Jump to content

Noua Octavia Tour


sp0nsoru
 Share

Postare recomandată

Nu vor exista motoarele astea niciodata pe Noua Octavia Tour...plus ca intr-adevar este un model cu durata de viata scurta, intrmediar pana la aparitia unei masini noi cu pret mic- si asta cel mai probabil la inceputul lui 2012 in Romania!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crystyann sunt pure speculatii,asa s-a zis si despre vechiul tour care a fost prezent la dealeri multa vreme.

Am ramas si eu socat de cum arata noul tour,e prea de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil daca o lasau cum era, multi cumparau modelul pre-FL in loc de FL, pentru ca sincer mie chiar nu imi place cum arata fata de FL si am vazut ca mai sunt cu aceeasi opinie, spatele e un upgrade dar fata ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechea Octavia Tour s-a vandut 70% cu motor 1.9 TDI, un motor care a facut cariera in grupul vw. Multi il cumparau pentru consum si erau si mai multi care il cumparau pentru fiabilitatea lui. In momentul in care scoti NOT, o masina de 1200kg cu motor de 1.4 si mai ceri si 11500E pe ea neavand nici macar cotiera sau bancheta rabatabila fractionala(m-a scarbit cand am vazut tipul stock de bancheta rabatabila, cobori tot spatarul peste sezuturi si sta asa, in aer lasat liber)nu o sa mai faci vanzare. Nu credeam Skoda sau chiar grupul vw sa faca o astfel de greseala de marketing. Bataie de joc.

OFF: am intrat cu zambetul pe buze la dealer cand am vazut vechea Octi2 "pe raft" dar dupa ce am aflat ce au facut din ea am fumat o tigara pana sa ajung la usa. :251:

Modificat de iontab
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spuneam prin alte parti, astia se prostesc pe zi ce trece...

Acusi o sa plingem dupa masinile de alta data...dupa calitatea lor in primul rind...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serios , cineva mai sus scria ca Sua va primi nush ce motorizare de care eu nu am auzit pana acum...E adevarat ca ajunge skoda in Sua? ca eu nu prea cred asa ceva mai ales diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca se va vinde. In ceea ce priveste motorizarea, in majoritatea tarilor grosul vanzarilor a fost constituit de 1.4 MPI fapt ce a determinat marca Skoda sa il puna in prim plan. Ca in Romania 1.9TDI a facut legea este alta poveste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici s-a ajuns.Octavia Tour este un exemplu de masina adevarata pentru varianta saraca si putin fardata a Octaviei 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate muta si postul asta in noul topic. Am postat in timp ce raspundea Blitz se pare. :)

Singurele optionale pe care le-as pune pe masina asta sunt:

4 difuzoare suplimentare EUR 50,

Duze stropitoare parbriz incalzite EUR 21.

Pentru alarma eu zic ca ar fi mai eficienta una cu senzor de soc decat cea din fabrica cu senzor de miscare in interior. Ca si cost ai iesi si mult mai ieftin.

Daca vrei cheie briceag neaaparat poti face asta si dupa ce ai luat masina la costuri mai mici.

Daca nu vrei sa te mai complici exista si optiunea:

Telecomanda tip briceag pentru inchiderea centralizata EUR 125

Presurile le poti lua si ulterior la ~120 lei toate 4 (din cauciuc).

Tempomat poti pune ulterior mai ieftin, la fel ca si senzorii de parcare.

Etc.

Ar mai fi destul de folositoare si geamurile electrice spate, suportul lombar pentru scaune si scaunele fata incalzite. Se poate trai si fara ele insa.

Daca tii la siguranta pasiva merg puse si airbag-urile.

Daca nu conduci periculos nu iti trebuie ESP.

Stergatorul luneta mi se pare inutil.

PDG-ul e bun doar daca mergi destul de des pe aratura sau prin pietre de rau... Masina e oricum destul de inalta. Singurul motiv bun pentru care merita PDG-ul este scutul de metal.

Bancheta vad ca oricum e rabatabila desi nu cred ca vei avea de optiunea de rabatare fractionala de prea multe ori in viata.

Etc.

PS: Sa te pregatesti psihic pentru un consum aproape dublu fata de cel de pe 1.4 TDI

Modificat de sorin_balan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu mi-a raspuns nimeni, va fi comercializata in state? Daca va fi ar trebui sa modifice barile pt a avea luminile specifice ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca motorul 2.0 110cp este disponibil pt tarile NONUE cine e aproape de granita cu Serbia poate verifica :D

masina e orientata spre o politica de low cost dar cu putin efort o poti aduce la un standard normal (mai putin climatronicul)

din ce am citit mi se pare interesanta varianta combi .... se pot pune pe ea componente(bari , eleron , deflector pietre) de la octavia scout ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu scoaterea noului model "pt saraci sau zgarciti", pt ca asa il vad eu, nu vor face altceva decat sa-si piarda din clienti si din credibilitate; noua Octavia, in fapt vechea caroserie de Octavia 2, dar cu extrem de multe lipsuri, se vrea, probabil, o alternativa la Logan :lol: ; nu-i vad bine, daca au ajuns sa scoata AC manual, in 2011 ... ma intreb, cand o aparea si "Noul Trabant" ??? Dupa mine, este o mare prostie sa se orienteze cu masina asta catre gama low cost ... pare un lucru tipic romanesc ... te pomenesti ca maine-poimaine vor produce piese sau chiar vor face vreo fabrica Skoda si in Romania ...

Apropo ... cum dracu' o fi posibil (din orice punct de vedere ...) sa scoti motorul de 2.0 de 110 CP, dupa 1.9 de 105 CP saui 1.6 de 115 CP ??? Pe cand un motor de 3.0 de 115 CP ????

Modificat de Shymano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Sincer, nu va inteleg supararea.

Octavia tour, "originala" ( care si ea fusese "Octavia" si atat) pleca "baza" cu manivele la geamuri, si in general "cheala". Era clar pozitionata ca masina relativ ieftina, fara prea multe optionale in portofoliu, un caraus ieftin, rezistent si care "tine cu casa", buna de carat scule si echipamente, pamant de flori si ciment la nevoie, fara sa ti se stranga inima ca ti se murdareste tapiteria alcantara. Si aceea era tot pt "saraci sau zgarciti", pt ca , culmea, exact pt ei se adresa dar se mai adresa si meseriasilor care au nevoie de o masina cu proprietatile enumerate mai sus.

Singura problema este ca nu au scos un diesel pentru ea, lucru esential dealtfel, dar care cred ca se va remedia in curand.

Cat despre state...avand in vedere politica lor privind noxele, benzinarele se incadreaza, dieselul va trebui sa fie musai E5 (probabil 1.6 TDI CR), si chiar si asa, s-ar putea ca in California sau Florida sa nu poata intra. Dar "pool boy", "garden boy" si alti "boy" care fac tot felul de servicii in suburbii si care platesc 2.8-2.9 $/gallon (in Kansas spre exemplu) cred ca o vor gasi ideala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hehe, uitam toti ca skoda e din start configurata ca zona 'buget' a grupului :)

daca ar vrea sa intre in SUA cu skoda (nu prea vad de ce), cred ca cea mai buna strategie ar fi cea a renoului: sa branduiasca un model-doua ca VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii dau perfecta dreptate lui Gorillaz_Doktor. Octavia cand a aparut a fost cam cheala rau in versiunea de baza, iar Octavia Tour I nu a fost mai dotata decat cea aparuta acum, asa incat nu o vad ca pe o aparitie "rusinoasa" sau ca pe un regres.

Este o versiune pe care regasesti un cumul dintre dotarile cele mai uzuale si care, probabil, s-au constatat a fi cel mai solicitate. Bineinteles ca, acum, o parte din ele le-au pus pe "optiuni" asta ca cineva sa-si poata lua o masina chiar cheala, iar cine doreste ceva mai mult sa adauge, dar evident cu mult sub nivelul Ocatavia II FL.

Eu sunt interesat de aceasta varianta, dar nu am reusit sa ajung intr-un show-room pana acum. Daca a vazut / testat cineva aceasta varianta poate ne mai impartaseste din constatari...in cazul in care sunt diferente fata de O2 anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi aparut ea, Octavia, mai cheala la inceput ... dar, totusi, acum e vorba de cu totul alti bani, si, Dumnezeule, suntem in 2011, nu in 1940 !!!!!... ca maine-poimaine sa ne asteptam ca apare si un nou Superb, cu geamurile manuale, cu o amarata de aeroterma electrica in loc de clima, cu perne de burete in loc de airbaguri si funii in loc de centuri ??? Doar pentru ca pe lumea asta mai sunt si cativa care se cred Tarzan ?? Haideti sa fim seriosi ... nu te poti folosi, totusi, de un brand consacrat, incercand sa scoti pe piata o masina din ce in ce mai slaba ca dotari sau performante, dar care costa o caruta de bani; pentru ca 11-12 mii de euro nu-s de ici, de colo ...

Sincer, parca-mi vine sa le scriu celor de la BMW, poate reusesc sa scoata si ei o "masina", daca i se poate spune asa, cu caroseria actualului M3, cu motor de 1.2 litri, consum de 3 l/100km in oras, cheala-cheala (daca e super p-afara, inauntru ce mai conteaza ..?!?!) ... ca am si eu de carat niste cartofi la tara, dar nu vreau sa ma duc cu vechea Dacie 1300, vreau sa apar si eu intr-o masina de fitze, sa se uite gagicile tari dupa mine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Sa o luam metodic:

Skoda octavia a inceput vanzarea in 1996 pana in 2004, cand a aparut Octavia 2, iar O1 s-a transformat in Tour. Pai in "anus dominus" 2004, adicatelea mileniul 3 al omenirii, sa vinzi masina cu manivele la geamuri ? Atunci nu era nimeni iritat, ba chiar a avut un succes rasunator in vanzari. Iar ca pret, Octavia Tour diesel breck, AC, geamuri electrice fata si fara alte optionale, 14.500 EURO. Deci daca 11-12 mii nu-s de colo, cu atat mai putin 14.500.

Brandul. Intr-adevar, este consacrat, dar in gama "simply clever", adica masini bune, tehnologie VW (dar cea de ieri, nu cea de maine), la preturi rezonabile. Preturi rezonabile in raport cu VW, Seat, Opel, adica gama de mijloc. BMW nu scoate "tour"-uri pentru ca are alt target.

De exemplu, pentru o firma de schimba tevi pe la oameni prin casa, n-o sa vezi niciodata un seria 3 sau seria 5 breack colantat "X-ulescu - tevile sunt meseria noastra". Dar ai sa vezi destui cu o octavia tour (fie ea vechea, sau noua). Daca ai sa ai compania ta, de schimbat tevi, "servisat" copiatoare sau de baieti care dau cu tencuiala in casa, si nu vrei logane (sau traiesti in germania si daca ai logane la firma se uita conationalii la tine urat), o sa iei skode tour, ca sunt bune, ieftine, dupa cum spuneam, tin cu casa. Tourul mentionat mai sus, spre exemplu, a fost achizitionat pentru a deveni ambulanta veterinara. Iar daca-mi aratati un logan MCV cu 100 000 Km in 3 ani , toti in bucuresti, fara schimb de bucse si amortizoare, io-i mananc barile si maneta de semnal.

Iar de "baeti" cu BMW "ultima fitza" (a se citi din 98, inmatriculate in bulgaria) sau H3 trecut pe GePeLeu plina tara, da' nu le trebuie touru' nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Astazi am trecut prin show-room la Skoda si "am studiat" Tour-ul.

Diferentele fata fata de O2 ar fi:

- "clapete" deschidere portiera interior sunt din plastic negru - fata de metal cromat la O2;

- acea dunga de pe portiere la interior, care se continua si pe bord, este de un gri inchis /cenusiu; la fel si partea centrala a bordului, in jurul RCD, climatizare este de culoare cenusiu- in timp ce la O2 este gri metalic deschis;

- nuca schimbatorului este plastic/ cauciuc si atat, fara acea insertie lucioasa cu "harta" vitezelor;

- deasupra bordului este un spatiu de depozitare in timp ce la O2 - este un spatiu inchis de depozitare;

- bancheta este rabatabila 1/1 in standard;

- RCD standard este 1 DIN, iar sub el este un spatiu de depozitare, care are o imbracaminte cauciucata, aderenta, incat nu vor dansa obiectele puse acolo; eu zic ca e ok.

- nu are bandouri laterale de nici fel - asta mi se pare cea mai proasta faza, pt ca mai mereu in parcare la supermarket iti atinge un idiot portiera. Daca ar fi sa-mi iau un Tour, ii pun imediat bandouri laterale. Sincer nu stiu de ce le-au scos, ca astea nu sunt chiar scumpe;

- nu sunt vopsite oglinzile + manerele portierelor in culoarea caroseriei.

Mocheta interioara este ok, scaunele ok, plaja de reglaj la scaun + volan este mare, adica oricine isi poate gasi o pozitie confortabila.

Singurul regret e ca nu avea baterie pe masina din show-room si nu am putut vedea ce scoate acel RCD 1DIN. Cel de la Skoda mi-a spus ca este identic ca si performante cu cel 2DIN, doar aspectul difera. Aici raman curios, eventual cine l-a testat, ne poate spune mai multe de acest RCD 1 DIN.

Bineinteles ca am inrebat de un drive test, dar..nimic nimic. Pe O2 doar motorizarea 1.2 tsi.

I-am intrebat ce comenzi sunt date, adica masini care are fi "pe stoc", mi-a spus ca toate au ca optiune doar cheie tip briceag si eventual PDG. In rest nimic. Cand i-am spus de optiune cotiera, 4 difuzoare suplimentare si eventual scaune fata cu reglaj pe inaltime si lombar - optiuni care nu sunt f scumpe, a inceput sa-mi spuna ca dureaza ff mult, vreo 3 luni cel putin si ca nu prea merita optiunile alea, ca e mai ok fara ele chiar :vaidecapulmeu: . Sincer, atitudinea asta nu mi se pare ok la un dealer, ca si cum eu asta am, iei daca iti place, daca nu restul de pe lista e ca sa ne laudam, nu ca sa comanzi tu.

Acum ca sa inchei mi se pare ok, dar ramane sa mai vad cu motorizarea. Mai studiez forumul pt 1.6 mpi consum, pt ca am vazut cateva posturi cu consumuri destul de mari. Nu sunt maniac, dar daca la extraurban, mers linistit 100-110 km/h constant, imi ia mai mult de 6, mi se pare mult (mai ales comparativ cu ce am acum). Nu va avea clar acelasi consum si nici nu sper, dar la viteza mentionata nu mi se pare ca trag de motor sa ia mai mult.

Va salut !

Modificat de Gr8Andrew
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar daca-mi aratati un logan MCV cu 100 000 Km in 3 ani , toti in bucuresti, fara schimb de bucse si amortizoare, io-i mananc barile si maneta de semnal.

Domnu Doftor, sper ca aveti un apetit sanatos, caci va pun eu la dispozitie 2 buc logan MCV, fataite prin Bucuresti si imprejurimi care au 130k si abia ce s-a schimbat 1 capat de bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Adu si sare. :blah_:

Mentiunea respectiva am facut-i in cunostinta de cauza. La aceeasi firma, 2 buc ambulante veterinare, una MCV, alta Octavia tour, ambele cu kilometraje sensibil egale, 2 soferi care se roteau pe ele, deci conditii de exploatare egale intre cele 2. excluzand filtre/ulei/placute - consumabile - OT - bucse fata la 110 000 km ; MCV - bucse fata la 60 000, amortizoare fata 87 000, 104 000 cap de planetara, cap de bara si bucse fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic

Domnu Doftor, eu am 6 MCV-uri la scarbici, si in general conduse de aceeasi persoana(oameni le iau acasa) si n-au avut atat de multe probleme. Mai conteaza si factorul uman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sal! Sunt interesat si eu de noua Octavia Tour 2. In prezent am un Polo si de fiecare data cand plec pe undeva cu familia, ne lovim de aceeasi problema ....lipsa spatiului. De fapt, fiecare drum pe care il am de facut in afara orasului este un test de imaginatie...cum sa aranjez bagajele in masina astfel incat sa incapa toate si eventual sa se mai inchida si usile / hayonul. Ideea este ca Octavia Tour 2 m-i se pare o solutie viabila in acest moment pentru ca vreau o masina spatioasa si sigura la un pret accesibil. Totdata am auzit ca este o masina rezistenta la uzura si ca nu costa mult intretinerea ei. Eu sunt interesat de versiunea break (sau combi...cum ii zice), motor de 1.6 - 102cp (ca sa faca fata cat de cat), doar ca as mai aduga pe ea cateva chestii de siguranta, gen airbag-uri laterale si pt cap fata/spate, dar si ESP (cam 1150 euro numai astea doua). Recunosc ca optionalele sunt cam scumpe pe Tour si imi cam depasesc bugetul care si asa e destul de limitat. V-as mai intreba...daca optez pt cotiera fata (parca ceva de genul Jumbo Box ii zice), asta include si guri de ventilatie pe spate? (la o masina asa mare cred ca sunt necesare)

Despre motorul de 1.6 stiu ca e de conceptie veche, si din cate am vazut papa destul de mult...ce parere aveti daca as monta o instalatie de GPL pe el? Oare il afecteaza cu ceva? Am vazut ca la noile modele Octavia poti alege motorul de 1.6 mpi cu instalatie GPL deja montata din fabrica, dar pretul este apropiat de al unui diesel, cu care nu suporta comparatie. Asa ca, de ce sa dai 15500 euro pe noul model Octavia combi cu GPL (care nu are nici macar ESP si airbaguri pt cap fata /spate in standard) cand poti cumpara tour-ul cu 13500 si sa pui tu instalatia cu 500euro, iar de diferenta sa iti pui diverse optionale pe care oricum le-ai plati si la noul model pt ca nu le are in dotarile standard. La urma urmei Octavia 2 tour si noua Octavia au fix aceeasi caroserie si aceleasi dimensiuni interioare. Pt ce sa dai niste bani in plus...pt farurile restilizate cu inscriptia Octavia pe ele...sincer nu cred ca merita..

Astept sfaturile celor care au aceasta motorizare (cu sau fara instlatie GPL) sau care au modelul combi (probleme semnalate in timp, plusuri si minusuri etc...)

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin Emilian

Depinde cat de bun sofer esti tu insa ESP la motor de 100 de cai din punctul meu de vedere nu iti trebuie, mai ales ca masina are si tractiune fata. ESP e cu adevarat util la motoare puternice, unde cuplul si puterea sunt din belsug, cu 100 de cai nu vei depasi barierele fizice, decat pe zapada sau polei, acolo anvelopele si soferul sunt mai importante. Pune cat mai multe airbag-uri, eu consider ca sunt cele mai importante cand e vorba de familie. Motorul de 1.6 MPI este legendar pentru fiabilitate, consumul depinde mult si de sofer, insa se inscrie in media de consum pentru 1.6, daca pui si GPL e mai mult decat economica, mai economica si decat un diesel de 1.9 care si el este tot un motor banal si vechi. La urma urmei 105 cai pe 1.9 sau 102 cai pe 1.6 sunt cam tot pe acolo, daca urci in ture stai lipit de diesel si cu cel de 1.6 mpi, asta este testata de mine. Mergi linistit pe 1.6MPI + GPL.

LE:Eu zic sa vezi portbagajul si la hatchback, e foooarte incapator, e posibil sa nu ai nevoie de combi. Combi la revanzare e mai ieftina, si din punctul meu de vedere e mai putin aratoasa. Eu am trecut la Octavia II de pe un BMW 320D si cand am vazut portbagajul m-am inchinat, n-am vazut in viata mea ceva mai mare, am bagat in el odata 4 anvelope, 4 jante, 3-4 sacose si mai puteam baga cate ceva.

Modificat de Catalin Emilian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!