Jump to content

Problema acceleratie Golf 4 1.4 16V


marius_dorofti
 Share

Postare recomandată

masina ta nu este cu carburator - ai injectie cu clapeta pe cablu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am gresit eu in legatura cu carburatorul. Dar imi scoate un zumzet si baieti de la testar mi-au spus ca ar fi senzorul de la pedala de aceleratie. Ma puteti lamuri si pe mine despre ce senzor este vorba . Prima data am crezut ca este alternatorul ca de acolo venea zumzetu , am schimbat rulmenti ca intradevar aveau joc cam mare fata de cei noi si tot persista zgomotul. Va multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut  o nefacuta.M-am apucat sa curat clapeta. Ca un dobitoc nu am citit in prealabil de aceasta operatiune. Nu am deconectat borna de + de la baterie. Am curatat clapeta, am pus o la loc si am pornit-o. Masina a mers bine cateva secunde dupa care mi a aparut in bord epc si check engine iar motorul merge ca dracu. De la acel epc nu ma pot deplasa cu masina, a intrat in regim de avarie si in bord apare workout emissions. Oare se rezolva cu vag com -ul dupa ce se adapteaza clapeta sau am alta buba?

Precizez ca imi bazaie clapeta.

Modificat de Teteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fa-i o setare de baza.

altfel - incearca si asa - scoate-i borna cateva minute, pune la loc, pune contactul si lasa asa aprox 30 secunde, opreste contactul, pune iar, dupa care incerci sa pornesti.

Daca nu isi revine, sa setarea de baza cu VCDS sau alt tester compatibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, am un Golf 4 1.6 16v AZD, dupa ce se incalzeste motorul, doar cateodata, la plecarea de pe loc nu se mai accelereaza decat foarte greu pana la 2000 rpm, apoi totul e normal. Am pus-o pe vag si imi dadea eroare la sonda 1 si la clapeta, am schimbat sonda si am reusit sa adaptez clapeta, acum ambele sunt ok plus EGR ok, e posibil sa fie de la bujii? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut am si eu un golf 4 2002 . am vrut azi sa ii curat egr si clapeta dar din pacate egr nu am putut sa il dau jos am curat clapeta si la prima tura in mers se ambala singur 1300-2000 rotatii am zis sa o las cateva ore sa se linisteasca si am mai dat o tura cu ea mai in viteza si nimic..tot se ambaleaza si la relanti sta turata 1000-1100 rot . ce sa fie oare ? sa dau jos si debitmetru sa il curat ? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 

inainte sa scot clapeta am scos bornele la baterie si dupa ce am terminat am pus contactul de cateva ori . Din ce am citit pe forum clapeta de regleaza singura . Crezi ca ar trebuii sa ma duc la cineva sa mi-o seteze din calculator ?

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai montat totul bine si etans fara sa traga aer fals, ai pus si furtunul de la servofrana etans, clapeta de acceleratie se adapteaza asa:

- deconectezi bateria.

- astepti cateva secunde.

- reconectezi bateria.

- pui contact fara sa atingi pedala de acceleratie si fara sa pornesti masina (becurile rosii din bord sa fie aprinse).

- astepti un minut cu contactul pus  (timp in care clapeta va bazai).

-scoti cheia din contact.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut 

am fost azi la un mecanic si mi-a setato din calculator .

acum problema este ca trebuie sa schimb egr ...dar in incercarea de al da jos s-a rupt un surub de sustinere .Are cineva idee unde as putea sa gasesc acel suport impreuna cu cele doua suburuburi ? Am cautat pe net suport egr dar nu gasesc nimic 

multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o si cu suportul ...l-am gasit la dezmembrari 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandruflavius

Salut baieti. Am un golf 4 2001 1.4 16 v. AXP ,de anul trecut a inceput sa smuceasca, murea in mers la fel in viteza pe autostrada in oras in fine.
Am fost la mecanic test pe ea si am inceput sa schimb : sondele amandoua , senzor ax came,egr,bujii , fise si degeaba tot asa merge masina.

Ieri am incercat un alt service autorizat, in urma testerului 9 erori din care si pe egr si senzor ax came care le-am schimbat. Imi sterge eroriile , plec dau o tura cu masina la fel mergea. Revin cu masina din nou test si la fel senzor ax came si ceva legat de vilbrochen daca am inteles eu bine. Imi spune ca trebuie schimbata distributia.

Dar la mine problema e in sarcina daca merg in tr 3 la 2500 imi pierd din putere, nu mai am pedala o apas degeaba, ridic piciorul si pe urma cand o apas merge bine si tot asa. Precizez ca distributia am facut-o acum 7 ani si eu masina o am din 2011, pana in prezent am facut cu ea 30.000 stiu ca trebuie schimbata, urmeaza. Daca se poate cateva sfaturi , pareri. Va multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor, 

Vreau si eu sa imi curat clapeta de acceleratie (Golf 4 1.4, cod motor BCA, 2003). Am achizitionat un spray de curatare (liqui moly drossel klappe reiniger). M-am documentat in ceea ce priveste pasii pe care trebuie sa-i parcurg, insa mai am o nelamurire: motorul trebuie sa fie la 90 C sau rece?

De asemenea, nu dispun de un tester si vreau sa stiu daca sa ma apuc de aceasta proces si sa ma bazez doar pe readaptarea fara vag-com?

Multumesc frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie se curata cel mai bine prin demontare. Deci cu motorul rece ca sa nu te arzi. Eu am adaptat-o fara Vag-com si nu am avut probleme. Tot cu motorul rece, nepornit, doar cu contactul pus. In timpul demontarii, am avut bornele bateriei desfacute. Eu am curatat-o pentru ca fluctua ralantiul.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari. Nustiu daca e bine pe ca scriu si eu aici pentru ca nu ma pricep pe acest forum, sunt nou si va rog sa ma scuzati.

Am o problema cu cu Golf 4 1.6 16 valve cu clapeta de aceleratie. Nu actioneaza clapeta de aceeleratie la apasarea pedalei de aceleratie (se tureaza pana in 2000-2100 de ture), la punerea contactului nu face nimic ( aceea cursa ).Mentionez ca am pus clapeta mea de aceleratie pe alt golf si surpriza mergea dar pe golful meu nu. Pe tester mi sa spus ca are eroare de adapatare si am dus ECU-ul masini la verificat si spune ca e in regula.Am inlocuit si pedala de aceleratie cu una la fel (dupa cod) tot la fel nimic schimbat. Vreo idee ceva ar fi bine venita. Multumesc.

Modificat de valy1519
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Or fi rupte firele sau mufele care duc la clapeta sau la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, Ebi a scris:

Or fi rupte firele sau mufele care duc la clapeta sau la pedala.

Am masurat curentul in mufa (este) la pornirea motorului creste valoarea curentului, asta la clapeta ma refer. Am mai masurat sa vad daca exista continuitate intre fire mufa clapeta si ECU (exista)...drep sa zic cea de la pedala aceleratie nu prea stiu ca nu reusesc sa le indetific...Masina sta la relantiu dar cand acelerez doar 2000 de ture cum am spus mai sus...chair nu stiu ce sa ii mai fac

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Si eu am o problema cu trasul, (cand merge cum trebuie, cand nu..., adica mai des???), si am observat ca destul de des patesc in a3 a si a4 a sa traga liniar pana in 3000/3200 iar apoi se simte ca i se taie din vlaga, contrar faptului ca atunci ar trebui sa inceapa sa traga mai bine..., ultima oara singurele erori erau de la egr, nimic altceva, care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul din cate am inteles eu are treba doar cand masina e la ralanti, in sarcina am inteles ca sta inchis, pana la urma o sa il schimb si pe ala, fac experiente???, poate se rezolva, daca nu, macar dispare check engine din bord???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie făcut un log în mers, sa vedem unde este problema 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar tu esti din bucuresti..., o sa incerc sa fac cu un prieten, poate descoperim ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bună! Dețin un Golf 4 1.4 16 V, 55KW, 75 CP din 1999.

De un timp a început să mi se oprească în mers când reduc, pornește foarte greu dimineața cam la a7-a cheie, dar problema cea mai mare e că nu mă lasă să o accelerez... Mi se oprește motorul brusc. Iar dacă o las puțin, și apoi o accelerez îmi pocnește ceva în partea din dreapta a motorului. Menționez că am schimbat: filtru de ulei, uleiul, filtru de motor, filtru de benzină, ambreiaj, placă de presiune, bujii, alternator, baterie. Și tot așa face... Are cineva idee de la ce ar putea provenii toate astea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la EGR si mergi cateva zile cu ea scoasa.Vezi daca mai apar problemele astea.

Fa totusi o scanare sa vezi erori ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Bună seara,am un golf IV 1,6 16 v,motor azd, dimineața la pornire am două probleme:

1) motorul pornește la prima cheie dar moare după 20 de secunde

2) la a doua cheie pornește ,nu mai moare motorul dar nu se accelerează,din contră parcă merge în 3.Dacă la a doua cheie nu-l accelerez și îl las să meargă vreo 1 minut motorul merge fără a mai fi vreo problemă.

      Vă mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!