Jump to content

problema leon nou diesel


iully2
 Share

Postare recomandată

Mi-am luat de curand un leon 1.9 tdi Masina merge f bine dar totusi are o singura problema: cand virez incetu stanga sau dreapta se aude un vuiet usor ( la rotile din fata ) si din cand in cand o pocnitura la rotile din fata. Am fost la un service-ul Seat si mi-au zis ca vuietul ar fi din cauza profilului cauciucurilor.Se poate asa ceva. De pocnitura aia nu au stiut ce sa-mi zica. Aveti idee ce ar putea fi?

Ati mai intalnit asa ceva?Vi se pare mare un consum de 7.6 exclusiv oras. Masina nu are decat 800 km? Dupa cati km isi da drumul motorul. Mi-o zis cineva sa o pisc de abia dupa 20.000 km. Asa de mult?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul in oras e relativ.

De ex eu care merg mult prin centru daca scot 8.5 sunt super fericit. Daca merg numai seara...poti scoate si 6-6.5 daca mergi super linistit.

Cat despre a o calca....in carte scrie sa mergi linistit 1500km....eu am dus pana la urma cifra asta la 2000 km...dupa care am calcat-o dar mai cu grija.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Nu te ingrijora cu consumul mai ales ca este nou nouta. Dupa 2000 de km ar trebui sa-ti consume din ce in ce mai putin. Masina 'se aseaza' mai ales cu suspensiile dupa 10.000 de km.

Pentru consum poti sa-i faci o remapare usoara (sa o aduci la 100/110 CP). Iti va consuma nesimtit de putin dupa asta. Remaparea o faci dupa 5000 de km minim. Ideal la 10.000 de km.... asa esti ultra safe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot 1.9 diesel

am 1000km

nu se aude nici un vuiet sau pocnitura....ai am pus cauciucuri de iarna

consumul e de 8,5 in oras...excluziv si 5,3 in afara.

Deocamdata nu depasesc 2500 turatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

600 km. nici eu nu am vuiet sau pocnituri. consumul, deocamdata, afara e 5.5 (nu mai mult de 120km/h), iar in oras, am si 10 consum. merg prin centru la ore de varf spre si de la serviciu, asa ca 7,5 ai tai sunt parfum. eu mi-am propus sa merg extra cuminte cu leonul meu cam 2000km. dupa care o sa incep sa o mai frig, dar in limitele bunului simt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta iully este un Leon1 cumva? Cel putin asa reiese din semnatura, varianta Spirit probabil care a fost la oferta in vara. Despre pocnituri posteaza in sectiunea Leon/Toledo, depre consumul la tdi... e mai mare in primii 500-1000km, a mea a inceput sa consume in limite normale deja de la 500km, cu motorina de la MOL am remarcat ca e cel mai mic. N-o "pisca" prea tare pana la 3000. Dupa 10000 km masina e "formatata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

NU am vrut sa deschid un nou topic asa ca postez aici deoarece cred ca se potriveste

La masina din semnatura la care am 2000km am verificat azi uleiul si se pare ca este sub linie cu cca 2 mm.

In carte spune ca masina consuma cam 1l la 1000km. Mie sincer mi se pare cam mult.

Ce ziceti ar trebui sa completez cu ulei?

Daca da...de care? Sa ma duc la service?

Va rog sa ma ajutati.

Multumesc

Modificat de Cristi_fx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a tot scris pe forum...motoare noi TDI PD consuma pana la prima revizie mai mult ulei. Asteaptate ca in 15000 de km sa ia de la un litru pana la doi. Mie un motor cu pompa rotativa mi-a luat pana in 10000 750 de grame si ultimii 4000 nivelul nu s-a mai modificat vizibil. Dupa prima revizie o sa-ti poti da seama corect de consumul de ulei al motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_fx

M-am uitat si eu in manual la consumul de ulei, am studiat si manualul in limba germana. Traducera corecta ar fi fost astfel: Consumul de ulei poate fi pana la 1l/1000km. Pentru completare ar fi bine sa-i consulti pe cei de la service/reprezentanta, uleiul de rodaj fiind mai special. Mie nu mi-a scazut nivelul asa de mult, cred ca undeva pe la 100-200g/1000km. Conteaza maniera de condus si conditiile climatice. Eu mi-am impus sa nu o talpuiesc pana la primul schimb, mai e si faptul ca dimineata plec din garaj incalzit, oricum astept 1-2min pana demarez, sau poate faptul ca am numai diesele de 10 ani am avut timp sa-mi dau seama cum se talpuieste optim agregatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vincentsv: asa procedez si eu si asa mi-a spus un prieten scolit prin germania ca trebuie facut.

masina consuma mult ulei atunci cand e "abuzata". am avut la un moment dat un a3 (1.9tdi pd) pe firma de in care isi baga mai multa lume piciorul. in plus masina aia nu a stiut ce e aia rodaj. ca rezultat din 2 in 2 mii de km se aprindea "beculetul magic". bine ca a fost inlocuita :D.

atentie si cat ulei pune serviceul la livrare. unii sunt mai economi :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspunsuri

1. Nu m-am uitat la ulei cand am luat masina.......poate ea nu a consumat deloc.....!?!?!

2. Am 2100km si am mers foarte linistit. NU depasesc 2500 ture. Stau 2 minute inainte de a pleca (cand e motorul rece).....etc. NU abuzez de masina.

Cand aveam 1800km am merc cca 15 minute cu 160. (ma enervase un Hynday Getz care ma depasise)..... :rolleyes:

Incerc sa deprind si eu tehnicile cu PD-urile......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

stie cineva daca la stylance este sau nu dotare standard senzorul de presiune in pneuri?

azi mi-am schimbat cauciucurile diarna si eram ferm convins ca am asa ceva. Cel de la vulcanizare mi-a spus ca nu am......si mi-a aratat o geanta cu un sensor de presiune.

Intr-adevar nu aveam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva in zona franei de mana pe tunelul median trebuie sa ai un buton "SET!", langa cel de inchidere/deschidere usi, daca nu-l ai inseamna ca nu ai senzor de presiune in pneuri. Eu la Toledo Stylance am platit pentru el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acel buton..."SET!", dar la vulcanizare mi-au spus ca nu am la roti sensorul.

Voi ce tip de valva aveti la roti....metalica sau de cauciuc?

Daca exista sensor ar trebui sa fie metalica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de pe Skoda II si noul Leon nu foloseste senzori de presiune in roti.

Nu-i cautati, ca nu-i gasiti, dar sistemul functioneaza perfect.

Prin senzorii de ABS se monitorizeaza turatia fiecarei roti, stiindu-se ca o roata cu presiune scazuta va avea o turatie diferita (datorita razei de rualre mai mici).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si este eficient. la 3 zile dupa ce mi-am luat masina mi s-a aprins. am crezut ca e sistemul prost si l-am resetat, dupa care in scurt timp mi s-a aprins din nou. de fapt aveam un cui in roata, si roata se desumfla putin cate putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de pe Skoda II si noul Leon nu foloseste senzori de presiune in roti.

Nu-i cautati, ca nu-i gasiti, dar sistemul functioneaza perfect.

Prin senzorii de ABS se monitorizeaza turatia fiecarei roti, stiindu-se ca o roata cu presiune scazuta va avea o turatie diferita (datorita razei de rualre mai mici).

multumesc....sper sa fie asa cum spui tu. Eram pregatit sa iau dealearu de guler..... :)

O alta intrebare care imi chinuie neuronii....cum pot verifica incalzirea prin montanti (de la parbriz)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de pe Skoda II si noul Leon nu foloseste senzori de presiune in roti.

Nu-i cautati, ca nu-i gasiti, dar sistemul functioneaza perfect.

Prin senzorii de ABS se monitorizeaza turatia fiecarei roti, stiindu-se ca o roata cu presiune scazuta va avea o turatie diferita (datorita razei de rualre mai mici).

Deci asa functioneaza. Mie mi se aprinde de o luna intr-una, iar vizibil nu se vede nimic. Ma duc zilele astea sa-mi pun caucicurile de vara si cu ocazia asta vad si daca e vreo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am observat ca in anumite momente la relanti motorul trepideaza un pic. NU se intampla intotdeuna (la fiecare semafor)

Vibratia o simt cel mia bine in volan, schimbator si in pedala de frana.....

Motorina am pus mai mult de la Rompetrol Euro 4 (ultimile 4 plinuri)

De la ce credeti ca poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu iti recomand sa te duci la dealer sa iti puna vag-ul pe masina. de la motorina nu cred ca poate sa fie. ce stiu e ca nu poti sa bagi eco diesel, dar nu cred ca euro 4 de la petrom e eco

euro 5-ul de la mol e eco si nu e voie!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca cel de la moL E ECO.....MULTUMESC DE INFO

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motorinele din Romania au 2-5%(cred) biodiesel..daca la asta va referiti prin ECO. Asa ca degeaba schimbi marca numai pentru asta. E o lege care a reglementat chestia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

atunci cand plec de pe loc, la prima frana se aude un "clank" undeva sub masina. Dupa aceasta nu se mai aude.

Voua vi se intampla asta?

Modificat de Cristi_fx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand plec de pe loc, la prima frana se aude un "clank" undeva sub masina. Dupa aceasta nu se mai aude.

Voua vi se intampla asta?

La mine nu se aude nimic de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci cand plec de pe loc, la prima frana se aude un "clank" undeva sub masina. Dupa aceasta nu se mai aude.

Voua vi se intampla asta?

Da se aude si la mnine, cica se aseaza placutele de frana mai bine sau ceva de genul asta.

Ia sa vezi dupa ce o speli sa pui frana brusc dar nu de la viteza mare de la max 2-3km/h sa vezi ce nasol se aude, zice ca se rupe, cel putin mie asa imi face de cand am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!