Jump to content

indicatie ceas vechi de curent


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Este vorba despre ceasul atentionat cu sageata rosie . Este un aparat care a echipat o masina militara veche,dar nu cred ca asta are importanta in felul lui de functionare .

Se conecteaza la instalatia masinii cu 3 fire ,indicatiile de pe ele fiind :A,+,V . Firul de la borna V este rupt . Am incercat sa leg acest aparat la o sursa slaba de curent ,un acumulator tip AAA de 1.5 V si apoi o simpla baterie de ceas (normal la bornele intregi A si +). La ambele se intimpla acelasi lucru,adica acul se duce brutal spre una dintre extremitatile scalei,care se schimba in functie de schimbarea polaritatii la alimentare .

Dupa cadran,aparatul are dubla functionalitate,de ampermetru si voltmetru. Exista un buton frontal situat sub scala,care face trecerea. Normal,in momemt ce ala e apasat indicatia acului se muta la zero.

Pe cadran sint stantate niste valori,probabilreprezinta ordinul de demultiplicare sau suntarea . Scrie astfel " VN.BOSNIK 60A75mV VA240.

Cum se monteaza dracia asta la bord,se sunteaza cumva ?

scuze,nu am poze mai bune nu stiu unde e cablu de la camera iar telefon ies infecte de aproape,focalizeaza ca dracu .

post-1438-0-56333200-1294324240_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce vad eu in poza e un ampermetru si asta se conecteaza in serie cu bateria, intre plusul acesteia si cablul de plus permanent al masinii...

daca zici ca are si un buton de voltmetru, atunci masori tensiuni intre V si masa.. cred ca acel + se conecteaza pentru a aprinde un bec.... fa un efort si "trage" niste poze clare, daca chiar vrei sa-l folosesti fara a-l arde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e ceas de bord de AN2 sau de autostatie de transmisiuni ruseasca 118 pusa pe gaz66- arata amperajul la incarcare iar cand apesi butonul arata tensiunea la bornele bateriei - are in spate 3 borne - una se leaga la masa iar celelalte doua se leaga in paralel cu un rezistor de shunt de 0,1ohmi/500w (daca imi mai aduc bine aminte), rezistor in serie cu traseul principal de alimentare (adica imediat dupa baterie)... vorbesc din amintiri

Modificat de bogdan_bus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!