Jump to content

Problema acceleratie Golf 4 1.4 16V


marius_dorofti
 Share

Postare recomandată

Bună! Dețin un Golf 4 1.4 16 V, 55KW, 75 CP din 2001 cu cod AXP, si am urmatoare problema la el, pe autostrada din cand in cand, in pante se blocheaza ceasurile de la turometru la 3000 de rotatii si vitezometru la 100, cu pedaua la fund, asta pentru o secunda maxim doua dupa care incep sa mearga normal, egr-ul este curatat, la fel si rezervorul, filtrele sunt schimbate de curand, la fel si bujiile, pe tester nu apare nimic, stiie cineva, cam ce are ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut am și eu un golf 4 1.6 16v și am curatat clapeta de acceleratie si egr dar am uitat sa decuplez bateria totul bine și frumos pus la locul lui pana la prima cheie acum mașină mi se accelereaza singura mă poate ajuta cineva?!! Va rog frumos sa nu o dau pe mana tuturor fără a ști problema!!!

Modificat de Cristy piticu
Problema
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o setare de baza la clapeta si egr, cu vcds ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Clapeta de acceleratie se poate dezasambla in vreun fel?. Eu cred ca la mine nu mai face contact mereu cursorul acela grafitat, sau motorasul este pe duca. Daca nu ma insel,vazusem undeva ca o persoana a reusit sa demonteze,avea si imagini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare.

Am un Golf 4 la care am schimbat ceasurile și coloana de direcție cu tot cu contact si m-am ales cu o întârziere la revenirea turației.

La ralanti merge bine, rece/cald, cand accelerez răspunde bine, doar că în momentul în care schimb viteza se tureaza 300-400 de rotații in gol, că și cum ai tine piciorul pe accelerație in timp ce schimbi viteza. 

Și în viteză când reduc, se reduce foarte puțin iar după 1-2 secunde reduce de tot.

Ca sa nu se mai tureze cănd schimb viteza trebuie sa iau piciorul dinainte cu 1 secunda de pe accelerație și apoi să calc ambreiajul.

 

Am mai observat că dacă scot mufă din stânga ceasurilor, răspunsul accelerație este instant, și la decelerare și la accelerare.

Este posibil sa fie ceasurile defecte?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!