Jump to content

probleme cu un motor 1.6 16v aus


ome_Raz
 Share

Postare recomandată

.am si eu o problema si nu stiu ce sa mai fac sa scap de ea.poate ma poti ajuta si pe mine cumva.cu ceva sfaturi am un golf IV 1.6 16v motor aus.il am de vreun an.dupa ce lam cumparat au aparut problemele....se accelereaza singur pe 1200 si oscileaza .cand incerc sa accelerez moare motorul.am citit pe forum si ziceau colegi ca trebuie curatata clapeta de acceleratie.am dato jos am curatato am recalibrato si tot asa .am pus masina pe tester si zicea ceva de presiune galerie admisie sensor g70 daca bine retin. am cumparat un corop clapeta nou vdo siemens mi-a montato a recalibrato si a mers o perioada foarte scurta de timp 2 3 zile.problema presita am fost la dezmembrari si am schimbat si acel senzor si tot asa.(cred ca acela era bun)nush ce sa mai fac ,in oras am fost cam la toti mecanici toti ridica din umeri nu stie nimeni nimik.in bord stau aprinse epc si Martor Check Engine.ideea e ca inainte is mai dadea drumul in functie si de benzina cred eu.dar in ultima vreme e moarta nu mai pot face nimik.pornesc motorul si uneori se poate tura din pedala cand o pun in sarcina ii gata nu mai raspunde la comenzi.ma gandesc sa nu fie din ecu.nu stii unde este pozitionat sa ii curat mufele sa nu fie cumva vreaun fir oxidat.iam bagat aditiv dar nimik .pe net am mai gasit un coleg care se intalnise cu problema asta pe un polo dar nu am aflat nimik de la el.daca stii ceva cum as putea rezolva problema .sa verificat in mod special zona garniturii clapetei si mufa + firele care vin in clapeta.am vorbit cu un tip din reprezentanta si zicea ca softul pe calculator e oki.sar putea sa fie ceva rezistente care sa uite memoria clapetei de acceleratie?in servisurile din bistrita peste tot am fost.nu mai stiu ce e de facut.zicea xxnelu ca ar fi ceva pini la clapeta care trebui inversati.a citit el un post si asa sa rezolvat problema dar in reprezentanta.interesant e ca uneori merge bine alte ori nu.ce sa ii mai fac.?am duso la bosh inainte de sarbatori si au facut ei ceva de a mers au zis ca era un fir intrerupt (o mufa nu facea contatct )acolo sub stergatoare intr-o cutie alba daca nu ma insel...in partea dreapta din fata motorului.masina a mers vreo 300 400 km bine si iar a apartut problema am duso inapoi si au zis ca nu stiu ce are ca trebuie resoftat calculatorul.dar ei nu garanteaza.poi il resoftez cu vreo 200 euro si tot nu garanteaza?nush

Modificat de ome_Raz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie pe duca EGR de se tureaza singura .Cand ai curatat clapeta l-ai curatat si pe dansu?Incearca sa il cureti.

Eu cred ca VW a dat kicks cu acest tip de motor AUS .Si eu l-am avut 1 an si 8 luni dar multzam lu` D-zeu ca nu il mai am.Poate sa confirme Dragos de cate ori l-am stresat cu testere si telefoane.

Modificat de DomaniG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca ai inteles ca se tureaza singur .nu se tureaza ramane pe 1200 1400 si oscileaza.am curatat si egr si tot asa.naspa naspa motoarele astea toata lumea se fereste .de stiam nu faceam prostia asta.

Modificat de ome_Raz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie sensoru de turatie G28 .Ai 2 senzori (unu pe bloc motor iar celalalt pe axu cu came)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar daca ar fi acesti senzori nu ar trebui sa mi dea la diagonoza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la filtrul de benzina te-ai uitat? adica l-ai schimbat de curand? Schimba-l si vezi dupa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distributia, senzorul HALL (G40 parca) care e tot pe acolo. G28 care e pe volant si e in tandem cu G40.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru de benziza filtru de aer schimbat...recent .o sa vad de sonzori.dar ma gandesc ca daca ar fi ala ar trebui sa dea eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tot timpul, pot fi "imbatriniti"...

Ai incercat un reset factory default?

Engine, adaptation, 00 ??

In engine, 32, ce valori ai? Self adaptation sonda lambda?

BTW citi km are? Sondele lambda schimbate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am resetat tot ce sa putut reseta/sondele leam schimbat cand am luat masina.aveam atunci martoru de la motor aprins si leam schimbat amandoua.....una am pus-o de pe original si sonda 2 universala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai resetat dar acum a mai aparut vreo eroare? Daca schimbi piese sh poti sa gasesti la acelasi motor aceleasi pb la alta piesa sh. Fa o diagnoza si pune aici te rog erorile. Incearca sa folosesti cand ai pb mari piese cat mai noi/bune si scanari cat mai profesionale. Daca nu ai sau e prea scump fa mai multe scanari cu interfete diferite. Clonele pot sa nu vada din erori.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

akum nu mai e aprins nici un bec .masina merge bine .am desfacut azi acolo sub stergatoare e o cutie alba cu niste mufe.le-am scos si leam dat cu spray de contacte.exact asa au facut si la ultimul service si au zis ca nu facea contatct o mufa.maine o sa incerc sa fac o diagnoza iar.si sa pun detalii.ultimele ture cand am scanato zicea ceva de clapeta de acceleratie ne initializata.si de fiecare daca o initializau.si mergea ce mergea finalul acelasi

Modificat de ome_Raz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha...ai gasit ECU'ul in sfarsit.(scuze,nu rad de patania ta,Doamne fereste).Pai poate ai infiltratii pe acolo,uita'te atent sa nu se agraveze in timp.Eventual "inventeaza" o protectie pentru ECU.Numai bine! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci revino cu o diagnoza si daca nu ai eroare si e facuta cu o clona mai fa si la altcineva inca o diagnoza. Dupa ce avem aici niste erori incepem sa ne dam cu parerea.

Nu te mai stresa atata de la motor ca sunt din ce in ce mai proaste toate mooarele asa ca stai linistit. Daca nu e o pb de soft in ecu ai toate sansele sa il rezolvi. Mai vorbim dupa diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu cu ecu ...nu la ecu am umblat .lam gasit de mult:P in partea dreapta cum stai din fata motorului se afla o cutie alba.si acolo sunt niste mufe.dar nu cred ca se infiltreaza apa nu parea sa fie :( nu stiu ce sa zic.am gasit mai demult pe cnv cu probleme asemanatoare cu benzina din rezervor zicea el ...ca daca e sub jumatate rezervorul face figuri..???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei aiurea...tu crezi ca al meu a vazut in ultima vreme prea multa benzina?Nici nu stiu daca mai urca acul sa stea vertical :) .Am inteles unde te uiti,dar nu imi dau seama ce cutie cu mufe alba sub stergator poate fi... :-?? Luandu'o "babeste" daca ai umblat acolo si s'a imbunatatit,o cauza ai gasit.Deci e fff posibil sa fie de acolo.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu vesti .....cand apare ceva nou.sper sa nu mai apara:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

In cutia de care vorbiti vin toate firele de la ECU, iar de acolo fiecare cablu din ECU pleaca prin mufa/e spre componenta ce o controleaza. Este posibil sa se infiltreze pe acolo apa(are o garnitura, in ce stare este?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pare sa se fii infiltrat apa .dar akuma inca e oki masina merge bine.sa vedem cat.sper sa fie buna treaba:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un tip zicea ca trebuie segmentat motorul sa fie adevarat?akuma mi-am comandat un calbu pt diagnoza sper sa ajunga cat mai repede sa vin cu erorile ca iar nu merge masina .:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu segmentarea motorului, are vreo legatura cu problema pentru care ai deschis topic-ul? De unde si pana unde s-a ajuns la aceasta concluzie? Iti consuma ulei? Daca nu, trimite-l la plimbare pe cel care ti-a sugerat segmentarea... si chiar daca ai avea consum de ulei (depinde si de cat de mare ar fi consumul) ar mai putea fi si o alta cauza (mult mai ieftina) - simeringurile de supape.

In alta ordine de idei, citind primul post, tin sa fac unele precizari; cand relatezi o discutie, incearca sa o faci cat mai exact. Legat de contactele mufelor de la clapeta, NU am spus, citez: "ca ar fi ceva pini la clapeta care trebui inversati" ci faptul ca, o problema asemanatoare s-a rezolvat dupa inlocuirea pinilor/contactelor. Eu zic ca, este o "mica" diferenta intre cele doua exprimari. ;)

OK, in final, daca problema s-a rezolvat dupa curatarea unor contacte, inseamna ca nu am fost departe de adevar :) . Un singur lucru mai spun (nu pentru prima oara) eu nu sunt adeptul folosirii spary-urilor pt. contacte (mai ales acolo unde "se lucreaza" cu valori mici ale tensiunii/curentului)si nu mai reiau argumentele (cred ca am scris undeva legat de contactele sondelor lambda).

Bafta! :icon_thumright:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 036 906 034 BB

Component: MARELLI 4LV 3772

Coding: 00031

Shop #: WSC 00001

6 Faults Found:

17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

P1542 - 35-10 - - - Intermittent

17566 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1158 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17962 - Throttle Actuator (J338): Conditions for Basic Settings not Met

P1554 - 35-10 - - - Intermittent

17953 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1545 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

17598 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P1190 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

Readiness: 1010 0001

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

49-10 - No Communications - Intermittent

va ajuta?sa va dati cu parerea?le-am sters si inca nu au reaparut.cand face figuri o sa o scanez iar sa vedem.astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17566/P1158 - Manifold Pressure Sensor (G71): Implausible Signal

Possible Causes

Connections to / from sensor (G71) faulty

Sensor (G71) faulty

Possible Solutions

Check wiring and connections

Check hoses

Check / Replace Manifold Pressure Sensor (G71)

17950/P1542/005442 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187): Implausible Signal

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

Angle Sensors 1/2 for Throttle Actuator (G187/G188) faulty

Power Supply for Angle Sensors 1/2 for Throttle Actuator (G187/G188) faulty

Wiring/Connector(s) from/to Angle Sensors 1/2 for Throttle Actuator (G187/G188) faulty

Possible Solutions

Check Angle Sensors 1/2 for Throttle Actuator (G187/G188)

See Measuring Value Blocks (MVB), usually MVB 062

Power Supply for Angle Sensors 1/2 for Throttle Actuator (G187/G188) faulty

Wiring/Connector(s) from/to Angle Sensors 1/2 for Throttle Actuator (G187/G188) faulty

17953/P1545/005445 - Throttle Valve Controller: Malfunction

Possible Symptoms

Increased Idle Speed

Bucking at Load Change

Possible Causes

Throttle Body dirty

Throttle Body Wiring faulty

Throttle Body faulty

Possible Solutions

Clean Throttle Body

Check Throttle Body Wiring

Check Throttle Body

Special Notes

Use Meas. Blocks & Basic Setting for testing

When found in the NAR 2.0l TFSI: (BPY, CCTA and CBFA) check TSB 01-09-04 or 2018652 for a wiring repair at the Throttle Body.

17598 - Heated Oxygen Sensor 1 Range Performance problem -Poss causes - Wiring, HO2S, HT Leads, Spark Plugs, Misfire detection

17962

P1554

Idle Speed Contr.Throttle Pos. Basic Setting Conditions not met

Clapeta de acceleratie, verifica mufa si firele , daca ai curatat-o deja daca nu fa-o.

Toate erorile indica probleme la clapeta.

Si debitmetrul de aer...G71...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si debitmetru ala unde e?io din cate stiu tipu asta de motor nu are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!