Jump to content

Consum de ulei la 2.0 tdi


altea
 Share

Postare recomandată

Salut @razdan,

Ai idee cumva ce poate cauza la masina mea sa nu mai porneasca?

Zice "oil pressure too low" cu toate ca am adaugat ulei...

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce scrie la mine in manual:

post-3245-1209550530_thumb.jpg

Eu as zice sa astepti pana un coleg iti poate face o scanare cu VAG-COM-ul inainte de a mai incerca sa repornesti.

S-ar putea totusi ca pana la urma sa fie nevoie sa ajungi in service cu masina pe platforma ... Imi pare rau dar cred ca e mai sigur asa. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea totusi ca pana la urma sa fie nevoie sa ajungi in service cu masina pe platforma ... Imi pare rau dar cred ca e mai sigur asa. :(

Merci frumos...am tot incercat sa gasesc pe cineva sa poata scana masinuta, n-am reusit :-)

Pe 6 mai am rand la Bradytrade, se pare ca o sa iau platforma...

O zi buna si merci inca o data

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...am aproape 29000 km deci 14000 de la revizie. Am pus 1,250 l ulei in motor si pe joja sunt la inceputul portiunii cu minim, intre mediu si minim. A cam papat ceva ulei. Merg normal spre repede as spune eu dar a papat mai mult ulei decat in primii 15000. Uleiul este castrol. Ma sfatuiti la urmatoarea revizie care se apropie repede sa trec la mobil1?

In plus de 3000 km mi-am pus capac la motor. Acum am vazut ca iese ulei pe la garnitura de la buson. Este o mica balta in acea garnitura. Nu e cam devreme sa se strice?

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci razdan. Ca de obicei foarte prompt. Chestia e, si am sa termin cu off-topicul aici, ca dupa prima revizie mi s-a parut mai zgomotos motorul. Apoi tot dupa prima revizie, odata cu venirea iernii am inceput sa aud turbina din ce in ce mai mult. Acum se aude clar fluierat si suierat . Poate nu are legatura dar asta s-a intamplat odata cu schimbarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as zice ca senzorul ce citeste presiunea de ulei este cam defect, altceva nu cred sa aiba; dupa/daca rezolvi sa ne spui si noua sa stim ce ne asteapta :rolleyes:

Boon, deci, m-a ajutat un forumist de aici sa sterg erorile stocate in CB.

Am incercat sa repornesc si nimic, same error.

Am dat cu spray si a luat-o, uleiul fiind la nivelul bun.

Deci motorina de rahat? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi mai prudent sa mergi la un service sa masoare presiunea uleiului si sa curete / schimbe senzorul.

Eu cel putin nu as avea liniste daca as avea dubii legate de presiunea uleiului pentru ca sunt constient ca se poate distruge usor tot motorul ... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!

la 5900km am completat(nu stiu daca este bine) 250ml ulei pana la nivelul maxim.

nivelul era la minim din zona A.

ideea este ca imediat cum mi-a venit masina,citind in prealabil aproape tot ce se poate despre ea de pe acest forum, am verificat nivelul de ulei. drept sa spun am vaga impresie ca nivelul era mult peste maxim. acoperea "biluta" (scuze dar nu gasesc alt termen) superioara. s-a mai intamplat cuiva? sau era doar o impresie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Biluta aia e posibil sa fie murdara de pe teava de pe care o scoti. Dupa ce lasi motorul sa se raceasca aprox 15 min, scoate joja, sterge-o si bag-o din nou, dupa care o scoti si citesti nivelul uleiului. Ignora ce e pe biluta, daca nu are continuitate cu restul tijei!

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razdan pentru Post #226

pai atit am completat mereu ca sa ajunga uleiul la nivel maxim :ceuameni: in momentul in care s-a aprins martorul a trebuit sa completez mereu doar 150ml pina la maxim :cool:

PRECIZEZ ca spun asta numai in cazul masini mele! :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar fi mai prudent sa mergi la un service sa masoare presiunea uleiului si sa curete / schimbe senzorul.

Eu cel putin nu as avea liniste daca as avea dubii legate de presiunea uleiului pentru ca sunt constient ca se poate distruge usor tot motorul ... ^_^

Exact aceeasi problema am avut-o si eu...am complectat cu ulei dar mesajul ramanea...mesajul a disparut dupa cateva zile, probabil cand a sezizat ca are ulei.Am verificat mai atent si am observat ca problema era un fir dezlipit de la senzorul de la capota!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de la capota? :vaidecapulmeu:

Adica BC nu a sesizat faptul ca tu ai deschis capota si ai completat cu ulei?

Am mai auzit de probleme de genul asta, nu neaparat la vw, care se rezolvau doar prin deschiderea si inchiderea capotei. Bine nu spun ca rezolva problema, ci probabil ca doar o amana.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema nu s-a rezolvat prin inchiderea capotei pentru ca senzorul are dezlipit un fir...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pe la 6000 Km am completat si eu cu 300 ml de ulei in urma unui mesaj pe BC cum ca temperatura la motor este mare (eram pe autostrada in Ungaria, mai bine din jumatate de Ungaria am traversat-o in medie cu 180 Km/h ca m-am tinut dupa un Porche Cayenne :icon_thumright: ). Am ajuns la aceasta solutie dupa ce am verificat bordul (temperatura era in regula), am oprit si am verificat nivelul lichidului de racire (era OK), am lasat-o mai moale pe autostrada si am mers in a 6-a la 1200 rpm (ca sa nu accelerez motorul si sa aiba timp sa se raceasca). La prima benzinarie am oprit in parcare , am scos bidonasul de ulei (pe care il cumparasem cu o zi inainte sa plec - citisem forumul ;) ) si am pus fara sa imi dau seama cit (era intuneric afara si parcarea nu era bine luminata). Am lasat capota, cheie ... si mesajul a disparut. ... Abia in seara asta am vazut bidonul de ulei (Castrol Edge 505 01 15W-40) ca are gradatie si mi-am dat seama cu cit s-a completat.

Ciudata situatia ... dar mai citim forumul si vedem daca au patit si altii.

Acum am ~ 11100 Km si o sa verific miine uleiul ca sa nu am vreo surpriza; Nu am mai avut mesajul asta de-atunci desi in urma cu 2 luni am fost in GE si iar am dat in ea cit a tinut (4500 rpm intr-a 6-a :Driver: ) pe o distanta de ~ 120 Km.

Ce ti-e si cu senzorii astia!

PS: Citind forumul am inteles urmatoarele: cantitatea de ulei consumat este direct proportionala cu "latimea talpei". La mine rar se intimpla sa ii dau talpa ca nu prea ies din oras, dar si cind ies ...

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Cred ca ai gresit la redactare

Abia in seara asta am vazut bidonul de ulei (Castrol Edge 505 01 15W-40)

Nu cred ca ai pus ulei mineral 15w 40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca tine foarte mult de uleiul folosit.

Eu am facut 3 schimburi pana acum . La primele 2 am bagat Castrol SLX LL2 si imi consuma in 20k km maxim 800-900ml.

La ultimul schimb nu am mai gasit LL2 si am bagat edge cu norma 507 si acum dupa 14k km mi-a papat deja 1200ml.

La urmatorul schimb revin pe LL2 sa vad ce se intampla.

Masina a fost chip-uita dupa primul schimb de ulei.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la 10000km am completat cu aproape un litru de ulei.acum stiu ca am avut ceva probleme cu egr si l-am desfacut pt curatat.eu mai mult circul cu masina pe-afara.asta a fost la schimbul precedent.acum de cind am facut schimbul de ulei si curatat egr am 6000km si nu a scazut uleiul deloc.folosesc mobil 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristianionut: Ai dreptate ... este 5w-40

Am verificat din nou nivelul la ulei acum la 11127 Km si sunt la limita de minim. Astept sa imi apara semnul pe bord si voi completa inca o data.

Modificat de mdinisoae
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aproximativ 13000 de km mi-a consumat si mie un litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( Ar fi bine sa spune-ti si marca / tipul , uleiului folosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit Texaco Havoline 5w-40. Acesta e uleiul cu care a venit masina. Am de gand sa-l schimb la revizie cu Castrol Edge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimii 10.000 km am consumat mai putin de 800 ml (pe joja uleiul este cam la 1/4 - 1/3 din intervalul de un litru intre extreme), ceea ce inseamna ca acum am cel mai mic consum pe care l-am avut vreodata. Este adevarat ca ~ 2.000 km masina a fost condusa la drum lung de doua soferite care merg foarte cuminte, dar la inceput motorul a consumat cam 2-2,2 litri la 15.000 km.

De 25.000 km folosesc uleiul "VW" 50501, (norma SAE 5W40) de la dealerii Porsche RO (Castrol imbuteliat in Germania pentru VW).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, m-am uitat pe joja si e cu putin sub minim deci tre sa completez, ce imi recomandati pentru masina din semnatura. multam anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre minim si maxim este 1 litru. Completeaza cam 500 ml si verifica din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!