Jump to content

Problema acceleratie Golf 4 1.4 16V


marius_dorofti
 Share

Postare recomandată

@johnw7070 pana la urma a disparut problema cu subturatu??? Ieri dupa ce am facut un plin am pornit linistit am ajuns in parcare si cand am accelerat la liber undeva la 3000rpm cand a revenit turometru statea la 500rpm si dadea sa moara, azi toata ziua am mers prin oras si nici o problema a disparut subturatu ala enervant oare tot de la clapeta sa fie?? Un mecanic mi a spus ca poate sa mai faca figuri deastea din moment ce eu circul numa prin oras si sa ma duc pe autostrada sa merg cu ea turat si poate se curata .Poate fi adevarat ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA..problema cu cu subturatu' a disparut...Masina merge foarte bine. nustiu daca clapeta o sa se curete singura. dupa cum am zis...la mine era oxidat carbunele de la motoras.

daca iti mai face figuri...cel mai bine e sa_i faci un test la masina sa vezi ce erori/probleme are. un test e undeva in jur de 50lei.

Modificat de johnw7070
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

da eu am aceeasi problema ca tine.....ceva imi trage pedala de sub picior nu numai daca plec din ambreiaj si daca stau pe loc si o turez in gol apoi ii dau drumul ...inainte sa coboare in trepte o trage in jos apoi o ridica...

nu am rezolvat problema si o am de 1 an

ps: astept cu nerabdare pe cineva cu o posibila rezolvare sau parere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cineva care stie sa monteze o bobina la un golf4 1.6?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius_dorofti

Salut, sunt 2 tipuri de bobina la golf 4

1: pe fiecare bujie si e f simplu

2:1 singura bobina,

fa o poza la motor si iti spun exact de care ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

O intrebare. Ma intereseaza daca stie cineva sau daca e normal acest piuit si zgomot la clapeta de acceleratie ?

Am ascultat si la o bora, dar nu se aude decat reglatul clapetei foarte scurt si silentios, imi fac griji sa nu cumva sa-mi faca vreo bucurie aceasta clapeta si sa ma lase cand sunt la drum lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

chestia cu carbunele chiar e interesanta,n`o stiam....si eu am curatzat clapeta,cu decarbusolv+perie dinti+pensula pt mizeria de langa ax, luna se face. inainte sa o desfac am scos bornele de la baterie,am procedat cum scrie si mai sus.Problema este ca imi tine relantiul bine doar cand se incalzeste motorul,la rece porneste fara s`o accelerez,dar e undeva la 500rpm,iar dp ce se incalzeste merge rotund,sa fie si la mine problema cu carbunele?....dupa ce am curatzat clapeta am facut o tura si a mers shocul.....de fapt,la mine functioneaza shocul doar cand are chef,de asta ma gandesc ca poate fi vreun carbune si la mine,acel tiuit se aude la clapeta (cand pun contactul),iar clapeta nu cred ca s`a murdarit asa repede pt ca am anulat si EGR`ul (am egr din ala cu conducta) Vreo parere ceva? Ms :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara

am si eu exact aceasta problema la golf 4 , 1,4 16 V, nu sta la relanti si cand o accelerez se inneaca si moare motorul.Mi s-o oprit motorul si in timpul mersului. Oare ar fi clapeta de acceleratie problema? am dus-o la un ,,meserias'' mi-a curatat-o dar nush daca a calibrat-o sau nu ca tot asa rau face.Apropo acuma nici nu mai vrea sa porneasca numa la a 7 -8 cheie.As vrea sa schimb clapeta de acceleratie. Ce pareri aveti?

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua.am si eu un golf4 1.4 16v din 99 si cand o  las nepornita o zi sau doua in sezonul rece dupaia cand o pornesc aproximativ 3-4 minute motorul nu merge rotund are fluxatii .cand o accelerez se ineaca si daca bag in viteza sa plec moare motorul.eu m-am gandit ca poate e de la uleiul care il folosesc ca e castrol 10w-40 si se ingroasa tare cand e frig si poate deaia merge motorul asa pana rupe uleiul.va rog sa ma ajutati cu niste idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema.... masina porneste bine dar nu are viata la panta tre sa schimb viteza ca moare...  nu are vlaga in ea va rog ajut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Eu zic ca este normal sa schimbi viteza la pante. Depinde de ce pante. Pe Transfagarasan unele merg urcate doar cu viteza 1, altele cu 2. Masina asta are 75CP si un cuplu de 126 Nm fata de un TDI CR de 2L care poate are 350 Nm. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

126nm in 3800rpm,cel mai indicat e sa incerci sa faci acelasi traseu cu un alt golf 1.4 sa vezi daca e vreo diferenta...75CP avea cand a iesit dp banda,acum daca ai peste 200.000km cine stie cati mai traiesc dintre ei :). Eu vara cu clima pusa si 5 persoane in ea,pe drum drept daca trebuie sa depasesc un T.I.R,viteza 4 pana`n 4000rpm....altfel,nu are rost sa risc....eu am anulat si EGR`ul,parca are un plus pana`n 3000rpm. Am 260.000 km. Motorul de 1.4 e un motor mai lenes,daca vrei un motor mai ok,treci la 1.6..teoretic sunt 30cp in plus,sau 1.9 TDI 90cp,e un motor ok,daca nu vrei performante ft mari. Parerea mea este,ca e cel mai fiabil motor dp Golf 4,cel de 90cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Sunt nou pe forum si am decis sa intreb daca vi s-a intamplat si voua ce mi s-a intamplat mie acum o saptamana .Am un golf 4 1.6 16 V AZD si dupa circa 10 minute de mers ( aveam benzina 1-2 litri peste primul nivel) si dupa ce am urcat o panta relativ mica ( 200 m) cu o inclinatie de aprox 40 grade am simtit ca nu pot accelera masina pentru 2-3 secunde si parca ii scazuse din putere, dupa care am apasat acceleratia si si-a revenit instantaneu dar s-a auzit parca o usoara detonatie ca si cum si-ar fi dat drumul ceva pe toba de esapament . Benzina era 95 combinata cu 98 de la MOL. Relantiul sta foarte bine fara nici macar o oscilatie , de tras trage bine . S-a mai intamplat la cineva? Este grav? Mentionez ca de multe ori merg cam batraneste .De altfel,tin sa precizez ca nu mi-a aparut nimic pe bord. Nu stiu cat timp au bujiile pentru ca masina am cuparat-o de o jumatate de an si de atunci am facut circa 3000 km. Am schimbat filtre si ulei si distributia cand am cumparat-o dar nu si bujiile Va multumesc!

Modificat de larrym
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la senzorul g28 mai are ,,pierderi de putere'' pentru cateva secunde.Nu e grav,dar exista posibilitatea ca odata si odata motorul sa se opreasca si sa fie nevoie sa-i dai 3-4 chiei sa porneasca.

Nu e problema,stai linistit si mergi fara griji in continuare cu masina.

Incearca sa nu mai mergi batraneste si sa schimbi vitezele la peste 2500 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos ! Ma gandeam sa nu fie probleme mai grave gen pompa de benzina , catalizator etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am mai patit asa,un tempo de maxim 2 secunde,asta mi se intampla de regula cand eram pe rosu cu benzina,de fapt mi s`a intamplat de vreo 4-5 ori in 4 ani,posibil sa fie coincidenta,dar s`a intamplat de fiecare data cand eram pe rosu cu benzina,nu cred ca e ceva grav


app,mai are careva clapeta de la acceleratie actionata prin cablu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla de la apa din benzina, care se lasa pe fundul rezervorului. Mai patesc si eu cand se intampla sa merg pe bec.
Clapeta de acceleratie pe cablu cred ca s-a pus la primele modele, '98-'99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,a mea e din 99....am curatat clapeta,totul ok dar tot nu imi tine relantiul k-lumea,si am ca la Dacia :) un surub de care sa reglez relantiul,de fapt,nu functioneaza socul,imi sta la relanti doar dupa ce se incalzeste motorul,daca il reglez de la surubul de la clapeta sa stea mai turat cand e rece,cand se incalzeshte e la 1500rpm :)....este nevoie si la clapetele astea actionate prin cablu de recalibrare vagcom?. Se aude acel piuit cand pun contactul,deci clapeta functioneaza,doar ca nu tine socul cand o pornesc,daca n`o accelerez un pic da sa moara,stie careva ce sa fac?...a mai desfacut cineva partea electrica la clapeta?....ca asi vrea sa o desfac,poate e cv blocat si pe acolo,dar mi`e ca nu mai reusesc sa o pun la loc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

  Sunt nou pe acest forum am si eu o problema la masina mi se opreste acceleratia in mers .... mentionez ca nu si motorul sa mai intamplat sa se opreasca si motorul . Cand se opreste acceleratia imi apare in bord martorul acela galben in triunghi ... am fost la un service a puso la un testar si mi-a dat 4 eruari dintre care sonda lambda 1 si 2 , egr. si mi-a spus inca una legata de gaze . Am schimbat sondele lambda fara sa intervin la egr dupa cam 200km. aceiasi problema ma duc la acelasi service si imi da acelasi lucru mecanicul imi spune ca trebuie sa curat si egr si o clapa si dupa aia ar trebui sa nu se mai intample . Poate sa imi zica si mie cineva daca stie ceva legat de asta mentionez ca am un vw motor 1.4 16v. 75cp moto AXP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare


  Sunt nou pe acest forum am si eu o problema la masina mi se opreste acceleratia in mers .... mentionez ca nu si motorul sa mai intamplat sa se opreasca si motorul . Cand se opreste acceleratia imi apare in bord martorul acela galben in triunghi ... am fost la un service a puso la un testar si mi-a dat 4 eruari dintre care sonda lambda 1 si 2 , egr. si mi-a spus inca una legata de gaze . Am schimbat sondele lambda fara sa intervin la egr dupa cam 200km. aceiasi problema ma duc la acelasi service si imi da acelasi lucru mecanicul imi spune ca trebuie sa curat si egr si o clapa si dupa aia ar trebui sa nu se mai intample . Poate sa imi zica si mie cineva daca stie ceva legat de asta mentionez ca am un vw motor 1.4 16v. 75cp moto AXP.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu ESP-ul. El are simbolul cu triunghiul galben si tot el este in masura sa iti taie acceleratia cand simte ca derapezi sau esti in pericol de rasturnare. Trebuie interpretate bine erorile si eventual reparat/inlocuit senzorul ESP sau ABS cu probleme.

Modificat de adyo13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai corect - fa o scanare si posteaza erorile asa cum le gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

anuleaza egr si vezi dk iti mai face, asa imi facea si mie. Cauza: EGR DEFECT....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa vad cand ajung la mecanic ca nu am ajuns pe la sfarsitul luni si am sa vad ce mai spune mentionez ca ramaneam fara acceleratie dar motorul functiona am sa vad ce mai spune si am sa iau si chestia cu ESP poate o fii asta ....... dar sa incerc sa curat si EGR-ul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!