Jump to content

Achizitie Passat B5/5.5 - sfaturi si recomandari


koko
 Share

Postare recomandată

passat w8 consuma 20 in oras, are un consum mediu de 14%, am un prieten care are asa ceva, merge cu ea numai cand e sarbatoare, prefera sa o impinga decat sa o mute 3 m, cand a incercat sa o vanda nu a pus ce motor are, cand il intreba lumea ce motor are zicea ca w8, 4.000 cm2, si inchideau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... plus bucuria cu impozitul imens....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

Sunt si eu in cautari pentru un Passat B5 TDI 110 cai (cred ca e AFN). Momentan am un Golf3 1,8 90 care merge de rupe asfaltul dar care a inceput sa rugineaesca si sa fie depasit dpdv tehnic si al sigurantei. Dat fiind faptul ca nu am avut probleme cu el, as vrea sa raman fidel grupului VAG si sa ma mut o clasa mai sus (Passat B5). Am gasit unul din 99 cu destul de multe dotari (climatronic, incalzire in scaune, oglinzi si 4 geamuri electrice, MAF, la un pret bun si bine intretinut.... ce sa mai...fata de Golful actual e la ani lumina distanta)

Vreau sa va intreb la ce ar trebui sa ma uit inainte sa o cumpar? Ceva puncte slabe ale masinii? Motorul asta are probleme stiute? Cutiile de viteze au probleme? In afara de bucsele de la bratele fata, ce alte probleme ar mai putea avea suspensia? Turbo ar putea fi verificat in vreun fel?

Tinanad cont ca masina are 185.000 km (asa zice proprietarul, eu ma cam indoiesc) ce consumabile ar trebui schimbate la rulajul asta?

Am gasit un video interesant despre cum sa verifici km reali ai masinii, dar vreau sa va intreb pe voi cum anume se face chestia asta si daca te poti baza pe ce spune vag-com sau vcds?

Multumesc si numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand cand o cumperi schimbi toate consumabilele + distributia ca sa dormi linistit noaptea. La partea mecanica de la motor nu ma prea pricep dar la partea electrica te rog sa verifici daca functioneaza incalzirea in scaune, oglinzile, climatronicul, cam tot ce tine de partea electrica. Km aia sigur nu ii are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Eto. Distributia a fost schimbata la "171.000". Daca omu are acte, o sa-l cred.

Atasez linkul pt. anunt. Poate observati voi ceva suspect. Si eu zic ca are o uzura mai mare decat ar sugera cei 185k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

km reali nu se pot vedea la AFN. ... Si chiar la cele care se pot vedea, e relativ, deoarece se modifica usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina arata bine din poze. Volanul nu e uzat deci s-ar putea sa aiba kilometri aia.

P.S.: Acuma astept reply-ul lui Florin in legatura cu "cititul in volane" :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pacat ca au facut masini bune dar atat de usor de manarit...

V-as fi foarte recunoscator pentru ceva sugestii pe partea tehnica. Pana la urma aia e destul de costisitoare in cazul in care se strica:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e esential cat km are, ci cum se prezinta tehnic si cum a fost intretinuta. Inainte sa o cumperi, o bagi pe VCDS....daca iese bine, o ridici pe evator, verifici si suspensia, verifici existenta scurgerilor de lichide, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi baieti. O sa va dau de veste cand o cumpar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti se pare umpic cam scumpa pentru ce ofera? :bom: sau asa sunt preturile acolo?

Eu am platit tot atat dar al meu e din 2002 si are in plus ESP, cutie de viteze 6+1, motorul AVF si 240.000km :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai povestit asta si in aria Golf3... in Danemarca preturile la masini sunt cele mai mari din Europa si cred ca si din lume (daca nu cumva japonezii au alte idei). Treaba e in felul urmator. Mergi la dealer, cumperi o masina care costa de exemplu 10.000 de euro asa cum o primeste el, neinmatriculata. Cand ai semnat contractul si ti-au pus numere pe ea, pretul creste la 28.000 de euro. Taxa pt inmatricularea masinilor este de 180% din valoarea ei de catalog.

Masinile second hand sunt mai ieftine....dar tot mult mai scumpe decat in Romania. Daca aduci o masina din Germania spre exemplu, vei plati pe ea atunci cand o inmatriculezi aprox. 60% din cat costa ea inmatriculata la un dealer de second hand-uri. Asta ca referinta, dar preturile variaza cu 10% cel putin, de obicei in sus. :) Ca sa faci o afacere si sa renteze (cel putin sa iesi pe zero) sa aduci o masina din strainatate ar trebui sa o cumperi cu un pret mai mic (sau egal) de 40% din cat costa la un dealer in Danemarca. Sa zicem ca ar merita daca nu gasesti aici masina pe care ti-o doresti. Dar nu stiu cate masini ai putea gasi in alta tara care sa fie si buna si foarte ieftina. Asa au gandit ei legea pentru a nu-ti lasa foarte multe portite.

Citeam in acest topic de problema cu masinile inmatriculate in Bulgaria si cu care nu se va mai putea circula mai mult de 3 luni pe an in Romania din 2012. Aproximativ aceeasi problema exista si aici. Ai voie sa vi cu masina ca turist 2 saptamani pe an. Probabil ca daca stai si o luna si poti face dovada ca esti in vizita, nu patesti nimic. Dar daca ai acte in Danemarca (carte de identitate) atunci povestea se schimba. Legea spune ca nu ai voie sa conduci masini cu alte numere decat daneze. Exceptie fac mecanicii auto care pot invoca drept motiv ca repara masina respectiva si dadeau si ei o tura prin cartier sa o testeze. Dar minciuna asta nu va tine in fata politistului daca respectivul mecanic e imbracat la 4 ace...pentru ca e clar ca nu lucreaza in hainele alea.

Daca te opreste politia si te gaseste in sistem ca ai avea acte, te roaga frumos sa scoti masina in 24 de ore din tara si sa nu mai vi cu ea. Daca te conformezi, esti ok. Daca nu o scoti si dupa mai mult de 24 de ore si te opreste iar, in momentul acela masina se confisca si intra in proprietatea statului danez care o va scoate la licitatie. Bineinteles ca esti invitat si tu (asa ca sa-ti faca in ciuda) la licitatie unde poti sa ti-o cumperi la loc.

Danezii isi intretin masinile destul de bine pentru ca nu le schimba asa de des cum se intampla in alte tari. Insa exista si vestea buna legata de salariile lor si cu toate ca masinile costa scump, un danez cu venituri medii isi poate permite pretul unei masini noi....una de bun simt gen Golf, Megane sau A3.

Pretul cerut pentru masina asta mi se pare corect, asta in cazul in care este in stare buna de functionare.

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez ca eu imi fac traiul mai la nord, in Nordvegia :santa: , si ma uimeste faptul ca exista un loc in lume unde masinile sunt mai scumpe decat aici. Aici Taxa de inmatriculare creste proportional cu cilindreea si puterea motorului.

Am si facut un calcul si ca sa import un Passat W8 din DE ma costa ~26000 euro numai inmatricularea :ceuameni:

Inmatricularea unui Logan 1.6 e 10.000 euro :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, pana la urma am cumparat acel passat http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C21028818.html intradevar arata la fel ca in poze si merge la fel de bine, am insa o intrebare, am descoperit ieri seara ca ar avea oglinzi electrice (rabatabile) deci pe langa Left, right si incalzire mai am o chestie paralele cu incalzirea dar am constat ca nu merge, sa fie oare motorasul stricat? Sau pe modelul 2002 nu are cum sa fie oglinzi electrice rabatabile? in rest masina merge super, am facut 200 km cu ea weekendul asta s-a comportat exemplar, km nu stiu daca sunt real insa interior este impecabil nu are urme de uzura aproape deloc, motorul merge foarte bine si porneste cand ii arat cheia, deci poate ma lamureste si pe mine cineva in legatura cu oglinzile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit in clubul vw, sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km. Exista si pe modelul 2002 oglinzi rabatabile electric. Asteptam cateva poze cu masina sa o vedem mai in detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms, bine v-am gasit, i-am facu to poza exact cand veneam cu ea spre bucuresti si dupa ce am scos-o din spalatorie, o sa mai fac pe viitor :D

20111021004.jpg

Modificat de ctl01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o stapanesti sanatos !

In privinta oglinzilor, cea mai plauzibila varianta - butonul de reglaj a fost schimbat cu unul care e pt masini care au si oglinzi pliabile electric....si masina nu e dotata cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms, m-am gandit si eu la asta ca atunci cand le pliez manual nu simt ca si cand ar avea vreun motoras acolo, deci cred ca butonul a fost schimbat.

Modificat de ctl01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare va rog sa ma ajutati sa ma lamuresc daca fac un lucru bun

Am un 1.9 tdi din 2003 101 hp berlina alb,intretinut

merita sa l schimb cu un Audi tt din 2000 180 hp coupe ??

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, depinde de tine, varsta, familie, etc.

Pentru un tanar (nu obligatoriu ca varsta ... :lol: ), fara familie, copii, etc...un TT poate sa fie exact cea ce ii trebuie. Idem, Passat-ul pentru un familist. Preturile SH sunt aproximativ egale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde si de veniturile tale, daac iti permiti consumul tt-ului, pentru ca o astfel de masina nu e de mers "batraneste" si oricum 1.8 T consuma mai mult decat passat-ul care-l ai acum...deci ia in calcul si intretinerea unui TT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pararea mea e ca il dai pe dracu si-l iei pe tac'su!Adica dai o masina veche ca sa iei una si mai veche!Eu zic ca nu merita macar masina care o ai ii cunosti problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa dai tanculetul de b5.5 si TDi pe deasupra pe un benzinar obosit (are 11 ani totusi). In plus nu stiu cat de fiabil este vechiul model de TT, dar passat-ul este foarte fiabil. Eu am 21 de ani si as face tuning la passat, are o alta prestanta decat un mk1 TT.

Daca vrei mai multa putere, ii faci un soft, o noua turbina.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!