Jump to content

Noua Octavia Tour


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Gorillaz_Doktor

"pacat ca nu m-am nascut si eu patron" - nu m-am nascut patron, m-am facut patron. e o diferenta.

"gandire pur romaneasca de capitalism invatat fara profesor" - vad zi de zi ce capitalisti cu profesor scoate chestia aia cu bila pe acoperis

"oricum eu inainte de a vorbi despre anumite calitati ale unei masini sau anumite materiale m-as informa si chiar nu as deschide gura fara sa verific cu mana mea despre ce e vorba " - Va rog sa ma scuzati ca exist si va consum oxigenul.

Pana una alta, te cam iei de oameni cu ceva vechime pe acest forum, fara sa DEZBATI, fara sa incerci sa ma scoti din negura nestiintei si mocirla ignorantei in care ma zbat, doar ma inviti sa-mi inchid gura.

Pana imi demonstrezi contrariul imi sustin afirmatiile.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu s-a luat nimeni de tine, pur si simplu Razvan a fost deranjat de faptul ca noua Octavia va fi destinata unui simplu angajat al tau care se ocupa cu transportul diverselor lucruri ale firmei, probabil ii vei achizitiona o Skoda Octavia deoarece nu ii vei mai oferi diurna zilnica. Nu inteleg de ce nu le cumperi un Logan MCV chel si le trebuie o Skoda Octavia? Intradevar cine isi permite cumpara ce vrea si se gandeste la profitabilitatea firmei sale, din pozitia de patron sau director general intr-un fel sau altul.

Si ca sa fiu on-topic, noua Skoda Octavia nu cred ca va putea concura niciodata cu Dacia, atata timp cat Skoda este o firma care se respecta cu foarte multe modele reusite si fiabile. Sunt ferm convins ca va continua mereu acelasi trend, poate unul usor mai low-cost dar niciodata la nivelul nostru sau al asiaticilor. Si ca sa inchid, mie unul imi place foarte mult si mi-as achizitiona o Skoda Octavia noua oricand in detrimentul unei masini sh, este doar o parere obiectiva de-a mea.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu va mai suparati degeaba.......

O masina cinstita, cu un pret cinstit. Sincer, la bani cu putin mai mult ca un Logan "full", cumperi o masina mult mai aspectuoasa, "la zi" si care ofera mult mai multa siguranta si confort.

Pe site-ul Porsche, ne fac si in ciuda... pentru alte segmente de piata fiind disponibila si propulsia 2.0 TDI (110 CP), toate motoarele respectand si normele Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Nu inteleg de ce nu le cumperi un Logan MCV chel si le trebuie o Skoda Octavia? Intradevar cine isi permite cumpara ce vrea si se gandeste la profitabilitatea firmei sale, din pozitia de patron sau director general intr-un fel sau altul.

As zice din cauza fiabilitatii. Pt vreo 3 000 EUR in plus stai linistit si nu umbli prin service vreo 100 000 km, si ai masina, nu Dacia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nevoie un sofer de Skoda Octavia noua, masina de serviciu! 3.000EUR mai bine il bagi in scolarizare, cursuri de pregatire etc..

Cu fiabilitatea se poate discuta dar nu aici...

E parerea mea strict personala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Razvan, si tuturor de pe frecventa. Angajatilor mei nu le-am cumparat masina. Am un Practik, pe post de ambulanta veterinara. Punctul meu de vedere era unul generalist, nu ma dadeam eu mare de patron ce sunt io care io sunt, pac pac, ma'ntelegi. Ca exemplu :HILTI, firma mare, are o suma de O2 , rosii cu scris alb, cu care cara materiale si scule. Nu cred ca se justifica financiar (apropos de capitalism) sa cumpere octavii full pentru a cara bormasini, rotopercutoare si mai stiu eu ce. Cumpara tour. In cazul meu, "merita" sa cumpar Roomster cu climatronic, DSG si trapa panoramica si sa deplasezi cu ea custi cu caini bolnavi, care mai vomita, care mai defeca sau urineaza ? Daca eram Bostina si Asociatii, BRD sau mai stiu eu ce firma, la care angajatii se deplaseaza la client in costum si cu diplomat, atunci imaginea conta, si le luam passat, superb, 3-uri, 5-uri si mai stiu eu ce...

De ce nu cumpar MCV ? Pai ai raspuns singur in partea 2-a a postului tau. In afara de asta, in nisa in care activez mai sunt o suma de MCV-uri, si vroiam ceva diferit (ca fapt divers, acum vreau sa vand praktic-ul si sa iau MCV, nu din ratiuni de imagine sau fiabilitate, dar in MCV imi intra 2 custi de transport, in praktic nu).

Revenind la O tour. Mi-este foarte clara, o consider normala si justificata toata economia care se face cu acest model. O tour este clar nisata ca masina ieftina de firma. Daca tu ("tu" - la general) n-ai bani de mai mult, si iei O tour, te felicit, ai facut o alegere buna. Dar asta nu scoate masina din clasa in care activeaza iar eu n-am nici o vina ca sunt patron.

P.S. si eu aveam aceeasi impresie despre MCV. Dupa discutii CONSTRUCTIVE, chiar pe acest forum, si dupa ce am mai intrebat in stanga si in dreapta, mi-am schimbat parerea. In bine.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alegerea este strict a ta, dar treaba cu imaginea nu conteaza din punctul meu de vedere! Clientul se uita altfel la angajatul tau daca coboara din cele descrise de tine in blugi si cu sapca invers?

Cumpara Skoda Octavia pentru niste oameni care merita din firma ta, vanzari, contabilitate, achizitii sau stiu eu ce mai ai tu acolo.

Off-topic: Cunosc un director de vanzari care isi face treaba foarte bine cu un Opel Astra din '96, vinde filtre de apa, aparate pentru dedurizarea apei de mii de euro pe zi si alearga 12ore pe zi...

Cand in tara asta nu prea mai merge nimic te gandesti sa scazi costurile intr-o firma nu sa-i satisfaci pe angajati, daia esti patron!

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Daca ti-ar cobora din masina medicul ce urmeaza sa-ti trateze cainele bolnav un medic cu blugii in vine si sapca invers, ai avea vreo reticenta sau nu ? Poate daca ar cobora un medic in uniforma, ingrijit ca aspect, ai fii mai linistit. Imaginea conteaza, chiar foarte mult. Si ma gandesc sa-mi satisfac si angajatii, pentru ca un angajat nemultumit face treaba de mantuiala, caz in are, la mine, se poate solda cu moartea pacientului. Daca angajatul are pretentii peste ceea ce pot eu satisface, ne despartim prieteni, dar medici care fac treaba injurand printre dinti nu tin. Partenerul meu de bussines are o O1 combi. Foarte multumit de ea, o hinghereste ca pe hotii de cai, masina avand peste 200 k km in 5 ani, din care MAREA majoritate in bucale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar esti in eroare si nu vreau sa ma chinui sa iti shimb parerea asa ca am sa combat afirmatiile tale.

Daca tu crezi ca un producator auto face un model auto doar pentru o singura nisa de consumatori atunci imi pastrez opinia cu capitalismul invatat din mers. Adica daca e sa ne luam pentru tine Toyota a facut modelul Auris doar pentru coafezele din Europa facand analogie cu afirmatia ta (O2Tour facuta doar pentru a fi masina de firma).

Eu am norocul ca inainte sa-mi cumpar O2 Tour sa am la munca un O2 si nu exista nici o diferenta intre materialele din interior sau exterior, singurele diferente sunt la optiuni si aspect(unele optiuni exista, altele nu exista)

Daca nu am vechime pe forum inseamna ca nu pot sa-mi exprim o parere si trebuie sa las ''ciocul mic'' deoarece asa vrea domnu' doctor care face bine papagali si pisicile, deoarece el are vechime pe forum?

Adica gandire pur romaneasca care o vad zilnic in Bucuresti la blocul meu: Vecinul spune ''eu stau aici de 30 de ani si e dreptul meu sa parchez paralel la sosea in fata blocului deoare vechimea mea de 30 de ani in bloc imi confera acest drept.

Pe mine nu ma intereseaza vechimea ta pe forum si imi exprim opiniile in cunostinta de cauza nu asa din auzite cum se practica.

Modificat de razraz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice din cauza fiabilitatii. Pt vreo 3 000 EUR in plus stai linistit si nu umbli prin service vreo 100 000 km, si ai masina, nu Dacia

S-ar putea sa ai surprize la Octaviile de acum.Vizavi de fiabilitate. Voi vorbiti de O1 care a fost un monument de fiabilitate, si chiar O2 mai vechi. La cele mai recente, forumurile sunt pline.Si, nu de bunatati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Va raspund si cu asta inchei OT-ul.

1. DA, producatorii fac masini pentru nisa. Altfel, ar produce doar un model pentru toata lumea. Vezi discutia mea cu Romster/Practik. Aceeasi baza, destinatii diferite, NISE diferite.

2. Manerele cromate/vs manere necromate. Observati vreo diferenta intre materiale ? Eu zic ca da. Scaunele, au aceeasi tapiterie ca O2 Bussines? Au sustinere la umeri?, Stofa este aceeasi ?

"Eu am norocul ca inainte sa-mi cumpar O2 Tour sa am la munca un O2 si nu exista nici o diferenta intre materialele din interior sau exterior, singurele diferente sunt la optiuni si aspect(unele optiuni exista, altele nu exista)" Daca vorbeati astfel de la inceput, dezbateam altfel, pentru ca tonul face muzica.

3. Puteti sa va exprimati ce parere doriti. DUMNEAVOASTRA m-ati invitat pe mine sa fac ciocul mic, intr-un mod f agresiv, si nu invers. Observ ca in continuare ma tratati cu superioritate (domnu' doctor care face bine papagali si pisicile). Poate ar fi cazul sa va informez ca TOATE complexele de superioritate vin din complexe de inferioritate. Si DA, vechimea pe forum are o relevanta. Asta nu inseamna ca lumea trebuie sa taca pentru ca acum vorbesc EU, ci inseamna ca lumea tace si asculta pentru ca vorbeste cineva, si asa este civilizat. iar cand lumea are pareri contrare, si le exprima TOT civilizat, nu invitand sa "nu mai deschida gura". Un alt fapt care are relevanta este si acela ca nu ne cunoastem dar indraznitii sa aveti pareri depre calitatea mea umana si profesionala. Nu ma intereseaza povestile cu vecinii dumneavoastra.

4. Succes.

Modificat de Gorillaz_Doktor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai vreau sa mai fac polemica si nici sa jignesc pe cineva.

Cel mai bine ar fi sa vorbim despre acest model si parerile celor ce l-au achizitionat cred ca primeaza.

Imi cer scuze daca am suparat sau daca am avut ton agresiv insa facand comparatia intre O2 de la munca cu O2 a mea cred ca am o opinie ceva mai avizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar eu vin si va spun ca gresiti cu totii :))

noul tour este adresat in principal familistilor care cauta confort si spatiu de bagaje pentru un concediu cu nevasta si copii.

cine se indoieste de spusele mele sa urmareasca reclama TV pentru noul tour.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce a spus arson: spatiu, confort, miscare rezonabila, toate la un pret super OK - deci masina de familist. Bineinteles ca fiecare o poate folosi asa cum doreste dar e clar ca grupul tinta este cel al familistului mediu si fara veleitati sportive. Ca in reclama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Geeeezaaas!! Stimati conforumisti! Gooooosfraaaaabaaaaa!

p.s. octaviile tour au fost si vor ramane mereu variante mai ieftine ale unor modele de succes, pe care sa si le poata permite si cei carora bugetul le permite ceva mai mult decat un logan, si care evident, isi doresc ceva mai mult decat un logan in materie de siguranta, confort, calitate, spatiu si de ce nu, imagine! E drept, ca o masina nascuta dupa un astfel de concept se potriveste manusa cerintelor taximetristilor, flotelor sau mai stiu eu ce.. dar sunt si oameni care nu-si permit Octavia 2 FL si care se bucura de astfel de modele, avand sansa sa isi achizitioneze o masina decenta, corecta pt o suma modesta de bani!

Now why don't you all kiss and make up?! Suntem aici sa ne ajutam, sustinem nu sa ne impungem ;) :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un model low cost al unui model low cost e de 'nisa' prin definitie - zic eu :icon_geek:

poate ca don' chirurg de papagali si pisici exagereaza o idee cu angajatul-carator insa ideea unui 'public specializat' e clara, si nu se bazeaza neaparat pe spatiu sau dotari (unde exista concurenta serioasa) - ci pe imagine, indraznesc sa spun. dovada e ca NOT nici nu e oferit 'in vest', unde nu poate fi competitiv fara factorul 'bling' (in lipsa de un cuvant mai bun, nu dati cu parul :RO flag: )

am in familie un superb (dupa o o2) si un sandero. la rata defecte/km stau una langa alta - cel putin din punctul meu de vedere fiabilitatea este practic identica. ba chiar la skode am avut inclusiv defecte de 'facepalm', o2 si-a umplut motorul de ulei la 10K km ca nu era prins cum trebuie nu stiu ce colier, iar la s2 la 15K km trancanea ceva sinistru pe la directie ca au uitat sa stranga nu-stiu-ce pe acolo (explicatia celor din service).

sa acuzi un nene care si-a facut firfireaua intr-un mod ireprosabil, pornind de la zero barat (vorbim aici de doctorul de gorile, pe care il cunosc de cand ne jucam cu stiti voi ce in tarana) ca e 'capitalist de mucava' (sau pe acolo) pentru ca nu cumpara masini 'aspirationale' angajatilor... spune mai multe despre acuzator, ca sa zic asa :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una peste alta, vad din ce in ce mai multe tour-uri noi prin oras, ceea ce inseamna ca cehii si-au calculat bine mutarea. diferenta intre tour si facelift, aceeasi motorizare, este de cca 1000 euro (ce-i drept faceliftul are in banii astia climatronic, spre deosebirea climaticului de pe tour)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Versiunea break are o diferenta de pret nejustificata.

Eu in 2007 am dat cu 70 de euro mai mult pe break fata de berlina la Fabia.

1000 de euro diferenta este facuta din varful pixului unor manageri incompetenti.

Familistii prefera in proportie mare break-ul ca tip de caroserie, dar in niciun caz la diferenta mare de pret.

Lipsa unui diesel chiar mai slabut ca putere este la fel un handicap major...la fel si imposibilitatea de a cumpara un benzinar cu GPL din fabrica.

Sunt varza la capitolul promovare-strategie.

Pentru ca sa iei o versiune economica trebuie sa cauti O3 cu diferenta de la 5000 de euro in sus.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul Octaviei FL, diferenta de pret este de 1500 euro intre benzina si benzina plus gpl.

tourul nu are intr-adevar gpl din uzina, dar poti monta de exemplu un brc cu cca 700 euro. deci la jumatate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

N-am facut un studiu amanuntit, dar senzatia mea este ca noul tour/O2 are pretul scazut doar datorita lipsei optionalelor, sistemelor de siguranta, etc. Spre exemplu, care ar fi diferenta de pret inre tour si FL cu exact aceleasi doari (recte, pardon de expresie, cu cele de pe tour)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu clar ai ceva cu masina asta!

Daca nu sti exact ce e cu ea de ce vorbesti?

Eu cred ca sigur nu are volan si posibil are doar 3 roti din 4, ce zici?

Modificat de razraz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calm, domnilor, sa lasam ratiunea sa primeze :)

cred ca raspunsul ar fi Noua Octavia Drive Plus 1.6 MPI, cu un pret de 13 765 euro, fata de 12560 al Tourului. Deci o diferenta de vreo 1200 de euro.

si eu am stat in cumpana pe care sa o aleg, mai ales ca Drive Plus avea climatronic optiune. pe langa asta airbagurile laterale erau singurele care mai meritau banii. in rest, mici maruntisuri gen consola nu stiu de care, cd player de alt fel etc.

am ales tourul pentru ca nu vroiam sa depasesc 11000 euro.

Modificat de arson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca raspunsul ar fi Noua Octavia Drive Plus 1.6 MPI, cu un pret de 13 765 euro, fata de 12560 al Tourului. Deci o diferenta de vreo 1200 de euro.

Echiparea Drive Plus are suplimentar fata de echiparea Tour cateva dotari de serie: proiectoare ceata, inchidere centralizata cu telecomanda, cotiera fata, climatronic, airbaguri laterale, radio-cd-mp3 2DIN, oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei, bandouri laterale. Nu stiu daca astea "acopera" diferenta de 1200 euro, dar aduc un plus de estetica si de confort la masina (pentru cine le vrea).

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... daca stau sa ma gandesc bine, tourul meu a fost 13000 de euro (am mai pus optional cotiera, inchiderea pe cheie si tempomatul). daca scoti tempomatul din discutie, care a fost vreo 200 de euro cu tva, rezulta o diferenta si mai mica, gen 950 euro.

cred ca Drive Plus e o optiune de luat in seama pentru cei atenti la amanunte.

daca avea ESP de serie in banii aia, poate ca ma orientam si eu la Drive Plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca avea ESP de serie in banii aia, poate ca ma orientam si eu la Drive Plus

ESP de serie e "marfa" rara (si scumpa) la Octavia. Se pune doar la masinile echipate cu DSG :(

Iar ca optional costa aprox. 500 euro :grrrrrr:

Modificat de DRAPAR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!