Jump to content

Ceasuri, indicatoare (Boost Gauge, Oil Temp. Gauge, Oil Pressure Gauge)


RoSonic
 Share

Postare recomandată

asa da. arata f bine, asa le are si MARYS si arata ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • xht20

    10

  • Bogdan_wrc

    9

  • Jacku

    7

  • jmf

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Al Bundy se pot gasi ceasuri care se pot monta pe CAN in Romania?

Nu e "Al Bundy" ci Stefan, Al mi-a luat avatarul - a fost al meu primul :) (e o captura dintr-un pliant de prezentare)... domeniu public

Inca nu stiu sa se gaseasca... Avea Dragos de vanzare un modul, de la Luxury Car Tuning, si ma gandesc sa fac eu ceva (am inceput ceva de vreo 1 an, dar nu am timp sa ma ocup de el). Poate incep din nou in Decembrie.

Bogdan

Da, arata bine, dar sunt greu de privit. Ergonomic e mai simplu sa citesti indicatoare la nivelul ochilor - bord, stalp A, pe bord. Iti spun din experienta ca e greu sa te uiti la ele cand conduci.

Per total, tot nu inteleg ce va place la temp ulei? Daca nu mergeti pe circuit sau pe serpentine, temperatura nu creste peste 130. Poate ca sa stiti cand s-a incalzit motorul? Pt asta se poate face un mic indicator cu led (Galben = apa peste 80, ulei sub 70, verde = apa peste 85, ulei peste 80, Rosu = ulei peste 130). Cam asta e tot ce trebuie sa stii in ziua de azi.

Oricum, daca temp la ulei creste puternic la accelerari bruste, inseamna contact metal-metal = adica probleme la motor sau/si tuning mult prea agresiv...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu tine, Stefane, dar in ceea ce priveste PRESIUNE ULEI. de aia am recomandat si eu EGT sau AFR. dar e bine si sa stim cat se incalzeste motorul, cand ajunge la 90 de grade, si poate functiona in regim "sport" si daca e nevoie de un oil cooler, sau daca motorul merge in parametrii.

faza e ca te inveti cu cifrele. stii ca X e la jumate, Y e la "si un sfert" si tot asa...eu am un ceas mai mic..si m-am obsinuit cu el.

la unele modele poti seta alarma, la anumita temperatura/boost..deci nu e nevoie sa-l privesti mereu.

la marys (nu stiu daca are poze puse pe forum) erau usor de citit, asezate in locul scrumierei. in afara de boost, acele nu se misca asa repede incat sa iti fure ochii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact asa am pus si eu ceva..cat mai OEM look.

presiune ulei si eu consider cam ne-necesar..avand in vedere ca masina e noua..si cam rar sa ai probleme cu pompa de ulei.

mai degraba EGT (ca tot vei face un soft ceva..) si un AFR...

dar pe primul loc..temp.ulei, boost si dupa aia EGT sau AFR.

pt skoda ta nu am vazut pe site la SWG de unde am luat eu jucaria mea, dar le dau maine un mail sa vad daca au ceva habar.

O alta varianta, care mie personal imi cam face cu ochiul, ar fi si cea de la VI-performance:

http://www.vi-performance.com/features.aspx

dezavantaj ca nu se integreaza ca a ta in bord, dar avantaj ca o pui cand vrei si e "transferabila" intre mai multe masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu-ti lua FK ;)

de ce nu FK? nu sunt bune sau te referi ca nu arata bine? intreb asta pentru ca am vazut niste modele la FK care-mi placeau, eu as vrea sa pun ceva dar mai mult pentru aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu cativa care si-au luat si au avut probleme, in sensul ca arata total aiurea, ceas de boost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am FK si nu am nici o problema cu ele...

Pe fosta masina tot FK am avut si nu am avut nici o problema...

Cred ca e dupa cum iti este norocul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la diesel unde se leaga, la furtunasul de la EGR, a montat cineva pe diesel.

la 1.9 tdi ceasul de boost se monteaza f simplu...singura "problema" este trasul furtunului din admisie pana la ceasul de boost (aici am avut o mare bataie de cap)

pe langa ceas iti trebuie 2m (atat mi-a intrat mie) de furtun siliconic de vaccum

cum am facut eu: am dat o gaura in furtunul de admisie...montat o reductie facuta la strung...din reductia respectiva tragi furtunul siliconic pana in ceas

mie-mi fuctioneaza perfect

pt stefan ca parere despre ceasuri...eu am autogauges si sunt f. ok

referitor la varianta cu montatul ceasurilor pe stalpul A...nu as sfatui pe nimeni care are airbag in stalp sa-si monteze ceasurile acolo...daca ai accident...o sa inghiti ceasurile cu tot cu suport :P

sfatul meu este sa mergi pe varianta cu montatul in bord sau in locul scrumierei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

........................

referitor la varianta cu montatul ceasurilor pe stalpul A...nu as sfatui pe nimeni care are airbag in stalp sa-si monteze ceasurile acolo...daca ai accident...o sa inghiti ceasurile cu tot cu suport

:Driver: :D :icon_rambo: :biggrin: :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat primele 15 pagini din google la rand cu rezultat la pillar pod! Vreau si eu pe Golful meu! Golf 5! Nu am gasitn imic pentru Golf 5! Pillar Pod! Numai cele care se monteaza oriunde altundeva unde arata execrabil! Chiar as vrea si eu pe al meu golf un Pillar Pod cu 2 indicatoare (temp ulei si boost). Daca e cineva care imi poate dau n indiciu... Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce zic cei de la 42DD

When will you release a mk5 a-pillar pod?

The mk5 is a challenge. We are not able to source fabric with the correct texture to match the mk5. We have taken every route possible to source OEM fabric and cannot. We will have a shop mk5 this winter and will be designing a line of OEM-look gauge pods as soon as possible.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"a line of OEM-look gauge pods as soon as possible" Asta e vrajeala! Sunt zeci de modele de ceasuri care au varianta de culoare VW dar nu pentru montajul lor pe stalp. Sa le pui ca la dacie, deasupra gurilor de ventilatie centrale si arata foarte urat dupa parerea mea, sa le pui pe coloana volanului sar nu il mai poti regla exact asa cum se putea inainte si in plus iti limiteaza vizibilitatea la turometru si/sau vitezometru! Mai exista o varianta de la OSIR care se poate monta exact deasupra prizei/brichetei dar iarasi e un loc mai inaccesibil! http://www.pillarpod.com/Universal-Single-...Swivel-Pod.aspx Asta e unul universal! Il poti monta cum vrei si zice si ce dimensiune de ceas incape! Apoi cautam ceasurile respective! Simplu... (aparent)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea inteleg bine postul tau...

Sunt zeci de modele de ceasuri care au varianta de culoare VW

Dupa cum ai citat chiar tu din citatul meu ei se refereau la suporti nu la ceasuri:

a line of OEM-look gauge pods

Daca era "vrajeala" banuiesc ca se gaseau o gramada de "a-pillar pods" la altii pana acum, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pei am vazut si pe vwvortex si pe mk5 forum oameni care si-au facut singuri! Si eu ma gandeam la vreo 3 suporti universali, de culoare neagra! Acum din ce am vazut eu se prind fiecare individual! Studiez inca dimetrul ceasurilor si cel al suportului! Din cate am vazut nu au un standard anume! Adevarat ca suportii aceia nu or sa arate atat de bine dar se pot "retusa" unpic cu o culoare gri in aceeasi nuanta cu cea a bordului sau trasi in folie imitatie de carbon! Osir fac ceasuri de genul pt golf mk5 la care inclusiv cifrele de pe ceas au acelasi tip de scris cu cel din bord (dupa cum a remarcat un tip de de mk5forum). Problema reala folosita ca o scuza ca nu se fac acesti pillar-pods pentru golf 5 este defapt consecinta cand masina este implicata intr-un accident si este nevoie de airbag-ul cortina sa intre in actiune exista riscul ca majoritatea pillar-pods-urilor sa-ti distruga fata De aceea multe firma renumite pentru asta au renuntat la proiect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ceasurile shadow a auzit cineva? Am cerut o oferta, si am primit cu ele. Ca pret, sunt in jur de 340 ron bucata ( oil temp, boost, oil pres).

Oricum dupa ce am mai citit cel mai probabil o sa montez boost, temp ulei si afr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt.

Sau zi-mi ceva care sa fie smoked, si sa fie acele rosii cu cifrele albastre. Ideal ar fi ca in momentul in care am oprit pozitiile, sa nu se mai vada nimic, sa fie complet stinse si negre.

Ideal ar fi sa gasesc undeva unde sa mi le si monteze.

am gasit si sit-ul, e aici http://www.shadowmotor.com.tw/

deci? O solutie ieftina, rapida si buna? :(

post-7148-1258647609_thumb.jpg

post-7148-1258647620_thumb.jpg

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, si se pare ca nici nu fac AFR. sa merg pe raidhp?

LE: am cerut oferta si de la performancezone ca am vazut ca sunt dealeri autogauges. Pe raidhp ma duce cam la 900 ron cu tot cu montaj.

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat autogauges si le- am montat singur. Sunt de cca 2 ani pe masina si inca functioneaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca fusco are unele care se sting complet 100% cand nu e pus contactul. nu mai stiu exact ce marca sunt..

stiu ca DEFI au optiunea astea, au geamul albastru inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defi sunt ok, insa boost e 270 euro, oil temp e 240 parca si afr e 360 euro...le-am gasit doar la racing nick. Deci...way out of budget.

Ramane intre autogauges si raidhp. Inclin spre cele din urma, parca se potrivesc mai bine cu interiorul. Astept insa oferta si pentru celelalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

aduc putin in actualitate acest topic. Acum ca mi-am montat si eu ceasurile, revin cu niste intrebari poate cine si-a mai montat ceasuri RaidHp stie:

1. Cei care mi le-au montat, mi le-au pus pe contact. As fi preferat sa leg lumina lor pe luminile de bord, adica sa se lumineze cand pun pozitiile. ele sa functioneze cand nu sunt pozitiile puse, insa sa nu aiba luminile aprinse ( oricum cu luminile stinse nu se vad, ca sunt modelul nightflight)

2. Cu ocazia asta, as fi preferat sa reglez intensitatea luminoasa odata cu lumina din bord.

Stie cineva daca se poate sa fac ce am aberat eu mai sus?

Multam.

OFFTOPIC: rog un moderator sa uneasca cele doua topic-uri despre ceasuri...ca ar fi mult mai de ajutor.

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte simplu, tragi firul pentru luminat ceasurile la butonul de reglat intensitatea lumini din bord si asa se aprin odata cu pozitia + ca poti regla si intensitatea luminoasa odata cu luminile din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta pare simplu. Dar daca curentul pentru luminat ceasurile si-l iau din alimentare? Cum e? De asta intrebam de cineva care are ceasuri raidhp deja...Oricum nu prea imi place cum le-au montat. O sa incerc sa refac eu legaturile...

LE: m_am uitat pe foile cu care au venit ceasurile, si se pare ca ei nu s-au obosit sa se uite. Se pare ca ceasurile au separat alimentare pentru asa ceva. Sunt firele portocalii...Deci, se poate. Probabil ca o sa le fac singurel in weekend.

Modificat de Jacku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!