Jump to content

Consum de ulei la 2.0 tdi


altea
 Share

Postare recomandată

Am intrebat la Porsche. Au zis ca ei pun uleiul importat de ei "care corespunde cerintelor producatorului". Au mai zis ca au fost cereri de ulei long life insa ei nu importa asa ceva.

Daca te duci cu ulei long life cumparat de tine (sau orice alt ulei) refuza sa-l puna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te duci cu ulei long life cumparat de tine (sau orice alt ulei) refuza sa-l puna...

Chiar daca masina nu mai e in garantie? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chiar daca masina nu mai e in garantie. Textul e urmatorul: "noi nu ne putem asuma raspunderea pentru lucrare, atata timp cat nu cunoastem provenienta acestui lubrifiant. In situatia in care dupa ce plecati de la noi se strica turbina, la noi o sa veniti sa reclamati, ca ni am facut revizia". Degeaba ii zici ca e ulei luat de la magazin, are holograma, etc....

Ei fac un profit frumusel din vanzarea uleiului si iti dai sema ca nu vor sa accepte sa vii cu uleiul de acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e motiv de OPC...o data ce eu ma duc la ei si platesc pt. serviciile lor, nu vad dece sa n-o faca...daca le zic sa puna si apa...o data ce semnez lucrarea care specifica interventia si platesc...ma rog, asa cum zici tu, profitu pe ulei...m-am cam saturat de serviciile astea "meid in rumenia"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Textul e urmatorul: "noi nu ne putem asuma raspunderea pentru lucrare, atata timp cat nu cunoastem provenienta acestui lubrifiant. In situatia in care dupa ce plecati de la noi se strica turbina, la noi o sa veniti sa reclamati, ca ni am facut revizia".

Banal de contra-argumentat :

1. Si daca fac reclamatie, ce se intampla? Daca masina nu mai e in garantie, dar punem uleiul Dvs si vin cu turbina stricata, se repara gratuit? Puteti sa-mi dati in scris, poate Dvs de maine nu mai lucrati aici, deci imi trebuie si mie o dovada, multumesc.

2. Ok, haideti sa testam ce spuneti, de exemplu va fac acum reclamatie ca imi bagati pe gat un ulei despre care EU nu ii cunosc provenienta si am studiat ca este unul inferior calitativ celui pe care il doresc eu, ia sa vedem, ce se intampla? Ca am asa o vaga impresie ca nu se intampla nimic, reclamatiile astea sunt apa de ploaie, asa ca puteti sta linistit si sa bagati uleiul meu cu incredere, multumesc

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia topicului : consumul de ulei este datorat si calitatii uleiului.

dar traim in romania si nu trebuie sa ne miram de calitatea proasta a produselor importate in romania.

Cit priveste uleiul de la porche romania am indoieli si va zic si de ce:

Cunosc o persoana care a avut int-un an de zile, 7 daune la masina (golf 5 in garantie).Cred ca ar scrie un roman ce patani a avut cu aceasta panarama de firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie masina nu mi-a consumat ulei, de la o revizie la alta de la maxim la minim, asta a fost evolutia nivelului. Am fost la revizii si cu uleiul meu (luat mai scump de la Metro) si cu uleiul de la service, in garantie, nu au fost probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie masina nu mi-a consumat ulei, de la o revizie la alta de la maxim la minim, asta a fost evolutia nivelului. Am fost la revizii si cu uleiul meu (luat mai scump de la Metro) si cu uleiul de la service, in garantie, nu au fost probleme.

pai asta spun si ceilalti membri ai forumului care au postat anterior, un litru la schimb nu e un consum de luat in seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci ideea e de a se folosi un ulei mai bun si long life daca este posibil, lucru ce face sa scada mult consumul de ulei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Ma bag si eu in vorba cu o intrebare si anume, uleiul long life este daunator?

Daca economisesc la ulei, dar in timp uzez motorul nu am facut nimic :icon_cool:

(este o parere personala si o zic fara experienta in motoare, daca gresesc va rog sa ma corectati)

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum mai intai. De aia avem sectiune "Uleiuri si Carburanti".

LINK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pui long life, da il schimbi tot la 15.000km :)

eu zic ca merita, daca te scapa de "stresul" de consum de ulei intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai n-am facut nimic, ala LongLife e mai scump, si daca schimb tot la 15000 e ca si cum mi-a papat dinala "ieftin" si am mai adaugat...tot acolo ajung :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot acolo, doar ca nu mai stai sa urmaresti uleiul intre aia 15.000... :D

intelegi tu ideea :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Consumul de ulei a mai scazut.

In ultimii 7000 km motorul meu, remapat si exploatat dur cum am mai spus de multe ori pe acest topic, nu a consumat mai mult de 600 ml. Uleiul are norma SAE 5W40 si norma VW 505.01, "marca VW", adica ulei imbuteliat de Castrol pentru VW si care se gaseste la dealerii Porsche Romania.

Practic folosesc 1 litru de ulei la pentru completare la 15.000 km.

Daca asta pare un consum mare nu am ce sa comentez, dar nu cred ca este o problema sa "cari" in portbagaj un bidonas de 1 litru.

Cat despre comentariile unora ca acest motor consuma litri buni de ulei intre schimburi ... sa auzim numai de bine ... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Idem si la mine! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina din Germania la 5500km. "Speriat" de tot ce am auzit/citit despre consumul de ulei la acest motor, am luat de la autohaus si 1L de ulei. Am pus in ghilimele speriat pentru ca in fapt nu am fost chiar speriat, ci mai degraba m-am considerat avertizat, nefiind deranjat de necesitatea completarii cu ulei de 1-2 ori intre schimburi.

Uleiul era la maxim pe joja (zona A). Motorul are DPF si implicit ulei 507.00. Mai precis, Castrol SLX Longlife III SAE 5W-30. Acum am 14.000 km si ma pregatesc de revizie. Am tot asteptat sa mi se aprinda becul de ulei, mai ales ca motorul e inca in primii 15.000 km si a fost alergat cat se poate. Becul nu s-a aprins iar uleiul pe joja este la 3/4 din zona medie (B in poza).

Bafta.

post-13132-1207251430_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Referitor la consum...ac um 2 zile a refuzat sa porneasca...zice "oil pressure too low"...am adaugat 1 litru si degeaba...cred ca o duc la Brady cu targa...help? Care ar putea fi cauzele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as zice ca senzorul ce citeste presiunea de ulei este cam defect, altceva nu cred sa aiba; dupa/daca rezolvi sa ne spui si noua sa stim ce ne asteapta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum 2 zile, am condus masina zic eu, nu subturat dar nici ca nebunul, schimb undeva dupa 3000 de ture, lunar am avut grija sa verific uleiul pe joja...de 2 luni am cam uitat :) si iata...oricum, nivelul uleiului este la minim, deci practic ar trebuii sa porneasca...sper sa fie doar senzor si nu pompa ulei sau garnituri la motor sau chiulasa...God knows...

Era bun daca cineva ar putea sa ma ajute cu o scanare...lumea e in conced :lol:

Modificat de DArtagnan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina din Germania la 5500km. "Speriat" de tot ce am auzit/citit despre consumul de ulei la acest motor, am luat de la autohaus si 1L de ulei. Am pus in ghilimele speriat pentru ca in fapt nu am fost chiar speriat, ci mai degraba m-am considerat avertizat, nefiind deranjat de necesitatea completarii cu ulei de 1-2 ori intre schimburi.

Uleiul era la maxim pe joja (zona A). Motorul are DPF si implicit ulei 507.00. Mai precis, Castrol SLX Longlife III SAE 5W-30. Acum am 14.000 km si ma pregatesc de revizie. Am tot asteptat sa mi se aprinda becul de ulei, mai ales ca motorul e inca in primii 15.000 km si a fost alergat cat se poate. Becul nu s-a aprins iar uleiul pe joja este la 3/4 din zona medie (B in poza).

Bafta.

Sa ne spui, dupa ce faci revizia la Porsche, cum stai cu consumul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamina trecuta este a doara cind mi s- a aprins martorul de ulei de cind am masina (prima dat la 10 000km a urmat revizia la 15 000km cind s-a schimbat uleilul si a doua oara acum ala 25 000)....concluzie ptr masina mea este ca la 10 000km consuma 150 ml de ulei.

La voi cam cum este? mai des? sau mai rar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai ajuns la concluzia ca "martorul de ulei" se aprinde dupa consumul a 150 ml ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!