Jump to content

Problema acceleratie Golf 4 1.4 16V


marius_dorofti
 Share

Postare recomandată

Salutare. Am si eu unele probleme legate de acceleratie la un golf4 2000 1,6 16v. Cand motorul este cald (temperatura lichid racire este la 90 grade) motorul se tureaza cu intarziere (apas pedala si nu se accelereaza instantaneu) fapt pentru care am probleme la plecarea din rampa. De asemenea la pornire (tot cand motorul este cald) se tureaza pentru 1-2 secunde la 1500 rot/min. Nu am curatat EGR, clapeta acceleratie sau MAP pana acum, pentru ca nu am probleme cu relanti-ul. Am inteles ca pedala de acceleratie are un switch (contact ) care trebuie curatat? Exista vreo legatura intre cele 2 probleme? Multumesc anticipat. La diagnoza nu apare nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal sunetul

Salutare. Sunt nou pe forum si am vazut ca te cam pricepi in domeniu. Am si eu unele probleme legate de acceleratie la un golf 4/ 2000/ 1,6/ 16v. Cand motorul este cald (temperatura lichid racire este la 90 grade) motorul se tureaza cu intarziere (apas pedala si nu se accelereaza instantaneu) fapt pentru care am probleme la plecarea din rampa. De asemenea la pornire (tot cand motorul este cald) se tureaza pentru 1-2 secunde la 1500 rot/min. In schimb nu se tureaza cum trebuie la pornire cand este frig (sub 0 Grade). Ce sa mai la frig porneste la a doua cheie si la cald se tureaza prea mult. Nu am curatat EGR, clapeta acceleratie sau MAP pana acum, pentru ca nu am probleme cu relanti-ul. Multumesc anticipat. La diagnoza nu apare nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am si eu o problema cu masina din descriere(golf 4 1.6 16v AZD). totul a inceput cand intr'o dimineata a inceput sa vibreze foarte puternic masina, am fost cu ea la service si la diagnoza missfire la cilindrul 3 si am schimbat bobina de la buzia respectiva. dupa operatiunea asta motorul nu mai vibra in schimb nu mai statea la relanti. avea oscilatii destul de mari 800-1100, ceea ce nu facea pana acuma. mecanicul mi'a recomandat sa curat clapeta de accelatie, lucru care l'am facut a doua zi dimineata(adica azi dimineata) si rezultatul este tot acelasi, oscilatii la relanti dar motorul nu mai da sa moara la fel ca inainte, adica nu scade sub 800 rpm. tin sa mentionez ca aceste oscilatii sunt mai sesizabile cand motorul e cald,  la prima cheie cand e rece nu se simte nimic, dar masina trage bine, in mers nu se simte nici o schimbare si nici nu am aprins vreun martor in bord, iar acest mecanic mi'a spus ca trebuie schimbata clapeta. cand a facut calibrarea pe tester dadea valorile 7% si 93%(nu stiu daca avea interfata vag-com sau un tester universal sau ce fel de soft folosea). cand am schimbat filtrul de aer mi s'a spus ca furtunul care intra in capacul de pe motor de scopt(furtunul care face un cot la 180 de grade) si chiar asa este. mentinez ca un am nici un alt cod de eroare nici la sonda lambda nici la nimic. pls help.

Modificat de Ionut2790
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.Golf4 1.4 16V,si mie mi-i se pare ca motorul e cam "pututos" sa zic asa.si inteleg ca e motor mic si putini caluti dar ma refer la faptul ca am mers cu un polo 1.4 8V din 2001 si ala e racheta pe langa al meu.ce sa fie?clapeta de acceleratie?buji,filtre,etc toate au fost schimbate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai mers subturat."Desfund-o" un pic , schimba la 4000 vreo 20 de minute prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inafara de senzatia ca e "puturos" ce alt simptom ai? cand se tureaza o face liniar, rotund sau ai fluctuatii, smuchituri, pierderi bruste si scurte de putere?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba filtru de aer,de benzina,treci la jante pe 14(cele de fabrica)......daca ai jante pe 16 sau mai mult,e logica treaba......Polonicul e mai ushor decat golful,asta iar e un factor important....iar cel din 2001-2002 mi`e greu sa cred ca e in 8V,dar sa presupunem ca are doar 8v.....sa nu crezi ca al tau in 16V face minuni pe langa ala in 8V,e totusi un motor de 1.4,iar masina are in jur de 1200kg.....incearca un 1.6 16V,o sa`ti schimbi imediat parerea,chiar si Loganul 1.6 16V merge ft bine,dai fum la dieselul de 90cp (golf 4)....cu toate ca sunt anti Logan/Renault,asta e adevarul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inafara de senzatia ca e "puturos" ce alt simptom ai? cand se tureaza o face liniar, rotund sau ai fluctuatii, smuchituri, pierderi bruste si scurte de putere?!

 

viteza 1,4,5 torc ca o pisica, in 2 face ca si cum as da cu spatele,in 3 uneori trepideaza,rest,totul e ok.ce e adevarat schimbbundeva la 2200-2300 rpm.

schimba filtru de aer,de benzina,treci la jante pe 14(cele de fabrica)......daca ai jante pe 16 sau mai mult,e logica treaba......Polonicul e mai ushor decat golful,asta iar e un factor important....iar cel din 2001-2002 mi`e greu sa cred ca e in 8V,dar sa presupunem ca are doar 8v.....sa nu crezi ca al tau in 16V face minuni pe langa ala in 8V,e totusi un motor de 1.4,iar masina are in jur de 1200kg.....incearca un 1.6 16V,o sa`ti schimbi imediat parerea,chiar si Loganul 1.6 16V merge ft bine,dai fum la dieselul de 90cp (golf 4)....cu toate ca sunt anti Logan/Renault,asta e adevarul.

filtre,etc tot a fost schimbat.am bagat 350euro in mecanica si tot nu sunt multumit.e chiar 8v acel polo,la cerere pot face poza la talon.

sunt constient ca nu poti fi "si sarac si cu pretentii" dar masina de servici [citroen c1 1L 55 cp] merge mai bine.am jante tabla pe 15' din fabrica,nu cred ca e o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

daca vrei facem schimb ...eu zic ca in oras papa mai mult un 1.6 ...cei drept ma declar multumit in afara :)

Modificat de tomy82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut! Am si eu o pb. la un golf 4 1.4 (akq....clapeta actionata prin cablu). La mine EGR`ul face legatura intre corpul clapetei si galerie (recirculare gaze),problema este ca atunci cand pun conducta pe talpa clapetei face flama,ca atunci cand pui borna la baterie. Automat imi scad turatiile in bord,porneste greu,cand iau viraj maxim sau pornesc clima imi moare motorul. Daca deconectez conducta din suruburi si pun degetu` acolo merge normal. Stie careva care ar putea fi cauza? vreun scurt,sau? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca la AKQ (probabil si la restul) ai delcoul deasupra la EGR,sa nu ai vre-un scurt de acolo de undeva.normal egr-ul e "penumatic" sa zic asa. nu electric ca la alte modele asa ca nu poate fi el insusi cauza scurtului.Vezi ce mai e conectat de corpul clapetei de acc si verifica.(senzor,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg main la Procar sa o puna pe tester,e cam scump dar trebuie sa o rezolv neaparat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am un prieten cu un golf 4 de 1.4 16v din 2001 motor axp. masina a fost in service pentru schimbare distributie,ulei motor si filter. dupa ce a plecat din service s-a aprins check motor. s-a intors inapoi in service si la tester era stocata o eroare de la senzorul ax cu came, dupa stergere s-a stins becul.dupa vreo 10 km si inca o pornire a motorului check-ul motor s-a aprins din nou si aprins a ramas. ce sa fie acuma de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

decarbusol + pensula subtire de vopsit (de rosturi) plus vas sa pui in el si in 10 min clapeta e gata... daca curatati EGR curatati si teava aceea de vine din EGR in clapeta de acceleratie curatati si senzoru de pe galerie apoi facetii o adaptare cu vag com daca-i faceti acea adaptare cu --1 min cu contactu-l pus-- ecu o regleaza dupa cum a fost ultima data murdara si merge prost masina cu vag-com o faceti ca si cum i-ati da o resetare din fabrica.............BAFTA..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

salut ! am o problema cu pornirea dimineata,dau cheie porneste normal apoi dupa 1-2 secunde scade turatia si se opreste motorul,de la a2a cheie merge normal pana a2a zi,mentionez ca am curatat clapeta de acceleratie,am schimbat senzorul de temperatura si nu imi da nici o eroare pe vag com,motorul e azd 16.16 v.  poate aveti o idee ce as putea face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa piarda presiunea pe instalatia de alimentare. Filtrul de benzina l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e schimbat,o sa ma duc zilele astea sa verific presiunea in instalatie,o sa verific mai amanuntit etanseitatea furtunelor,si am inteles ca intre clapet si chiulasa e un oring,o sa l schimb si mai vedem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua, din motivul nestiut prin care nu pot deschide un nou topic, sunt nevoit sa postez aici. 

Intrebarea este de ce in zona clapetei de acceleratie exista mereu cand ma uit urme de ulei, mai ales in filtrul de aer (ieri l-am desfacut ca sa-l curat si erau urme de ulei..nu foarte mult dar foarte vizibil). Atasez mai jos pozele. Doresc sa stiu care este problema care duce la aparitia uleiului in respectiva zona, mai ales ca din motor lipseste sesizabil ulei la fiecare ~500km parcursi.

 

 

De asemenea, doresc sa aflu care este rolul piesei cilindrice din spatele rezervorului lichidului pt frana. Multumesc !

 

 

post-154367-0-53151500-1444568794_thumb.

post-154367-0-87139100-1444568808_thumb.

post-154367-0-47241000-1444568990_thumb.

Modificat de riki97
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara. Este o problema daca merg cu mufa de la clapeta de accelerație scoasa (1.4 16 v AKQ)? Daca o bag are momente cand mi se opreste motorul. Am verificat si daca o turez si dau drumu la acceleratie clapeta se inchide de tot moment in care se opreste. Acel motoras nu acționează clapeta sa ii regleze relantiul. Menționez ca are momente. Am fost la diagnoza si mi-a zis ca nu mai poate sa o adapteze si sa iau alta dar pana atunci am nevoie de masina. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am si eu o problema legata de acc/relantiu,adica cand o pornesc dim sta undeva la 1100-1200rpm dar dupa un timp ar trebui sa scada,eu merg cu ia si 50km si mai jos de 1000rpm nu coboara,cand si cand coboara pe la 900rpm.dimineata o las cam 5-10 min sa se incalzeasca,dar imi da in nas pana mai scade turatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica senzor temperatura lichid racire - G62, clapeta acceleratie, EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum Dumnezeu ai dat jos motorasul, ca eu incerc sa-l dau jos si nu pot da deoparte roata dintata de angrenare...?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un Golf 4 1999, 1.4 16v motor AKQ si am avut si eu probleme cu relantiul in sensul ca atunci cand motorul era rece statea undeva la 400 rpm si de multe ori murea.

Prima data am incercat sa fac o adaptare la clapeta de acceleratie insa nu am reusit, imi scria ADP RUN iar apoi ERROR.

Am dat jos clapeta de acceleratie si am curatat-o. Relantiul este acum in jur de 800 rpm insa tot aveam eroare la adaptare. Am desfacut clapeta de acceleratie si am masurat motorul si am vazut ca nu am continuitate. M-am gandit ca poate carbunii sunt dusi asa ca am incercat sa ajung la motor insa nu am reusit nici cum.

Am zis bine ca sta acum la relantiu si am pus-o la loc defecta insa cand am pus din nou contactul am auzit un zgomot de la clapeta si am vazut ca defapt motorul merge insa am impresia ca merge in directia opusa. Este adevarat?

 

1. Cum pot ajunge la motoras? Chiar este necesar sa tai axul sudat ca sa scot toate rotitele?

2. Sensul de invartire al motorului este bun? Daca da, de ce nu isi faci adaptarea acum?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna ziua . Sun nou pe forum am si eu o problema la golful meu 14 16v 1999  se aude un bazait ,am fost la tester si mi-a zis ca este din cauza senzor aceleratie care vine montat la pedala. Va rog sa ma ajutati  , eu am carburatorul pe cablu de  poate sa aibe senzor la aceleratie daca este mecanic. Se poate repara sau  schimba pur si simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!