Jump to content

Consum de ulei la 2.0 tdi


altea
 Share

Postare recomandată

e de inteles ca omul e suparat. si mie mi se pare aiurea.

am mai citit pe forum, m-am mai documentat si am inteles ca e OK sa consume ulei. prin "sa consume ulei" va rog sa cititi 500ml-1L de ulei la 15.000km. asta ar fi rezonabil.

dar am vazut aici consumuri si de 2-3L la 15.000km, ceea ce mi se pare ENORM.

si eu am in vedere un Golf V 2,0 TDI si ma tot gandesc la chestia asta cu consumul de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cu cat trebuie sa completez cand se aprinde becul de ulei? A mea are 6700 km si s-a aprins pentru prima data.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, asta ar insemna sa bag cate 100 ml, sa astept un sfert de ora sa se aseze, sa bag din nou....Am pus eu intrebarea gresit: Ce cantitate de ulei este intre minim si maxim pe joja? Parca citisem ca e un litru dar nu mai sunt sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai intre minim si maxim e un litru, deci maxim unlitru, preferabil 500 de ml

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de inteles ca omul e suparat. si mie mi se pare aiurea.

am mai citit pe forum, m-am mai documentat si am inteles ca e OK sa consume ulei. prin "sa consume ulei" va rog sa cititi 500ml-1L de ulei la 15.000km. asta ar fi rezonabil.

dar am vazut aici consumuri si de 2-3L la 15.000km, ceea ce mi se pare ENORM.

si eu am in vedere un Golf V 2,0 TDI si ma tot gandesc la chestia asta cu consumul de ulei...

Pai nu de ulei tre sa-ti faci griji ca la mine de exp nu a depasit 1 l intre schimburi si i se da in blana! Consumul de carburant e unul cam maricel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul ca sunt :icon_thumright: :

Unu' plange ca avea logan si nu-i deschidea capota deloc, altu' plange ca consuma mult...sa va zic ceva: am avut logan 1.6 mpi, consuma peste 12% in oras, iar octavia mea consuma maaaax 9.5 ~ 10 % cand e aglomerat...si diferenta intre motoare si confort e de la pamant la cer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu de ulei tre sa-ti faci griji ca la mine de exp nu a depasit 1 l intre schimburi si i se da in blana! Consumul de carburant e unul cam maricel!

nu imi fac pb ptr consumul de carburant. prea mari adica. :)

cu siguranta in oras va consuma mai putin ca o benzinara de putere similara.

daca consumul va fi de pana in 1L intre schimburi nu mi-as face pb, dar nu mai stiu ce sa cred... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ska, tu esti baiat bun, ce sens are sa te legi la cap???

poti lua TSI.. sau TFSI...

Daca vrei neaparat tractoras ori astepti CR-ul ori mergi la marci care si-au adus motorizarile diesel la exigentele anului 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic ceva: am avut logan 1.6 mpi, consuma peste 12% in oras, iar octavia mea consuma maaaax 9.5 ~ 10 % cand e aglomerat...si diferenta intre motoare si confort e de la pamant la cer.

nu cumva tu acum ai motor diesel si loganul avea pe benzina, adica tu compari mere cu magari si aduni pere cu avioane? de ce nu cauti sa vezi cat consuma loganul pe motorina? si carburant si ulei...

Ok, consuma ulei, bine domnule, dar sa se stie, sa ti se spuna la showroom. Sa scrie in tabelul tehnic, ba vedeti ca motorul asta nu merge doar cu motorina, mai trebuie sa bagati in ea si o chestie care costa 50RON/litrul si din o suta de mii de tipuri trebuie numai unul anume. Sa-l cautati bine pana va saturati ca daca nu-l gasiti, nu puteti pleca la nici un drum lung, pentru ca o sa riscati sa ramaneti in drum cu masina cand se aprinde becul!! Daca te pune naiba si ai uitat sa-ti iei ulei la tine la o calatorie prin tara, ai platit 20.000Euro sa pleci cu masina si sa te intorci cu trenul. V-a zis vre-un dealer de asta?

Daca plec fara zeama de parbriz sau cu motorina pe sfert in rezervor, la prima benzinarile imi rezolv problema. Cu uleiul insa daca o patesc nu-mi ramane decat sa fluier a paguba, la cate benzinarii ati gasit voi exact uleiul folosit? Si la ce pret? Sau nu, stiu, trag pe dreapta, ma dau jos din audi sau passat si fac cu mana la logane sa ma ia si pe mine de pe strada, ca io am TDI 2.0 pacatele mele si mi s-a terminat uleiul...

De ce nu este o informatie publica, la vedere EXACTA : uitati bai fraierilor, acesta este consumul, X.

Nu mai mult, nu mai putin. Cclar?

Daca e mai mult, veniti la garantie, nu o sa vi se zica "e normal, asa face toate" sau "e din cauza ca o calcati"... cand de fapt nu ai aflat tu, masina asta tebuie impinsa!

Sa aiba si calculatorul de bord aceasta informatie, sa pot monitoriza consumul de ulei, daca varieaza in limite asa largi (la unii aproape deloc, la altii cu litrii). Si daca stiti ca e un detaliu asa important, care poate strica motorul, sa-i puneti naibii senzor de prea plin, sa-i puneti MACAR O JOJA la nivelul anilor 70 cand citeai uleiul fara nici o problema, sa-i faceti un rezervor de 3L completabil la revizie din care sa-si traga automat o pompa cat ii trebuie etc - metode se gasesc, exista o groaza, trebuie sa-i invat eu? scuza cu "nu putem ca ne costa" de la logan nu mai tine, ca pe motorul asta dai o caruta de bani si castigi o excursie in timp pe vremea trabantului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

puneti MACAR O JOJA la nivelul anilor 70 cand citeai uleiul fara nici o problema

Problema cu joja o recunosc si eu, si pe mine ma enerveaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ska, tu esti baiat bun, ce sens are sa te legi la cap???

poti lua TSI.. sau TFSI...

Daca vrei neaparat tractoras ori astepti CR-ul ori mergi la marci care si-au adus motorizarile diesel la exigentele anului 2008

:) da, asa ma consider si eu, baiat bun.

sincer m-am cam obisnuit cu deiselul. cuplu. lejeritate in condus. motorina putina.

nu am cum sa astept TDI CR ca am inteles ca pe G V nu va fi pus.

tiguan ofera TDI CR 140cp cu tiptronic, dar ala ajunge la 29000eur cip. prea mult.

de ce tin mortis ptr VAG? ptr ca ofera DSG.

de ce tin mortis ptr G V? ptr ca intre el si Octavia 2 , oferta volan cu padele.

sincer m-am uitat si la TSI 140cp. dar sunt sigur ca diferenta la consum va fi simtitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost in mare dilema intre golf 4 sau 5 intre motorizari motor 1.9 sau 2 litri.Dar citeva intrebari la mecanici m-au lamurit, asa ca merg cu Golf 4, 1.9 tdi-pd.

Dilema cea mai mare este urmatoarea:

ce faci cu un PD, adica pompe duze, cind motorul papa ulei, deci motorul, nu egr, turbo sau alte componente ?

La un motor clasic bagi un ulei mai gros si mai tragi de el, dar aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phey si 1,9 tdi de pe G4 cat si 2,0 tdi de pe G5 sunt ambele PD...

2,0 tdi 170cp de pe Octavia RS mananca ulei? cam cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 2.0 TDI ... masina noua ... la 6 mii si ceva sa aprins Becul de ulei , am cumparat 1 litru am completat . dar acum la 12 mii iar sa aprins :rolleyes: e normal asa ceva ? mecanicu care a pus acel litru a spus ca nu se va mai aprinde . deci in 12 mii de km a papat 2 litrii de ulei :) e normal asa ceva ? ce sa fac ? pun ulei sau fac scandal la service ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa faci scandal la service, citeste ce scrie in cartea masinii referitor la consumul de ulei; cat este consumul dat/agreat de catre producator. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema a consumului de ulei am avut-o si eu la Passat 2.0 TDI... ce m-a intrigat a fost ca masina a consumat f putin din uleiul cu care a venit insa dupa prima revizie a consumat mult... peste un litru in 10.000 km.

Dupa ce masina a iesit din gatantie nu am mai facut reviziile la Porsche ci la un service in Otopeni... surpriza!!!! Masina nu a mai consumat asa de mult ulei... a consuma cat consuma in mod normal motorul de 1.9 TDI 130 CP.

Intrigat de situatie, am incpeut sa pun intrebari in toate partile si ce am aflat. Cei de la service din Otopeni mi-au pus ulei Castrol Long life, pe care Porsche nu-l importa, nu-l are si nu-l foloseste. Porsche (si serviceurile "autorizate" de ei) folosesc un ulei mai prost calitativ care "se consuma" mai repede. Eu sunt convins de faptul ca acesta este si adevaratul motiv pt care revizia facuta de Porsche este la jumatatea nr de kilometri fata de revizia facuta in Germania (ca motorina are cam aceeasi calitate si la noi si in Germania).... pana la urma pentru ei e mult mai profitabil sa ne cheme in service de doua ori mai des ca sa ne bage pe gat un ulei mai prost (platesti inclusiv de doua ori manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai ce sa faci, in carte scrie ca masina poate sa consume si 1L la 1000km. Tot in carte scrie ca la drum pe autostrada in regim de viteza mare, nivelul trebuie tinut cat mai aproape de maxim. Adica nu pui un litru dupa 1000km, ci cate 100ml la fiecare suta de km.

Asta inseamna ca daca vreti sa te duci repede pana in Germania, trebuie sa ai la tine 2 litrii de ulei si la fiecare jumatate de ora opresti si completezi cate 100ml :vaidecapulmeu: :) :P :icon_thumright:

TI SE PARE ANORMAL? Sorry, asa scrie in carte, deci ciocu mic si joc de glenze!

Ce faci nene? Bine, mi-am luat Passat 2.0, am pus ulei de 750RON (15x50RON) intre revizii ca asa scrie in carte, tu?

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiu ... daca o avea ceva ... astia ziceau ca nu va mai consuma ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service ... cica nu e nici o problema , poate sa consume 1 litru la o mie de km ... deci niste servicii foarte proaste ... aa si au mai zis ca toata viata o sa consume ulei , la fiecare 7 , 8 mii de km sa ma pregatesc sa pun 1 litru de ulei ... ma bate gandu sa o vad , zau !

Modificat de Alecu_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service ... cica nu e nici o problema , poate sa consume 1 litru la o mie de km ... deci niste servicii foarte proaste ... aa si au mai zis ca toata viata o sa consume ulei , la fiecare 7 , 8 mii de km sa ma pregatesc sa pun 1 litru de ulei ... ma bate gandu sa o vad , zau !

fusesi la artisti aia de la porche?

eu zic sa faci ca mine: schimbi marca uleiului.

adica am avut mobil 0W 30 si acum am trecut pe valvoline 5W 30 si gata, haleste mai putin.Dar dimineata se incalzeste un pic mai greu dar asta e, e diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema a consumului de ulei am avut-o si eu la Passat 2.0 TDI... ce m-a intrigat a fost ca masina a consumat f putin din uleiul cu care a venit insa dupa prima revizie a consumat mult... peste un litru in 10.000 km.

Dupa ce masina a iesit din gatantie nu am mai facut reviziile la Porsche ci la un service in Otopeni... surpriza!!!! Masina nu a mai consumat asa de mult ulei... a consuma cat consuma in mod normal motorul de 1.9 TDI 130 CP.

Intrigat de situatie, am incpeut sa pun intrebari in toate partile si ce am aflat. Cei de la service din Otopeni mi-au pus ulei Castrol Long life, pe care Porsche nu-l importa, nu-l are si nu-l foloseste. Porsche (si serviceurile "autorizate" de ei) folosesc un ulei mai prost calitativ care "se consuma" mai repede. Eu sunt convins de faptul ca acesta este si adevaratul motiv pt care revizia facuta de Porsche este la jumatatea nr de kilometri fata de revizia facuta in Germania (ca motorina are cam aceeasi calitate si la noi si in Germania).... pana la urma pentru ei e mult mai profitabil sa ne cheme in service de doua ori mai des ca sa ne bage pe gat un ulei mai prost (platesti inclusiv de doua ori manopera)

si uleiul asta nu dauneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul asta nu dauneaza, ba chiar e mai bun. Daca faci revizia la orice service VW in Germania iti pun ulei din asta, nu ulei de care iti pun cei d ela Porsche.

La Audi nu vreau sa fac revizia in Ro. O voi face in Germania.

Modificat de imircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si in ungaria daca mergi e altfel :D

nu trebuie sa mergi pana in .DE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti...deci am ajuns sa facem reviziile in M.U.E.?

Nu se poate face in orasul in care esti si sa le zici ce ulei sa puna? (asta ca in cazul meu cand garantia masinii a expirat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!