E ca in filmul "50 first dates", azi o repar, merge brici, iar maine dimineata parca a uitat ca a fost reparata si iar nu merge ...

Ajutati-ma, ca sunt pe cale sa ma enervez tare de tot. Please !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am atasat poza cu siguranta in cauza. imi puteti spune unde o gasesc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E simplu,uita-te pe capacul cutiei,ai sa gasesti acolo o "harta" a locurilor si functiilor sigurantelor.Si s-ar putea sa fie de la perii-adica sa fie prea scurte si sa faca scurt pe rotor sa suprasolicite circuitul ventilatorului.De o vei schimba si se arde iar inseamna ca e ceea ce tocmai ai citit inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care cutie ?

pe capacul cutiei de la sigurante m-am uitat, dar asta nu e in blocul de sigurante, e in alta parte si nu stiu unde ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca siguranta s-a ars in mod repetat inseamna ca ai un scurt undeva. Nu incerca sa maresti valoarea sigurantei deoarece s-ar putea sa te alegi cu o componenta arsa, ceea ce nu ar fi prea indicat. Mai mult lucrurile pot sa ia o intorsatura dramatica, un incendiu ceva. Fiind siguranta de putere lucrurile acolo este xclar ca se incing. Sa nu iti fi intrat apa pe undeva sau sa nu ai un motoras blocat care sa dea acest fenomen de scurt. Multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care cutie ?

pe capacul cutiei de la sigurante m-am uitat, dar asta nu e in blocul de sigurante, e in alta parte si nu stiu unde ...

cere si tu la cineva ce are passat ca al tau ,sa dea jos capacul cutiei de sigurante si uita-te pe acel tabel cu locurile si functia sigurantelor.mai poti verifica si daca ventilatorul merge sau nu desfacand mufa de pe firul de alimentare, care daca nu ma insel se afla in dreptul rezervorului cu ulei pt. directie si sa il alimentezi dar nu de pe baterie ci de pe un redresor de 12 V.,sa vezi de merge ori ba.de nu porneste da-i o lovitura blanda la inceput cu ciocanul si daca isi da drumul sa stii ca sunt duse periile si trebuie schimbate.Procedura o gasesti de dai un search dupa scimbare perii.Daca merge din prima la alimentarea de la redresor ar trebui sa cauti in alta parte buba.eventual o scanare cu vag-ul nu ar strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!