Jump to content

Consum de ulei la 2.0 tdi


altea
 Share

Postare recomandată

Salutare colegi.

Am si eu o problema mai ciudata zic eu..., am mai intrebat si in alte parti dar nu am primit niciun raspuns.

 

Masina e un audi a3 8pa, initial masina avea motor BKD, probleme cu fisuri in chiulasa, al doilea motor a fost tot un BKD dupa scurt timp iar probleme la chiulasa acum am un motor BMN la baza.

 

Momentan vorbim despre motorul BMN (din cate am vazut e acelasi motor cu diferenta pompei cu balansoari la interior)

 

Masina se manifesta in felul urmator....in timpul mersului s-a aprins martorul de nivel ulei, am verificar si intradevar era sub nivel, am completat am continuat sa merg totul ok, dupa ce a stationat masina aprox 4...5ore, inainte de urmatoarea pornire verific uleiul si era peste nivel cu cat am completat.

 

A2a oara patita exact la fel doar ca nu am mai completat, am mers asa cu nivel scazut (am mers inn ture mici fata de obicei), ajuns la destinatie masina sta aprox 3ore, verific uleiul inainte de plecare nivelul era perfect, a revenit la loc.

 

Am patit treaba asta de aprox 4 ori in aprox 50k km, are cineva idee despre ceea ce se intampla?

Unde ramane atata ulei, sa fie infundat ceva si sa nu poata sa revina din chiulasa in baie?

 

Mentionez ca de vreo 30k km incoace bag 5W30, inainte foloseam 5W40 (cred ca o sa revin inapoi la 5W40, e mai ok pentru stilul meu de condus)

 

Cand am pus motorul asta l-am curatat tot, depuneri nu avea, schimburiile de ulei eu mi le fac cam la 8k rar se apropie la 10k, in 50k de cand am motorul asta pe masina am aprox 10...1schimburi facute, deci nu cred ca ar fi cauza de depuneri.

 

daca aveti idei despre ce se intampla va rog sa imi spuneti si mie poate aflu cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

Nu am gasit un topic exact pentru problema mea si voi posta aici. 

Este vorba de un Touran 2014, 2.0 CFHC .

Am pierderi de ulei pe la racitorul de ulei , practic am curata toata zona din jurul lui fiind plina de ulei ,dupa  care cu lanterna se vede cum zona dintre racitor si corpul acesteia se umezeste cu ulei. 

Ulei in vasul de expansiune nu am , deci la mine este exclus fisurarea lui.

Intrebare : sa fie o garnitura care a decedat asa din senin?

Mersi

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti curge intre motor si racitor sau intre crestaturiile de pe racitor?

 

Daca e intre motor si racitor acolo este o garnitura si s-a putea ca ea sa fie de vina (23lei a costat cand am luat-o si eu).

 

Daca e intre crestaturiile de la racitor atunci e fisurat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curge pe la imbinari ,am curatat cu curatitor de frana, pe acolo se umezeste , oricum trebuie demontat si vazut exact.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Aveti idee de ce sta turata la 950 rpm fara sa isi faca regenerare ? Pe tester apare ca si-a facut cu  7 ore in urma conform secundelor. Uneori sta turata alteori nu, nu inteleg fenomenul. Nu am erori pe vcds.

Aceeasi masin 2.0 tdi cfhc 2010

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperaturile scăzute din perioada asta ar putea fi explicația 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incalzirea electrica(caloriferul) in aeroterma pornit,ca e frig afara si a crescut turatia la relanti.Nimic de speriat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce camp pot verifica aceasta incalzire si cum functioneaza ? Se poate dezactiva ?

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am avut recent o problemă si a trebuit să schimb motorul+turbo(distribuție sărită)
am pus motor din dezmembrări (testat, cică compresia ar fi foarte bună),turbo rectificat,si totusi masina imi consuma mult ulei,aprox 1 litru la 1000 de km dar pornește la sfert si la cald si la rece,trage bine  (fum nu are aproape deloc primele 5 minute dupa ce pornesc motorul),dupa aceea scoate fum alb albastrui observabil mai tare la plecările de la semafor,si pe lângă fum imi arunca ulei destul de mult si pe evacuare(îmi stropește si bara spate).Uneori am fum si in frana de motor.
Accelerând la relanti nu scoate fum asa mult ca in mers dar picură cate un strop din când în când. De curs nu curge ulei din zona motorului si nici antigel nu mănâncă sau pierde
ce ar putea sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu am 210000 km motor 2.0 tdi si bag un litru la fiecare 3000km. Concluzie nu doar masinile noi au aceasta problema. Postare valabila pentru cei cu masini noi care acuza consum de ulei.

 

 

Modificat de JOHNNY 197
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

A înlocuit cineva supapa PCV la 2.0 tdi-cr, CFHC?

Am eliminat din lista turbina pentru consumul de ulei, a fost verificata la AVD Turbo, și nu mănâncă pe la segmenți ca pistoanele cica sunt curate.

Urmează la puricat partea de capac supape ca oricum are o pierdere de ulei pe spatele motorului care vine de mai sus de turbo.

Modificat de cipikd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!